بازی پلی استیشن دو نفره

بازی پلی استیشن دو نفره

امروزه با توجه به پشتیبانی بالای بازی‌های پلی استیشن، این نوع بازی را می‌توان به صورت دو یا چند نفره انجام داد. بازی پلی استیشن دو نفره موضوعی است که در مطالب امروز مجله گیمیتو مورد بررسی قرار می‌دهیم. دسترسی به بازی‌هایی که بتوان آن را با دوستان و به صورت رقابتی انجام داد یکی از تفریحات لذت بخش است. تجارب مشترکی که در حین این نوع بازی برای دو بازی کننده به وجود می‌آید برای افراد جذاب و خاطره‌انگیز می‌باشد. علاوه بر این‌ها مهارت‌های مختلفی را در بازیکن به وجود می‌آورد. ایجاد مهارت‌های یادگیری و تقویت روحیه همکاری و مقاومتی از مزایای این نوع بازی می‌باشد. در ادامه لیستی از بازی‌هایی دو نفره‌ای که می‌توان به صورت آنلاین یا آفلاین انجام داد را در اختیار شما قرار می‌دهیم. پس تا پایان این مطالب ما را همراهی کرده و آن را مطالعه نمایید.

بهترین بازی‌های پلی استیشن دو نفره

اگر می‌خواهید به این نوع بازی‌ها دسترسی داشته باشید از گزینه‌های پیشنهادی زیر استفاده کنید:

بازی A Way Out

اگر قصد دارید یک بازی دو نفره انجام دهید این بازی را در اولویت قرار دهید. جذابیت‌های A Way Out از تمامی ابعاد مورد توجه قرار می‌گیرد. چرا که جلوه‌های جذاب و چشمگیر و همچنین موسیقی و آهنگ‌های هیجان انگیز آن این بازی را پرطرفدار و دوست داشتنی کرده است. در این بازی به جزئیات شخصیت‌های افراد و کارکترها نیز توجهی ویژه شده است. همین امر باعث شده تا این بازی دو نفره از دیگر بازی‌ها متمایز شود. طراحی این بازی به گونه‌ای است که بازیکن نمی‌تواند ادامه بازی را حدس زده و هر اتفاقی در این بازی غیر قابل پیش بینی می‌باشد. افراد علاقمند می‌توانند این بازی را در دو حالت آنلاین و آفلاین انجام دهند.

دو نقش اصلی داستان وینسنت مورتی و لئو کاروسو هستند که به صورت توافقی می‌توانند دو بازیکن یکی از این دو نقش را اجرا کنند. در ادامه هدف اصلی از این بازی مربوط به فرار این دو بازیکن از زندان خواهد بود. چرا که این دو دوست با هم تصمیم گرفته‌اند راهی برای خارج شدن از زندان بیابند. پس هر دو بازیکن می‌بایست برای برطرف کردن چالش‌های پیش رو و حل پازل‌های موجود اقداماتی انجام دهند. در کل می‌توان گفت شما با صرف هزینه‌ای اندک می‌توانید به یک بازی جذاب، هیجان‌انگیز و بسیار سرگرم‌کننده دسترسی داشته باشید که کارگردان آن جوزف فارس می‌باشد. پس اگر قصد یک بازی دو نفره را دارید از این بازی غافل نشوید.

بازی A Way Out

بازی It Takes Two

این بازی پلی استیشن دو نفره، جز بازی‌های پلی‌استیشن 4 بوده و بسیار جذاب و غیر قابل پیش بینی است. تنوع و حوادث مختلف در این بازی سبب شده تا به یک بازی صدر جدولی تبدیل شود. چرا که It Takes Two از تمامی رقیبان خود در این زمینه پیشی گرفته است. شخصیت‌های اصلی این بازی پدر و مادری هستند که قصد جدایی از یکدیگر را دارند. در ادامه بازی، حوادثی غیرقابل پیش بینی برای این دو شخص به وجود می‌آید که مانع از رسیدن به خواسته‌شان یعنی طلاق خواهد شد. دو بازیکن شرکت کننده در این بازی پس از انتخاب نقش مورد نظر باید چالش‌های پیش رو از میان بردارند. کدی و می دو زوجی هستند که نقش اصلی داستان در این بازی را به عهده دارند.

این زوج در آستانه طلاق باید با کمک یکدیگر مسائل به وجود آمده را حل نمایند. این بازی به دنیای و مشکلات واقعی جامعه و افراد نزدیک بوده و به نوعی مهارت‌های حل مسئله را به بازیکنان آموزش خواهد داد. وجود یک فرزند دختر به نام رز نیز تاثیرگذاری این بازی را دو چندان کرده است. چرا که پس از آگاهی او از خواسته پدر و مادرش یعنی جدایی، اقداماتی مفید و موثری را در این زمینه انجام خواهد داد. ساخت دو عروسک توسط رز دختر خانواده یکی از این اقدامات تاثیر گذار است. او تمامی راه‌حل ‌های لازم را برای بهبود رابطه والدین خود بکار می‌گیرد تا آنها را از تصمیم خود منصرف کند. هدف اصلی رز از انجام این راهکارها زنده کردن عشق از دست رفته و بازگشت آن به پدر و مادرش می‌باشد.

بازی Call of Duty series

استفاده از این بازی دو نفره به افرادی پیشنهاد می‌شود که روحیه‌ای مقاومتی و جنگجویانه دارند. چرا که این بازی در لیست پرطرفدارترین و تاثیرگذارترین بازی‌های مهیج و جنجالی قرار دارد. بازی Call of Duty series جنگ‌های جهانی دوم تا جنگ‌های جهانی پیشرفته و گرم را تحت پوشش خود قرار داده است. تاریخچه شروع این بازی به سال 2003 برمی‌گردد و اولین نسخه از این بازی در همین سال منتشر شد. در ابتدا این بازی به صورت تکنفره انجام می‌شد اما با گذشت زمان جز بازی پلی استیشن دو نفره یا چند نفره قرار گرفت.

این بازی برای کنسول‌های PS4 و PS5 دو رقمی قابلیت اجرا داشته و بیشتر آن‌ها دارای بخش Co-op آنلاین و لوکال هستند. از مزایای این بازی می‌توان به حالت‌های رقابتی که به طور آنلاین اجرا می‌شود اشاره داشت. شرکت کنندگان در این بازی امکان رقابت با دوستان خود و جنگیدن با رقبا را دارند. یکی از جدیدترین بازی‌های این سری Modern Warfare II است که دارای قابلیت‌های متنوع و لذت بخشی می‌باشد. این بازی هم اکنون در دسترس قرار گرفته و می‌توانید از حالت‌های مختلف آن لذت ببرید.

بازی Dirt 5

این بازی نیز جز یکی از بهترین بازی‌های رقابتی به صورت دو نفر و حتی چهار نفر می‌باشد. اگر جز افرادی هستید که وقت ازاد داشته و یا علاقه بسیار زیادی به بازی‌های پلی‌استیشن دارید این بازی جز بهترین گزینه‌های پیشنهادی خواهد بود. شرکت کنندگان در این بازی می‌توانند ساعات زیادی را با جذابیت و هیجان صرف این بازی نمایند. در بازی Dirt 5 شما شاهد مجموعه‌ای کامل و چشمگیر از ماشین‌های مختلفی هستید که نظر تمامی بازیکنان را به خود جلب می‌کند. این بازی جز بازی‌های آفرود بوده و شرکت کنندگان در این نوع بازی‌ها شرایط محیطی مختلفی را تجربه می‌کنند. شرایطی از قبیل مسیرهای یخی، برفی، کویری، شن و صعب العبور جز این مسیرهای پرچالش قرار دارند.

بازی Dirt 5

بازی Fortnite

یکی از بازی‌هایی که تجربه‌ای متفاوت را برای علاقمندان به بازی‌های پلی استیشن به وجود آورد، همین بازی بود. چرا که تحولی بزرگ در صنعت این نوع بازی‌ها ایجاد کرد. بازی Fortnite یک بازی آنلاین به صورت دو نفره می‌باشد که توسط شرکت Epic Games طراحی و تولید و منتشر شده است. وجود تسلیحات نظامی و تجهیزات در این بازی موجب شده تا جذابیت بازی دو چندان شود. با یافتن انواع اسلحه‌ها و در نهایت شکست رقیبان خود می‌توانید به پیروزی رسیده و موفقیت خود را جشن بگیرید. البته ناگفته نماند شرکت کنندگان در این بازی لحظاتی بسیار سخت و استرس‌زایی را تجربه کرده و با چالش‌های زیادی مواجه خواهند شد.

بازی Mortal Kombat 11

این بازی پلی استیشن دو نفره جذاب، جدید و هیجان انگیز جز بازی‌های پلی استیشن 5 قرار دارد. این اثر مبارزه‌ای همانطور که از نامش پیداست یازدهمین نسخه‌ اصلی از مجموعه بازی‌های Mortal Kombat می‌باشد. گیم پلی فوق‌العاده، جذاب و تصاویر چشمگیرش سبب شده تا علاقمندان به این نوع بازی ساعتهای زیادی را صرف این بازی کنند. بنابراین در صورتی که به بازی‌های مبارزه‌ای و جنگجویانه علاقه دارید می‌توانید به این بازی با داشتن  ۳۷ جنگنده وارد شوید و لحظات هیجان انگیزی را تجربه کنید.

بازی The Quarry

این بازی نیز در لیست بازی‌های مهیج، ترسناک و در عین حال جذاب قرار می‌گیرد. علاوه بر این جز برترین بازی‌های پلی استیشن 5 در سال 2024 می‌باشد که توسط Supermassive Games ساخته شده است. بازی The Quarry نیاز به تمرکز بالایی دارد چرا که با کوچکترین اشتباهی پایانی تلخ و متفاوت برایتان رفم خواهد خورد. محتوای داستان بازی به این صورت است که بازیکن نقش نه مشاور را در بازی ایفا می‌کند. رویدادهای مختلف. گاها وحشتناک بازی خیلی سریع اتفاق افتاده و چالش‌های زیادی را برای شرکت کننده به وجود می‌آورد. بازیکنان باید برای حفظ جان خود در مقابل مردم بومی و دیگر افراد مبارزه کرده و آنها را شکست دهند.

بازی Overcooked! All You Can Eat

اگر از علاقمندان به هنر آشپزی و پخت غذا هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم از این بازی جذاب و چالش برانگیز غافل نشوید. تعداد شرکت کنندگان در این بازی می‌توانند دو یا چند نفر باشند، که همگی باید در تهیه، آماده سازی و مراحل پخت غذا حضور داشته باشند. این افراد باید برای مهمانانی که گرسنه بوده و درخواست غذا دارند، در کمترین زمان ممکن بهترین غذا را طبخ کنند. در این میان چالش‌های زیادی پیش روی بازیکنان است که باید با تدابیر لازمه آنها را از پیش رو برداشته و با کمک دیگر بازیکنان تعداد زیادی غذا را در زمان محدود آماده سازی نمایند. لازم به ذکر است که در طول بازی نیز مکان آشپزی و دستورات غذایی نیز تغییر می‌کند. اما جای نگرانی نیست، چرا که داشتن امکاناتی مانند زمان بیشتر برای پخت غذا در این بازی به شما کمک خواهد کرد.

بازی Overcooked! All You Can Eat

سخن پایانی

در پست آموزشی بالا به معرفی بازی پلی استیشن دو نفره پرداختیم. در صورتی که پرسشی در مورد این نوع بازی‌ها دارید در بخش نظرات این پست آموزشی مطرح نمایید. همکاران و مشاورین ما در اسرع وقت پاسخ آن را برای شما به ثبت می‌رسانند. در صورتی که از مطالعه مطالب امروز لذت بردید، خوشحال می‌شویم که فروشگاه گیمیتو را در شبکه های مجازی با دیگران اشتراک گذاری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *