اطلاعیه مهم : نسخه جدید سایت رو نمایی شد! برای انتقال به نسخه جدید روی دکمه زیر کلیک فرمایید

ایردراپ dogs چیست؟ راهنمای کامل ربات داگز تلگرام

ایردراپ dogs چیست؟

در این پست آموزشی از فروشگاه آنلاین گیفت کارت گیمیتو به بررسی موضوع ایردراپ dogs چیست؟ راهنمای کامل ربات داگز تلگرام می‌پردازیم. ایردراپ dogs یک مینی برنامه تلگرامی جدید است که به کاربران خود پس از ایجاد حساب کاربری پاداش می‌دهد. ربات داگز نیز به تازگی راه اندازی شده و بیشتر از ده میلیون نفر کاربر از آن استفاده می‌کنند. دریافت جایزه از این ربات تلگرامی نیز بر اساس فعالیت کاربر و تاریخ ایجاد کاربری  مشخص می‌شود. مزیت استفاده از این پلتفرم سرگرم کننده و جذاب این است که پیچیدگی خاصی نداشته و تمامی افراد می‌توانند از آن استفاده کنند. در ادامه به بررسی دقیق این مینی اپلیکیشن جدید و راهنمای کاملی از این ربات خواهیم پرداخت.

ایردراپ dogs چیست؟

اگر بخواهیم یک تعریف کلی و ساده از ایردراپ و ایردراپ داگز داشته باشیم، باید به توکن رایگان یک پروژه ارز دیجیتالی اشاره کنیم. ایردراپ dogs هم از این قاعده مستثنی نیست، چرا تحت قوانین و مقرراتی به کاربران خود توکن رایگان هدیه می‌دهد. همین کار سبب می‌شود تا در مدت زمانی کوتاه افراد زیادی جذب پروژه دیجیتالی و بلاک چین شوند. بنابراین با کمک این روش دارندگان و طراحان پلتفرم ایردارپ داگز خود را مطرح خواهند ساخت. این بازی تلگرامی مربوط به سگی به نام اسپاتی است که در پروژه داگز از آن استفاده می‌شود.

راهنمای کامل ربات داگز تلگرام

این ربات محبوب و پرطرفدار در اندک زمانی توانست حجم بالایی از کاربران را به خود علاقمند کند. در ادامه به بررسی مراحل مختلف این پلتفرم جذاب می‌پردازیم:

  • مرحله عضویت و استفاده از ربات داگز: در ابتدا برای عضو شدن در داگز باید آدرس me/dogshouse_bot را انتخاب و به آن وارد شوید. سپس روی دکمه Start کلیک کنید تا ربات برایتان فعال شود.
  • اطلاعات حساب: بعد از مرحله فعالسازی، شما می‌توانید به اطلاعاتی مانند تعداد سال‌ عضویت در تلگرام دسترسی داشته باشید. کاربران مقدار توکن DOGS را با توجه به این اطلاعات دریافت می‌کنند.
  • ورود به صفحه اصلی: برای دسترسی به بخش‌های مختلف برنامه باید به قسمت منوی موجود در صفحه اصلی مراجعه کنید. در این بخش امکان اطلاعات رسانی توکن‌های دریافتی برای کاربران ایجاد شده است.
  • رتبه بندی: یکی از مراحل ربات داگز تلگرام در ارتباط با رتبه بندی می‌باشد. با ورود به این مرحله با ضربه زدن روی دکمه Leaderboard رده‌بندی برنامه را مشاهده خواهید کرد. همچنین این امکان برای کاربران فراهم شده تا رتبه خود را با دیگران مقایسه کنند. برای دریافت DOGS نیز می‌توانید با انتخاب دکمه Boost score و پرداخت ارز استارز تلگرام این کار را انجام دهید.
  • مرحله اشتراک گذاری: اگر قصد دارید این برنامه را به دوستان خود نیز معرفی کنید باید به قسمت Friends رفته و به راحتی این کار را انجام دهید.

راهنمای کامل ربات داگز تلگرام

نحوه امتیازگیری در dogs

برای دریافت امتیاز در برنامه داگز باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • در ابتدا وارد dogshouse_bot@ شده و پس از آن روی گزینه Start کلیک کرده و به Let’s Go بروید.
  • در این مرحله پس از بررسی و تاییدیه حساب کاربری می‌توانید وارد مرحله سوم شوید.
  • با وارد شدن به این مرحله روی گزینه Continue کلیک کنید تا بتوانید امتیازات دریافتی توکن DOGS را به دست آورید.
  • اکنون برای دعوت از دوستان‌ خود به بخش Friends رفته و سپس با انتخاب گزینه Invite friends ، امکان افزایش امتیاز برای شما ایجاد خواهد شد.
  • در این مرحله نیز می‌توان برای دریافت امیتازات خود به بخش LeaderBoard رفته تا کل امتیازات دریافت شده را مشاهده نمایید.
  • در نهایت نیز با انتخاب گزینه Tasks می‌توانید علاوه بر امتیازگیری از بازی‌های جدید مطلع شده و شبکه اجتماعی معرفی شده را نیز دنبال کنید.

نحوه اتصال ربات dogs به کیف پول

برای اینکه بتوانید امکان برداشت توکن‌های dogs را از صرافی‌ها انجام دهید، باید ربات داگز تلگرام را به کیف پول ارز دیجیتال متصل نمایید. گزینه پیشنهادی مناسب در این زمینه کیف پول TonKeeper است. در ادامه مراحل زیر را برای اتصال اجرایی کنید:

  • ابتدا والت تون کیپر را نصب کرده و سپس راه‌اندازی نمایید.
  • سپس با وارد شدن به صفحه اصلی روی گزینه Connect Wallet ضربه بزنید.
  • در این مرحله چند گزینه‌ پیشنهادی را خواهید دید، که انتخاب شما گزینه تون کیپر بوده است.
  • سپس کیف پول مورد نظر خود را یافته و انتخاب کرده و رمز عبور خود نیز را وارد نمایید.
  • با وارد شدن به مرحله بعدی گزینه Connect Wallet را که به رنگ آبی است را انتخاب کنید.
  • در نهایت نیز پس از دریافت پیامک اتصال به کیف پول، آدرس خود را در داگز مشاهده نمایید.

نحوه توزیع توکن‌های dogs به چه صورت می‌باشد؟

در این بازی تلگرامی، برای دریافت توکن تنها می‌توان از راه ایجاد حساب تلگرام و مدت زمان فعالیت و دیگر موارد اقدام کرد. در ادامه به بررسی عوامل تاثیرگذار بر امتیازگیری dogs می‌پردازیم:

نحوه توزیع توکن‌های dogs به چه صورت می‌باشد؟

نوع و عمر حساب

یکی از راههای اصلی و مهم در دریافت توکن داگز، با در نظر گرفتن سن حساب تلگرام صورت می‌گیرد. بنابراین به هر میزان عمر حساب بیشتر باشد، تعداد توکن‌هایی که کاربران دریافت می‌کنند، افزایش می‌یابد. همچنین اگر دارای حساب تلگرام پرمیوم باشید می‌توانید توکن‌های دریافتی بیشتری را تجربه کنید.

بکارگیری برنامه ریفرال

یکی ازراه‌های امتیاز گیری بیشتر، مربوط به دعوت از دوستان است. اگر می‌خواهید امتیازات بیشتری در dogs داشته باشید، پیام دعوت را برای مخاطبین خود ارسال نمایید. علاوه بر این در استفاده از برنامه ریفرال می‌توان به روش‌های درآمدی آتی نیز اشاره داشت. طراحان ربات dogs قصد دارند علاوه بر استفاده از روش کنونی برای دریافت امتیاز، بر روی روش‌هایی جدیدتری متمرکز شوند. به عنوان نمونه پیوستن به گروه‌های تلگرام و یا دنبال ‌کردن اکانت‌ها در برنامه توییتر از این روش‌ها خواهد بود.

نحوه معامله کردن dogs در پری‌مارکت صرافی bitget

برای دسترسی به معامله توکن‌ در ربات داگز تلگرام در پری مارکت bitget مراحل زیر را انجام دهید:

  • ابتدا وارد صفحه پری مارکت dogs در bitgetشوید.
  • پس از آن در صورتی که میکر بودید، توکن dogs را انتخاب کرده و برروی Post Order یا Create Order کلیک نمایید.
  • سپس گزینه Sell را انتخاب کرده و بعد از آن قیمت و مقدار را وارد کنید.
  • در مرحله بعد جزئیات را مورد بررسی قرار داده و روی گزینه Confirm کلیک کرده تا ثبت سفارش انجام شود.
  • در ادامه اگر تیکر هستید، توکن dogs را انتخاب کرده و با کلیک کردن روی گزینه buy، سفارش در حال انتظار را انتخاب نمایید.
  • سپس اندازه مورد نظر را وارد کرده ودر نهایت بر روی گزینه Confirm کلیک کنید.

نحوه معامله کردن dogs در پری‌مارکت صرافی bitget

علت باز نشدن ربات داگز چیست؟

یکی از دلایل باز نشدن این ربات مربوط به زمانی است که Username برای اکانت مشخص نشده باشد. در ادامه به بررسی مراحل برطرف شدن این مشکل می‌پردازیم:

  • در ابتدا وارد برنامه تلگرام شوید.
  • سپس به قسمت Settings بروید.
  • پس از وارد شدن به بخش تنظیمات، وارد قسمت My account شوید.
  • اکنون بر روی گزینه Username ضربه بزنید.
  • سپس Username مورد نظر خود را وارد کنید.
  • در انجام مرحله بالا باید نام تکراری وارد نکنید و مطابق مقررات تلگرام عمل نمایید.
  • در پایان نیز برای ذخیره سازی گزینه save را انتخاب کنید.

آیا ربات Dogs کلاهبرداری است؟

در نظر داشته باشید یک جواب قطعی و مطمئن در ارتباط با این برنامه وجود ندارد. اما با توجه به آمار بالای کاربران ربات داگز تلگرام که بالغ بر ده میلیون نفر می‌باشد، می‌توان گفت مورد مشکوکی به نظر نمی‌رسد. همچنین امکان وجود خرید و فروش مستقیم نیز در صرافی‌ها فراهم نشده و تنها راه پرداخت ‌ارز استارز تلگرام خواهد بود. بهتر است جانب احتیاط را رعایت کنید چرا که مدت زمان زیادی از زمان عرضه dogs نگذشته و اطمینان کامل به آن کمی دشوار است.

 از طرفی عملکرد خوب این برنامه تلگرامی سبب شده تا تیک آبی تلگرام دریافت کند. با توجه به اینکه طراحان داگز پیگیر سود سریع از کاربران نیستند احتمال سرقت و کلاهبرداری کاهش می‌یابد. بد نیست بدانید که یکی از توسعه ‌دهندگان پروژه  نات کوین موفقیت این ربات را در جذب سریع کاربر مورد تحسین قرار داده است. در پایان نیز باید بگوییم که با اینکه اطلاعاتی دقیقی درباره سازندگان ربات dogs در دسترس نمی‌باشد، اما چون برای فعالیت نیاز به پرداخت هزینه نیست، پیشنهاد می‌کنیم در صورت علاقمندی در این ربات فعالیت داشته باشید.

آیا ربات Dogs کلاهبرداری است؟

جمع بندی نهایی

در پست آموزشی بالا به بررسی  ایردراپ dogs چیست؟ راهنمای کامل ربات داگز تلگرام پرداختیم. یکی از روش‌های دریافت توکن در برنامه‌های تلگرامی استفاده از ربات داگز می‌باشد. در نظر داشته باشید که  این ربات تلگرامی با توجه به قدمت و میزان فعالیت کاربران ‌به هر حسابی که در تلگرام ایجاد می‌شود یک توکن اختصاصی می‌دهد. لازم به ذکر است که ‌این توکن‌ها در حال حاضر تنها به صورت درون برنامه‌ای قابل استفاده خواهند بود. چرا که در صرافی‌های ارز دیجیتال عرضه نشده‌اند.

در ادامه خوب است بدانید که با خرید اشتراک تلگرام پرمیوم می‌توانید از ویژگی‌های کاربردی و جذاب آن بهره‌مند شوید. یکی از این قابلیت‌ها در ارتباط با افزایش سرعت دانلودها می‌باشد. دسترسی به استیکرهای شخصی و سفارشی نیز از دیگر امکانات خرید اشتراک پرمیوم است. همچنین اگر تبلیغات اسپانسری تلگرام در حوصله شما نمی‌گنجد، خرید این اشتراک بهترین گزینه برای شما خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه خوب است بدانید که در تلگرام پریمیوم امکان افزایش ظرفیت گروه‌ها بیشتر بوده و تعداد بیشتری می‌توانند در گروه‌ها و کانال‌ها به عضویت درآیند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعیه مهم : نسخه جدید سایت رو نمایی شد! برای انتقال به نسخه جدید روی دکمه زیر کلیک فرمایید