اطلاعیه مهم : نسخه جدید سایت رو نمایی شد! برای انتقال به نسخه جدید روی دکمه زیر کلیک فرمایید

بازی یا واقعیت | نقد بازی Bodycam

بازی یا واقعیت | نقد بازی Bodycam

درود بر دنبال کنندگان مجله بازی گیمیتو، ما اومدیم با معرفی یک بازی بسیار جذاب که تشخیص مرز واقعیت و گیم در آن بسیار سخت است. برای اینکه بتوانید از این بازی استفاده کنید باید یک پلیر حرفه‌ای باشید و از همه مهمتر سن شما نیز بالا 17 سال باشد. بازی bodycam بسیار به واقعیت نزدیک است و برای بازی کردن نیاز به سیستم قوی و همچنین هدفون خواهید داشت. این بازی پس از معرفی تریلر خود سر و صدای بسیار زیاد به پا کرد و افراد زیادی آن را نصب کردند. دقت کنید که این بازی در حال بهینه سازی و ارتقاء می‌‌باشد. به همین دلیل است که اندک باگ‌هایی دارد که در زمان نصب شما به احتمال زیاد از بین رفته است. بهتر است که بیشتر از این شما را معطل نکنیم و به سراغ اصل موضوع برویم.

بازی bodycam چیست؟

bodycam یک بازی در شوتر است که در به واقعیت بسیار نزدیک است و می‌تواند هیجان بسیار زیادی به دنبال داشته باشد. بازی بر اساس حرکات سربازان در دنیای واقعی ساخته شده است. به همین دلیل اگر یک تیر به نواحی حساس بدن شما برخورد کند، می‌تواند باعث مرگ شما شود. خونریزی در این بازی بسیار واقعی است و تشخیص محیط  گیم بسیار سخت است. البته این بازی به دلیل صحنه های خشن خود برای +17 سال طراحی تهیه شده که کاملا قابل درک می‌‌باشد. این بازی حجمی در حدود 50 گیگ دارد و از طریق استیم قابل انجام است. بازی bodycam زمانی می‌تواند توجه شما را به خود جلب کند که یک پلیر حرفه‌ای باشید و از بازی‌هایی در سبک شوتر نیز استقبال کنید.

این بازی به صورت چند نفره آنلاین است و دارای سطح بندی متفاوتی می‌‌باشد. به هر اندازه که سطح بازی شما افزایش پیدا کند، به احتمال زیادی افراد حرفه‌ای تری با شما همگروه خواهند شد. گرافیک این بازی به دلیل استفاده از فناوری Unreal Engine 5 به صورت فوق حرفه‌ای طراحی شده است و بدون داشتن گرافیک بالا نمی‌توانید از آن استفاده کنید. به همین دلیل است که گیمرهای حرفه‌ای به سراغ آن خواهند رفت تا بهترین گزینه ممکن را استفاده کنند. برای موفقیت در این بازی نیاز است که یک زبان انگلیسی حداقلی داشته باشید تا بتوانید به نتیجه ای ایده آل دست پیدا کنید، چرا که بازی به صورت تیمی و گروهی انجام می‌شود و نیازمند استراتژی است.

بازی bodycam چیست؟

داستان بازی چیست؟

بازی در چند مپ مختلف انجام می‌شود و داستان یک مجموعه نیروی پلیس حرفه‌ای را دنبال می‌کند. به جرات می‌توان گفت که پلیرهای حرفه‌ای می‌توانند از این بازی سربلند بیرون آیند و در غیر این صورت بازی برای آن ها خیلی سخت می‌شود. داستان بازی کاملا بر اساس ماموریت پلیس طراحی شده است و استفاده از هر اسلحه و یا عوض کردن خشاب آن مانند واقعیت است. حتی اگر شما بدوید و یا از پله ها بالا بروید صدای نفس نفس زدن خود را میشنوید. در این بازی که به صورت گروهی و انفرادی قابل انجام است، داشتن نقشه و استراتژی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. شما باید خود را در نقش یک پلیس حرفه‌ای بدانید و همانند او تصمیم بگیرید و یا برنامه ریزی انجام دهید.

با توجه به این که شما به پناهگاه مجرمین حمله می‌کنید، باید به صورت گروهی و با برنامه رو به جلو حرکت کنید و اگر تک روی کنید از پشت سر به شما تیراندازی می‌کند. نمی‌توانید بدون برنامه در مپ بچرخید و به دنبال دستگیری مجرمین باشید. برخی مواقع بین جان خودتان و هم تیمی خود باید یکی را انتخاب کنید. این بازی فعلا در سمت پلیس به صورت گروهی قابل انجام است. اما در آپدیت بعدی می‌تواند به صورت گروهی در سمت مخالف و در قالب دشمن نیز بازی انجام شود. دقیقا همان چیزی که در بازی کانتر تجربه می‌کنید، در این بازی نیز برای شما قابل انجام خواهد بود. دقت کنید که از مهمترین وظایف شما نجات گرونگان‌ها، بمب گذاری، دستگیری افراد تبهکار و همچنین تحلیل یک صحنه جرم می‌‌باشد. باید مانند افراد حرفه‌ای فکر کنید تا به نتیجه ایده آل دست پیدا کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی bodycam

با توجه به گرافیک نزدیک به واقعیت بازی می‌توان انتظار داشت که بازی به صورت تک بعدی قابل انجام نباشد و افراد حرفه‌ای صرفا بتوانند از آن استفاده کنند. داشتن یک سیستم قوی و همچنین تجهیزات در موفقیت شما بسیار تاثیر گذار است. با در نظر گرفتن این نکته، مهمترین پیش نیازهای بازی را بررسی خواهیم کرد.

  • ویندوز 7 به بالا در نسخه 64 بیتی
  • CPU مورد نیاز حداقل Core i 7 نسل قدیم می‌‌باشد و CPU نسل 6 جدید نیز می‌تواند به شما کمک کند
  • حداقل Ram بازی 8 است و افراد حرفه باید از دو رم شبکه شده استفاده کنند
  • گرافیک این بازی با توجه به Game Boost نصب شده می‌تواند 8 به بالا باشد
  • حداقل حافظه مورد نیاز برای بازی کردن در درایو ویندوز 75 گیگ است
  • گیم پلی بازی و شرایط بازی به نحوی است که داشتن اینترنت با کیفیت بالا الزامیست
  • بازی در حدود 30 دلار قیمت دارد و به همین دلیل خرید گیفت کارت استیم برای آن ضروری می‌‌باشد.

حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی bodycam

بازی bodycam برای اندروید

بر اساس تحقیقات ما در حال حاضر بازی bodycam برای اندروید وجود ندارد. هر بازی که در اپ استورهای مختلف به اسم بازی bodycam فروخته می‌شود هیچ ارتباطی به بازی اصلی نخواهد داشت. در صورتی که بازی bodycam برای اندروید و یا IOS منتشر شود در آپدیت همین مقاله به اطلاع شما خواهیم رساند. حتی لینک دانلود بازی را نیز برای شما قرار میدهیم تا از لذت ببرید.

تکنیک‌های طلایی و ترفند بازی بادی کم | بازی bodycam

اگر یک پلیر حرفه‌ای هستید می‌توانید مرحله به مرحله این بازی را کشف کنید و از دنیای بازی bodycam لذت ببرید. اما اگر یک پلیر مبتدی هستید در این بخش چند تکنیک جذاب به شما آموزش خواهیم داد که در بازی کردن می‌تواند به شما کمک کند.  قبل از هر چیزی که یک دوست پلیر دارید این پست آموزشی را به او معرفی کنید تا در بازی کردن به شما کمک کند. وجود یک یار کمکی برای دیده بانی پشت سر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

پنهان شوید و منتظر طعمه باشید

گیم پلی این بازی به نحوی است که تنها افراد حرفه‌ای در آن زنده میمانند. با در نظر گرفتن این نکته اگر گیمر حرفه‌ای نیستید به شما پیشنهاد می‌کنم که در بازی یک منطقه خوب پیدا کنید و سپس پنهان شوید. در مرحله بعد چراغ اسلحه خود را خاموش کنید و در کنار یک جنازه منتظر حرکت دیگر اعضا باشید. دقت کنید که راش کردن به سمت جلو برای کسانی است که در این بازی خبره شدند هم ساده نیست، به همین دلیل کسانی که بازی گروهی را انتخاب می‌کنند با استراتژی به سمت جلو حرکت می‌کنند و مپ را به بخش به بخش پاکسازی می‌کنند. اصلا نمی‌توان بازی bodycam را یک بازی معمولی دانست و با کالاف و دیگر بازی‌های این سطح مقایسه کرد.

پنهان شوید و منتظر طعمه باشید

از هماهنگی گروهی و مرگ هم تیمی‌های خود استفاده کنید

زمانی که یک شخص میمرد تبدیل به یک پهباد می‌شود که می‌تواند در مپ جستجو انجام دهد. این پهباد کاملا واقعی است و اگر به آن تیراندازی شود و یا به دیوار برخورد کند به سادگی از بین خواهد رفت. در این حالت پس از مرگ یکی از یاران خود می‌توانید با او ارتباط برقرار کنید و سپس از جای دشمن ها با خبر شوید. دقت کنید که در این روش سرعت عمل و همچنین هماهنگی مناسب از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

مپ را بشناسید و از نقاط مشرف تیراندازی کنید

یکی از مهمترین تکنیک‌هایی که پلیرهای حرفه‌ای از آن استفاده می‌کنند این است که شناسایی صد در صد یک مپ می‌‌باشد. زمانی که مپ را شناسایی کردند به دنبال باگ بازی و نقاط کور آن میگردند. با توجه گیم پلی و نوع مپ ها در مپ جنگلی و مپ خانه چوبی بهترین جاهایی که شما می‌توانید انتخاب کنید بالای ساختمان است. سپس از دو طرف به سمت یک تارگت « دشمن » واحد حرکت می‌کنند.

در صورتی که بتوانند حریف را بزنند که پیروز خواهند شد و در غیر این صورت یک یار تمرینی از بین میرود و یار دیگر او را از پشت سر خواهد زد. دقت کنید که در این روش دو نکته بسیار مهم است، اولین نکته شناسایی صد در صد مپ می‌‌باشد و دومین نکته نیز عدم تیراندازی به یار تمرینی است. دقت در این بازی بسیار زیاد است و یک اشتباه می‌تواند منجر به از بین رفتن شما و یا یار تمرینی شما شود.

سخن پایانی

در این پست آموزشی به صورت ویژه به نقد بازی bodycam پرداختیم. در صورتی که تجربه بازی دارید، در بخش نظرات آن را با ما مطرح کنید. اگر بخواهیم بسیار خلاصه و اجمالی بگوییم این بازی برای افراد حرفه‌ای طراحی شده است. افراد حرفه‌ای که علاوه بر داشتن رفلکس بالا دارای سیستم قوی هم هستند. پلیرهای حرفه‌ای تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت که تیراندازی و نبرد در دنیای واقعی را تجربه کنند. در این بازی شما رسما عضو نیروی پلیس هستید و کوچکترین جزئیات را احساس خواهید کرد.

زمانی که زیاد می‌دوید و یا جا به جایی طولانی دارید، صدای نفس نفس زدن خود را خواهید شنید و هندلینگ اسلحه نیز برای شما سخت خواهد شد. دقت کنید که در این بازی نمی‌توانید مانند کالاف و یا کانتر از تنیک اسپری کردن استفاده کنید، بلکه باید تیراندازی اصولی به سمت هدف داشته باشید و در زمان درست به هر شخص شلیک کنید. این بازی برای درک بهتر واقعیت ساخته شده است و یک بازی ساده نیست. به همین دلیل نیز در مدت زمانی کوتاه طرفداران حرفه‌ای بسیار زیادی پیدا کرد که در بازی برای بقاء رقابت می‌کنند.

اگر این محتوا برایتان مفید بود، خوشحال می شویم تا آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. مطمئنا خیلی از افراد، به دنبال یک فروشگاه مطمئن در زمینه خرید و فروش انواع گیفت کارت های مختلف مانند گیفت کارت پلی استور، گیفت کارت اپل استور، گیفت کارت فری فایر، گیفت کارت پابجی موبایل و یا گیفت کارت PS4 هستند. بنابراین شما با اشتراک گذاری این مقاله می توانید به این افراد کمک زیادی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعیه مهم : نسخه جدید سایت رو نمایی شد! برای انتقال به نسخه جدید روی دکمه زیر کلیک فرمایید