همستر کی لیست میشه؟ | لیست صرافی نقد کردن همستر کامبت

همستر کی لیست میشه؟ | لیست صرافی نقد کردن همستر کامبت

اگر شما هم از طرفداران بازی همستر کمبت هستید، این پست آموزشی برای شما نوشته شده است تا پایان آن با ما همراه باشید و پاسخ سوال « همستر کی لیست میشه؟ » را پیدا کنید. درود بر دنبال کنندگان مجله بازی گیمیتو، ما اومدیم با یک خبر بسیار مهم و ضروری در مورد همستر کمبت. بعد از انتشار پست « همستر کمبت چیه » افراد بسیار زیادی شروع به ثبت نام کردند و از این طریق نیز میلیون ها سکه به دست آوردند.

 تعداد بسیار زیادی از افراد به دنبال فروختن سکه های خود می‌باشند و سوال اصلی آن ها این است که « همستر کی لیست میشه؟ » در کدام صرافی باید آن را استفاده کرد و … . در این بخش تمامی سوالات شما را پاسخ خواهیم داد. اما قبل از هر چیزی هنگام ثبت نام در صرافی به تغییر دهنده آیپی و هویت ایرانی خود توجه کنید. برخی مواقع صرافی با ایرانی ها کار نمی‌کند و نحوه ثبت نام از اهمیت بسیار زیادی برخوردار خواهد بود.

لیست شدن همستر در صرافی

در حال حاضر صرافی های بزرگ دنیا برای لیست شدن همستر کمبت اعلام آمادگی کردند. اما تا ماه July 2024 مشخص نخواهد شد که کدام صرافی اولین صرافی لیست کننده همستر کمبت می‌‌باشد. شاید با خود فکر کنید که صرافی بینگ ایکس اولین صرافی است که همستر را لیست می‌کند. اما اشتباه فکر می‌کنید بر اساس اطلاعیه های رسمی سایت همستر هر یک از چند صرافی زیر می‌تواند اولین گزینه باشد.

  • Binance
  • Bybit
  • OKX
  • BingX
  • HTX
  • Kucoin
  • io
  • MEXC

تمامی صرافی‌ها اعلام کردن که در ماه ژولای منتظر لیست شدن توکن همستر کمبت باشید. زمانی که توکن همستر لیست شود، مشخص می‌شود که پروفیت مهمتر است و یا میزان سکه‌ای که شما جمع آوری کردید. دقت کنید که هر صرافی شرایط خاص ثبت نام دارد. اما نکته بسیار مهمی که باید مد نظر قرار دهید، وصل کردن حساب همستر به کیف پول Tonkeeper  یا بهتر است که بگوییم Ton Wallet می‌‌باشد. پس از لیست شدن در این صرافی شما می‌توانید توکن همستر خود را جا به جا کنید. دقت کنید که قبل از تاریخ گفته شده لیست شدن غیر ممکن خواهد بود. حتی برخی از متخصصین این حوزه اذعان دارند که تا ماه آگوست منتظر لیست شدن همستر کمبت نباشید. چرا که پروژه Web – 3 آن هنوز سرانجام مشخصی ندارد و شروع به کار نکرده است.

متاسفانه برخی از افراد با ارسال پیامک‌های جعلی سعی در خالی کردن حساب افراد دارند. تمامی صرافی‌هایی که همستر در آن لیست می‌شود به نوعی با ایرانی ها مشکل دارند و به همین دلیل باید از یک نرم افزار تغییر دهنده آیپی و یا یک آیپی ثابت استفاده کنید تا بتوانید به نتیجه ایده ال دست پیدا کنید. در بخش های بعدی به صورت جامع و کامل این موضوع را بررسی خواهیم کرد.

لیست شدن همستر در صرافی

همستر کی لیست میشه و قیمتش چنده

بر اساس تحقیقات ما همستر کامبت استراتژی قیمت گذاری خود را مشخص نکرده است. ما هنوز نمیدانیم که این پروژه قرار است بر اساس ماینرها به شما توکن دهد و یا قرار است که بر اساس موجودی سکه شما را سوپرایز کند. برخی از سایت‌های داخلی اقدام به قیمت گذاری خرید و فروش اکانت همستر می‌کنند که این موضوع نیز از اساس اشتباه است و بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد. در مورد قیمت عرضه و همچنین شرایط آن هیچ اطلاعاتی وجود ندارد و تا زمانی که پروژه لیست نشود نمی‌توان روی آن به عنوان یک پروژه حرفه‌ای حساب باز کرد.

همستر کی بسته میشه؟

اگر شما پروژه نات کوین و دیگر بازی‌های تلگرامی را تجربه کرده باشید، می‌دانید که هر بازی پس از ثبت شدن و تقسیم Airdrop بسته می‌شود. حتی اگر بازی بسته نشود، ارزش توکن آن بسیار بالا است و ایردراپی صورت نخواهد گرفت که پس از بازی کردن شما بتوانید آن را تبدیل کنید. بر اساس اطلاعاتی که در سایت رسمی همستر کامبت ثبت شده است، این پروژه هیچگاه بسته نخواهد شد. بلکه قرار است پروژه گسترش داده شود و نحوه کسب درآمد از آن متفاوت شود.

 البته این گونه نیست که یک شخص چندین و چند اکانت داشته باشد و از همه آن ها کسب درآمد کند. بلکه قرار است که فرد با تعریف استراتژی و رقابت با دیگران ایردراپ هدف را به دست آورد. به شما پیشنهاد می‌کنیم که پروژه و ربات‌های تلگرامی که پشتوانه خوبی دارند ثبت کنید و به کیف پول خود متصل نمایید. در صورت احتمال کسب درآمد شما افزایش پیدا خواهد کرد.

لیست شدن همستر در تون کیپر | چجوری اکانت همستر رو به تون کیپر وصل کنیم؟

با توجه به این که پاسخ سوال « همستر کی لیست میشه؟ » به دست آوردید، مرحله بعدی وصل کردن اکانت همستر به تون کیپر می‌‌باشد. البته اگر به امنیت اطلاعات خود اهمیت میدهید به شما پیشنهاد می‌کنیم که اشتراک تلگرام پرمیوم را نیز خریداری کنید. چرا که تلگرام پرمیوم به دلیل تایید دو مرحله ای حساب کاربری امنیت بالاتری دارد و می‌تواند برای شما بسیار جذاب شمرده شود. بهتر است که شما را بیشتر از این معطل نکنیم و به آموزش وصل کردن اکانت همستر به تون کیپر بپردازیم.

دانلود و نصب Ton Keeper

کیف پول تون کیپر در پلتفرم‌های مختلف قابل دانلود کردن می‌‌باشد و از پلی استور گرفته تا بازار و مایکت و … . بهترین و امن‌ترین کار این دانلود تون کیپر از Google Play Store است. بعد از جستجو کردن عبارت TonKeeper Wallet طبق تصویر زیر حتما گزینه مورد نظر رو دانلود و نصب کنید. متاسفانه داخل گوگل پلی نیز چندین برنامه مشابه وجود دارد که امکان هک کردن حساب همستر شما را افزایش میدهد. به همین دلیل فقط  و فقط از کیف پول اصلی استفاده کنید. اگر موفق به نصب تون کیپر نمی‌شوید و مراحل دانلود آن به صورت نیمه کاره رها می‌شود، به احتمال زیاد نیاز به نصب یک برنامه تغییر دهنده قوی و اینترنت بین الملل دارید.

لیست شدن همستر در تون کیپر | چجوری اکانت همستر رو به تون کیپر وصل کنیم؟

ساخت حساب کاربری

شما برای اینکه بتوانید توکن همستر خود را نقد کنید، نیاز به یک حساب اختصاصی در تون ولت خواهید داشت. پس از نصب این برنامه به شما پیشنهاد می‌کنیم که از گزینه « Create New Wallet  » استفاده کنید تا مراحل ساخت و ایجاد حساب کاربری برای شما باز شود.

  • اولین مرحله انتخاب یک رمز معتبر برای تون ولت شما می‌‌باشد.
  • مرحله دوم تکرار رمز قبلی می‌‌باشد که پس از تکرار صحیح حساب شما ساخته می‌شود.
  • پس از ساخت کیف پول تون ولت حتما اجازه ارسال هشدار آن را فعال کنید تا در صورت درخواست واریز و برداشت نسبت به این موضوع مطلع شوید.
  • پس از ساخت و تایید حساب کاربری حتما 12 کلمه بازیابی حساب کاربری خود را ذخیره کنید. این کلمات را در یک مکان امن نگهداری کنید تا در صورت نیاز دسترسی شما به آن ساده باشد.

با توجه به این که ما یک اکانت همستر نداریم، نکته کنکوری این بخش اضافه کردن چندین حساب به تون کیپر می‌‌باشد. در تلگرام نیز انبوه بسیار زیادی از ربات برای این بخش وجود دارد که افراد حرفه‌ای چندین حساب باز می‌کنند تا امنیت حساب آن ها در بالاترین رتبه ممکن باشد. در غیر این صورت ریسک هک شدن و از بین رفتن اطلاعات اصلی حساب شما بسیار بالا خواهد بود.

آخرین مرحله متصل کردن حساب کاربری به همستر

صرفا دانستن پاسخ سوال « همستر کی لیست میشه؟ » مهم نیست، بلکه نحوه استفاده از توکن اصلی بسیار مهم است و می‌تواند برای شما نتیجه مثبت به دنبال داشته باشد. پس از ساخت تون کیپر وارد همستر کمبت شوید و مراحل زیر را دنبال کنید.

  • به آخرین بخش که همان Airdrop می‌‌باشد، بروید.
  • حال گزینه Connect your Ton Wallet را انتخاب بفرمایید.
  • پس از این مرحله اپ تون کیپر خود را انتخاب کنید.
  • در نهایت وارد تون کیپر خواهید شد و باید اجازه دهید که اتصال انجام شود. دقت کنید که حتما گزینه هشدار آن را روشن کنید تا در صورت نقل و انتقال توکن آن آگاه شوید.

سخن پایانی

در این پست آموزشی به صورت جامع و کامل در مورد پاسخ سوال « همستر کی لیست میشه؟ » صحبت کردیم. دقت کنید که پس از انتشار اخبار رسمی در مورد ثبت همستر کامبت در یک صرافی این پست آموزشی نیز آپدیت خواهد شد. در صورتی که سوال و چالشی در مورد بازی همستر کمبت و یا پروژه‌های مشابه آن دارید، در بخش نظرات با ما و دیگر دوستان خود مطرح کنید. همکاران ما در کوتاهترین زمان ممکن پاسخ آن را ثبت خواهند کرد. اگر بخواهیم یک نکته پایانی در مورد همستر کمبت و نقد کردن آن در صرافی خدمت شما عرض کنیم، باید به امکان خرید و فروش توکن همستر در صرافی های داخلی اشاره نماییم.

همیشه لازم نیست که برای خرید و فروش ایردراپ صورت گرفته در یک صرافی خارجی معامله کنید که احتمال بلوکه شدن حساب شما نیز وجود داشته باشد. شما به سادگی می‌توانید در صرافی‌های ایرانی پول خود را تبدیل کنید در این صورت ارزش پول شما نیز در بالاترین مرتبه ممکن حفظ خواهد شد و امنیت به نسبت بیشتری را نیز تجربه خواهد کرد. اگر از مطالعه این بخش لذت بردید، خوشحال می‌شویم که فروشگاه گیفت کارت گیمیتو را در شبکه های مجازی به دیگران نیز معرفی کنید. چرا که تخصص ما فراهم کردن امکانات ویژه برای گیمرها است.

برای رفیقاتون ارسال کنید

Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *