گوشی موبایل ارزان برای بازی کردن « موبایل اقتصادی گیمینگ »

گوشی موبایل ارزان برای بازی کردن « موبایل اقتصادی گیمینگ »

درود بر دنبال کنندگان مجله بازی گیمیتو، ما اومدیم با یک پست آموزشی بسیار جذاب و کاربردی در حوزه خرید گوشی موبایل ارزان برای بازی؛ انتخاب یک گوشی موبایل در ایران کار ساده‌ای نخواهد بود و به همین دلیل نیز ما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم که به سراغ بهترین افراد این حوزه برویم تا علاوه بر قیمت مناسب عملکرد عالی نیز داشته باشد. اگر شما یک گیمر حرفه‌ای هستید برای بازی کردن به گیفت کارت گوگل پلی و یا خرید یوسی پابجی نیاز خواهید داشت. که گیمیتو آن را در بهترین و جذابترین شرایط برای شما تامین خواهد کرد. بهتر است که بیشتر از این شما را معطل نکنیم و به سراغ بهترین‌های این حوزه برویم.

بهترین گوشی گیمینگ تا 7 میلیون تومان

متاسفانه با توجه به تورم داخلی فکر خرید گوشی موبایل ارزان برای بازی تا قیمت 7 میلیون تومان اندکی بعید به نظر میرسد. به همین علت اگر به سراغ خرید گوشی دست دوم بروید عملکرد بهتری خواهید داشت. البته هر گوشی دست دومی هم مناسب نخواهد بود و گوشی دست دوم باید کیفیت بالا در کنار عملکرد خود داشته باشد که در بخش بعدی بیشتر و بهتر صحبت خواهیم کرد. پلیرهای حرفه‌ای سعی می‌کنند از یک گوشی با کیفیت و جذاب استفاده کنند که پردازنده قوی داشته باشد. به همین دلیل نیز پردازنده مهمترین عامل در خرید گوشی موبایل ارزان برای بازی خواهد بود.

Honor X8 5G

هانر بعد از مدت ها با یک گوشی با کیفیت به بازار آمد، گوشی که برای پلیرهای حرفه‌ای می‌تواند گزینه ای مطلوب باشد. البته چهره و قیافه این گوشی شباهت بسیار زیادی به آیفون دارد و اگر کسی به آن دقت نکند، با آیفون اشتباه گرفته می‌شود! این گوشی صفحه نمایش بسیار خوبی دارد که برای پلیرهای حرفه‌ای حائز اهمیت خواهد بود. نکته بسیار مهمی که در  خرید Honor X8 5G باید مد نظر قرار دهید، استفاده از قاب مناسب آن است. این گوشی اگر بدون قاب مورد استفاده قرار بگیرد در زمان بازی کردن هیچ مشکلی ندارد. کیفیت رنگ و دقت رنگ Honor X8 5G بسیار بالا است و می‌تواند  نظر شما را به خود جلب کند. دقت کنید که این گوشی برای بازی هایی مانند یوسی پابجی و کالاف یک گزینه مطلوب است و می‌تواند نیاز شما را مانند پلیرهای حرفه‌ای پاسخ دهد.

پردازند آن اسنپ دراگون 680 هرتز موجب شده است که بازی سنگین مانند کالاف بدون لگ انجام شود. به همین دلیل است که به عنوان گزینه مطلوب در لیست خرید گوشی موبایل ارزان برای بازی قرار می‌گیرد. از طرفی قیمت اقتصادی آن نیز موجب شده است که هر شخصی به آن اعتماد کند و شانس خود را امتحان نماید. خرید این گوشی به صورت دست دوم نیز انتخاب بدی نخواهد بود و با قیمتی در 5 تا 6 میلیون تومان در بازار موجود است و می‌توانید از آن لذت ببرید.

Honor X8 5G

سامسونگ مدل Galaxy A14

اگر به دنبال یک گوشی اقتصادی برای بازی کردن هستید و سرعت اینترنت نیز برای شما حائز اهمیت است، پیشنهاد ما به شما سامسونگ مدل Galaxy A14 خواهد بود. این گوشی اگر به صورت 5G تهیه شود، برای بازی کردن گزینه ای مطلوب خواهد بود. در غیر این صورت به شما پیشنهاد نمی‌کنیم که از آن بهره‌مند شوید. دقت و کیفیت صفحه نمایش با توجه به هزینه ای که پرداخت می‌کنید بد نیست و می‌تواند نظر شما را جلب کند. اگر به طول عمر گوشی خود فکر میکنید به هیچ وجه داخل شارژ با آن بازی نکنید. اما کیفیت و همچنین جذابیت آن در حدی است که می‌تواند نظر شما را به خود جلب کند. در بخش بعدی اطلاعات بیشتری در این باره بررسی خواهیم کرد.

این گوشی اقتصادی پایین رده ترین گوشی گیمینگ است که برای بازی های حال حاضر دنیا استفاده می‌شود. به همین دلیل روی دوربین و یا اسپیکر آن نباید حساب خاصی باز کنید و بهتر است که به دلیل پردازنده مرکزی، عملکرد خوب صفحه نمایش و همچنین باتری قوی برای بازی کردن خریداری کنید. مشخصات فنی این گوشی در سایت‌های بسیار زیادی ثبت شده است، که برای یک گیمر کاربرد خاصی ندارد. چرا که در دو نسخه 4G و 5G سخت افزار نیز تغییر کرده است و سایت‌های گاها معتبر نیز به آن توجه کافی ندارند.

گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5

اگر به دنبال خرید گوشی موبایل ارزان برای بازی هستید، حتما باید به سراغ گوشی های شیائومی هم بروید. چرا که این مدل گوشی ویژه بازی کردن است و به پردازنده و صفحه نمایش توجه بسیار زیادی دارد. با توجه به حضور گوشی های پرچم دار و میان رده جدید در سال 2024 قیمت گوشی پوکو ام 5 افت قابل توجهی پیدا کرده است. به همین دلیل می‌تواند یک گوشی مناسب با قیمت کم برای بازی کردن باشد. این گوشی قاب پلاستیکی طرح چرم دارد که برای بازی کردن مشکلی ایجاد نمی‌کند. اما اگر بخواهیم نقطه قوت این گوشی برای شما بگوییم باتری قوی آن است که با شارژ صد در صد 6 الی 7 ساعت قابلیت بازی کردن به شما خواهد داد. البته مدت زمان شارژ آن نیز اندکی طولانی است که ارزش دارد.

ابعاد صفحه نمایش گوشی برای بازی کردن مناسب است و حتی برخی از کاربران آن را یک گوشی خوش دست میدانند. به این موضوع توجه نمایید که میزان حافظه گوشی بالا بوده و امکان نصب بازی های سنگین مانند کالاف و پابجی مشکلی نخواهد داشت. فریم این بازی به نحوی است که در هنگام بازی کردن کمتری میزان لگ را تجربه می‌کنید و به نوعی می‌توان گفت که از بازی لذت قابل توجهی خواهید برد. اسپیکر این گوشی نیز برای بازی کردن مناسب است و مشکلی نخواهید داشت و می‌توانید از آن لذت ببرید.

بررسی گوشی گیمینگ ارزان شیائومی + بررسی گوشی گیمینگ ارزان سامسونگ

در این بخش قصد داریم گزینه های مناسبی که در لیست خرید گوشی موبایل ارزان برای بازی قرار دارند و جزو گوشی های میان رده می‌‌باشد را بررسی کنیم. دقت کنید که این لیست بیشتر از قیمت به دنبال کیفیت عالی با قیمت مناسب است. بازه در نظر گرفته شده نیز می‌تواند نظر شما را به خود جلب کند و یک بازی عالی به شما تقدیم کند.

بررسی گوشی گیمینگ ارزان شیائومی + بررسی گوشی گیمینگ ارزان سامسونگ

POCO X5 Pro 5G

زمانی که لیست بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی را بررسی می‌کنیم و از طرفی به دنبال یک موبایل اقتصادی هستید، قطعا POCO X5 Pro 5G قابل بررسی خواهد بود. این گوشی بسیار خوش دست است و برای بازی کردن می‌تواند نظر شما را به خود جلب کند. گوشی POCO X5 Pro 5G در بازی کالاف عملکرد بسیار خوبی دارد و به همین دلیل نیز یک نمایشگر مناسب برای بازی در اختیار شما قرار خواهد داد که جزئیات و کیفیت رنگ در حد عالی می‌‌باشد. از مهمترین ویژگی این گوشی بازی کردن بدون لگ می‌‌باشد و داغ شدن گوشی است. اگر پلیر حرفه‌ای هستید و به دنبال ضبط مسابقات خود می‌باشید، گوشی POCO X5 Pro 5G به شما چنین امکانی میدهد و حتی بعد از یک ساعت بازی کردن با اسکرین رکورد نیز عملکرد گوشی در بالاترین حد ممکن خواهد بود.

نکته بسیار جذاب این گوشی میزان مصرف باتری است که بعد یک ساعت بازی کالاف چیزی در حدود 12 تا 15 درصد با توجه به دمای محیط باتری مصرف خواهد کرد که یک عدد معقول می‌‌باشد. وزن گوشی بسیار کم است و گیمرهای حرفه‌ای بدون هیچ مشکلی می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. در صورتی که صدای بازی برای شما اهمیت بسیار زیادی دارد، بهتر است که روی اسپیکر آن حساب باز نکنید و به سراغ هندزفری بلوتوثی بروید. چرا که هندزفری سیمی نمی‌تواند عملکرد خوبی برای شما به دنبال داشته باشد و گاها دست شما در مقابل آن خواهد بود. اگر پابجی باز هستید، عملکرد این گوشی در بازی پابجی به شرط خاموش بودن اسکرین رکورد بسیار عالی است و می‌تواند جذاب باشد. افت باتری کمی دارد و سرعت بازی نیز در بهترین حالت ممکن برای پلیرهای حرفه‌ای خواهد بود.

Galaxy S21 FE

اگر به دنبال یک گوشی پرچمدار برای گیمینگ هستید، به شما پیشنهاد Galaxy S21 FE میدهیم. این گوشی به عنوان بهترین گزینه های موجود شناخته می‌شود و عملکرد فوق العاده ای در بحث سخت افزار دارد. از طرفی قیمت این گوشی نیز به نسبت بالاتر است که با خرید یک گزینه دست دوم تمیز مشکلی نخواهید داشت. Galaxy S21 FE خوش دست است و بدنه آن پلاستیکی می‌باشد و عملکرد خوبی دارد. صفحه نمایش عملکرد بسیار خوبی داشته و برای گیمرهایی که در روز از این گوشی استفاده می‌کنند، می‌تواند یک گزینه مطلوب باشد. بخش آپدیت نرم افزاری این گوشی در بهترین حالت ممکن قرار دارد و از همه مهمتر به صورت کوتاه مدت آپدیت ارائه می‌شود. این موضوع برای گیمرهایی که به بازی سنگین علاقه دارند، عالی خواهد بود و می‌تواند عملکرد گوشی را در بالاترین حد ممکن نگه دارد.

ظرفیت باتری برای گیمرها خوب است و از شارژ وایرلس و شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند. متاسفانه عدم حضور شارژر در جعبه نیز کار را برای شما اندکی سخت خواهد کرد، اما موضوع آنچنان مهمی نخواهد بود. کیفیت صدای خوبی هنگام بازی کردن دارد که بالانس آن به نوعی فوق العاده می‌‌باشد. برای گیمرهایی که روی صدا حساس هستند و کیفیت آن را به دقت رصد می‌کنند، گوشی گیمینگ Galaxy S21 FE بهترین گزینه خواهد بود. کالاف دیوتی موبایل در بهترین حالت ممکن می‌باشد و روی این گوشی عملکرد خوبی دارد. اما اگر استفاده مناسبی از آن نشده باشد و گوشی ضعیف باشد، با بهترین کیفیت نمی‌تواند از پابجی و یا کالاف استفاده کرد. به همین دلیل خرید گوشی Galaxy S21 FE دست دوم برای بازی اندکی ریسک به دنبال دارد و بهتر است که از یک مرکز معتبر این کار را انجام دهید.

 Xiaomi Poco X6 Pro

اگر خودتان را یک گیمر حرفه‌ای می‌دانید و از طرفی مدت زمان زیادی به بازی کردن مشغول می‌شوید، پیشنهاد ما به شما این است که از گوشی Xiaomi Poco X6 Pro استفاده کنید. این گوشی در سال 2024 خاطره آفرین شد و عملکرد بسیار خوبی نیز در بین گوشی های میان رده انجام داد. گیمرهای حرفه‌ای مدت زمان زیادی بازی می‌کنند و چشم آن ها در معرض آسیب خواهد بود، اما به کمک Xiaomi Poco X6 Pro از این مشکل رها می‌شود و می‌توانید استفاده جذابی از آن داشته باشید. پردازنده این گوشی به نوعی جزو گوشی های پرچمدار شناخته می‌شود و بازی را بدون هیچ لگ و مشکلی پلی می‌کند. استفاده همزمان از چند قابلیت و جا به جایی سریع بین برنامه ها به شما کمک خواهد کرد که عملکرد بسیار خوبی در زمان بازی داشته باشید.

این گوشی میزان حافظه 512 گیگ و رم 6 در اختیار شما قرار میدهد که با خیال راحت می‌توانید چندین و چند بازی نصب کنید و از آن لذت ببرید. نکته بسیار مهم گوشی Xiaomi Poco X6 Pro که به عنوان یک گوشی گیمینگ حرفه‌ای شناخته شده، عملکرد باتری آن است. متاسفانه عملکرد باتری این گوشی در بالاترین حد ممکن نیست و نمی‌توان از آن انتظار خاصی داشت. اما شارژ 67 وات سریع به شما کمک خواهد کرد که عملکرد خوبی در هنگام بازی تجربه کنید. سیستم خنک کننده به نحوی است که گوشی بعد از 1 الی 2 ساعت بازی کردن در بهترین حالت خود قرار دارد. درصد مصرف باتری برای یک پلیر حرفه‌ای مناسب است و شارژ آن نیز ضعف گوشی را به خوبی کاور خواهد کرد.

 Xiaomi Poco X6 Pro

سخن پایانی

اگر شما یک پلیر حرفه‌ای هستید و به دنبال گوشی برای بازی کردن می‌باشید، پیشنهاد ما به شما آخرین گزینه ای که معرفی کردیم، است. چرا که این بازی به خوبی اسکین و همچنین اسلحه حرفه‌ای نمایش میدهد و بازی دچار لگ نخواهد شد. اما اگر یک پلیر نیمه حرفه‌ای هستید به شما 3 مورد آخر را پیشنهاد می‌کنیم که برای بازی کردن چالش خاصی نداشته باشید. حال اگر یک شخص هستید که به تازگی با دنیای بازی موبایلی آشنا شدید و نسبت به این موضوع اعتیاد ندارید، هر یک از بازی های معرفی شده می‌تواند برای شما جذاب و کاربردی باشد. اما اگر شما از یک گوشی خاص برای بازی کردن استفاده می‌کنید آن را در بخش نظرات با ما مطرح سازید.

در صورتی که از مطالعه این پست آموزشی لذت بردید، خوشحال می‌شویم که مجله بازی گیمیتو را از طریق شبکه های اجتماعی خود به دیگران نیز معرفی کنید. تمام تلاش ما فروشگاه گیفت کارت گیمیتو، ارائه خدمات تخصصی برای پلیرهای حرفه‌ای است تا در زمان بازی بهترین عملکرد را از خود ارائه دهند. انواع گیفت کارت با قیمت مناسب و پشتیبانی سریع به صورت 24 ساعته می‌تواند رضایت شما را به خود جذب کند.

برای رفیقاتون ارسال کنید

Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *