بازی های انحصاری پلی استیشن چیست؟

بازی های انحصاری پلی استیشن چیست؟

درود بر دنبال کنندگان مجله بازی گیمیتو، ما اومدیم با یک پست چالشی و جذاب در مورد بازی های انحصاری پلی استیشن؛ اگر شما فن پلی استیشن باشید، همواره کل کل های پلیرهای قدیمی این حوزه را تجربه کردید. چالش اصلی افراد بر سر این است که کدام کنسول بهترین بازی های انحصاری رو دارد. در چند سال گذشته شرکت سونی در حوزه خرید بازی غوغا به پا کرده. در این مقاله قصد داریم بهترین بازی های انحصاری پلی استیشن در سال 2024 بررسی کنیم، بازی های که با اکانت پلی استیشن پلاس و گاها حالت رایگان قابل استفاده است. با ما همراه باشید تا شما را با دنیای بازی های پلی استیشن بهتر از هر روز دیگری آشنا کنیم.

بازی انحصاری چیست؟

قبل از اینکه بخواهیم در مورد بازی های انحصاری پلی استیشن صحبت کنیم باید با مفهوم آن آشنا شوید. بازی انحصاری به بازی گفته می‌شود که تنها برای یک کنسول خاص شخصی سازی شده باشد و در دیگر کنسول های بازی قابل استفاده نباشد. به عنوان مثال برای بازی God of War باشید، فقط به کنسول پلی استیشن نیاز خواهید داشت و با استفاده از کنسول ایکس باکس نمی‌توانید آن را تجربه کنید. اگر شما از طرفداران گیفت کارت پلی استیشن و اکانت پلاس آن هستید، این پست آموزشی برای شما نوشته شده است.

بازی انحصاری چیست؟

بازی helldivers 2

اگر به بازی سبک شوتر علاقه دارید، قطعا بازی helldivers 2 میتواند نظر شما را به خود جلب کند. بعد از عرضه بازی helldivers 2 همه شگفت زده شدند، چرا که این بازی توانسته در لیست بهترین بازی های پلی استیشن سال 2024 قرار گیرد و از طرفی نقدهای مثبتی نیز در مورد ان ثبت شده است. این بازی در سبک سوم شخص و اول شخص قابل استفاده است. از همه مهمتر بازی به صورت آنلاین تک نفره و چند نفره قابلیت بازی دارد. گیم پلی این بازی شما را شگفت زده خواهد کرد و نظر همه را به خود جلب میکند. این بازی قطعا جزو باز های رایگان پلی استیشن نیست، اما طرفداران آن نسبت به یک بازی رایگان بسیار بیشتر می باشد.

بازی helldivers 2 در مدت زمانی کوتاه به شبکه های اجتماعی راه پیدا کرد و همه در مورد ان صحبت می‌کنند. نکته جالب بازی helldivers 2 مپ خاص و فوق العاده جذاب آن است که برای پلیرهای حرفه ای و مبتدی خسته کننده نخواهد بود. از طرفی ماموریت هایی که به هر شخص داده می‌شود، کاملا ساده و قابل فهم است. قابلیت Friendly Fire آن نیز به شما کمک خواهد کرد که همکاری تیمی خود را افزایش دهید. در خواست فوری تجهیزات و همچنین مچینگ عالی می‌تواند در طول بازی برای افراد حرفه‌ای لذت بخش باشد. خوشبختانه با اینترنت ایران نیز می‌توانید از آن لذت ببرید و از همه مهمتر هوش مصنوعی آن به نحوی است که خسته کننده نباشد و گیم پلی آن جذاب و جذابتر شود.

بازی انحصاری پلی استیشن 5 Helldivers

بازی gran turismo 7

در صورتی که به بازی های ماشینی علاقه دارید و خودتان عاشق رانندگی هستید، قطعا بازی gran turismo 7 سرنوشت شما را عوض خواهد کرد. این بازی پس از چندین آپدیت پیوسته توانست نظر کاربران را بفهمد و یک بازی متناسب با نیاز و سلیقه اکثریت توزیع کند. این بازی با قابلیت دوال سنس روی فرمون و یا دسته های پلی استیشن احساس یک رانندگی واقعی به شما خواهد داد. اگر بتوانید از یک نمایشگر مناسب برای بازی استفاده کنید که خودتان را در محیط بازی تصور خواهید کرد. البته بخش آنلاین بازی نیز به صورت کاملا حرفه‌ای طراحی شده است و برای پلیرهای حرفه‌ای چالش های متعددی خواهد داشت.

در حالت عادی نیز باید گواهینامه خودتان را ارتقاء دهید تا در مپ حرفه‌ای ها بازی کنید و از شرایط خود لذت ببرید. اگر دوستان شما نیز به رانندگی و مسابقات Racing علاقه دارند، در بازی gran turismo 7 می‌توانید یک رقابت حرفه‌ای تجربه کنید. این بازی به اندازه ای سروصدا کرده است که یک فیلم نیز در مورد آن ساخته شده است. شما می‌توانید همانند یک راننده فرمول یک با تجربه ای که به دست می‌آورید، ماشین خود را شخصی سازی کنید. بازی gran turismo 7 به صورت انحصاری برای شرکت سونی ساخته شده است و به همین دلیل نیز یک لیگ اختصاصی دارد که گاها به صورت آنلاین و گاهی به صورت حضوری برگذار می‌شود. اگر فیلم این بازی را تماشا کنید، در مورد آن اطلاعات بیشتری به دست خواهید آورد.

گیمیتو - بازی انحصاری پلی استیشن gran turismo 7

بازی spider man miles morales

با توجه به این که در لیست برترین بازی های انحصاری پلی استیشن قصد داریم، بهترین بازی ها را در هر ژانر معرفی کنیم، بازی spider man miles morales می‌تواند به عنوان یک نقطه عطف شناخته شود. پلیرهای حرفه‌ای به دنبال تجربه یک شرایط جدید و همچنین گیم پلی متفاوت می‌باشند که به کمک این بازی امکان پذیر خواهد بود. این بازی پرداخت درون برنامه ای ندارد و همین موضوع باعث شده است که هر پلیر بر اساس توانایی و دانشی که دارد بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد. صحبت کردن در مورد بازی spider man miles morales قابل درک نیست، باید آن را بازی کنید تا متوجه شوید که چه گزینه‌ای برای شما بهترین است.

این بازی به نحوی طراحی شده است که همزمان قدرت خلاقیت و همچین سرعت عمل شما را به کار گیرد. اگر یک پلیر کند باشید، این بازی می‌تواند برای افزایش رفلکس شما استفاده شود. به کار گیری چند مرد عنکبوتی به شما کمک خواهد کرد تا کاستوم های مختلف را تجربه کنید و از همه مهمتر تجربه شما محدود به یک محیط خاص بازی نباشد. این بازی یک نسخه سرگرم کننده از اسپایدر من اصلی است که احساس قدرت و ماجراجویی را به شما خواهد داد. البته دقت کنید که این بازی در پلی استیشن 4 و همچنین پلی استیشن 5 دو رویکرد متفاوت به خود گرفته است و می‌تواند نظر شما را به صورت همه جانبه به خود جلب کند.

بازی انحصاری پلی استیشن spider man miles morales

بازی god of war ragnarok

بر کسی پوشیده نیست که دلیل خرید پلی استیشن 5 توسط خیلی از پلیرهای با سابقه فقط و فقط بازی god of war ragnarok بود. این بازی از سال 2018 مخاطبین بسیار زیادی پیدا کرد و همه منتظر حضور این بازی بسیار جذاب بودند. بازی god of war ragnarok با گرافیک خارق العاده برای پلیر های کنسول پلی استیشن 5 شگفتی آفرین شده است. این بازی به شما کمک خواهد کرد که از اتاق بازی خود جدا شود و در یک دنیای جدید حضور پیدا کنید. دقت به جزئیات در این بازی به اندازه ای بالا است که شما را شگفت زده خواهد کرد. این بازی شخصیت پردازی فوق العاده ای دارد و همین موضوع باعث می‌شود که خط داستانی آن لحظه به لحظه جذابتر شود. از طرفی شروع طوفانی بازی نیز به نحوی است که شما را شوکه خواهد کرد.

دقت کنید که این بازی قرار نیست آسان باشد و پلیر باید هوش بالایی داشته باشد. در غیر این صورت به سادگی بازی نخواهد کرد و درگیر پیدا کردن المان های مختلف می‌‌شود. بازی god of war ragnarok به نحوی طراحی شده است که هیجان انگیز باشد و نفس را در قلب شما حبس کند. این بازی زمانی می‌تواند به لحاظ صدا یک شاهکار باشد. به شما پیشنهاد می‌کنیم که از یک سیستم صوتی خوب برای بازی استفاده کنید تا لحظه به لحظه شاهد درک دنیای جدید گاد او وار رگنار باشید. این بازی به اندازه ای به جزئیات توجه کرده است که در هنگام مبارزات خونین بار خود، داستان هایی به منظور درک بهتر شما روایت می‌کند. بازی god of war ragnarok به نحوی شروع یک سرزمین و خط داستانی جدید است که بدون نیاز به نسخه های قبلی آن نیز می‌توانید از بازی لذت ببرید و احساس خوبی را تجربه کنید.

بازی انحصاری پلی استیشن god of war ragnarok

بازی ghost of tsushima

اگر سریال شوگان را تماشا کرده باشید، الان به دنبال یک بازی خاص و جذاب در و حوزه بازی هستید و پیشنهاد ما به شما بازی ghost of tsushima خواهد بود. این بازی می‌تواند برای چندین ساعت شما را سرگرم کند و از همه مهمتر بازی به صورت سریالی برای نسل های بعدی پلی استیشن نیز شخصی سازی خواهد شد. پس از عرضه بازی ghost of tsushima نتایج همه را شگفت زده کرد. چرا که در استیم و پلی استیشن پلاس فروشی باور نکردنی رقم زد. فروشی که میتوانست همه را شگفت زده کند و از همه مهمتر نظر همه را به خود جلب کند. این بازی به صورت حرفه‌ای در ژانر سامورایی شخصی سازی شده است و برای پلیرهای حرفه‌ای خاطره ساز خواهد شد. این بازی با گیم پلی فوق العاده خود، تقریبا بدون باگ نظر همه را به خود جلب می‌کند.

با گذشت 3 سال از بازی ghost of tsushima هنوز بازی در این ژانر نتوانسته عرصه را بر او تنگ کند. شخصیت پردازی به نحوی است که ذهن شما را از بازی اصلی دور نکند و از همه مهمتر با بازی ارتباطی عمیق برقرار نمایید. این بازی قرار نیست، خسته کننده باشد و هر ماموریت شما بخش های مختلفی خواهد داشت. هر شخصیت ماموریت های خاصی دارد که می‌تواند ارتباط شما را با بازی افزایش دهد. دقت کنید که این بازی قرار نیست گرافیک ساده ای داشته باشد. بلکه قرار است که مراحل بازی لحظه به لحظه قشنگ تر شود و از همه مهمتر موسیقی نیز شما را از محیط فیزیکی جدا کند و همانند یک سامورایی شمشیر بزنید تا ریشه مغول ها را از ژاپن پاک کنید.  ظاهر مسابقات به نحوی طراحی شده است که هر لحظه شگفت زده شوید و نسبت به اتمام بازی حریص شوید.

بازی انحصاری پلی استیشن ghost of tsushima

بازی the last of us 2

سونی با بازی the last of us 2 به همه ثابت کرد که حتی از یک داستان تمام شده نیز می‌تواند شاهکار هنری خلق کند و توجه همه را به خود متوجه سازد. این بازی دارای جزئیات بسیار زیادی است و همین امر موجب شده است که پلیر هر لحظه نسبت به بازی دقت بالاتری داشته باشد. چرا که برای اتمام بازی لازم است که روح خود در بازی قرار دهید و مانند شخصیت ادی به دنبال انتقال از جهان جدید باشید. این بازی با گرافیک فوق العاده خود لذت زندگی در یک جهان دیگر را به شما خواهد داد. اگر از نمایشگر مناسب برای پلی استیشن خود استفاده کنید، در یک دنیای جدید پا خواهید گذاشت و خط داستانی جدیدی برای دنبال کردن پیش روی شماست. داستانی که قرار است شما را لحظه به لحظه شگفت زده کند.

بازی the last of us 2 برای اینکه بتواند جزو بازی های انحصاری پلی استیشن قرار بگیرید، سراغ هوش مصنوعی قوی و همچنین صدا گذاری عالی رفته تا شما را به عنوان یک پلیر حرفه‌ای به چالش بکشد. اگر یک پلیر تازه کار هستید و توانایی بازی در شرایط سخت ندارید، سراغ بازی the last of us 2 نروید. چرا که در برخی مراحل لازم است تا دندان مجهز شوید به یک کمپ حمله کنید. از همه مهمتر تا آخرین فشنگ خود به صورت اصولی استفاده نمایید تا در بازی موفق شوید. در مورد مهارت تیر اندازی و همچنین ارتقاء اسلحه صحبت نکنیم که بدون آن در همان مراحل ابتدایی دچار چالش خواهید شد و بازی را به پایان نمی رسانید. شما قرار است که در این بازی صحنه های خطرناک و خشن ببینید و باید خودتان در محیط بازی قرار دهید تا زنده بمانید.

بازی انحصاری پلی استیشن the last of us 2

بازی Rajasthani rift apart

در صورتی که به دنبال یک بازی حرفه‌ای برای کنسول بازی پی اس 5 خود هستید و قصد دارید که قدرت یک بازی حرفه‌ای نسل نهم را احساس کنید، فقط و فقط سراغ بازی Rajasthani rift apart بروید. این بازی قرار است شما را شوکه کند و در یک دنیای جدید قرار دهد. این بازی شاید به ظاهر ساده باشد، اما گرافیک فوق العاده و همچنین صدای جذاب آن می‌تواند شما را شگفت زده کند. کسانی که از این بازی استفاده کردند، برای مدت زمانی طولانی شگفت زده شدند و به نوعی می‌توان گفت که آن را در لیست محبوب ترین بازی های خود قرار دادند. در این بازی شخصیت پردازی به نحوی قوی است که با کاراکتر اصلی احساس نزدیکی می‌کنید و خود را جزئی از او می‌دانید. دقیقا این بازی قرار است ذهن شما را درگیر کند و در هر لحظه سرعت عمل شما را به چالش بکشد.

برخی  از پلیرهای حرفه‌ای اول از همه جذب دوال سنس و گرافیک بالای آن می‌شوند، اما پس از مدت زمانی کوتاه، شرایط فرق می‌کند و مجذوب خط داستانی آن می‌شوند. بازی Rajasthani rift apart قرار نیست کسل کننده و تکراری شود، بلکه قرار است در دنیاهای موازی سفر کند و شما را به چالش بکشد. این بازی ساده نیست و نباید گول گرافیک تینیجری آن را بخورید. اگر سوییچ به سلاح ها و همچنین شخصی سازی آن را به صورت حرفه‌ای انجام دهید، تازه متوجه قدرت آن خواهید شد. این بازی در محیط های مختلف برای شما چالش‌های جدید ایجاد خواهد کرد. همین موضوع نیز موجب می‌شود که نظر شما را به خود جلب کند و از همه مهمتر در هر فضا باید متناسب با آن خودتان را تجهیز کنید، در غیر این صورت بازی را خواهید باخت.

بازی انحصاری پلی استیشن Rajasthani rift apart

بازی sifu

قبل از اینکه بخواهیم بازی sifu را به شما معرفی کنیم، باید در مورد مهارت شما و سابقه پلیر بودن تان سوال کنیم. اگر یک پلیر تازه کار هستید و سرعت عمل بالایی ندارید، بهتر است به این بازی کاری نداشته باشید و سراغ دیگر بازی ها بروید. این بازی به نحوی طراحی شده است که می‌تواند ذهن شما را مانند یک استاد کنگ فو درگیر خود کند. در این بازی قرار است مانند یک مبارز خیابانی به سراغ انتقام شخصی خود بروید.

 در ابتداء بازی ساده است و شما سختی زیادی متحمل نخواهید شد. اما هر چه بازی جلوتر می‌رود، شرایط سخت و سختتر می‌شود. به نوعی می‌توان گفت که در یک مرحله از بازی شما خواهید بود و یک دنیای سخت و خشن. در این بازی شما باید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا مانند یک استاد کنگ فو مبارزه کنید. از طرفی بعد از هر بار مردن پیر خواهید شد و نوار سلامتی شما کاهش پیدا خواهد کرد. به همین دلیل است که با یک بازی ساده طرف نخواهید بود و باید برای بازی زحمت بکشید.

بازی انحصاری پلی استیشن Rajasthani rift apart

سخن پایانی

در این پست آموزشی بهترین بازی های انحصاری پلی استیشن را بررسی کردیم. اگر شما نیز یک بازی خاص را تجربه کرده اید که ما در این لیست معرفی نکردیم، می‌توانید روی کمک ما حساب باز کنید و از آن لذت ببرید. بازی های انحصاری پلی استیشن به نحوی انتخاب شده است که برای هر سلیقه ای یک گزینه خاص و ویژه داشته باشد. اگر به فکر مدیریت هزینه های خود هستید، پیشنهاد ما به شما خرید گیفت کارت پلی استیشن و راه اندازی یک اکانت پلی استیشن پلاس می‌‌باشد. در این صورت می‌توانید از بهترین بازی های روز دنیا در یک زمان کوتاه استفاده کنید و شگفت زده شود.

در صورتی که از مطالعه این پست آموزشی لذت بردید، خوشحال می‌شویم که از طریق شبکه های اجتماعی خود ما را به دیگران نیز معرفی کنید. چرا که گیمر های بسیار زیادی در کنار شما وجود دارد که دوست دارند خودشان را به چالش بکشند. حتی آن ها می‌توانند در چالش بازی های گروهی نیز کنار شما باشند و یک تجربه لذت بخش داشته باشید. ما نیز در فروشگاه گیفت کارت گیمیتو تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا آخرین بازی های این حوزه را در اختیار شما قرار دهیم و کمک کنیم که از بازی کردن لذتی دوچندان ببرید. گیمیتو به دنبال ساده سازی بازی ها و تهیه خدمات ویژه پلیرهای حرفه‌ای می‌‌باشد. بنابراین اگر به بازی کردن علاقه دارید، ما را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *