اخبار هک بازی های سونی | بازی Marvel’s Wolverine | بازی جدید ولورین

اخبار هک بازی های سونی | بازی Marvel's Wolverine | بازی جدید ولورین

 اگر شما هم خبر هک اینسامنیاک گیمز را شنیده اید، پست امروز شما را شگفت زده خواهد کرد! بعد از انتشار اخبار رسمی از هک insomniac games و عدم توافق هکرها با این شرکت بازی سازی اخبار بسیار زیادی منتشر شده است که برای طرفداران بازی پلی استیشن بسیار مهم خواهد بود. بر اساس آخرین اخبار هیچ یک بازی هک نشده است، بلکه اخبار و گیم پلی برخی از بازی ها به صورت عمومی منتشر شده است. ما تصمیم داریم به یک یا دو بازی نگاه کنیم و به کمک مشاورین مجله بازی گیمیتو مهمترین اخبار را بررسی کنیم.

 دقت کنید که این بازی ها در اکانت پلی استیشن پلاس قابل استفاده است و هنوز نسخه رسمی آن منتشر نشده است. اگر گیفت کارت پلی استیشن خریداری کرده باشید، می‌دانید که در اکانت پلی استیشن یک بخش بازی آزمایشی وجود دارد که برای پلیرهای حرفه‌ای قابل دسترس می‌‌باشد. بازی  Marvel’s Wolverine و دیگر بازی ها در بخش آزمایشی به زودی اضافه خواهد شد و قابل استفاده است. « دقت کنید که این بخش برای توسعه دهندگان و برخی از پلیرهای حرفه‌ای اضافه خواهید شد. » با ما همراه باشید تا زودتر از دیگران با دنیای جدید سونی و انواع بازی Marvel’s Wolverine آشنا شوید.

قرارداد بازی مشترک بین سونی و مارول « معامله بزرگ سونی و مارول »

یکی از مهمترین نکاتی که در هک شرکت اینسامنیاک گیمز به آن دست پیدا کردیم متن زیر می باشد.

« شرکت مارول تا سال 2035 هفت سناریو و شخصیت های  داستانی خود را به سونی واگذار خواهد کرد، در ازای این تعهدات نیز 621 میلیون دلار دریافت کرده است. »

با توجه به این موضوع شرکت سونی به بازی های انحصاری خود سه بازی ولورین، بازی ونوم و بازی Ratchet And Clank Rift Apart را اضافه خواهد کرد. دقت کنید که چندین داستان دیگر نیز جهت ساخت بازی در این بخش ذکر شده که هیچ یک از آن ها به صورت قطعی توسط مارول و یا سونی تایید نشده است. اما سه بازی که به صورت کامل اخبار و حتی تریلرهای آن نیز منتشر شده است، بازی Ratchet And Clank Rift Apart ، ونوم و ولورین خواهد بود که برای گیمرها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

قرارداد بازی مشترک بین سونی و مارول « معامله بزرگ سونی و مارول »

لیک بازی Ratchet And Clank Rift Apart

بازی Ratchet And Clank Rift Apart در نسخه های اولیه خود آمار فروش بالایی ثبت کرده است. به همین دلیل نیز شرکت سونی سرمایه گذاری ویژه ای روی آن انجام داده تا ادامه آن را بازسازی کند و یک موضوع جدید خلق کند. شاید برای شما این سوال ایجاد شود که بازی Ratchet And Clank Rift Apart چه ارتباطی به شرکت مارول دارد؟ بر اساس آخرین اطلاعاتی که در این حوزه منتشر شده است، شرکت مارول به دنبال ایجاد یک خط داستانی کاملا جدید بوده که در آن شخصیت اول بازی به جمع ابر قهرمانان اضافه شود. برنامه زمانی به این صورت است که در سال 2029 هم فیلم و یا سریال به صورت کامل منتشر شده باشد و هم بازی توسط شرکت اینسامنیاک گیمز آماده عرضه باشد.

البته پس از انتشار اخبار این بخش اخبار ضد و نقیض بسیار زیادی منتشر شده است که ما را سردرگم می‌کند. حتی برخی از اخبار از مذاکره سونی با دیگر استودیوهای فیلم سازی خبر دارد تا Ratchet به صورت یک فیلم کار ساخته و عرضه شود. اما این تمام ماجرا نیست و در هک انجام شده، چندین تکنیک مخفی نیز از بازی Ratchet منتشر شده است که مدت زمان بازی را به کمترین حد ممکن کاهش دهد.

 لیک بازی ولورین

متاسفانه برخی از سایت ها اقدام به فروش بازی Marvel’s Wolverine برای پی اس 5 می‌کنند. دقت کنید که از این بازی هیچ گیم پلی خاصی ندارد و تمامی سایت هایی که اقدام به فروش آن می‌کنند، پیش فروش بازی را انجام میدهند. دانلود کردن بازی می‌تواند به اکانت شما آسیب جدی وارد کند. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم که فقط و فقط بازی Marvel’s Wolverine را از داخل اکانت پلی استیشن دانلود کنید تا مشکلی برایتات به وجود نیاید. در بین اخبار منتشر شده بازی ولورین دو تریلر از فضای بازی منتشر شده است که می‌تواند در مورد بازی اطلاعات بسیار زیادی منتشر کند. با ما همراه باشید تا بخش به بخش این بازی را بررسی کنیم.

داستان و گیم پلی بازی Marvel’s Wolverine

داستان و گیم پلی بازی Marvel’s Wolverine

بر اساس اطلاعاتی که در حال حاضر داریم و خط داستانی که هکرها زحمت هک کردن آن را کشیدن، داستان بازی ولورین قرار است که در مورد وقایع بعد از تبدیل لوگان را بررسی کند. فیلم برداری این بازی نیز مانند God of War از پشت سر انجام شده است، اما جزئیات و گرافیک آن بسیار جذابتر است. نکته بسیار مهمی که در مورد این بازی قابل بررسی است، موسیقی متن و همچنین سناریو بندی آن می‌‌باشد. قرار نیست که یک داستان ساده را تجربه کنید. بلکه قرار است که جریان داستانی بسیار قوی با گیم پلی فوق العاده تجربه کنید. این بازی دارای صحنه های اکشن بسیار زیادی است و به احتمال زیاد برای مثبت هجده سال نیز منتشر می شود. ماجراهای ولورین برای گذشته سیاهی است که لوگان از آن فراری می‌‌باشد و قبل از پیوستن او به ایکس من طراحی شده است.

این بازی قرار نیست که به صورت ساده منتشر شود و قرار است که یک سناریو داستانی بسیار قوی داشته باشد. به همین دلیل است که آن را می‌توان به عنوان یک بازی بسیار جذاب دانست. هنوز شرکت اینسامنیاک اطلاعات دقیقی در مورد تیم نویسندگان و خالقین دنیای ولورین مارول منتشر نکرده است، اما گیم پلی بازی به نحوی طراحی خواهد شد که نظر همه را به خود جلب کند. یکی از قابلیت های بسیار جذاب لوگان که در این بازی به آن پرداخته شده است، قابلیت بو کردن و تجسم گذشته است. او می‌تواند به کمک این داستان بسیاری از وقایع و جنایاتی که رخ داده است را درک کند. استایل این بازی جهان باز می باشد و  به شما اجازه میدهد که یک مپ بزرگ برای کشف کردن داشته باشید.

یکی از مهمترین نکات که در تریلر های جدید بازی Marvel’s Wolverine به نحوی است که در پی اس 5 پرو و همچنین پی اس 6 قابل استفاده باشد. گیم پلی حرفه‌ای و همچنین گرافیک چند لایه به کار گرفته شده است، فاصله بین بازی کردن و تجربه کردن را به کمترین میزان ممکن خواهد رساند. از طرفی صداگذاری ولورین نیز در حال بلوغ بوده که می‌تواند برای پلیرهای حرفه‌ای بسیار جذاب باشد. دقت کنید که چندین شرکت تریلرهایی بر اساس اطلاع لیک شده از بازی Marvel’s Wolverine منتشر کردند که مورد توجه ما نخواهد بود. چرا که اساس تمامی اطلاعات منتشر شده در مجله بازی گیمیتو بر اساس سایت سونی و همچنین اخبار رسمی بازی Marvel’s Wolverine می‌‌باشد.

بازی آنلاین اسپایدرمن سوپرایز ویژه سونی !

زمانی که بازی اسپایدرمن ویژه پلی استیشن پلاس عرضه شد، شاید طرفداران بسیار زیادی نداشت. البته آمار فروش این بازی بسیار بالا بود، اما چیزی که سونی برای آن برنامه ریزی کرده بود، به دست نیامد. به همین دلیل نیز شرکت سونی یک بازی در دنیاهای موازی در نظر گرفته است که در آن چندین مرد عنکبوتی به صورت همزمان برای بقاء یا فعالیت گروهی مبارزه می کنند. هنوز اطلاعات دقیقی در مورد اسپایدرمن آنلاین وجود ندارد، اما تا سال 2026 به احتمال زیاد شاهد عرضه بازی اسپایدرمن آنلاین ویژه کنسول پلی استیشن 5 خواهیم بود.

این بازی می‌تواند نظر تمام گیمرهای علاقه مند دنیای اسپایدرمن را به خود جلب کند. نکته بسیار مهمی که در این بخش باید مد نظر قرار دهید، بهبود گیم پلی و همچنین گرافیک بازی است. چرا که دریافت تصویر 60 فریم بر ثانیه در بازی آنلاین اسپایدر من که به صورت رقابتی طراحی شده است، قطعی می باشد. اگر به بازی اسپایدرمن علاقه دارید، می‌توانید از طریق اخبار منتشر شده درباره این بازی به اطلاعات بیشتری دست پیدا کنید. بهترین فضا برای مطالعه این اخبار نیز توییتر ایکس خواهد بود که یک فضای بسیار جذاب برای گیمرها در نظر گرفته است.

بازی آنلاین اسپایدرمن سوپرایز ویژه سونی !

سخن پایانی

در این بخش سعی کردیم در مورد مهمترین شایعات دنیای ولورین صحبت کنیم. بر اساس برخی منابع غیر رسمی سونی با همکاری اینسامنیاک قصد دارد که بخشی از خط داستانی بازی را تغییر دهد، تا در زمان عرضه بازی نظر همه را به خود جلب کنید. البته اگر یک پلیر حرفه‌ای هستید و به دنبال بازی Marvel’s Wolverine علاقمند می باشید، می‌توانید از نسخه کامپیوتری بازی نیز استفاده کنید که در سایت‌های مختلف قرار داده شده است. اما کیفیت اصلی و اورجینال بازی قطعا در سال آینده منتشر خواهد شد. شاید سونی برای کاربرانی که اکانت پلاس پلی استیشن دارند، امکان بازی آزمایشی قرار دهد که در اخبار آینده منتشر خواهیم کرد. این پست آموزشی قرار است که چندین آپدیت جذاب داشته باشد.

اگر از مطالعه این پست آموزشی لذت بردید، خوشحال می‌شویم که فروشگاه آنلاین گیفت کارت گیمیتو را در شبکه های مجازی خود به دیگران نیز معرفی کنید. قطعا افراد بسیار زیادی علاقه دارند که برای بازی کردن، از گیفت کارت معتبر استفاده کنند. برای پلیرهای حرفه‌ای پلی استیشن و یا کاربران موبایل استیم خدمات بسیار ویژه ای در نظر گرفته ایم که می‌توانید با دنبال کردن گیمیتو از آن آگاه شوید. البته اخبار انواع بازی های روز دنیا نیز در این مدت برای شما قرار داده خواهد شد.

برای رفیقاتون ارسال کنید

Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *