بهترین ربات های تلگرام در سال 2024

بهترین ربات های تلگرام در سال 2024

درود بر دنبال کنندگان مجله گیمیتو، ما اومدیم با یک پست آموزشی بسیار جذاب و کاربردی در حوزه تلگرام. به دلیل استقبال بی نظیر شما دوستان از اشتراک تلگرام پرمیوم، تصمیم گرفتیم که اندکی بیشتر در مورد آن صحبت کنیم. اگر از تلگرام استفاده می‌کنید، قطعا با ربات‌های آن نیز کار کردید. متاسفانه برخی از این ربات ها به تلگرام شما آسیب میزنند و گاها در عملکرد آن اختلال ایجاد می‌کنند. در این صورت بسیار مهم است که از بهترین های این حوزه استفاده کنید. با کمک مشاورین فروشگاه گیفت کارت گیمیتو قصد داریم، بهترین ربات های تلگرام را بررسی کنیم تا با خیال راحت از این اپ جذاب استفاده نمایید و از بخش‌های مختلف آن لذت ببرید.

بهترین ربات های تلگرام برای حرف زدن

اگر حوصله شما سر رفته است و به دنبال حرف زدن با یک شخص دیگر می‌‌باشید، این ربات ها بسیار جذاب خواهند بود. ربات‌های گفتگو محور معمولا بر دو اساس به شما یک مخاطب پیشنهاد می‌کنند، در حالت اول مخاطب به صورت کاملا تصادفی است و در حالت دوم مخاطب شما یکی از دوستان واچ لیست شما می‌‌باشد که در بخش‌های بعدی بیشتر هر یک را بررسی خواهیم کرد. دقت کنید که این ربات‌ها توانایی نگه داشتن اطلاعات شما را دارند، در نتیجه بهتر است که هنگام ارسال اطلاعات خود دقت بالایی به خرج دهید. در ادامه بهترین گزینه‌های موجود را بررسی خواهیم کرد.

HotorBot@

اگر به دنبال یک ربات خاص برای پیدا کردن افراد می‌باشید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که از HotorBot استفاده کنید. این ربات با توجه به نیاز شما یک پروفایل اختصاصی تولید خواهد کرد و از طرفی شخصی را معرفی میکنید که بیشترین تشابه با شما را دارد. این ربات به مسافت بین شما نیز توجه خاصی دارد و میتواند یک گزینه بسیار محبوب برای شما در نظر گرفته شود. به پروفایل اختصاصی این ربات که در زیر قرار دادیم توجه کنید تا به یک نتیجه بسیار عالی دست پیدا کنید. بر اساس تحقیقات ما ربات ذکر شده عملکرد بسیار بالایی دارد و از همه مهمتر اطلاعات شما را بعد از مدت زمانی کوتاه پاک خواهد کرد.

@hamsohbatemanbot

برخی مواقع حوصله آدم سر میرود به دنبال یک دوست برای صحبت کردن میگردد. با توجه به این که ربات قبلی یک ربات خارجی بود و برخی افراد زبان خوبی ندارند، می‌توانند از ربات هم صحبت استفاده کرد. این ربات در لیست بهترین ربات های تلگرام قرار دارد و عملکرد بسیار خوبی نیز از خود ارائه داده است. با مشخص کردن شهر شما تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا فردی را به شما معرفی کند که نزدیک به نیاز شما باشد. البته به یاد داشته باشید که گاهی باید زمان زیاد جهت پیدا کردن یک مخاطب خوب نمایید. چرا که انتخاب های قدیمی نیز از روی این ربات پاک نخواهد شد و گاها برای شما چالش برانگیز خواهد بود. البته با بررسی این ربات از طریق تلگرام اطلاعات بهتری به دست خواهید آورد.

نکته قابل توجه در مورد این ربات احترام به حریم خصوصی افراد است. در صورتی که یک شخص عملکرد خوبی از خود بروز ندهد و رفتار مناسبی نیز ثبت نکند، کاملا طبیعی است که از این ربات حذف و بلاک شود. شاید در ابتداء این ربات تمامی خدمات خود را رایگان معرفی کند. اما به هر میزان که استفاده شما افزایش پیدا می‌کند، در خواست اضافه کردن مخاطب و یا خرید سکه بیشتر خواهد شد که باید مد نظر قرار دهید.

@hamsohbatemanbot

Tablet and Augmented Reality 2

بهترین ربات های تلگرام برای گروه رایگان

قطعا مدیریت گروه های تلگرامی کار ساده ای نیست و به همین دلیل بهتر است که مدیران گروه به دنبال بهترین ربات های تلگرام برای مدیریت زمان و انرژی خود بگردند. اما همه ربات ها برای انتخاب مناسب نخواهند بود. چرا که برخی از این ربات ها عملکرد خوبی در مدیریت گروه ندارند و گاها محتوای گروه را با بنرهای تبلیغاتی مسموم می‌کنند. از طرفی برخی از این ربات ها هزینه بالایی دارند و در صورتی عدم پرداخت هزینه آن ها برای مدیریت گروه با چالش جدی مواجه خواهید شد که در بخش‌های بعدی بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

@IsnullBot

زمانی که تعداد افراد در گروه های تلگرامی افزایش پیدا می‌کند، مدیریت محتوای آن کار ساده ای نخواهد بود. از طرفی اگر بخواهید تمامی بخش‌های محتوای آن را به دست رصد کنید، حجم اینترنت شما به صورت قابل توجه از بین خواهد رفت و مشکل ساز می‌شود. ربات @IsnullBot که به اسامی مختلف فروخته می‌شود، یک گزینه مناسب خواهد بود. البته این ربات بخش رایگان نیز دارد که می‌تواند برای شما یک گزینه مطلوب شناخته شود و در بخش های بعدی بهتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

  • این ربات به صورت دقیق تمامی محتوای بصری ارسال شده در گروه را بررسی و در صورت ارسال موارد مستهجن پاک خواهد کرد.
  • در صورتی که محدودیت زمانی روی گروه ارسال کنید، با کمک این ربات می‌توانید برخی از کاربران خود را معاف نمایید.
  • می‌توانید یک زبان اختصاصی برای گروه تعریف کنید و در صورتی که فرد با یک کیبورد دیگر تایپ کرد، پیام او حذف شود.
  • پیام های تبلیغاتی و لینک های ارسالی به گروه به صورت خودکار حذف خواهد شد.
  • برخی از کلمات را می‌توانید محدود کنید و حتی سوالات تکراری را نیز حذف نمایید.
  • به جای انتقال اطلاعات به صورت گروهی می‌توانید نکات مهم خود را در بخش خصوصی به آن ها اطلاع دهید تا مشکلی به وجود نیاید.
  • امکان شخصی سازی و سطح بندی کاربران جهت مدیریت بهتر گروه

https://t.me/mobser7_bot

یکی از بهترین ربات های تلگرام که طرفداران بسیار زیادی نیز دارد، ربات مصر گروه می‌‌باشد. این ربات معمولا چندین آپدیت دارد و برای خرید خدماتش و یا اضافه کردن آن به گروه خود بهتر است که از طریق سایت اصلی مبصر گروه اقدام نمایید. در ادامه برخی از مهمترین ویژگی های آن را بررسی خواهیم کرد.

  • مدیریت اعضای گروه به بهترین شکل ممکن « اخراج، سکوت و حتی جریمه افراد برای استفاده از گروه »
  • امکان قرار دادن محدودیت در زمان و تعداد پیام ارسالی از طرف اعضای گروه
  • بررسی محتوای متنی گروه و ممنوعیت استفاده از برخی کلمات خاص و یا علائم اختصاری ویژه در نوشته‌های کاربران.
  • قفل گروه بر اساس سمت کاربران و اعمال تغییرات ویژه
  • ممنوعیت در ارسال آدرس سایت‌های خاص و یا رقبای تجاری شما
  • ممنوعیت هشتگ گذاری با هدف مدیریت بهتر گروه توسط مدیران
  • محدودیت در فوروارد کردن شخصی با توجه به نیاز افراد
  • جلوگیری از ارسال عکس و فیلم با توجه صلاح دید مدیر گروه
  • محدود کردن برخی از استیکرهای خاص
  • ممنوعیت ارسال لوکیشن در گروه
  • جلوگیری در ضبط و ارسال صدای ضبط شده
  • جلوگیری و محدودیت در ارسال فایل

البته تمامی موارد نام برده شده، بخش کوچکی از قابلیت های محتوا ربات مبصر گروه می‌‌باشد و می‌توانید با توجه به نیاز خودتان این موارد را تغییر دهید. در حال حاضر کاربردیترین رباتی که در تلگرام برای مدیریت گروه‌ها استفاده می‌شود، این ربات است.

 ربات های تلگرام

https://t.me/dislikerbot

در لیست بهترین ربات های تلگرام برای مدیریت گروه، قطعا ربات دیس لایکر یک گزینه محبوب خواهد بود. چرا که به نسبت دیگر ربات‌های عملکرد بسیار خوبی دارد و با اضافه کردن آن به 5 گروه فعال می‌توانید از تمامی خدمات آن به صورت رایگان استفاده کنید. حتی اگر چنین کاری نیز انجام ندهید، خدمات ربات دیس لایکر بسیار ارزان است و می‌توانید از آن ها بهره‌مند شوید. از مهمترین خدمات این ربات جذاب می‌تواند به موارد زیر اشاره کرد.

  • برنامه ریزی و مدیریت محتوای ارسالی از سمت کاربران
  • قرار دادن سیستم امنیتی ویژه جهت بلاک کردن ربات و یا افرادی که قصد تبلیغات دارند.
  • ارائه نظر سنجی های چند لایه و دقیق
  • قرار دادن قابلیت اد اجباری و یا عضویت در کانال و گروه برای نتیجه گیری بهتر
  • یکی از مهمترین قابلیت‌هایی که به کمک ربات دیسلایکر می‌توانید به دست آورید، قفل کردن ارسال گیف، عکس، فیلم و … است.
  • زبان اعضای گروه برای انتقال اطلاعات را می‌توانید محدود کنید تا به یک نتیجه بسیار عالی دست پیدا کنید.
  • قابلیت ویرایشگر پیام های عمومی بر اساس نیاز افراد
  • اعمال محدودیت برای ارسال پیام در گروه، تعداد بسیار کم و یا بسیار زیاد پیام جهت مدیریت بهتر پیام ها.
  • ارائه برنامه ویژه جهت قفل کردن گروه
  • ثبت اخطار، خوشامد گویی و پیام هشدار برای کاربران
  • پاکسازی گروه به صورت خودکار بر اساس نیاز مدیر گروه

تمامی موارد بیان شده تنها بخش کوچکی از مزایای ربات دیسلایکر بود و شما با ارسال پیام به https://t.me/dislikerbot به سادگی میتوانید از خدمات این ربات به صورت کامل و جامع آگاه شوید. دقت کنید که ربات دیسلایکر پلن های تشویقی جهت ارائه خدمات نیز دارد و می‌توانید از آن ها بهره ببرید.

بهترین ربات های تلگرام ایرانی | ربات اصلی تلگرام

با توجه به این که ایرانیان به تلگرام علاقه بسیار زیادی دارند، ربات های اختصاصی زیادی نیز طراحی نمودند. در این بخش جذابترین و بانمکترین ربات‌های این بخش را بررسی خواهیم کرد، قطعا با بررسی این موارد شگفت زده خواهید شد.

https://t.me/jokobot

اگر به شوخی کردن با دیگران علاقه دارید و قصد دارید به آخرین جوک های روز ایران دسترسی پیدا کنید، بررسی این ربات تلگرامی برای شما بسیار جذاب خواهد بود. چرا که هر چی جوک قشنگ و جذاب بخواهید در این ربات موجود است. کار کردن با این ربات بسیار ساده است، کافیست وارد آن شوید و در مورد موضوعی که میخواهید یک کلمه ارسال کنید. البته محتوای این ربات سرعت آپدیت خوبی دارد و به همین دلیل همیشه برای شوخی کردن و پیدا کردن مطالب مشکلی نخواهید داشت. دقت کنید که با بررسی کلمه جوک و شوخی در بالای تلگرام خود بهترین ربات‌ها و گروه‌های تلگرام به شما معرفی خواهد شد. اما همیشه به تعداد اعضا و همچنین درخواست هایی که از شما دارد، توجه کنید تا به یک نتیجه مطمئن دست پیدا کنید و خیالتان راحت باشد.

https://t.me/ChatOGeramBot

اگر به گفتگوی تصادفی تلگرام علاقه دارید، قطعا یکی از بهترین گزینه‌هایی که می‌توانید روی آن حساب باز کنید، https://t.me/ChatOGeramBot خواهد بود. این ربات در لیست بهترین ربات های تلگرام فارسی قرار دارد و عملکرد بسیار خوبی نیز از خود ارائه میدهد. استفاده از این ربات رایگان نیست، اما به هر اندازه که دوستان خود را به آن دعوت کنید، شانس بیشتری برای استفاده از ربات چتوگرام خواهید داشت. از مهمترین مزایای این ربات تلگرام می‌توان به عملکرد خوب و در معرفی افراد داشت. اما نکته ضعیف آن محدودیت در شخصی سازی لوکیشن افراد معرفی شده است که با خرید پلن پرمیوم این چالش نیز حذف خواهد شد.

ربات چت و گرام

https://t.me/melobot

اگر به موزیک علاقه دارید و قصد دانلود آخرین موزیک‌های روز زبان فارسی و یا انگلیسی را دارید، حتما به https://t.me/melobot نیاز خواهید داشت. ملوبات یکی از قدیمی ترین و معروف ترین ربات ها در حوزه دانلود موزیک می‌‌باشد. این ربات می‌تواند خدمات بسیار زیادی به شما معرفی کند. به عنوان مثال آخرین ترندهای حوزه موسیقی را به شما نشان دهد. از طرفی اگر یک موسیقی و یا خواننده مورد علاقه شما می‌‌باشد، موارد مشابه آن را به شما نمایش خواهد داد تا بهترین موسیقی ها را گوش دهید. به همین دلیل است که با استفاده از ملو بات دیگر به اسپاتیفای نیاز نخواهد داشت. حتی برای خرید بلیط کنسرت و یا موسیقی افراد محبوب خود نیز می‌توانید روی کمک ملوبات حساب باز کنید و بهترین ها در زمان مناسب خریداری کنید. این ربات کاملا امن است و سابقه طولانی نیز در این حوزه دارد و با خیال راحت می‌توانید به آن اطمینان نمایید.

https://t.me/zekrbot

اگر به دنبال یک ربات ایرانی و اندکی معنوی هستید، قطعا https://t.me/zekrbot یکی از گزینه‌های محبوب شما خواهد بود. این ربات می‌تواند تمامی سوره‌های قرآن را به شما نمایش دهد. البته این تمامی توانایی آن نیست، بلکه می‌تواند با دقت بسیار بالایی برای شما استخاره نیز بگیرد. به صورت کلی ما ایرانی‌ها به استخاره گرفتن علاقه بسیار زیادی داریم و به جرات می‌توانید روی کمک این ربات حساب باز کنید. این ربات معمولا آپدیت‌هایی در خدمات خود ارائه میدهد و برخی از خدمات قبلی خود را حذف می‌کند. این ربات برای شما بسیار جذاب خواهد بود و می‌تواند به عنوان یک سرگرمی نیز مورد استفاده قرار گیرد. خوشبختانه این ربات تبلیغات ندارد و می‌تواند از عضویت در گروه‌های مختلف در امان باشید و به سادگی از آن استفاده نمایید. البته ربات‌های مشابه ربات ذکر بسیار زیاد است، اما هیچ یک دقت ربات zekrbot ندارد.

سخن نهایی

در این مطلب با پست آموزشی به صورت ویژه با بهترین ربات های تلگرام در سال 2024 آشنا شدیم. برخی از ربات‌های تلگرام برای حرف زدن و یا چت کردن طراحی شده‌اند، این مسیر یک طرفه است و نمی‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد مخاطب تصادفی خود به دست آورید. بهتر است این موضوع را قبل از استفاده از آن ها مد نظر قرار دهید به یک نتیجه عالی برسید. البته اگر شما از یک ربات جذاب تلگرامی استفاده می‌کنید در بخش نظرات آن را به دیگر دوستان خود نیز معرفی کنید.

در یک بخش به صورت اختصاصی، ربات های ویژه گروه های تلگرامی را معرفی کرده ایم که بررسی آن برای مدیران سایت اهمیت بسیار زیادی دارد. این ربات‌های قابلیت و کاربردهای مختلفی دارند و شما می‌توانید از بخش مربوطه با هر کدام از آنها آشنا شوید. در صورتی که از مطالعه این پست آموزشی لذت بردید، فروشگاه اینترنتی گیمیتو را در شبکه های اجتماعی خود به دیگران نیز معرفی کنید. چرا که گیمیتو هر آنچه که برای بازی کردن به صورت حرفه‌ای نیاز داشته باشید، در اختیار شما قرار خواهد داد. انواع گیفت کارت پلی استیشن و گوگل پلی با قیمتی مناسب و همچنین پشتیبانی سریع در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *