بهترین بازی های ps5 در سال 2024

بهترین بازی های ps5 در سال 2024

درود بر دنبال کنندگان سایت خرید گیفت کارت گیمیتو، ما اومدیم با یک پست آموزشی بسیار جذاب در رابطه با بهترین بازی های ps5 در سال 2024. بخش قابل توجهی از دنبال کنندگان ما بعد از خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس، به دنبال بهترین بازی های ترند روز می باشند. از طرفی در کالکشن بازی های سونی نیز چند بازی رایگان به صورت هفتگی وجود دارد. این که شما کدام بازی را تهیه کنید، خود یک شرایط ویژه خواهد داشت. در این بخش با کمک بهترین گیمرهای این حوزه بهترین کالکشن بازی در سال 2024 را برای شما عزیزان تهیه کرده ایم. بهتراست که بیش از این شما را معطل نکنیم و به سراغ معرفی بهترین بازی های ps5 برویم.

پرفروش ترین بازی های ps5

بهتر است که لیست بهترین بازی های ps5 را با پرفروشترین های سال گذشته شروع کنیم. قطعا این بازی ها در سال جدید نیز بهترین و جذابترین نتایج را به دست خواهند آورد. در ادامه بهترین و جذابترین برنامه این لیست را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم.

1.  Horizon forbidden West

اگر به دنبال یک بازی سوم شخص بسیار جذاب می‌باشید، قطعا Horizon forbidden West نیاز شما را برطرف خواهد کرد. این بازی با کیفیت بسیار بالای خود نظر هر شخصی را به خود جلب می کند. در مورد کیفیت و همچنین اکشن این بازی می توان ساعت ها صحبت کرد. چرا که توجه به جزئیات در آن به بهترین شکل ممکن انجام شده است. این بازی تمام تلاش خود را به کار گرفته که با یک گرافیک خیره کننده احساس واقعی بودن را به شما القاء کند. شرکت سازنده این بازی پس از مدت زمان بسیار کوتاهی توانست به طرفداران قابل توجهی دست پیدا کند. با این که تبلیغات این بازی کم بود، اما طرفداران آن در نقش مبلغین آن ظاهر شدند.

بازی Horizon forbidden West به شما کمک خواهد کرد که تجربه یک محیط جذاب را به دست آورید. به نوعی که خود شما در بازی زندگی می کنید. از طرفی چهره های افراد با چنان دقت بالایی طراحی شده است که نظر هر شخصی را به خود جلب می کند. به همین دلیل است که در لیست بهترین بازی های ps5 قرار گرفته است و می تواند رضایت هر شخصی را بدست اورد. این بازی زمانی برای شما ارزشمند خواهد بود که پلیر حرفه ای باشید. چرا که رفلکس و همچنین دقت شما برای بازی از اهمیت بسیار بالایی برخورداراست.

2.  death Loop

اگر به بازی های اول شخص علاقه دارید، نگران نباشید در لیست بهترین بازی های ps5 ما یک گزینه بسیار جذاب خواهیم داشت. فرض کنید که در یک جزیره گیر افتاده اید و یک روز 24 ساعته برای شما تکرار خواهد شد. شما باید راه فرار خود را پیدا کنید، در غیر این صورت یک روز برای شما بی نهایت تکرار خواهد شد. نکته غم انگیز ماجرا در این است که برای شما گزینه مرگ نیز وجود ندارد. بازی Death Loop در مدت زمان کوتاهی تعداد مخاطبین خود را افزایش داد. البته سال به سال این بازی کیفیت و همچنین ورژن جدیدتری را ارائه خواهد کرد. به همین دلیل است که دنبال کنندگان آن در یک مدت زمان کوتاه به نتیجه خیره کننده ای دست یافتند.

دید اول شخص این بازی و همچنین گرافیک بالای آن به شما کمک خواهد کرد که متوجه گذشت زمان نشوید. این بازی به شما کمک می کند که از ذهن خود کمک بگیرید و خارج از چهارچوب فکر کنید. به همین دلیل است که هر شخص بعد از مدت زمان بسیار کوتاهی عاشق این بازی خواهد شد. این بازی کیفیت بسیار بالایی دارد و از طرفی به شما کمک خواهد کرد که هیجان را در منزل خود تجربه کنید. بازی اول شخص نامبرده ذهنیت شما به بهترین بازی های ps5 عوض خواهد کرد. چرا که در این بازی هدف، ساخت بهترین ها می باشد.

3. Resident Evil 4

در صورتی که به بازی های ترسناک علاقمند هستید و از طرفی در لیست بهترین بازی های ps5 خود به دنبال یک شاهکار برای بازی کردن می‌باشید، قطعا بهترین انتخاب شما  Resident Evil خواهد بود. این بازی نسخه های بسیار زیادی دارد که تمامی آن ها در لیست بهترین ها قرار ندارند. در حال حاضر بازی Resident Evil4 بهترین بازی در سری بازی های Resident Evil شناخته می شود. این بازی درعین کیفیت بسیار بالای خود، به شما کمک خواهد کرد که بهترین و جذابترین حالت ممکن یک بازی ترسناک را تجربه نمایید. شاید با خود تصور کنید که کیفیت و همچنین گیم پلی این بازی در حد عالی نیست، اما این تصور کاملا اشتباه است. شما در یک فیلم سینمایی گرفتار خواهید شد که مدیریت و کنترل شخص اصلی به عهده شما خواهد بود.

این بازی دارای شخصیت پردازی بسیار جذابی است و به شما احساس یک بازی اول شخص را القاء خواهد کرد. البته گیمر بودن شما نیز در لذت این بازی تاثیر گذار است. اگر یک گیمر با تجربه و قدیمی هستید، این بازی لذت بسیار بالایی برای شما به همراه دارد. اما اگر یک گیمر نوب می‌باشید که به تازگی با بازی های پلی استیشن آشنا شده است، این بازی کیفیت بسیار بالایی را برای شما به دنبال نخواهد داشت. به این نکته توجه نمایید که بازی Resident Evil در بررسی جزئیات بسیار پیشرفته کرده است. همین امر نیزسبب شده که بازی Resident Evil4 ذهن شما را به خود درگیر کند.

Resident Evil 4

4. God Of War

اگر فکر می کنید که یک پلیر حرفه ای پی اس می‌باشید و از طرفی قدرت تفکر و دقت بالایی نیز دارید، به شما پیشنهاد می کنیم که از بازی God Of War لذت ببرید. شما در این بازی می‌توانید به صورت همزمان ترس، لذت، خشم و تعجب را تجربه کنید. 😳 چرا که صحنه های لایو اکشن بازی با بالاترین کیفیت طراحی شده است. البته پلیرهای معمولی درک بالایی از این بازی ندارند و آن را به چشم یک بازی معمولی نگاه می کنند. در صورتی که پلیرهای قدیمی بازی God Of War را به چشم یک بازی بسیار جذاب بررسی خواهند کرد. این بازی به شما کمک خواهد کرد که سرعت عمل خود را برای بازی های دیگر بالا ببرید.

چرا که پلیرهای معمولی با سرعت واکنش پایین در مراحل میانی بازی متوقف خواهند شد. از طرفی بازی گاد آف وار به صورت سریال می‌باشد و شما با استفاده از نسخه های مختلف در یک خط داستانی جذاب بازی خواهید کرد. این بازی در سال 2023 عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت. به همین دلیل است که با تبلیغات بسیار کم، مخاطبین بسیار عالی را به خود اختصاص داد. با این حال در نسخه 2024 خود یک و یا دو کاراکتر جدید به بازی اضافه کرده و خط داستانی سریال به صورت ویژه ای تغییر خواهد کرد.

بهترین بازی های ps5 فوتبال « eFootball 2023 »

کوری خونی برای بازی فوتبال همیشه جذاب است و هر شخص یک سبک بازی اختصاصی دارد. حال اگر به دنبال یک بازی با کیفیت و همچنین سرعت مناسب می‌باشید، پیشنهاد ما به شما eFootball 2023 خواهد بود. چرا که این بازی در لیست بهترین بازی های ps5 گیمیتو قرار دارد. کافی است که یکبار این بازی را انجام دهید تا نظر شما برای همیشه در مورد فوتبال بازی کردن تغییر کند. این بازی کیفیت گرافیکی بسیار بالایی دارد و از طرفی دست شما را برای ساخت تیم های مختلف نیز باز خواهد بود. بازی eFootball 2023 در سال توانست نظر پلیرهای بسیار زیادی را به خود جلب کند. نکته بسیار جذاب بهترین بازی فوتبال پی اس 5 آپدیت های آن خواهد بود. شما می‌توانید بر اساس دنیای واقعی بهترین تیم ها را مدیریت کنید.

وضوح تصویر در بازی eFootball 2023 بسیار بالا است، به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم که از یک نمایشگر با کیفیت برای بازی کردن استفاده کنید. به هر میزان نمایشگر شما جذابتر باشد، بازی مورد نظر شما بهتر خواهد بود. از طرفی شخصی سازی بازیکنان و همچنین تعریف استراتژی های چند گانه به شما کمک خواهد کرد که همانند دنیای واقعی لذت فوتبال بازی کردن را درک کنید. البته اگر یک پلیر حرفه ای باشید، با کمک این بازی می‌توانید قدرت سرعت عمل یا همان رفلکس خود را به صورت ویژه افزایش دهید. 😜🖐🏻

بهترین بازی های ps5 دونفره

در لیست بهترین بازی های ps5 گیمیتو ویژه سال 2024 همیشه بازی ها انفرادی نخواهد بود و چند تا از بهترین بازی های دو نفره را نیز مورد نقد و بررسی قرار خواهیم داد. این بازی ها به شما کمک می کند که روحیه تیمی خود را افزایش دهید و یک بازی رقابتی بسیار جذاب تجربه کنید. در ادامه بهترین بازهای این بخش را مورد نقد و بررسی قرار خواهیم داد.

1. It Takes Two

برای این که یک بازی دو نفره در پی اس 5 خود انجام دهید، انتخاب های بسیار زیادی وجود خواهد داشت. شاید برای شما جالب باشد که بدانید شرکت سازنده برای کسانی که این بازی را تا انتها انجام دهند و خوششان نیاد یک جایزه در نظر گرفته است. 😄 ما نیز در ابتدای بازی فکر می کردیم که این یک شوخی می باشد. اما بعد از بازی کردن متوجه شدیم که هر گیمری از این بازی استقبال خواهد کرد. مهم نیست که بازی اکشن را دوست داشته باشید و یا به دنبال بازی های ترسناک باشید، بازی It Takes Two به شما کمک خواهد کرد که علاوه بر بهبود روحیه تیمی لحظات شاد و جذابی را تجربه کنید. از طرفی این بازی محدودیت سنی خاصی ندارد و می تواند همه افراد را سرگرم کند. کافیست این بازی رو نصب کرده تا نظر شما در مورد بهترین بازی های دو نفره به صورت کامل تغییر کند.

It Takes Two

2. Gears of War  5

اگر به دنبال یک بازی دو نفره جنگی و آخر زمانی می‌باشید، قطعا بازی Gears of War نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. این بازی در چندین نسخه به بازار عرضه شده است. اما در حال حاضر نسخه Gears of War 5 توانسته است که نظر همه افراد را به خود جلب کند. برای این که بتوانید از این بازی نهایت لذت را ببرید، تنها کافیست که یک اسکرین بزرگ تهیه کنید و به صورت تیمی به دنبال یک راه حل برای پیروزی شخصیت اصلی داستان بگردید. نکته بسیار جذاب این بازی که می‌تواند نظر هر شخصی را به خود جلب کند، کیفیت بسیار بالا و همچنین گیم پلی جذاب آن است.

دقت کنید که این بازی به صورت تیمی بوده و در لیست بهترین بازی های ps5 از جایگاه ویژه ای برخوردار خواهد بود. به همین دلیل است که پس از مدت زمان بسیار کوتاهی توانسته افراد بسیار زیادی را به خود جلب کند.

3 . mortal kombat 11 ultimate

اگر به دنبال یک بازی دو نفره رقابتی می‌باشید و از طرفی به بازی های خشن علاقه دارید، قطعا بهترین انتخاب برای شما بازی mortal kombat 11 ultimate خواهد بود. همانطور که میدونید بازی مورتال کمبت نسخه های بسیار زیادی دارد. اما در حال حاضر بهترین نسخه این بازی mortal kombat 11 ultimate است. برای قرار دادن بازی مورتال کمبت در لیست  بهترین بازی های ps5 صحبت های بسیار زیادی مطرح شد. اما نسخه نهایی این بازی هر آنچه که از یک بازی دو نفره با کیفیت نیاز دارید به شما تقدیم خواهد کرد. البته Game Play و همچنین سرعت عمل شما نیز در بازی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. این بازی به شما کمک می کند که در یک مدت زمان بسیار کوتاه به نتیجه ای عالی دست پیدا کنید.

چرا که بعد از یادگیری تکنیک‌های این بازی می‌توانید با هر یک از رفقای خود داخل بازی شده و مبارزه را تجربه نمایید. از طرفی گرافیک بسیار بالای این بازی و همچنین جلوه های صوتی آن به شما کمک خواهد کرد که بازی مورد علاقه خود را در بهترین و جذابترین حالت ممکن اجرا کنید. در صورتی که به یک بازی داستانی علاقه مند می‌باشید، به شما پیشنهاد می کنیم که این بازی را تجربه نمایید. چرا که بخش داستانی و همچنین امکان گیم پلی دو نفره آن می‌تواند شما را با سری بازی های لایو اکشن آشنا کند. در این نسخه شما با بازی اصیل mortal kombat آشنا خواهید شد که بر اساس آخرین تکنولوژی روز بازی سازی و شخصی سازی شده است.

بهترین بازی های ps5 آفلاین

تا به این قسمت در لیست  بهترین بازی های ps5 گیمیتو بازی های جذاب بسیار زیادی را بررسی کردیم. حال زمان آن رسیده است که چند بازی آفلاین با کیفیت را نقد و بررسی نمایید. دقت کنید که این بازی ها قرار است تجربه یک محیط بسیار جذاب را برای شما تداعی سازند. به همین دلیل ما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم که بهترین بازی های سال 2023 و 2024 را برای شما جمع آوری و معرفی نماییم.

call of duty black ops cold war

اگر به دنبال یک بازی اکشن آفلاین با محتوای گرافیکی ویژه می‌باشید، قطعا بهترین انتخاب شما call of duty black ops cold war خواهد بود. این بازی در نسخه های متفاوت به بازارعرضه شده است. اما در پلی استیشن 5 یکی از بهترین و جذابترین نمونه های آن که همان call of duty black ops cold war قابل استفاده خواهد بود. این بازی توانست نظر پلیرهای قدیمی را نیز به خود جلب کند. چرا که جلوه های بصری بسیار جذاب و همچنین شخصیت پردازی ویژه آن با وجود آفلاین بودن آن واقعا جذاب است. معمولا افراد زمانی که برای اولین بار از این بازی استفاده می کنند، تعجب زده خواهند شد. چرا که ویژگی های بصری این برنامه نظر شما را به خود جلب خواهد کرد.

a way out gaming 3

اگر به دنبال یک بازی بسیار جذاب دو نفر آفلاین می‌باشید، قطعا a way out gaming 3 می‌تواند برای شما چشمگیر و هیجان انگیز باشد. ریتم این بازی به نحوی است که شما را خسته نخواهد کرد. از طرفی می‌توانید به صورت تک نفره و یا دو نفره آن را انجام دهید. از طرفی هزینه این بازی نیز بسیار مناسب است و شما می‌توانید با پرداخت هزینه در کمترین حالت به یک بازی کامل دست پیدا کنید. همچنین شرکت سازنده تمام تلاش خود را به کار گرفته است که بازی شما در بهترین طراحی گرافیکی قرار گیرد. این بازی نیاز به قدرت تجسم بالا، دقت، سرعت عمل زیاد و همچنین تجربه بالا خواهد داشت.

اگر شما یک گیمر حرفه ای پلی استیشن نمی باشید، شاید این بازی نتواند نظر شما را به خود جلب کند. به همین دلیل است که پلیرهای حرفه ای تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت که این بازی را به صورت دو نفره انجام دهند و تا آخرین مرحله این بازی به پیش روند. بر اساس بررسی های ما این بازی تا سال 2030 چند نسخه دیگر نیز به بازار عرضه خواهد کرد که تمامی آن ها ادامه همین بازی خواهند بود. البته نسخه دمو این بازی نیز قابل دسترس است و شما می‌توانید به کمک آن با فضای این بازی بهتر آشنا شوید.

a way out gaming

سخن پایانی

در این پست آموزشی به صورت ویژه در مورد بهترین بازی های ps5 صحبت کردیم. البته این لیست آپدیت خواهد شد و بازی های بیشتری به آن اضافه خواهیم کرد. نکته بعدی که باید به آن توجه نمایید کسانی که از اکانت های پلاس پلی استیشن استفاده می کنند، معمولا دسترسی بهتری به بازی ها خواهند داشت و برخی از بازی ها را نیز به صورت رایگان دریافت خواهند کرد. با در نظر گرفتن این موضوع نیز ما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم که با کمترین حاشیه سود و به صورت مستقیم امکان خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس را برای شما تهیه کنیم. از طرفی تمامی اکانت ها به صورت اورجینال و غیر اشتراکی خواهد بود. برخی مواقع افراد به دلیل قیمت بسیار مناسب گیفت کارت های گیمیتو فکر می کنند که تمامی خدمات ما به صورت اشتراکی است. 😬

در صورتی که از مطالعه این پست آموزشی لذت بردید، خوشحال می شویم که در شبکه های اجتماعی خود سایت گیمیتو را به دیگران نیز معرفی کنید. ❤ امروزه افراد بسیار زیادی وجود دارند که به دنبال استفاده از خدمات گیمیتو خواهد بود. به عنوان مثال خرید گیفت کارت اپل آیتونز و یا خرید گیفت کارت گوگل پلی برای بازی کردن امکان پذیر خواهد بود. معمولا هر شخصی که یک بار از خدمات گیمیتو استفاده می کند، تبدیل به هوادار دائمی ما می شود. خوشحالیم که برای مطالعه این پست بسیار جذاب زمان صرف کردید. 😇👊🏻

 

 

برای رفیقاتون ارسال کنید

Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *