فری فایر چیست؟ معرفی بازی جذاب فری فایر (Garena Free Fire)

گارنا فری فایر

معرفی بازی فری فایر که یکی از بازی های جذاب برای سیستم عامل های اندروید و ios بوده و از استقبال خوبی برخوردار شده است. آشنایی بیشتر با حالت های مختلف بازی فری فایر موجب می شود تا از حالت یکنواختی در آمده و این بازی سرگرم کننده تر گردد.

فری فایر یک بازی فوق العاده هیجان انگیز در یک جزیره است که جزء پرطرفدارترین و بهترین بازی های سبک اکشن و بقا قرار می گیرد.

فری فایر یکی از بازی های مشابه پابجی بوده که توجه کاربران را به سمت خود جلب کرده و در حال حاضر میلیون‌ ها بازیکن از سراسر جهان به این بازی مشغول هستند.

شرکت سازنده فری فایر (Garena) برای ارتقاء این بازی نسخه بروز آن را به نام فری فایر مکس با کیفیت بالاتر ارائه کرده است که با امکان خرید جم فری فایر می توان به شکل بهتری از امکانات درون بازی استفاده کرده تا در نهایت پیروز از بازی بیرون بیایید.

گارنا فری فایر

فری فایر چیست؟

محبوبیت بالای بازی های بتل رویال و اکشن در میان تمامی بازیکنان سراسر جهان موجب شده تا کمپانی ها و استودیوهای زیادی اقدام به طراحی بازی‌ هایی با این سبک نمایند.

بازی فری فایر که توسط استودیوی بازی سازی استودیو  Dots Studio 111 در سال ۲۰۱۷ برای گوشی های اندروید و ios منتشر شد. از ابتدا به صورت رایگان و با پرداخت درون برنامه در اختیار بازیکنان قرار گرفت، از استقبال بالایی برخوردار گردید. به همین جهت جزء پر دانلودترین بازی های موبایلی معرفی می گردد.

بازی فری فایر این جزء شبیه ترین بازی ها به پابجی موبایلی است که از نظر داستان و سبک بازی می تواند بازیکنان را به وجد بیاورد. چرا که این بازی در یک جزیره دور افتاده با ۵۰ بازیکن بوده که هر کدام برای زنده ماندن خود تلاش می‌ کنند و در این تلاش می توانند از امکانات درون بازی استفاده نمایند.

از مهم ترین ویژگی ها و قابلیت هایی که مورد توجه بازیکنان قرار می ‌گیرد، امکان بازی با گیمرها در سرتاسر جهان به صورت آنلاین با گیم پلی جذاب و گرافیک با کیفیت خوب و موسیقی متن جذاب است که با تنوع بالای مراحل و ماموریت ها در بازی روبرو می شوند.

موضوع بازی فری فایر

 موضوع داستان بازی فری فایر در یک هواپیما شروع می‌ شود که با سقوط در یک جزیره دور افتاده باید برای بقا تلاش کنید و تنها چیزی که در اختیار خود دارید، سلاح های جنگی است که می توانید از هر کدام آن ها استفاده نمایید.

در طول اجرای بازی فری فایر استفاده از وسایل نقلیه ای که در اختیار بازیکن ها قرار دارد ،موجب می شود تا بازیکن ها به راحتی به مکان های مختلف برای ماجراجویی های متفاوت و هیجان انگیز حرکت نمایند.

امکان قرار دادن اسلحه های متفاوت بر روی ماشین هایی که در اختیار دارید برای شما فرصت جمع آوری امتیاز به اندازه کافی را فراهم می ‌آورد، تا به قیمت های بالاتر بازی دست پیدا کرده و با قدرت بیشتری در برابر دشمنان حضور یابید.

با خرید جم فری فایر هم امکان تهیه آیتم های خاصی در بازی فراهم می آید که رسیدن به سرعت های بالاتر را هموار می کند.

 

حالت های مختلف بازی فری فایر

فری فایر به عنوان یک بازی در سبک بتل رویال همواره در حال اضافه کردن بخش های جدید به بازی است و این کار موجب شده تا بازی سرگرم کننده تر گردد.

در این بخش به بررسی برخی از حالت های مختلف بازی فری فایر می پردازیم:

حالت کلاسیک

یک بخش کاملا استاندارد از بازی بتل رویال بوده که در آن ۵۰ نفر در یک نقشه گسترده با یکدیگر به جنگ می پردازند، تا در نهایت یک نفر برنده از این بازی خارج شود.

حالت ClashSquad

در این حالت از بازی فری فایر دو تیم چهار نفره با هم در نقشه کوچک می جنگند و در آخر بازی هر تیمی که بالاترین امتیاز را کسب کند، برنده بازی محسوب می شود. از پاداشی که پس از کشتن حریف به دست می‌ آید می ‌توان برای خرید اسلحه و مهمات و تجهیزات جنگی استفاده کرد.

حالت Kill Secured

این حالت از بازی فری فایر طرفداران زیادی دارد و شامل دو تیم بوده که با یکدیگر می جنگند. پس از هر کشتار یک tag نمایان می ‌شود که هر کسی می ‌تواند آن را بردارد. چه از تیم حریف و چه تیمی که آن فرد را کشته است، این tag را بردارد، به امتیاز هایش اضافه می شود، بعد در پایان تیمی که بیشترین امتیاز را کسب کند، پیروز میدان است.

معرفی بازی فری فایر-گیمیتو

بررسی نقشه های بازی فری فایر

تمامی بازی های بتل رویال باید یک نقشه جذاب داشته باشند، تا بازیکن ها بتوانند با توجه به نقشه، بازی های هیجان انگیز را انجام دهند.

بر روی بازی فری فایر نیز چند نقشه مختلف قرار گرفته که به صورت پیش ‌فرض شرایط بازی های هیجان انگیز را فراهم می ‌آورند.

چند نقشه پرطرفدار که قابلیت دانلود و استفاده را دارند عبارتند از:

نقشه Bermuda

در این مدل از نقشه آب و هوای گرمسیری با علفزارهای سرسبز و گسترده وجود دارد که چندین جزیره بزرگ و کوچک برای دور ماندن از دشمنان و برداشتن لوازم مورد نیاز طراحی شده است.

نقشه purgatory

در این نقشه شاهد یک زمین هستیم که توسط رودخانه ای از هم گسیخته شده، به سه قسمت تقسیم بندی می گردد. بخش شمالی نقشه یک منطقه گسترده بوده و دو منطقه دیگر کوچک است. این نقشه محدودیت زمانی داشته و هر روز فقط از ساعت ۶ عصر تا ۱۰ شب قابل استفاده می باشد.

نقشه Kalahari

این نقشه مکان های بسیار خوبی دارد که می ‌توان از آنها بیشترین استفاده را برد، این نقشه در کنار نقشه برمودا طرفداران زیادی دارد.

نکات مهم بازی فری فایر- گیمیتو

نکات مهم بازی فری فایر

 توجه کردن به برخی از نکات مهم موجب می ‌شود تا بازیکنان به صورت حرفه ای جزئیات بیشتری در این بازی پیدا کنند.

در واقع خرید جم فری فایر کمک زیادی به پیشرفت در بازی نموده؛ اما توجه کردن به برخی از نکات و داشتن واکنش های سریع و تفکر لحظه ای می تواند تا حد زیادی در این بازی تأثیر بگذارد.

چند نکته مهم در بازی فری فایر برای حرفه‌ ای شدن شامل موارد ذیل است:

  • دور ریختن تجهیزات و سلاح های قدیمی و برداشتن سلاح های جدید و پیشرفته
  • توانایی پناه گرفتن در میان سنگرها و دوری کردن از محیط های باز
  • حفظ کردن مهمات در کوله پشتی برای استفاده درست از اسلحه ها
  • فرود آمدن در مکان ‌های خلوت و کم جمعیت برای زنده ماندن
  • توجه دقیق به نقشه کوچک تصویر برای شناسایی خطرات و دوری کردن از آنها
  • جمع آوری لوازم و تجهیزات کافی قبل از وارد شدن به مبارزه و داشتن جعبه کمک های اولیه، دو سلاح اصلی، محافظ سر و بدن و موارد دیگر
  • توجه به جعبه های پشتیبانی فرود آمده از آسمان و پیدا کردن آنها
  • استفاده کردن از هدفون و هندزفری برای آگاهی از وقایع پیرامون خود به طور دقیق
  • انتخاب شخصیت های مناسب برای بازی با شناخت هر کدام از شخصیت ها و ویژگی های آنها

فری فایر مکس

فری فایر مکس و تغییرات آن با نسخه اصلی

کمپانی سازنده فری فایر برای به نمایش گذاشتن گرافیک و گیم پلی بهتر نسخه جدیدی از این بازی را با نام فری فایر مکس عرضه کرده است.

تمامی نسخه بتل رویال با ارائه یک نسخه ضعیف تر شرایط بازی در گوشی های مدل پایین را فراهم کرده ‌اند. اما بازی فری فایر کاملاً برعکس عمل کرده و با ارائه یک نسخه پیشرفته تر توانسته، گرافیک را تا حد زیادی بهبود دهد.

فری فایر مکس به نسبت نسخه اصلی آن از ویژگی‌های خاصی مانند کاراکترهای جدید در توانایی های جدید، اسلحه های خاص و برخی از تغییرات در شکل ظاهری آن برخوردار است.

در این بخش به بررسی تفاوت فری فایر مکس در مقایسه با نسخه اصلی آن می پردازیم:

 

بهبود گرافیک

از مهم‌ترین تفاوت ‌هایی که بین نسخه اصلی فایر و نسخه مکس آن وجود دارد، گرافیک این دو بازی است. در نسخه مکس همه اشیا، بافت، شخصیت ها، جلوه های ویژه و سایه ها به طور گسترده تری کیفیت آنها افزایش پیدا کرده است.

اندازه فایل

با توجه به گرافیک ارتقا پیدا کرده بازی فری فایر مکس به فضای ذخیره بیشتری نیاز دارد و حداقل یک و نیم گیگابایت فضا برای ذخیره این بازی و نصب آن نیاز است.

فاصله دید

در نسخه مکس بازیکن می تواند به اشیا دورتر براحتی نگاه کرده و عملکرد خوبی را ارائه دهد، این مورد تأثیر مستقیم بر گیم پلی بازی می گذارد.

سخت افزارها

این بازی با داشتن گرافیک بهتر، نیازمند سخت افزارهای قوی ‌تر است و برای اجرای فری فایر مکس باید رم گوشی حداقل ۴ گیگابایت بوده و برای گوشی های میان رده به بالا مناسب می باشد.

تعداد بازیکن ها

در بازی فری فایر در هر دو نسخه بازیکنان می توانند از یک نوع بازی لذت ببرند و امکان ورود به نسخه مکس از اکانت نسخه اصلی فری فایر وجود دارد.

تفاوت فری فایر و فری فایر مکس

ویژگی های بازی اکشن فری فایر مکس

 فری فایر مکس امکان بازی گروهی به صورت دو، سه و چهار نفره را دارند و با قابلیت مکالمه صوتی در بازی می توانید تمامی دوستان خود را همراهی کرده و برنده میدان نبرد شوید.

در این بازی از حالت انحصاری فایر لینک استفاده شده و اکانتی که بر روی نسخه اصلی قرار می‌ گیرد بر روی نسخه مکس نیز قابلیت اجرا دارد. به همین جهت می ‌توانید راحت این بازی را ادامه دهید.

در این بخش به ذکر برخی از مهم ترین ویژگی های این نسخه از بازی می پردازیم:

  • داشتن طراحی گرافیک عالی و گیم پلی جذاب
  • سازگار بودن با تمامی گوشی ها و تبلت های میان رده به بالا
  • انجام یک بازی روان به اندازه ۶۰ فریم بر ثانیه
  • امکان بازی به صورت تیمی از دو، سه تا چهار نفر
  • شرایط مکالمه صوتی در هنگام بازی با هم تیمی ها
  • امکان استفاده از وسایل نقلیه برای جابجایی در جزیره
  • صداگذاری عالی تفنگ ها در بازی

خرید جم فری فایر با قیمت مناسب

 تمامی علاقه مندان به بازی های اکشن برای موفقیت و پیروزی بهتر نیاز به خرید برخی از سلاح ها و امکانات مختلف دارند.

سایت گیمیتو یکی از بهترین مراکز جهت خرید جم فری فایر است که امکان خرید با قیمت مناسب را فراهم می آورد.

تیم حاضر در این مجموعه در سریعترین زمان ممکن شرایط دسترسی به جم فری فایر را فراهم آورده و اکانت بازی را شارژ می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *