اطلاعیه مهم : نسخه جدید سایت رو نمایی شد! برای انتقال به نسخه جدید روی دکمه زیر کلیک فرمایید

نکات طلایی پابجی موبایل | تکنیک‌های خفن پابجی

نکات طلایی پابجی موبایل

اگر یک پلیر حرفه‌ای هستید و به دنبال آخرین نکات طلایی پابجی موبایل می‌باشید، این پست آموزشی می‌تواند سرنوشت شما را تغییر دهد. با کمک مشاورین گیمیتو و همچنین پلیرهای حرفه‌ای پابجی موبایل قصد داریم مهمترین نکات طلایی پابجی به زبانی ساده و خلاصه آموزش دهیم. راستی اگر به دنبال خرید یوسی پابجی موبایل  هستید، میتونید روی کمک فروشگاه آنلاین گیفت کارت گیمیتو حساب ویژه‌ای باز کنید.

ترفندهای پابجی باز حرفه‌ای

پابجی بازهای حرفه‌ای به سادگی تکنیک‌های خود را آموزش نمیدهند، به همین چند لیگ حرفه‌ای پابجی را بررسی کردیم تا بهترین ترفندهای آن را یاد بگیریم و به شما هم آموزش دهیم.

 پنهان شدن در باگ مپ ارانگل

یکی از جذابترین تکنیک‌هایی که به کمک آن میتوانید دشمن‌های خود را در حالت مخفی از بین ببرید استفاده از military base در مپ ارانگل می‌‌باشد. برای این کار نیاز به یک موتور دارید و با استفاده از موتور به داخل کمپ وارد شوید. سپس موتور را به سمت بالا بیاورید و حالت تک چرخ زدن بگیرید. زمانی که موتور به صورت کاملا عمودی روی دیوار مقابل شما قرار گرفت می‌توانید موتور را رها کنید و از دیوار رد بشوید. دقت کنید که این باگ بازی در زمان نگارش این مقاله کاملا برقرار است. برای اینکه شما را شکار کنند باید از پشت مپ وارد شوند. البته تا زمانی که وارد آب نشوند نمی‌توانند شما را ببینید و یا به شما آسیبی وارد کنند. دقت کنید که این منطقه می‌تواند چندین کیل بسیار عالی برای شما به همراه داشته باشد.

 پنهان شدن در باگ مپ ارانگل

استفاده از فلش

یکی از مهمترین تکنیک‌هایی که پلیرهای حرفه‌ای هنگام پابجی از آن استفاده می‌کنند، فلش کردن طرف مقابل است. اما انداختن فلش باید با دقت انجام شود تا به شما آسیب وارد نکند. زمانی که یک دشمن را شناسایی کردید، باید یک دیوار، درخت و یا هر محافظ دیگری پیدا کنید. حال سپس به سمت آن یک فلش پرتاب کنید. با این کار فلش پشت سر شما خواهد افتاد و حریف کور می‌شود اما شما نه. دقت کنید که این روش نیاز به تمرین کردن دارد و بدون تمرین کردن، ممکن است که نتیجه مناسبی به دست نیاورید. زمانی که در یک بخش پنهان شده اید این تکنیک را امتحان کنید. حتی می‌توانید با یکی از دوستان خود نیز هماهنگ شوید و هر دو این روش را امتحان نمایید. به تصویر زیر نگاه کنید تا منظور ما را بهتر درک کنید.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید دید شما کاملا آزاد است، اما دید حریف کاملا از بین رفته است. در این صورت شما می‌توانید برای مدت زمانی کوتاه فرصت تیراندازی عالی داشته باشید. دقت کنید که نحوه فلش انداختن بدون کور شدن باید تمرین شود تا در بخش اشتباه آن را نیندازید و به مشکل نخورید. دقت کنید که بهترین فاصله برای این کار 10 تا 15 متر می‌‌باشد. اما فواصل 5 تا 10 متر نیز به شرط داشتن یک برنامه ریزی مناسب می‌تواند از این تکنیک استفاده شود.

استفاده از فلش

مکان فرود مناسب برای فرود انتخاب کنید

هر پلیر برای بازی کردن خود یک استراتژی متفاوت دارد، به همین دلیل نکات طلایی پابجی باید بر اساس گیم پلی به شخص پیشنهادی شود. اگر یک پلیر آرام هستید و به دنبال کاوش کردن مپ می‌باشید، بهتر است که از مکان ها دور فرود خود را انجام دهید. در این صورت می‌توانید قدم به قدم پاکسازی کنید و در نهایت نیز با شکار دیگر بازیکنان قهرمان بازی شوید. دقت کنید که در این روش اسلحه دوربین دار با دقت بالا می‌تواند بسیار کمک کننده باشد. البته بازی گروهی نیز به صورت استراتژیک برای پاکسازی 4 جهت اصلی می‌تواند به شما کمک کند.

اگر یک پلیر اکتیو هستید و از اسلحه های رگباری استفاده می‌کنید، به سراغ مکان های پرجمعیت بروید و از مرکز مپ شروع به پاکسازی کنید. دقت کنید که این روش به مراتب سختتر است و باید با تجهیزات عالی شروع شود. چرا که افراد بسیار زیادی قدم به قدم به مرکز نزدیک می‌شوند تا تجهیزات خود را افزایش دهند و در نهایت نیز حمله کنند. برای این بخش حتما از لوازم جانبی مانند گریپ استفاده کنید. اگر قرار است که اسلحه جمع آوری کنید، بهترین حالت زمانی است که از یک یار کمکی بهره بگیرید. چرا که افراد بسیار زیادی اسلحه و تجهیزات خاص در مرکز بازی قرار میدهند و در نقطه ای دورتر منتظر طعمه هستند. به محض اینکه شخصی نزدیک شود، به او حمله می‌کنند.

مدیریت منابع برا اساس زمان بازی انجام دهید

اگر اندکی زمان صرف کنید و با نقشه بازی آشنا شوید، می‌دانید که تایم و دایره حرکات شما محدود است. این که از کجا بازی را شروع می‌کنید مهم نیست، مهم این است که برای هر مرحله برنامه ریزی انجام دهید. اگر قرار است که از اطراف مپ همزمان با کوچکتر شدن دایره ممنوعه بازی جلو بروید، نیاز به یک اسلحه دور برد و یک اسلحه با برد نزدیک خواهید داشت. البته که داشتن انرژی و دارو نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. اما هرچه که به سمت انتهای بازی حرکت می‌کنید، استراتژی اصلی ما تغییر خواهد کرد. در این حالت باید به جای اسلحه دور برد داروی بیشتری داشته باشید و از اسلحه قوی با برد نزدیک استفاده کنید. در آخرین لحظات بازی داشتن تجهیزات و همچنین داشتن لوازم جانبی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و می‌تواند احتمال حیات شما را افزایش دهد.

حرکت روی لبه دیوار برای غافلگیری دشمن

تمامی پلیرهای حرفه‌ای تلاش می‌کنند که در یک سری مناطق خاص قرار بگیرند و با قرار دادن طعمه حریف را ترور کنند. البته که برخی از مپ های پابجی موبایل نیز برای پنهان شدن معروف است. در آپدیت‌های جدید نمی‌توان از گیره و گریپ برای بالا رفتن مستقیم استفاده کرد. اما می‌توان از بین چند ساختمان مسیر برای دور زدن دشمن را پیدا کرد. اگر از ناکجا آباد تیر خوردید، اول از همه خودتان را درمان کنید و در یک مکان مناسب پنهان شوید. بعد از اینکه نسبت به مپ اطمینان حاصل پیدا کردید، باید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا با دور زدن ساختمان دشمن و استفاده از ساختمان های همسایه روی لبه دیوار حرکت کنید تا از پشت به دشمن برسید و حمله کنید. دقت کنید زمانی که دشمن خط تیر شما را میبندد به هیچ وجه از مقابل نمی‌توانید به او حمله کنید؛ فقط و فقط باید مپ او را دور بزنید.

حرکت روی لبه دیوار برای غافلگیری دشمن

استفاده از پمپ بنزین به عنوان یک منطقه امن

در هر مپ معمولا یک پمپ بنزین نیمه کار وجود دارد که می‌تواند یک محیط بسیار عالی برای پنهان شدن باشد. اگر دقت کنید در هر پمپ بنزین چندین ماشین نیمه سوخته وجود دارد که می‌توانید روی آن ها بپرید. سپس از روی ماشین ها نیز به سمت ساختمان مجاور و یا به سقف پمپ بنزین برسید. زمانی که به بالای پشت بام رسیدید، بخوابید و پنهان شوید. حال زمان آن رسیده است که با استفاده از اسلحه دور برد خود نیز جاده های اصلی را هدف بگیرید و روی آن ها متمرکز شوید. در نهایت نیز به اهدافی که از مسیرهای اصلی رد می‌شوند شلیک کنید و پیروز شوید. دقت کنید که این مدل پنهان شدن به سادگی قابل کشف نیست. از همه مهمتر ساختمان زیادی نیز در اطراف شما وجود ندارد که بخواهند از پشت به شما شلیک کنند.

تعقیب و گریز حرفه‌ای با تیراندازی به تایر ماشین

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با یک ماشین مشکل رانندگی پیدا کنید. زمانی که به دنبال یک سوژه خاص هستید، ماشین سر میخورد و برای شما مشکل ایجاد می‌کند. از طرفی هندلینگ ماشین نیز در زمان جمع آوری مهمات برای شما آزار دهند است. در این حالت از ماشین پیاده شوید و سپس به سراغ تایر جلو سمت راننده بروید. با پنچر کردن تایر ماشین سر خوردن ماشین به حداقل خواهد رسید و به سادگی می‌توانید در مپ جا به جا شوید.

تیراندازی از پشت دیوار

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که به دنبال تیراندازی به یک حریف از پشت دیوار هستید، اما هیچ اتفاقی نمی‌افتد. اما حریف زمانی که متوجه حضور شما می‌شود به سادگی شما را میزند و از بازی خارج می‌شوید. پلیرهای حرفه‌ای میدانند که گان اول بازی از بالا پشت کمر برداشته می‌شود، اما گان دوم از پایین برداشته خواهد شد. اگر اسلحه از پایین برداشته شود، قابلیت تیراندازی به پشت دیوار نخواهد داشت و تیر بلاک می‌شود. اما با انتخاب گان اول از پشت کمر و همچنین تیراندازی در مسیر برداشتن، حریف هد شات می‌شود. دقت کنید که این تکنیک نیاز به تمرین دارد و پلیرهای تازه کار نمی‌توانند آن را اجرا کنند.

تیراندازی از پشت دیوار

سخن پایانی

در این بخش به بررسی نکات طلایی پابجی پرداختیم، البته که این بخش آپدیت خواهد شد، به همین دلیل چند وقت یکبار آن را چک کنید. اما تسلط روی همین تکنیک‌ها نیز نیاز به تمرین و تکرار دارد. اگر خود را یک پلیر حرفه‌ای می‌دانید، در بخش نظرات تکنیک‌های خاص خود را با دیگران به اشتراک بگذارید تا دیگران نیز از آن استفاده کنند. دقت کنید که افراد حرفه‌ای در بازی پابجی به صورت گروهی وارد می‌شوند و تکنیک‌های مختلف را با یک دیگر تمرین می‌کنند. چرا که این بازی باگ های بسیار زیادی دارد که با تمرین و تکرار می‌توانید به آن ها دست پیدا کنید. اگر از مطالعه این بخش لذت بردید، خوشحال می‌شویم که مجله بازی گیمیتو را در شبکه های اجتماعی خود به دیگران نیز معرفی کنید. چرا که کلی اخبار جذاب در این بخش وجود دارد که می‌تواند برای پلیرها جذاب باشد.

برای رفیقاتون ارسال کنید

Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعیه مهم : نسخه جدید سایت رو نمایی شد! برای انتقال به نسخه جدید روی دکمه زیر کلیک فرمایید