لیست ایردراپ‌های تلگرامی + لینک جوین با دریافت جایزه

لیست ایردراپ‌های تلگرامی

در این پست آموزشی از فروشگاه آنلاین گیفت کارت گیمیتو، به معرفی لیست ایردراپ‌های تلگرامی می‌پردازیم. همانطور که می‌دانید این روزها یکی از موضوعات مورد بحث، راجع به کسب درآمد دلاری از طریق ایردراپ تلگرامی می‌باشد. خوب است پیش از آشنایی با انواع ایردراپ به یک مفهوم کلی از آن برسیم. ایردراپ به معنای توزیع ارز دیجیتال به صورت رایگان بوده که با اهداف مختلفی انجام می‌شود. با افزایش آگاهی ارز دیجیتال کاربران زیادی به آن توجه کرده و نسبت به آن علاقمند خواهند شد. راههای زیادی برای مشترک شدن در ایردراپ‌های تلگرامی وجود دارد. پیوستن به کانال‌های تلگرام، گروه‌ها و یا کمک گرفتن از ربات‌ها جز راههایی است که می‌توان به ایردراپ دسترسی داشت. در بخش‌های بعدی به صورت جامع و کامل به بررسی انواع ایردراپ خواهیم پرداخت. در صورتی که شما نیز از کاربران علاقمند به ایردراپ تلگرامی هستید، تا پایان مطالب امروز را مطالعه نمایید.

ایردراپ تلگرام چیست؟

همانطور که گفتیم ایردراپ یک روش است که برای توزیع رایگان ارز دیجیتال یا توکن استفاده می‌شود. این قابلیت در اختیار کاربران تلگرام قرار می‌گیرد. ایردراپ تلگرام انواع مختلفی دارد که در ادامه آنها را بررسی خواهیم کرد. اما قبل از آن باید بدانید که ایردراپ را می‌توان به دسته بندی زیر تقسیم کرد:

  • ایردراپ مبتنی بر ثبت نام که در این نوع باید برای دریافت توکن از طریق وب سایت یا کانال تلگرام ثبت نام کرد.
  • ایردراپ مبتنی بر وظایف که با انجام برخی از وظایف خاص کاربران انجام می‌شود. با انجام وظایفی همچون پیوستن به گروه های تلگرامی، اشتراک گذاشتن پست ها، یا دنبال کردن شبکه های اجتماعی، توکن دریافت می کنند.
  • ایردراپ مبتنی بر هولد که در این روش کاربران برای نگهداری از توکن های پروژه برای مدت زمانی مشخص، توکن جدید کسب می‌کنند.
  • ایردراپ مبتنی بر شانس یا قرعه کشی بسیار جذاب است. زیرا به طور تصادفی بین کاربران شرکت کننده در ایردراپ، توکن پخش می‌کنند.

معرفی ایردراپ Taiko

این ایردراپ در لیست پروژه‌های جدید و پرطرفداری است که می‌توانید با کمک آن به توکن‌های رایگان دسترسی داشته باشید. مدیر عامل Taiko شخصی به نام Daniel Wang است که از بنیان‌ گذاران این ایردراپ جذاب می‌باشد. برای دریافت تایکو باید از طریق بریج کردن توکن‌های تستی، دیپلوی کردن قرارداد هوشمند و دیگر موارد اقدام نمود.

مراحل انجام ایردراپ Taiko

 پیش از هر اقدامی برای دسترسی به تایکو باید کیف پول متامسک داشته باشید. بنابراین از طریق لینک مخصوص،  وارد صفحه تست نت تایکو شوید. سپس با مشاهده گزینه Connect Wallet آن را انتخاب کرده تا کیف پول به قرارداد هوشمند متصل شود. در مرحله بعد شبکه Holesky را نیز به کیف پول خود اضافه نمایید تا فعالسازی خودکار انجام شود. با وارد شدن به مرحله بعد باید به توکن تستی در این شبکه دسترسی داشته باشید. پس آدرس Holesky را وارد کرده و با مشاهده عبارت im not a robot آن را انتخاب کنید تا گزینه Verify فعال سازی شود. در این مرحله متنی که از سایت به شما داده می‌شود را در توییتر اشتراک گذاری نموده و بر روی گزینه Tweet کلیک کنید.

سپس وارد حساب توییتر شده و متن مورد نظر را توییت نمایید. اکنون آدرس URL  کپی شده را به بخش Tweet URL وارد کرده و بر روی گزینه Submit کلیک کنید. سپس برای دسترسی به شبکه تایکو، به صفحه تست نت تایکو برگشته و ETH مورد نظرتان را وارد نمایید. با کلیک بر روی گزینه Bridge، متامسک برای شما باز شده و با تایید تراکنش، کامل شدن بریج موفقیت انجام خواهد شد. اکنون این عملیات را از شبکه Katla به شبکه Holesky انجام دهید. برای آگاهی از تراکنش‌های خود نیز می‌توانید به transactions رفته و با مشاهده گزینه Claimed متوجه می‌شوید که تراکنشی موفق داشته‌اید. در نهایت نیز برای دیدن مقدار‌ توکن‌های TKO نیز وارد سایت شده و گزینه Check Eligibility را انتخاب کنید و پس از آن برای متصل شدن کیف پول بر روی گزینه Connect Wallet کلیک نمایید.

مراحل انجام ایردراپ Taiko

ایردراپ بلوم (Blum)

یکی از پلتفرم‌های معامله ارز دیجیتال در تلگرام Blum است که یک مینی اپلیکیشن نیز دارد. این ایردراپ ترکیبی از ویژگی های صرافی های متمرکز و غیر متمرکز را به کاربران خود ارائه می‌دهد. هدف این ایردراپ  ساده سازی معاملات مشتقه است و در نهایت قصد دارد دسترسی به توکن های بیش از ۳۰ بلاک چین طراحی شده را برای کاربران خود آسان کند که البته در اهداف خود موفق عمل کرده است. به همین خاطر این پلتفرم تا کنون توانسته کاربران زیادی را به خود جذب کند.

البته اطلاع رسانی درباره ایردراپ بلوم نیز تاثیر زیادی در این مورد داشته است. جالب است بدانید که بلوم در ۴۸ ساعت اول بیش از ۵۰,۰۰۰ ثبت نام و راه اندازی داشت. اما تاریخ دقیق ایردراپ تلگرام بلوم هنوز مشخص نیست و توزیع توکن های رایگان بلوم، برای ژوئن ۲۰۲۴ برنامه ریزی شده است. طبق این برنامه ریزی تیم بلوم به طور فعال در حال توسعه پلتفرم خود می‌باشد و به زودی اطلاعات زیادی درباره تاریخ ایردراپ به کاربران خود ارائه می‌دهد.

معرفی ایردراپ zora

این ایردراپ‌ در لیست ایردارپ‌های تلگرامی بوده و گزینه‌ای مناسب برای به دست آوردن توکن‌های رایگان محسوب می‌شود. zora بازاری غیر متمرکز برای مینت و مبادله NFTها می‌باشد. این ایردراپ جذاب در مقایسه با دیگر مارکت‌ پلیس‌ها قابلیت‌های بیشتری دارد‌. این قابلیت‌ها شامل سرعت، مقیاس‌ پذیری و کارایی است. اگر انجام فعالیت در این ایردراپ  باید دو کار صورت بگیرد. اول خرید NFTهای است که دیگر کاربران در پلتفرم قرار داده‌اند. در مرحله دوم نیز برای بالا بردن شانس خود باید مجموعه‌ای در پلتفرم Zora بسازید. اما قبل از انجام این کارها باید کیف پول خود را به این پلتفرم متصل کنید. در زورا توکن ها قابلیت جابجایی نداشته و نحوه عملکرد آن بر پایه فناوری بلاک چین می‌باشد. اگر از علاقمندان آثار هنری هستید فعالیت در این ایردراپ می‌تواند برای شما در عین جذابیت درآمد ساز باشد.

البته شانس نیز در این میان بی‌تاثیر نخواهد بود. یکی از فعالیت‌های انجام شده در این پلتفرم در ارتباط با  اثرهای دیجیتال تصویری، ویدیویی و موسیقی است. همچنین کاربران می‌توانند دیگر اثر‌های هنری و وسایل قدیمی و ارزشمند را نقل و انتقال دهند. افراد علاقمند به این شبکه می‌توانند این ایردراپ را در لیست گزینه های انتخابی خود قرار دهند. چرا که با بهره گیری از بلاک چین تا حدی امنیت و اطمینان را برای کاربران به وجود آورده‌اند. علاوه بر این داشتن قابلیت‌هایی مانند ارائه اعلان‌ها باعث سهولت در کار برای کاربران شده است. با این تفاسیر می‌توان گفت Zora یکی از شبکه‌های مهم و موثر برای وسعت بخشیدن به اقتصاد هنر دیجیتال و نقل و انتقال آثار دیجیتال می‌باشد.

ایردراپ پیکسل تپ (PixelTap)

ایردراپ پیکسل تپ در اصل یک بازی بلاکچین است که به کاربران خود پاداش ارائه می‌دهد. البته این پاداش در ازای کلیک کردن و یا انجام فعالیت های مختلف (به صورت سکه در بازی) داده می‌شود. دلیل نام گذاری آن به (Pixelverse) این است که پلتفرم گیمینگ وب ۳ پیکسل ورس این بازی جذاب را توسعه داده است. به همین دلیل با این نام شناخته شده است. در اطلاعات جدیدی که از این پلتفرم منتشر شده متوجه شده‌ایم که به زودی توکن PIXFI به عنوان ارز دیجیتال این اکوسیستم عرضه خواهد شد. البته در ابتدا به نظر میرسید که این سکه‌ها فقط در درون بازی کسب می‌شوند. اما در حال حاضر با اطلاعات جدید به دست آمده میدانیم که پارامتر تعداد بردهای کاربران نیز در این مورد تاثیرگذار است. این موضوع می‌تواند انگیزه‌ای مضاعف برای انجام بازی در شرکت کنندگان ایجاد کند.

معرفی ایردراپ Memefi club

این پلتفرم نیز در لیست ایردراپ‌های تلگرامی جذاب، پرطرفدار و در عین حال معتبر قرار دارد. در این شبکه کاربران آن با بازی کردن شانس خود را محک میزنند. بازی در این ایردراپ به صورت رقابتی و مبارزه‌ای بوده و از میم‌های مشهور در آن استفاده شده است. کاربران در این بازی می‌توانند از میم‌کوین‌های مورد علاقه خود دفاع کرده و یک بازی هیجان انگیز و پرچالش را انجام دهند. هدف از ایجاد این پلتفرم با قابلیت توکن‌های رایگان، جذب کاربران بیشتر است. طراحان و بنیانگذاران این شبکه تصمیم دارند با کمک این روش افراد زیادی را برای جذب شدن به این پلتفرم ترغیب کنند. البته بهتر است قبل از فعال کردن هر ایردراپ خرید اشتراک تلگرام پرمیوم را انجام دهید.

ایردراپ Memefi club

ایردراپ فایرکوین (FireCoin)

فایر کوین نیز یک بازی جدید است که به واسطه پلتفرم تلگرام انجام می‌شود. این بازی نیز مکانیزمی مشابه دیگر بازی‌های کلیکی دارد. بازیکنان فایرکوین برای کسب امتیاز و دریافت توکن روی دکمه بزرگ سکه در صفحه‌ی اصلی کلیک می‌کنند. از این طریق شانس خود را برای دریافت توکن‌های ارز دیجیتال واقعی افزایش خواهند داد. البته هر چه بازیکنان این بازی بیشتر باشند، راه اندازی پروژه و شانس برنده شدن خواهد بود. البته ناگفته نماند که تا به حال هیچ اطلاعات دقیق و رسمی در مورد ایردراپ این پروژه وجود نداشته است. موارد مهمی همچون تاریخ، نحوه مشارکت و قوانین مربوط به آن را تا کنون مشخص نکرده‌اند.

ایردراپ سیمپل (Simple Tap)

یکی دیگر از ایردراپ‌های جدید تلگرام ربات سیمپل کوین (Simple) است. همانطور که از نامش پیداست این ایردراپ مربوط به صرافی سیمپل می باشد. در ادامه روش استفاده از آن و آپشن‌های مهم این ربات را بررسی خواهیم کرد:

استخراج ارز سیمپل

پس از ورود به این ایردراپ بر روی گزینه Start Farming کلیک نمایید تا بتوانید استخراج ارز سیمپل را آغاز کنید. از آپشن‌های مهم این ربات این است که کاربر می تواند در قسمت Boost کارت خود را ارتقا داده و به این ترتیب امتیاز خود را نیز افزایش دهد. البته این بازی دو مکانیزم دارد. یک روش انجام آن ضربه زدن بر روی سکه است و در روش دیگر استخراج کردن به صورت ساعتی می‌باشد که با هر دو روش می‌توان امتیاز کسب کرد. افزایش امتیاز در ایردراپ (Simple Tap) نیز با تعداد TAP بیشتر مشمول هدیه یا افزایش امتیاز فارمینگ شما خواهد شد. ضمن آنکه می‌توانید با انجام دادن وظایف در قسمت Tasks تعداد سکه‌های موجود خود را افزایش دهید. به همین خاطر روش‌های زیادی وجود دارد که در این ربات سکه‌های خود را به آسانی افزایش دهید.

معرفی ایردراپ YesCoin

این بازی تلگرامی نیز مانند دیگر پلتفرم‌ها افراد زیادی را جذب خود کرده است. این ایردراپ شبیه به یس‌کوین بوده و تفاوت آن به جای ضربه زدن، کشیدن صفحه می‌باشد. روش بازی در این شبکه به این صورت می‌باشد که کاربران باید انگشت خود را بر روی صفحه‌ای پر از سکه‌های طلا بکشند. با انجام این کار سکه‌ها ناپدید شده و مجددا سکه‌های جدیدتری را مشاهده خواهند کرد. کاربران این پلتفرم می‌توانند با کمک حساب کاربری ایجاد شده در تلگرام خود این ایردراپ را استخراج نمایند. در ادامه انجام مراحل بازی را به اختصار بیان می‌کنیم:

  • ابتدا و پیش از شروع بازی باید با استفاده از لینک مورد نظر وارد ربات تلگرام شده و پس از آن گزینه playرا انتخاب کنید.
  • سپس با ضربه زدن بر روی گزینه lunch بازی را شروع کنید.
  • اگر می‌خواهید از موجودی خود در این بازی مطلع شوید به قسمت بالا در سمت چپ بروید.
  • برای افزایش درآمد نیز باید دکمه squad را انتخاب کرده تا به گرو‌ه‌های شرکت کننده دیگر بپیوندید.
  • برای دعوت دیگر افراد نیز به بخش‌ Earn رفته و بر روی آن ضربه بزنید. همچنین با رفتن به این بخش می‌توان کیف پول را به این شبکه متصل کنید.
  • در نظر داشته باشید برای انجام بازی بدون خطر کیف پول اصلی خود به بازی‌های مشابه متصل نکنید.
  • برای متصل شدن به بازی، از یک کیف پول جداگانه که توکن در آن موجود نیست استفاده نمایید.

معرفی ایردراپ YesCoin

سخن نهایی

در این مطلب با لیست ایردراپ‌های تلگرامی + لینک جوین با دریافت جایزه آشنا شدیم. اگر بخواهیم به طور خلاصه مطلب را به شما برسانیم، باید بگوییم که در برنامه تلگرام ایردراپ‌های متنوعی وجود دارد که هر کدام با یکدیگر تفاوت‌ دارند.  بسیاری از کاربران به دنبال بازی‌‌های تلگرامی هستند که در نهایت به پول تبدیل می‌شوند. البته اعتبار و ارزش توکن‌های این بازی‌ها نیز حائز اهمیت است. اما بهترین ایردراپ‌های رایگان تلگرام شامل بلوم ، کتیزن، یس کوین،  میم فای، تپ سواپ و همستر کامبت می‌باشد. در این مطلب ایردراپ‌های زیادی را به شما معرفی کردیم که بتوانید با مطالعه هر کدام، شناخت کافی به دست آورید و انتخاب صحیحی داشته باشید. چرا که وقت گذاشتن بر روی این انتخاب می‌تواند سود دهی زیاد یا کمی برایتان داشته باشد. اما نباید فراموش کنید که در دنیای کریپتوکارنسی همه چیز در نوسان است و برای پیش بینی‌ها تضمینی وجود ندارد.

برای رفیقاتون ارسال کنید

Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *