اطلاعیه مهم : نسخه جدید سایت رو نمایی شد! برای انتقال به نسخه جدید روی دکمه زیر کلیک فرمایید

بهترین بازی پلی استیشن 5 در 6 ماهه اول 2024

بهترین بازی پلی استیشن 5 در 6 ماهه اول 2024

انتخاب بهترین بازی پلی استیشن 5 در 6 ماهه اول 2024 کار ساده ای نیست و نیاز به بحث و گفتگوی زیادی دارد. در این بخش قصد داریم با کمک گیمرهای حرفه‌ای فروشگاه گیفت کارت پلی استیشن گیمیتو به بررسی بهترین بازی‌های هر ژانر بپردازیم. اگر یک گیمر حرفه‌ای هستید و به دنبال چالش جدید میگردید، این پست آموزشی رو از دست ندید. چرا که قصد داریم بازی هایی را به شما معرفی کنیم که ساعت ها شما را سرگرم می‌کند و سطح بازی شما را نیز مشخص می‌کند. اگر تمام این لیست را بازی کردید و به پایان رساندید، تبریک عرض می‌کنم شما یک گیمر حرفه‌ای هستید.

بهترین بازی های ps5 2024 (نیمه اول 2024)

در این بخش قصد داریم چندین بازی جذاب معرفی کنیم که ساعت ها شما را سرگرم خواهد کرد و به چالش دعوت می‌کند. اگر تجربه یک بازی خاص دارید که در این بخش معرفی نشده است، خوشحال می‌شویم که در بخش کامنت ها با ما و دیگر دوستان خود به اشتراک بگذارید.

Dragon’s Dogma 2

اگر بخواهیم یک بازی پیشنهاد دهیم که در سال 2024 به عنوان نامزد بهترین بازی سال معرفی شده باشد، باید Dragon’s Dogma 2 را معرفی کنیم. چرا که این بازی گیم پلی بسیار عالی دارد و از همه مهمتر بازی واقع گرایانه است. شما با زندگی یک شخصیت اژدها کش آشنا خواهید شد و می‌توانید از هم نشینی با او لذت ببرید. به یاد داشته باشید که این بازی نیاز به قدرت زبان انگلیسی دارد. یک قدرت حداقلی زبان در موفقیت شما می‌تواند نتایج بسیار عالی به دنبال داشته باشد.

در این بازی سعی شده است که بهترین گزینه بازی های دیگر جمع آوری شود و یک بازی روان و راحت ارائه کنند. پلیرهایی که این بازی را به اتمام رساندند نظر بسیار خوبی در مورد آن ثبت کردند. البته که این بازی چندین کلاس مختلف دارد و شما می‌توانید آن را با گیم پلی مختلف امتحان کنید و شگفت زده شوید. بر اساس تحقیقات ما این بازی مختص گیمرهای حرفه‌ای به بازار عرضه شده است و افراد آماتور شاید با آن ارتباط خوبی برقرار نکنند. البته یک پلیر نوب بعد از به پایان رساندن این بازی کلی تکنیک جدید فرا گرفته است که می‌تواند همه را شگفت زده کند.

دراگون دوگما 2

گیم پلی Dragon’s Dogma 2 | راهنمای Dragon’s Dogma 2

گیم پلی Dragon’s Dogma 2 شامل یک تیم 4 نفره است که شما شخصیت اصلی آن گروه هستید. می‌توانید با تغییر کلاس بازی، پوزیشن و شخصیت خود را نیز تغییر دهید و به مرور زمان رشد کنید. این بازی که به صورت Open World طراحی شده است حتی بعد از 40 تا 50 ساعت بازی نیز خسته کننده نخواهد بود و کلی نکات جدید برای شما به همراه دارد. در این بازی نبردهای بسیار بزرگی وجود دارد که برای پیروزی نیاز به تعریف  استراتژی دارید. البته که در این بازی نیاز به یک هیلر و یک تانک خواهید داشت. چرا که در هر درگیری شما به چالش کشیده خواهید شد.

شاید از نظر شما گرافیک بازی آنچنان جذاب نباشد، اما هر چه به سمت جلو حرکت می‌کنید، نظر شما بیشتر و بیشتر تغییر خواهد کرد. در نهایت بخواهیم گیم پلی بازی را معرفی کنیم باید به سبک هیجانی و روان آن اشاره داشته باشیم. این بازی می‌تواند ساعت ها شما را سرگرم کند و از دنیای فیزیکی که در آن قرار دارید، جدا سازد.

The Talos Principle 2

 اگر از بازی های عادی خسته شده اید و به دنبال یک بازی چالش برانگیز میگردید، قطعا بهترین انتخاب شما The Talos Principle 2 است. این بازی مخصوص کنسول‌های نسل 9 طراحی شده است و گیم پلی آن نیز بسیار جذاب است. در این بازی قرار نیست مبارزات بسیار خاص داشته باشید. بلکه قرار است که از قدرت تفکر و دانش خود استفاده کنید. این بازی فکری می‌تواند شما را به چالش بکشد و برای سایت‌ها سرگرم کند. البته که بازی برای افراد بالاتر از 15 سال طراحی شده است. چرا که قدرت استدلال و استنتاج شما در بازی موثر است. بازی در دسته بندی فکری و معمایی تعریف شده است و چالش‌های بسیار زیادی برای شما تعریف می‌کند. طرفداران این دست بازی کم هستند، اما تجربه بازی The Talos Principle 2 برای همه ضروری است.

چرا که در این بازی یاد میگیرید چگونه مانند پلیرهای حرفه‌ای فکر کنید و  به سادگی از بازی خارج نشوید. در این بازی چندین راهنمایی برای شما وجود خواهد داشت که بازی را سریعتری انجام دهید. البته افرادی که آن را به پایان رساندند به صورت گروهی بازی کردند و با هم فکری هم هر مرحله را پشت سر گذاشتند. برای اینکه بتوانید این بازی را پشت سر بگذارید نیاز به یک اعصاب فولادین دارید و نباید با اولین چالش خسته شوید. محیط این بازی شاید کوچک به نظر برسد، اما جا به جایی در آن ساده نیست.  چرا که صرفا جا به جایی و بدون برنامه ریزی برای شما خسته کننده خواهد بود.

بهترین بازی معمایی سال 2024

Final Fantasy 7 Rebirth

اگر به دنبال یک بازی هستید که چندین بازی در خود جای داده باشد و از طرفی کلی فضای جدید و خاص به شما نشان دهد، قطعا بازی Final Fantasy 7 Rebirth بهترین انتخاب شما خواهد بود. این بازی که به صورت سریالی ساخته شده است، می‌تواند برای همه جذاب باشد. البته نیاز نیست که تمامی نسخه های آن را بازی کنید. چرا که در این بازی یک کات گرافیکی مشاهده می‌کنید که تمامی داستان‌ها را به شما توضیح میدهد. البته برای این بازی می‌توانید از یک هدست حرفه‌ای نیز استفاده کنید. چرا که موسیقی این بازی شاهکار است. در این بازی بیش از 400 ساعت موسیقی وجود دارد که می‌تواند برای ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

اگر بخواهیم با شما رو راست باشیم، بسیاری از افراد به دلیل بازی Final Fantasy 7 Rebirth، اقدام به خرید گیفت کارت پلی استیشن می‌کنند. چرا که این بازی شما را با دنیای آشنا می‌کند که سراسر هیجان است. در این بازی هر کاری که انجام میدهید یک هدف خاص دارد. اگر قرار است که یک شخص را نجات دهید و یا ترور کنید، باید با برنامه ریزی انجام شود. در غیر این صورت نتیجه جذابی به دنبال نخواهد داشت. زمانی که نظر گیمرهای بزرگ پلی استیشن در مورد بازی Final Fantasy 7 Rebirth میخوانید، شگفت زده خواهید شد. چرا که تمامی نقدها مثبت است و همه افراد نیز از جنگ های حرفه‌ای و همچنین خط داستانی جذاب صحبت می‌کنند.

این بازی چندین و چند شخصیت دارد که هر یک از آن ها می‌تواند شما را سرگرم کند. دقت کنید که این بازی گیم پلی بسیار جذاب  دارد و حواشی می‌تواند بیشتر از داستان اصلی شما را به خود مشغول کند.

بهترین بازی اکشن سال 2024

Concord

در این بخش قصد داریم یکی از بهترین و مورد انتظارترین بازی های تابستان 1403 را به شما معرفی کنیم. این بازی که به صورت تیم 5 نفره اول شخص عرضه شده است، بازی کاملا گروهی است. شاید بتوان این بازی سبک شوتر در پلی استیشن را یک انقلاب دانست. چرا که بازی به نحوی طراحی شده است که همه را درگیر خود کند. از طرفی داشتن استراتژی و همکاری با گروه نیز بسیار حائز اهمیت است. نکته بسیار جذاب این بازی داستان ابتدای هر بازی است. قرار است که شما برای مدت ها سرگرم شوید و با دوستان خود در جهت رسیدن به یک هدف خاص گام بردارید. نکته بسیار مهمی که باید در مورد این بازی مدنظر قرار دهید، اهمیت گروهی بازی کردن آن است.

اگر بخواهید این بازی را به تنهایی انجام دهید و به صورت رندوم یار پیدا کنید، شرایط اندکی سخت خواهد بود. چرا که در طول بازی نیاز است که با همکاران خود صحبت کنید و مورد لوکیشن خود به آن ها اطلاعات دهید. دقت کنید که بازی Concord سوپرایز این بخش می‌‌باشد. چرا که نمره منتقدین و همچنین نمره پلیرهای افتخاری بازی که آن را بررسی کردند در بالاترین حد ممکن است. از طرفی در یوتیوب نیز پلیرهای بسیار زیادی در مورد این بازی صحبت می‌کنند و همه منتظر گیم پلی خاص بازی نشستند تا در 24 آگوست 2024 یک تجربه جدید داشته باشند.

بهترین بازی گروهی 2024

Prince of Persia: The Lost Crown

زمان آن رسیده است که یک بازی معرکه و خلاقانه به شما معرفی کنیم، در این بازی قرار است لحظه به لحظه متعجب شوید. این بازی با سرعت بسیار بالایی به جلو حرکت می‌کند و از همه مهمتر دارای زبان فارسی نیز می‌‌باشد. گیم پلی این بازی به نحوی طراحی شده است که فقط و فقط افراد حرفه‌ای می‌توانند آن را به پایان برسانند. اگر به پادکست گیمرهای بزرگ گوش داده باشید، متوجه خواهید شد که بازی Prince of Persia: The Lost Crown در لیست بهترین بازی‌های 2024 قرار گرفته است. نکته بسیار جذاب این بازی داستان گونه بودن آن و همچنین خط داستانی تاریخ گونه آن شما را متحیر خواهد کرد. هر چه به سمت جلو حرکت می‌کنید، این بازی برای شما شگفت انگیزتر خواهد شد.

زمانی که تریلر این بازی منتشر شد، بسیار از افراد فکر می‌کردند که بازی بهترین نسخه Assassin’s Creed است. چرا که یک خط داستانی منسجم دارد و از همه مهمتر لحظه به لحظه شما را به خود سرگرم می‌کند. این بازی کلی اتفاق پیش بینی نشده دارد که هیجان بازی را در بالاترین سطح ممکن نگه خواهد داشت. کافیست تریلر آن را تماشا کنید، تا متوجه شوید که در مورد چه چیزی صحبت می‌کنیم.

بازی هیجان انگیز پلی استیشن

سخن پایانی

در این بخش به صورت خلاصه و اجمالی بهترین بازی های نیمه اول 2024 را بررسی کردیم. در این بخش بهترین نسخه های موجود را به شما معرفی کردیم تا ساعت ها بازی کنید و شگفت زده شوید. به یاد داشته باشید که لذت بردن از بازی به شخصیت و همچنین شرایط شما بستگی دارد. ما سعی کردیم برای هر سلیقه بهترین نمونه ممکن را بررسی کنیم تا شما را شگفت زده نماییم. البته اگر به بازی‌های ترسناک علاقه‌مند می‌باشید از پست « برترین بازی های ترسناک استیم 2024 » دیدن کنید. در این لیست بهترین بازی‌های ترسناک این بخش را معرفی کردیم. اگر یک گیمر حرفه‌ای هستید و به اخبار کنسول پلی استیشن علاقه دارید، مجله بازی گیمیتو را دنبال کنید.

برای رفیقاتون ارسال کنید

Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعیه مهم : نسخه جدید سایت رو نمایی شد! برای انتقال به نسخه جدید روی دکمه زیر کلیک فرمایید