آموزش نصب پابجی موبایل در کامپیوتر + ویدیو آموزشی

نصب پابجی موبایل در کامپیوتر

در این مقاله قصد داریم شما را با آموزش نصب پابجی موبایل در کامپیوتر آشنا کرده و اطلاعات لازم در این زمینه را به شما ارائه نماییم. در رابطه با نحوه نصب و راه اندازی بازی، نرم افزار گیم لوپ و همچنین سیستم مورد نیاز برای نصب بازی پابجی موبایل در کامپیوتر به صورت مفصل صحبت خواهیم کرد.

نحوه راه اندازی و نصب پابجی موبایل در کامپیوتر

در حال حاضر بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile) به عنوان یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین انواع بازی های سبک Battle Royale محسوب می شود و در سال های اخیر نیز موفق به جذب مخاطبان بسیار زیادی از سراسر جهان شده است. خرید یوسی و استفاده از بخش های جذاب این بازی باعث دو چندان شدن جذابیت و هیجان این بازی در میان کاربران شده است در آموزش خرید یوسی در گذشته به صورت کامل آموزش داده ایم. با توجه به این که بازی پابجی موبایل برای گوشی های اندرویدی طراحی شده، بسیاری از افراد تمایل دارند این بازی را بر روی کامپیوتر نیز نصب و اجرا نمایند. از همین رو نیز قصد داریم نحوه راه اندازی و نصب پابجی موبایل در کامپیوتر را آموزش دهیم.

اولین گام برای نصب و راه اندازی پابجی موبایل در کامپیوتر، دانلود و نصب نرم افزار گیم لوپ می باشد. لانچر گیم لوپ یک شبیه ساز اندرویدی بوده که امکان نصب بسیاری از بازی های اندرویدی بر روی ویندوز را برای کاربران فراهم کرده و به راحتی می توان بازی های اندرویدی همچون بازی پابجی موبایل را با استفاده از این شبیه ساز بر روی کامپیوتر نصب و اجرا نمود. برای دانلود این نرم افزار نیز تنها کافیست به سایت gameloop.com رفته و از طریق صفحه مربوط به بازی پابجی موبایل اقدام به دانلود برنامه نمود. پس از اتمام برنامه لازم است برنامه را نصب کرده و آن را اجرا نمود و فرآیند نصب بازی پابجی موبایل به صورت اتوماتیک در زمان اجرای برنامه گیم لوپ آغاز خواهد شد.

لازم به ذکر است که در صورت دانلود برنامه گیم لوپ از صفحه پابجی موبایل معمولا این بازی پس از نصب و اجرای نرم افزار به صورت اتوماتیک نصب خواهد شد اما در صورت عدم نصب خودکار بازی توسط نرم افزار لازم است از طریق بخش Game center نرم افزار که در سمت راست و بالای صفحه اصلی نرم افزار قرار دارد، نام پابجی موبایل را جستجو کرده و پس از یافتن آن اقدام به نصب بازی کرد. حجم بازی بابجی موبایل حدود 2 گیگابایت است و در صورت پایین بودن سرعت اینترنت لازم است منتظر بمانید تا فرآیند نصب به صورت کامل انجام گیرد.

اجرای بازی پابجی موبایل بر روی کامپیوتر

پس از نصب کامل بازی پابجی موبایل در کامپیوتر لازم است بازی را اجرا کرده و برخی تنظیمات را بر روی بازی پیاده سازی نمود. در هنگام اجرای بازی، صفحه ای باز خواهد شد که در سمت راست آن کادری به عنوان راهنمای کلید های مورد استفاده در بازی ارائه شده که می توان از آن ها در هنگام بازی استفاده نمود. برای ذخیره سازی پیشرفت بازی به یک حساب کاربری نیاز بوده و کاربران باید حتما حساب کاربری خود را ایجاد کنند.

به طور کلی سه روش برای ایجاد حساب کاربری توسط پابجی موبایل پیشنهاد می شود که عبارتند از:

  • توییتر
  • گوگل
  • فیسبوک

بسیاری از کارشناسان توصیه می کنند کاربران از توییتر یا فیسبوک به عنوان حساب کاربری استفاده کنند زیرا گوگل در ماه های اخیر مشکلاتی را برای کاربران ایجاد کرده است. پس از ورود با حساب کاربری لازم است یک نام کاربری غیر تکراری انتخاب نموده و پس از آن وارد صفحه اصلی بازی خواهید شد. در صفحه اصلی بازی و از بخش تنظیمات امکان شخصی سازی تنظیمات بازی به راحتی وجود داشته و با خرید یوسی نیز می توان از امکانات و بخش های جذاب این بازی در کامپیوتر بهره مند شد.

سیستم مورد نیاز برای نصب بازی پابجی موبایل در کامپیوتر

مشخصات سیستم مورد نیاز
به طور کلی برای نصب بازی پابجی موبایل در کامپیوتر به یک حداقل سیستم نیاز است که بتوان با استفاده از آن بازی را نصب و اجرا نمود. البته هر چقدر سیستم قدرتمند تری داشته باشیم، اجرای بازی لذت بخش تر بوده و کمتر شاهد لگ در هنگام اجرای بازی خواهیم بود. به طور کلی حداقل سیستم پیشنهادی برای نصب بازی پابجی موبایل در کامپیوتر به حداقل سیستم زیر نیاز است:

  • سیستم عامل: ویندوز 10، ویندوز 1 و ویندوز 7، 64-bit
  • فضای مورد نیاز: 30 گیگابایت
  • حافظه RAM: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 960 2GB، AMD Radeon R7 370 2GB
  • دایرکت ایکس: 0
  • پردازنده: Intel i5-4430، AMD FX-6300

سیستم پیشنهادی برای نصب این بازی نیز به شرح زیر می باشد:

  • سیستم عامل: ویندوز 10، ویندوز 1 و ویندوز 7، 64-bit
  • فضای مورد نیاز: 30 گیگابایت
  • حافظه RAM: 16 گیگابایت
  • کارت گرافیک: NVidia GeForce GTX 1060 3GB، AMD Radeon RX 580 4GB
  • دایرکت ایکس: 0
  • پردازنده: Intel i5-6600K، AMD Ryzen 5 1600

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *