اطلاعیه مهم : نسخه جدید سایت رو نمایی شد! برای انتقال به نسخه جدید روی دکمه زیر کلیک فرمایید

تلگرام پرمیوم مود شده چیست؟

تلگرام پرمیوم مود شده چیست؟

درود بر دنبال کنندگان فروشگاه آنلاین گیمیتو، ما اومدیم با یک پست آموزشی بسیار جذاب و کاربردی در حوزه خرید اکانت تلگرام پرمیوم. بعد از ارائه آپدیت جدید تلگرام، نسخه های جایگزین تلگرام نیز طرفداران بیشتری پیدا کرد. با توجه به این موضوع ما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم که با استفاده از امن ترین روش های ممکن نسخه پرمیوم اکانت تلگرام را برای دنبال کنندگان خود تهیه کنیم. حال با توجه به هزینه و شارژ دلاری حساب های تلگرام برخی از افراد به دنبال تلگرام پرمیوم مود شده  می باشند.  با مطالعه این پست آموزشی متوجه خواهید شد که استفاده از نسخه مود شده تلگرام منطقی است یا خیر. قبل از شروع این پست آموزشی به یاد داشته باشید که پنیر مجانی فقط و فقط در تله موش پیدا می‌شود.

تلگرام پرمیوم چیست؟

برای درک بهتر از تلگرام پرمیوم مود شده لازم است که به درک مشترک از تلگرام پرمیوم دست پیدا کنیم. تلگرام پرمیوم یک نسخه کاملتر از تلگرام معمولی است که ماهیانه 5 دلار هزینه از شما دریافت می کند. این هزینه می تواند با توجه به نوع پلن شما اندکی تغییر کند. به طبع هرچه مدت زمان استفاده شما افزایش پیدا کند و پلن بلند مدت تری خریداری کنید، تخفیف بیشتری شامل حال شما خواهد شد. اما مزیت و تفاوت های تلگرام پرمیوم با تلگرام معمولی بسیار زیاد است. به همین دلیل نیز افراد بسیار زیادی ان را ترجیح می دهند. با توجه به سیستم ضد تحریم تلگرام این برنامه در کشورهای بسیار زیادی به صورت رایج استفاده می شود.

 اما نسخه پرمیوم آن در ایران قابل استفاده نیست. به همین دلیل قبل از خرید اکانت اشتراکی تلگرام پرمیوم باید شرایط کشور خود را بررسی نمایید. در این صورت می‌توانید بازدهی خود را به صورت ویژه افزایش دهید. برای اطلاع بیشتر در این باره می‌توانید از پست آموزشی « اکانت پرمیوم تلگرام رایگان چیست و با چه روش هایی می‌توان آن را به دست آورد؟ » استفاده کنید. حداقل با کمک روش های مطرح شده در این پست آموزشی می‌توانید با حفظ سلامت گوشی خود به تلگرام پرمیوم دسترسی داشته باشید. در بخش های بعدی با مزایا و معایب تلگرام پرمیوم مود شده   بیشتر آشنا خواهید شد و یک درک مناسب از آن به دست خواهید آورد.

نسخه مود شده چیست؟

نسخه مود شده همان نسخه کرک شده تلگرام است، البته برخی از نسخه های آن مربوط به تلگرام پرمیوم هک شده می‌ باشند. دقت کنید که استفاده از نسخه های مود شده زمانی که اکانت واقعی تلگرام شما به آن متصل شده است، چالش برانگیز خواهد بود. به عنوان مثال شما به دنبال استوری گذاشتن در تلگرام پرمیوم می‌باشد، اما استوری به همه نمایش داده نمی شود. از طرفی با اضافه کردن شماره ایران به تلگرام پرمیوم اکانت شما اعتبار خود از دست خواهد داد. چرا که در حال حاضر امکان استفاده از تلگرام پرمیوم برای اکانت های ایرانی وجود نخواهد داشت. دقت کنید که نوع اکانت و یا نسخه مود شده نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

به عنوان مثال اگر شما از نسخه مود شده تلگرام استفاده می‌کنید، تا در مورد استفاده از آن تصمیم گیری نمایید، این کار شما اشکالی نخواهد داشت. اما اگر نسخه مود شده را برای اکانت اصلی خود مورد استفاده قرار می دهید، امکان بن شدن حساب کاربری شما به صورت کامل وجود دارد. در بخش های بعدی این موضوع را بهتر مورد نقد و بررسی قرار خواهیم داد. دقت کنید که نصب نسخه مگا مود تلگرام معمولا اندکی خطرناک است. چرا که دسترسی های آن نا متعارف می‌باشد و می تواند کیفیت استفاده از فضای مجازی توسط شما را کاهش دهد.

نسخه مود شده چیست؟

آیا خرید تلگرام پرمیوم ارزان همان تلگرام پرمیوم مود شده است؟

گاها برخی از دنبال کنندگان سایت گیمیتو در مورد تلگرام پرمیوم از ما سوال می‌کنند و قیمت ما را اندکی بالا می دانند.  اگر به سایت و اپ رسمی تلگرام مراجعه کنید متوجه یکسان بودن قیمت ان می‌شوید. در صورتی که یک سایت تلگرام پرمیوم را پایین تر از قیمت متعارف آن قرار داده باشد، باید به سلامت آن شک کنید. به عنوان مثال اکانت پرمیوم 3 ماهه تلگرام در حال حاضر قیمتی حدود 875 هزار تومان دارد. اگر یک سایت با 10 درصد تلورانس قیمتی این محصول را به شما میدهد، اشکالی ندارد. اما اگر قرار است که این خدمات را با قیمت 3/1 به شما دهد به احتمال زیاد باید، آن را  بیشتر مورد بررسی قرار دهید.

چرا که برخی از سایت های نامعتبر به جهت فیشینگ اطلاعات خدمات مورد نظر شما را با قیمتی مناسب به شما خواهند داد. این خدمات معمولا برای افراد گران تمام می شود. چرا که اطلاعات مهم گوشی آن ها نیز به سرقت خواهد رفت. در نظر داشته باشید که اطلاعات مهم شما همیشه حساب بانکی و یا عکس های شخصی شما نیست. بلکه الگوریتم رفتاری شما نیز می باشد که در بخش های بعدی بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد. همیشه در زمان خرید تلگرام مود شده از طرف مقابل سوال کنید که آیا این حساب کاربری مود شده است و یا به صورت رسمی از مراجع معتبر تلگرام تهیه شده است.

تلگرام پرمیوم رایگان واقعیت یا فریب ؟

چه زمانی که به دنبال خرید اکانت تلگرام پرمیوم می‌باشید و چه زمانی که به دنبال دانلود تلگرام پرمیوم مود شده هستید، این نوع تبلیغات را بسیار مشاهده خواهید کرد. در 90 درصد مواقع امکان دانلود تلگرام پرمیوم رایگان وجود ندارد، بلکه نسخه ایکس تلگرام را دنبال می کنید. نکته بعدی که باید به آن توجه نمایید، علت رایگان بودن این موضوع است. به نظر شما چرا باید یک شخص به صورت شخصی برای افراد ناشناس هزینه کند و تلگرام پرمیوم را به آن ها تحویل دهد. از طرفی نسخه های ویروسی تلگرام پرمیوم که به صورت رایگان قابل دانلود هستند، روز به روز در حال بیشتر شدن می باشند. به همین دلیل اگر نسخه تلگرام پرمیوم مود شده برای شما بسیار حائز اهمیت است، حداقل از سایت‌ های معتبر آن را دانلود کنید. در این صورت اطمینان دارید که رابط کاربری ان ها به درستی تعریف شده است.

چگونه تلگرام پریمیوم را فعال کنیم ( روش فعال سازی تلگرام پرمیوم مود شده )

زمانی که شما از نسخه تلگرام پرمیوم مود شده استفاده می کنید، روش فعالسازی وجود نخواهد داشت. تلگرام نصب شده روی گوشی شما به صورت پرمیوم بوده و تنها باید شماره خود را به آن اضافه نمایید. اما برای اطمینان بیشتر از حفظ اطلاعات خود، بهتر است که تایید دو مرحله ای آن را فعال سازی کنید. در این صورت اگر یک شخص بخواهد از اطلاعات موجود در تلگرام شما سوء استفاده کند، به سادگی متوجه آن خواهید شد. اما روش فعال سازی تلگرام پرمیوم اصلی متفاوت است و در ادامه آن را بررسی خواهیم کرد.

  • برنامه تلگرام اصلی و آپدیت شده را باز نمایید.
  • سپس روی منو تنظیمات خود به دنبال گزینه « Telegram Premium » بگردید و آن را لمس نمایید.
  • حال روی دکمه « Subscribe » ضربه بزنید تا مراحل فعال سازی برای شما انجام شود.

البته اگر تمامی این مراحل را با شماره ایران انجام دهید، امکان فعال سازی تلگرام پرمیوم برای شما وجود نخواهد داشت. به همین دلیل اول باید با خرید شماره مجازی یک حساب تلگرام ایجاد کرده و سپس از طریق آن حساب کاربری خود را فعال کنید. در گام آخر نیز اکانت ایران خود را به آن اضافه کنید و از تلگرام پرمیوم لذت خواهید ببرید.

چگونه تلگرام پریمیوم را فعال کنیم

سخن پایانی

در این پست آموزشی به صورت ویژه به نقد و بررسی نسخه تلگرام پرمیوم مود شده پرداختیم. در صورتی برای شناخت این برنامه کاربردی سوال و یا چالشی دارید، می‌توانید از طریق بخش نظرات با ما در ارتباط بوده و سوال خود را با ما مطرح کنید. در این صورت همکاران ما در کوتاهترین زمان ممکن پاسخ سوال شما را ثبت خواهند کرد. همواره به این نکته توجه نمایید که بهترین حالت استفاده از نسخه تلگرام پرمیوم، خرید اکانت اورجینال آن است. در صورتی که بخواهید از نسخه کرک شده و یا هک شده آن استفاده کنید، امنیت و همچنین کیفیت استفاده شما کاهش پیدا خواهد کرد.

 از طرفی اگر تلگرام نیز متوجه این موضوع شود، اکانت شما را بن و یا مسدود خواهد کرد. با این حال اگر قرار است که از نسخه تلگرام پرمیوم مود شده استفاده نمایید، حتما قابلیت رمز دو مرحله ای آن را فعال کنید. در این صورت اطمینان خواهید داشت که تمامی اطلاعات شما حفظ می‌باشد و برای یک شخص ثالث ارسال نمی شود.

در صورتی که از دنبال کنندگان سایت گیمیتو باشید، می دانید که سایت ما در حوزه خرید گیفت کارت، فعال است. به همین دلیل اگر به دنبال خرید گیفت کارت اپل آیتونز و یا گیفت کارت پلی استیشن با قیمت و شرایط مناسب می‌باشید، روی کمک ما حساب کنید. در نهایت اگر از مطالعه این پست آموزشی جذاب لذت بردید، خوشحال می‌شویم سایت گیمیتو را در شبکه های اجتماعی خود به دیگران نیز معرفی کنید. ❤ قطعا افراد بسیار زیادی به دنبال خدمات با کیفیت و جذاب گیمیتو می باشند. این خدمات شامل گیفت کارت فری فایر، گیفت کارت یوسی پابجی چه گیمر و چه طرفداران محصولات کمپانی اپل از گیمیتو به عنوان بهترین همراه یاد خواهند کرد. ما نیز تمام تلاش خود را به کار می گیریم که با بهترین محصولات و خدمات آنلاین شما را یاری کنیم. 😎🖐🏻

برای رفیقاتون ارسال کنید

Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعیه مهم : نسخه جدید سایت رو نمایی شد! برای انتقال به نسخه جدید روی دکمه زیر کلیک فرمایید