کلش رویال یا کلش آف کلنز

کلش رویال یا کلش آف کلنز

اگر بخواهیم در مورد بازی کلش آف کلنز صحبت کنیم، خاطرات بسیار زیادی زنده خواهد شد. برخی از افراد شب ها  و روزها مشغول بازی و اتک زدن بودند تا اینکه بازی کلش رویال معرفی شد و اندکی ورق برگشت. با در نظر گرفتن این موضوع تصمیم گرفتیم در مورد محبوبیت کلش رویال یا کلش اف کلنز صحبت کنیم. البته اگر بخواهیم به مجموع دانلود این دو بازی نگاه کنیم، باید بگوییم که بازی کلش اف کلنز با 580 میلیون دانلود و بازی کلش رویال با 460 میلیون دانلود جزو محبوبترین بازی ما گوگل پلی هستند. به همین دلیل انتخاب بهترین گزینه کار ساده ای نخواهد بود و بحث سلیقه نیز بسیار دخیل است. اما نگران نباشید با کمک مشاورین فروشگاه گیفت کارت گیمیتو تمامی جزئیات را بررسی خواهیم کرد.

کلش آف کلنز چیست؟ | Clash of Clans

بازی کلش اف کلنز یک بازی استراتژیک است که شخص برای پیروزی نیازمند تعریف استراتژی و ارتقاء تاون هال اصلی خود می‌‌باشد. این بازی در شروع منابع محدود دارد و هر شخص با توجه به نظر شخصی خود مپ خود را گسترش میدهد. اما برای اینکه هر وسیله ارتقاء دهید نیاز به مانا، پول و نفت خواهید داشت. به همین منظور نیز هر شخص یک ارتش محدود دارد که به کمک آن به دیگر بخش های حمله می‌کند و منابع مورد نیاز خود را به دست می‌آورد. دقت کنید که در این بازی سرعت عمل و همچنین داشتن یک ذهن استراتژیک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به همین دلیل است که افراد در پروسه بازی کردن مرحله به مرحله بازی فرا خواهند گرفت.

برخی از پلیرهای حرفه‌ای برای اینکه بتوانند سرعت رشد خود را بهینه کنند، نیاز به جم خواهند داشت که برای خرید آن نیز به خرید گیفت کارت گوگل پلی نیاز دارند. چرا که خرید جم از طریق پرداخت درون برنامه ای و یا برنامه های مکمل انجام خواهد شد. بزرگترین تفاوت کلش رویال یا کلش اف کلنز نحوه به دست آوردن جم می‌‌باشد. زمانی که شما مپ خود را پاکسازی می‌کنید و به مرور گسترش میدهید به جم دست پیدا می‌کنید که این موضوع می‌تواند برای خرید زمان در مراحل بعدی استفاده شود. دقت کنید که صحبت از خرید زمان کردیم، در این بازی زمان مهمترین عامل برای رشد مپ شما می‌‌باشد. دلیل اینکه برخی از مپ های کلش آف کلنز چند صد میلیون قیمت دارد، نوع چیدمان و سابقه طولانی آن ها در بازی کردن می‌‌باشد.

اگر به بازی های استراتژی علاقه دارید، بازی کلش آف کلنز بهترین گزینه شما خواهد بود. این بازی در مقایسه با دیگر بازی ها عملکردی بسیار جذاب دارد و می‌تواند مرحله به مرحله نظر شما را به خود جلب کند. دقت کنید که این بازی در مدت زمانی کوتاه توانست به 10 ملیون نصب فعال دست پیدا کند که برای یک بازی موبایلی عدد خوبی است. در ادامه درک بهتری از این بازی به دست خواهید آورد.

کلش اف کلنز چیست؟

مزایای و معایب بازی کلش آف کلنز چیست؟

زمانی که به دنبال پاسخ سوال « کلش رویال یا کلش اف کلنز » میگردیم باید مزایا و معایب آن را از دیدگاه عموم پلیرها بررسی کنیم. برای این بخش نیز سراغ پلیرهای حرفه‌ای رفتیم تا دلیل محبوبیت این بازی را به دست آوریم و بهترین گزینه را انتخاب کنیم.

 مزایای کلش آف کلنز

  • بازی به شدت سرگرم کننده و جذاب است به همین دلیل نیز با یادگیری نکات اولیه به این بازی معتاد خواهید شد!
  • بازی استراتژیک به شما کمک خواهد کرد که ذهنیت خود را رشد دهید و عملکرد ذهنی به مراتب بالایی را تجربه کنید. به همین دلیل است که بازی جزو بهترین بازی های روز دنیا می‌‌باشد.
  • هم اکنون کاربران فعال این بازی بیش از 100 میلیون نفر است که کمک می‌کند برای رقابت حرفه‌ای افراد هم سطح و هم رده خود را مشاهده کنید.
  • این بازی اتحاد بین شما و دوستانتان را افزایش خواهد داد، چرا که می‌تواند به صورت قبیله ای نیز به دیگران حمله کنید و یا از مپ خود محافظت نمایید.
  • یادگیری بازی کلش آف کلنز بسیار ساده است و هر شخصی به سادگی می‌تواند آن را فرا گیرد.
  • بازی کاملا رایگان است، اما اگر به مراتب بالا دست پیدا کنید، به سادگی می‌توانید حساب خود را به فروش برسانید. چرا که رشد استراتژیک و همچنین نتایج بالای پیروزی خرید و فروش می‌شود.
  • کلش آف کلنز یک بازی ساده نیست و برای اینکه بتواند نظر افراد را به خود جلب کند، به روز رسانی های بسیار زیادی با حجم کم دارد.
  • بازی کلش به نحوی طراحی شده است که نظر هم را به خود جلب خواهد کرد، از کودک 5 ساله تا پیرمرد 80 ساله از این بازی لذت خواهد برد.
  • گرافیک و صدای این بازی نیز به نحوی در نظر گرفته شده است که در عین جذابیت نیاز به سخت افزار ویژه نداشته باشد، به همین دلیل است که این بازی می‌تواند در ایران مورد توجه قرار گیرد!
  • با توجه به جمعیت بسیار زیاد طرفداران بازی، چندین لیگ معتبر برگزار خواهد شد که با کسب رتبه در هر یک می‌توانید به درآمد دلاری قابل توجه دست پیدا کنید.
  • شاید برای شما جالب باشد که بدانید این بازی با تحریک گیرنده های دوپامین در بدن می‌تواند میزان استرس و اضطراب شما را در پایین‌ترین حد ممکن نگه دارند و به نتایج بسیار عالی و جذاب دست پیدا کنید.

معایب بازی کلش آف کلنز

  • بر اساس تحقیقات انجام شده بازی کلش اف کلنز می‌تواند بسیار اعتیاد آور باشد و ساعات طولانی مشغول این بازی سوپر جذاب شوید.
  • مهمترین کالایی که در این بازی معامله می‌شود، زمان است که برای افراد پرمشغله بازی را سخت می‌کند.
  • این بازی رایگان است، اما برخی مواقع برای خرید جم باید هزینه انجام دهید.
  • چت کردن در این بازی اندکی سخت است و برای شما محدودیت تعداد کاراکتر لحاظ می‌شود.
  • برخی مواقع بعد از چند پیروزی پشت سر هم یک شخص لول بالاتر به مپ حمله می‌کند و کلیه ذخایر شما را خالی خواهد کرد.
  • رقابت بر سر این بازی گاهی مواقع بسیار زیاد می‌شود و این موضوع فشار ذهنی بالایی جهت پیشرفت به شما وارد می‌کند که دلیل آن نیز محبوبیت بالای آن در اجتماع است.

مزایا و معایب بازی کلش آف کلنز چیست؟

بازی کلش رویال چیست؟ | Clash Royale

در پاسخ به سوال کلش رویال یا کلش اف کلنز زمان آن رسیده است که این بازی را به صورت دقیق مورد بررسی قرار دهیم تا به یک نتیجه بسیار جذاب و کاربردی دست پیدا کنیم. بازی کلش رویال نیز نوعی بازی استراتژیک است که سرعت عمل بسیار مهم تر از طراحی استراتژیک است. در این بازی سه قلعه در مقابل یک دیگر قرار می‌گیرند. در صورتی که قلعه وسط که متعلق به پادشاه است مورد حمله قرار گیرد، به سرعت از بازی حذف خواهید شد. دقت کنید که در این بازی هر شخص چند کارت دارد که بر اساس آن وارد بازی می‌شود. چیدمان هر کارت بسیار مهم است، چرا که برخی از کارت ها مقابل کارت های دیگر می‌باشند. بازی کلش رویال در سال 2016 به بازار عرضه شد و نسخه اولیه خوبی نداشت، اما در سال 2024 حرف های بسیار زیادی برای گفتن دارد.

نکته بسیار مهمی که در بازی کلش رویال باید مد نظر قرار دهید، آپدیت کارت‌ در زمان درست می‌‌باشد. البته بخشی از این بازی نیز به شانس بستگی دارد. چرا که نوع کارت و گاها جوایزی که از طریق صندوقچه ها به دست می‌آورید، کاملا تصادفی است. این بازی نیز به صورت گروهی انجام می‌شود و نقش قبیله ها در بازی بسیار زیاد است و می‌تواند نتیجه بازی را به صورت ویژه تغییر دهد.

بازی کلش رویال چیست؟ | Clash Royale

مزایای و معایب بازی کلش رویال چیست؟

با توجه به این که محدودیت در بازی کلش رویال به مراتب بیشتر از بازی کلش آف کلنز می‌‌باشد، شاید نتوان برای آن مزایا و معایب بسیار زیادی مطرح کرد. اما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا بر اساس نظر کاربران این بازی نقاط ضعف و قوت آن را مشخص کنیم.

نقاط قوت بازی کلش رویال

  • سبک بازی بسیار ساده و روان است و در مدت زمان کوتاهی می‌توان آن را فرا گرفت.
  • بازی نیاز به تفکر استراتژیک برای چیدن کارت بازی دارد. دقت کنید که بازی به صورت گروهی به مراتب سختتر است.
  • رقابت در بازی کلش رویال در سطح متوسط است و می‌تواند افراد بسیار زیادی را به خود جلب کند. البته جامعه آماری این بازی نیز گسترده است و همیشه یک فایت متفاوت خواهید داشت.
  • بازی دائما در حال به روز رسانی با حجم کم می‌‌باشد تا کیفیت بازی در بالاترین مرتبه ممکن حفظ شود.
  • بازی رایگان است و در صورتی که کارت‌های خاص پیدا کنید، می‌تواند آن را به فروش برسانید.
  • این بازی می‌تواند از کودک 5 ساله تا کهن سال 60 ساله را به خود مشغول کند.
  • این بازی در چندین لیگ معتبر برگذار می‌شود و می‌تواند نظر پلیرهای حرفه‌ای را به خود جلب کند.

مزایای و معایب بازی کلش رویال چیست؟

نقاط ضعف بازی کش رویال

  • برخی از کارت‌های بازی در زمان نامشخص به دست شما خواهد رسید.
  • این بازی بسیار جذاب گاهی اعتیاد آور می‌شود و مدت زمان بسیار زیادی را از شما خواهد گرفت.
  • زمان انتظار برای باز کردن برخی صندوق ها زیاد است و چالش رندوم بودن محتوا آن نیز آزار دهنده است.
  • نیاز به اینترنت با کیفیت دارد و در صورتی بی توجهی به این موضوع کیفیت بازی به شدت افت می‌کند.
  • برای برخی از پلیرهای حرفه‌ای گیم پلی آن تکراری می‌شود.
  • منابع رایگان بازی محدود است و برخی مواقع برای رشد کردن باید هزینه کنید.

سخن پایانی

در این پست بسیار جذاب از مجله بازی گیمیتو در مورد دو بازی محبوب کلش رویال یا کلش اف کلنز صحبت کردیم. اگر تجربه بازی کردن با هر یک از دو بازی را دارید در بخش نظرات با ما مطرح کنید تا دیگر دوستان شما نیز به یک جمع بندی بسیار عالی دست پیدا کنیم. در پایان اگر بخواهیم یک نتیجه گیری انجام دهیم باید بگوییم که بازی کلش اف کلنز به مراتب پیچیده تر است و می‌تواند مدت زمان بیشتری توجه شما را به خود جلب کند. البته این موضوع به معنی بد بودن بازی کلش رویال نیست، اما به صورت کلی سهولت در بازی کردن و همچنین رندوم بودن کارت های استراتژیک کلش رویال می‌تواند به گیم پلی افراد آسیب وارد کند. از طرفی سطح کلن ها و همچنین بازی گروهی این دو نیز کاملا متفاوت است و کلش اف کلنز عملکرد به مراتب بهتری از خود بروز داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *