چگونه تلگرام را هک کنیم؟

چگونه تلگرام را هک کنیم؟

چگونه تلگرام را هک کنیم؟

درود بر دنبال کنندگان سایت خرید گیفت کارت گیمیتو، ما اومدیم با یک مقاله بسیار جذاب و کاربردی در حوزه امنیت و هک تلگرام. دقت کنید که ما در این بخش قصد نداریم به آموزش هک کردن تلگرام بپردازیم. بلکه هدف ما بررسی پاسخ سوال « چگونه تلگرام را هک کنیم » است. چرا که با درک روش نفوذ به تلگرام خود می‌توانید از هک شدن تلگرام جلوگیری کنید. با ما همراه باشید تا بتوانید امنیت تلگرام خود را به صورت ویژه افزایش دهید.  در نظر داشته باشید که خرید اکانت تلگرام پرمیوم امنیت حساب شما را اندکی افزایش می‌دهد، اما نمی‌تواند تضمین کننده، هک نشدن حساب باشد. بلکه نکات مطرح شده در این مقاله می‌تواند امنیت حساب شما را تضمین کند.

آیا هک تلگرام امکان دارد؟

متاسفانه هک هر وسیله ای که به اینترنت وصل می‌شود و یا یک درگاه ارتباطی آنلاین و آفلاین دارد، امکان پذیر است. با توجه به این که تلگرام نیز یک پلتفرم آنلاین با باگ های امنیتی بسیار زیادی است، هک کردن آن کار سختی نخواهد بود. اما شما می‌توانید با آموزش برخی نکات و همچنین قرار دادن چند سپر امنیتی خاص اکانت تلگرام خود را غیر قابل نفوذ نمایید. دقت کنید که اگر گوشی موبایل و یا لپ تاپ شما نیز هک شود، مجدد امکان هک کردن اکانت تلگرام شما وجود دارد. در صورتی که در تلگرام از اطلاعات مهم استفاده می‌کنید، به دست آوردن پاسخ سوال « چگونه تلگرام را هک کنیم » برای شما بسیار مهم و حیاتی می باشد.

مراحل هک کردن تلگرام به چه صورت است؟

خرید برنامه های هک تلگرام و یا نصب پروفایل تلگرام برای نصب از اساس اشتباه است. چرا که تلگرام به سرویس های امنیتی وصل نیست و تنها روش ورود به آن استفاده از دیتای مخابرات می باشد. در صورتی که بتوانید پیام های دریافتی خط را هک کنید به سادگی می‌توانید به تلگرام دسترسی داشته باشید. به همین دلیل نیز پاسخ سوال « چگونه تلگرام را هک کنیم » بسیار ساده است. خط شخص را هک کنید تا به تلگرام و دیگر برنامه‌های آن دسترسی پیدا کنید.

1.   استفاده از تکنیک های روانشناسی برای هک کردن اطلاعات

یکی از روش های قدیمی و همیشه موثر استفاده از قدرت ترس و طمع افراد برای به دست آوردن اطلاعات شخص می‌باشد. برای این منظور باید از یک سری شماره غیر تبلیغاتی و اندکی عجیب استفاده کنید. حتی می‌توانید با استفاده از یک شماره مجازی برای طرف مقابل پیامک ارسال نمایید. حال این پیامک حاوی یک لینک و یک متن فارسی و انگلیسی می‌باشد. هدف ما برای استفاده از این متن رسمیت بیشتر نامه می‌باشد و سعی کنید این نامه را با الهام پیام های اصلی تلگرام ارسال کنید. البته توجه داشته باشید برای بازدهی بهتر می‌توانید قدرت ترس و طمع افراد را درگیر کنید.

نامه باید به نحوی باشد که بدون فکر کردن یک عملی را انجام دهد. به عنوان مثال یک پیامک برای شخص ارسال نموده که می‌توانید با استفاده از تلگرام خود بیت کوین استخراج کنید. برای این موضوع نیز از یک سری کلمات قلمبه و سلمبه استفاده کنید. تا شخص احساس واقعیت بیشتری را دریافت کند. سپس از او بخواهید که شماره تماس خود را وارد کند. پس ازانجام این مراحل به سادگی می‌توانید کد دریافتی او را به دست اورده و سپس در سیستم خود وارد کنید.

حتی می‌توانید بعد از وارد شدن به دستگاه او دسترسی او را نیز حذف نمایید. در این صورت دسترسی فرد به صورت کامل قطع خواهد شد. دقت کنید که این روش یکی از چندین پاسخ سوال « چگونه تلگرام را هک کنیم » است. به همین دلیل نباید انتظار موفقیت صد در صد داشته باشید، مگر این که شخص اطلاعات کمی در این باره داشته باشد. البته اگر شما اکانت تلگرام پرمیوم داشته باشید، به دلیل فعال سازی تایید دو مرحله ای انجام این روش برای شخص سخت خواهد شد.

چگونه تلگرام را هک کنیم؟

2.   استفاده از کمک یک برنامه نویس اندرویدی و یا IOS

امروزه برای نوشتن یک برنامه نیاز نیست که خودتان برنامه نویسی بلد باشید. می‌توانید با کمک هوش مصنوعی و یا یک فرد خبره برنامه خود را بنویسید. فرض کنید که شما یک برنامه طراحی می‌کنید که امکان دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام را فراهم می‌کند. اما این تمام هدف برنامه نیست و از طرفی به اطلاعات شخص نیز دسترسی پیدا می‌کنید. سپس برای این دستگاه تعریف می‌کنید که در صورتی که برای این دستگاه پیامک ارسال شد، پیامک را از طریق یک ربات تلگرامی برای من ارسال کنید. در این صورت می‌تواند خیالتان از این بابت راحت باشد، که بعد از مشخص شدن باگ این بد افزار امنیت شما در خطر قرار نخواهد گرفت.

برای نصب این بد افزار نیز می‌توانید مانند بخش قبل از تکنیک های شخصیتی فرد بهره گیری کنید. دقت داشته باشید هر میزان که تبلیغات مثبت و منفی را در فرد تشدید نمایید، احتمال موفقیت و همچنین پاسخ مثبت گرفتن برای شما بیشتر خواهد شد. در این روش مجدد نیاز به یک بستر برای بارگذاری نرم افزار خود خواهید داشت. به سادگی می‌توانید از یک صفحه لندینگ استفاده کنید و به کار خود اندکی صورت رسمی بدهید. در صورتی که فرد از سیستم عامل IOS استفاده می‌کند، او را تحریک به جیلبریک کرده تا امکان نصب نرم افزار برای شما فراهم شود.

3.   طراحی و ساخت یک تلگرام پرمیوم به صورت رایگان !

خرید اکانت تلگرام پرمیوم برای همه مقدور نیست و حتی به سختی می‌توان مراکز معتبر برای نصب این برنامه را به دست اورد. چرا که سر شماره ایران تحریم است و امکان دسترسی به چنین برنامه مهمی را ندارد. در این صورت نیازمند نصب تلگرام روی شماره مجازی و مسائلی از این دست خواهید شد که در این بخش به آن کاری نداریم. برای اینکه پاسخ سوال « چگونه تلگرام را هک کنیم » پیدا کنیم، می‌توان از همین باگ استفاده کرد. امروزه افراد بسیار زیادی اقدام به تبلیغ در مورد تلگرام پرمیوم می‌کنند. شما یک برنامه با مشخصات تلگرام پرمیوم میسازید و یا حتی صفحه اصلی ان را به این صورت طراحی می‌کنید. سپس از طرف مقابل درخواست داشته که شماره و اطلاعات خود را برای دسترسی به تلگرام پرمیوم وارد کند. پس از این کار به سادگی دسترسی او را قطع کرده و یا برنامه خود را غیر فعال می‌کنید.

در این صورت فرد متوجه چیزی نمی‌شود و از نظر او این برنامه صرفا یک تبلیغ احمقانه بوده است. به همین دلیل شما می‌توانید با خیال راحت از تمامی اطلاعات فرد استفاده کنید، بدون این که خود در این باره متوجه چیزی شود. در بخش های بعدی این موضوع را به صورت دقیق مورد بررسی قرار خواهیم داد. اما همواره قبل از نصب یک برنامه پولی از خود سوال کنید که چرا یک شخص باید هزینه کند و ان را به صورت رایگان در اختیار ما قرار دهد. استفاده از نسخه پرمیوم حتی برای دیگر نرم افزارها برای نصب یک بد افزار ثانویه همیشه جواب میدهد و شما می توانید از آن به بهترین شکل ممکن بهره مند شوید.

4.   کپی اطلاعات اصلی شخص از روس تلگرام دسکتاپ

همانطور که می‌دانید، افراد بسیار زیادی تمایل دارند که اطلاعات خود را از طریق تلگرام دسکتاپ مورد بررسی قرار دهند. از طرفی بیش از 40 درصد افراد به صورت همزمان از نسخه تلگرام موبایلی و همچنین نسخه تلگرام دسکتاپ استفاده می‌کنند. برای این منظور تنها کافی است که پوشه اصلی دسترسی ویندوز به تلگرام را کپی کرده و پس از سپری کردن  مراحل نیاز به رمز یادآوری و اخطار ورودی، به تلگرام شخص دسترسی پیدا کنید. به دلیل غیر اخلاقی بودن و همچنین سادگی این روش از آموزش آن معذوریم.

اما برای جلوگیری از این موضوع به هیچ وجه لپ تاپ، تبلت و حتی گوشی موبایل خود را در اختیار دیگران قرار ندهید. حتی اگر برنامه های شما دارای رمز می‌باشد، آن ها می‌توانند با کپی کردن فایل اصلی برنامه تلگرام بدون نیاز به کد ورود به حساب کاربری و مشکلاتی از این دست، به تمامی اطلاعات شما دسترسی پیدا کنند. در صورتی که از نسخه تلگرام نسخه دسکتاپ استفاده می‌کنید، حتما گزینه « Local Passcode » را فعال سازی نمایید. در این صورت حتی اگر شخص اطلاعات اصلی و سیستمی شما را دانلود کند، برای ورود، به این کد نیاز خواهد داشت. از طرفی اگر این رمز به هر دلیلی از بین برود، بازگردانی آن حساب کاربری تلگرام غیر ممکن خواهد بود.

چگونه تلگرام را هک کنیم؟

5.   استفاده از بد افزارهای عمومی برای والدین « استفاده از نرم افزارهای نظارت بر فرزندان  »

همانطور که می‌دانید نه تنها در ایران بلکه در تمامی نقاط  دنیا حفاظت از کودکان دغدغه ای برای والدین است. با توجه به این که نمی‌توان همیشه به کودکان دسترسی داشت، با استفاده از QR Code تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی دسترسی خود را باز می‌کنند. سپس این بد افزار روی سیستم و یا گوشی آن ها نصب می‌شود. البته نکته بسیار مهم آن در این است که هیچ گونه آیکون فعالی ندارند  و همین موضوع نیز موجب می‌شود که آن ها نتوانند، حضور این برنامه ها را حدس بزنند. به همین دلیل نیز تمامی اطلاعات آن ها به سادگی منتقل خواهد شد.

دقت کنید که برای این کار می‌توانید از یکی از تکنیک های هک عمومی استفاده کنید و اطلاعات مورد نظر خود را به گوشی طرف مقابل منتقل نمایید. معمولا افراد بلوتوث و یا لوکیشن خود را همیشه روشن نگه می‌دارند. هک کردن گوشی موبایل از طریق این دو مسیر بسیار کار ساده ای است و تنها نیاز به اندکی دانش برنامه نویسی دارد. پس از آن نیز به صورت کامل و جامع دسترسی خواهید داشت و می توانید تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را از تلگرام طرف مقابل به گوشی خود انتقال دهید.

در این روش اصلا نیازی پیام مجدد و یا تایید دو مرحله ای نخواهید داشت. از طرفی شخص حتی اگر بخواهد دستگاه فعال روی گوشی خود را بررسی کند به حساب شما دسترسی پیدا نخواهد کرد. به همین دلیل است که استفاده از این روش برای همه افراد جذاب محسوب می شود. دقت کنید اگر بخواهید از این روش برای به دست آوردن اطلاعات شخصی افراد استفاده نمایید، به سادگی توسط خود شرکت سازنده شناسایی خواهید شد. به همین دلیل حفظ حریم خصوصی افراد همواره مهم است.

چگونه بفهمیم تلگرام هک شده در ایفون و اندروید

با بررسی پاسخ سوال « چگونه تلگرام را هک کنیم » متوجه خواهید شد که هک کردن یک گوشی موبایل و یا یک اپ مانند تلگرام آنچنان کار سختی نیست. به همین دلیل ممکن است شک کنید که آیا گوشی شما هک شده است و یا خیر. برای این منظور تنها دو راه حل خواهید داشت. راه اول شما بررسی اسکن گوشی موبایل به کمک نرم افزارهای آنتی ویروس آنلاین و آفلاین می‌باشد. البته دقت کنید که در این روش باید از نسخه های پرمیوم و گاها پولی آن استفاده نمایید. چرا که در غیر این صورت احتمال شناسایی آن ها بسیار کم است. نکته بعدی که باید به آن توجه کنید، استفاده از متخصصین امنیت است که گوشی موبایل شما را مورد بررسی قرار دهند. در صورتی که به هیچ یک از این روش ها دسترسی ندارید، می‌توانید اطلاعات مهم خود را تقسیم بندی کرده و از روش بازیابی کارخانه ای استفاده نمایید.

در این روش یک فضای ابری برای ذخیره کردن برخی از اطلاعات پاک خود مانند تصاویر، ویدیو و همچنین صداها انتخاب می‌کنید. سپس تمامی اطلاعات را در آن ذخیره کرده و در نهایت گوشی خود را ریست فکتوری نمایید. دقت داشته باشید که در این روش نباید هیچ یک از اطلاعات مهم خود را سیو و ذخیره سازی نمایید. چرا که در این صورت امکان هک شدن و به وجود آمدن مشکلات از این دست وجود دارد. شما تنها می‌توانید بخش کوچکی از اطلاعات مهم خود را در یک فضای ابری نگهداری کنید و سپس بک آپ اطلاعات را روی گوشی خود بازیابی نمایید. البته برای تمامی اپ های خود نیز تایید دو مرحله ای را فعال کرده و از طرفی ذخیره رمز روی گوشی خود را نیز غیر فعال نمایید.

جلوگیری از هک تلگرام / هک تلگرام همسر !

گاها افرادی که به دنبال پاسخ سوال « چگونه تلگرام را هک کنیم » می‌باشند، برای افزایش امنیت حساب خود دست به چنین کارهایی میزنند. باید به شما بگوییم که انجام چنین کارهایی از اساس اشتباه است و این بی اعتمادی زندگی شما را دستخوش تغییر خواهد کرد. حال اگر به هر دلیل به دنبال جلوگیری از هک شدن تلگرام خود می‌باشد باید سه حرکت بسیار مهم انجام دهید. اولین کار شما فعالسازی تایید دو مرحله ای حساب تلگرام شما است. دومین کار شما استفاده از رمز لوکال روی حساب تلگرام دسکتاپ شما می‌باشد. سومین مرحله نیز عدم ذخیره سازی اطلاعات ایمیل روی مرورگر است. با انجام این سه کار احتمال هک شدن گوشی موبایل شما بسیار کم بوده و شما به سادگی می‌توانید اطلاعات خود را از شرهکرها در امان نگه دارید.

چگونه تلگرام را هک کنیم؟

سخن پایانی

در این پست آموزشی به صورت ویژه با کمک کارشناسان هک و امنیت در مورد پاسخ سوال « چگونه تلگرام را هک کنیم » صحبت کردیم. دقت کنید که هک کردن اطلاعات بدون اجازه افراد جرم است و به سادگی توسط پلیس فتا مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت. هدف ما از نگارش این مقاله درک شما از آخرین روش های هک تلگرام بود. چرا که شما بعد از مطالعه این پست آموزشی می‌توانید امنیت تلگرام خود را به صورت ویژه افزایش دهید. در صورتی که هر بخش از این پست آموزشی برای شما چالش برانگیز و یا گنگ بود، می‌توانید از طریق بخش نظرات با ما در میان بگذارید. در این صورت همکاران ما نیز در کوتاهترین زمان ممکن پاسخ ان را برای شما ثبت خواهند کرد.

حال اگر این پست آموزشی برای شما جذاب بود در شبکه های اجتماعی خود با دیگران به اشتراک بگذارید. ❤ چرا که نکات مطرح شده در این بخش برای همه افراد ضروری بوده و به واسطه آن می‌توانند امنیت حساب کاربری خود را به صورت ویژه افزایش دهند. گیمیتو یک پلتفرم فرم بسیار جذاب برای خرید انواع گیفت کارت پلی استیشن و گوگل پلی و … می‌باشد. قطعا خدمات ما برای هر شخصی جذاب خواهد بود. با گیمیتو استفاده ارتباط بین المللی کار سختی نخواهد بود ما نیز در کنار شما خواهیم بود.

برای رفیقاتون ارسال کنید

Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *