چرا گوگل پلی اخطار میدهد؟

چرا گوگل پلی اخطار میدهد؟

چرا گوگل پلی اخطار میدهد؟

درود بر دنبال کنندگان سایت فروشگاهی گیفت کارت گیمیتو، ما اومدیم با یک پست آموزشی بسیار جذاب و کاربردی در حوزه خدمات گوگل پلی. اگر شما هم از طرفداران سیستم عامل اندروید می‌باشید، به جرات می‌توان گفت که اطلاعات ثبت شده در این پست آموزشی برای شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. چرا که شما برای استفاده از برنامه‌ های پرمیوم و خدمات متفاوت نیاز به خرید گیفت کارت گوگل پلی دارد. اما گوگل پلی اخطار میدهد. با کمک مشاورین سایت گیمیتو تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت که این موضوع را مورد نقد و بررسی قرار دهیم و چالش شما را برای همیشه حل کنیم. با ما همراه باشید تا آخرین تغییرات این بخش به خوبی آشنا شوید.

 رفع خطای گوگل پلی در سامسونگ با چند تکنیک ساده

ما در این بخش قصد داریم آخرین تکنیک‌های مطرح شده در مورد خطای گوگل پلی را مورد نقد و بررسی قرار دهیم. توجه داشته باشید که مقاله امروزما چندین مرتبه آپدیت خواهد شد. به همین دلیل اگر مجددا گوگل پلی اخطار میدهد بهترین کار بررسی این پست آموزشی خواهد بود. چرا که نکات مطرح شده در آن با توجه به عملکرد و آخرین تغییرات Google Play می باشد.

1.   بروز رسانی گوگل پلی برای سامسونگ

اولین و مهمترین کاری که در زمان خطای گوگل پلی می توانید از آن بهره‌مند  شوید، آپدیت برنامه اصلی است. حال برای این تکنیک چندین روش وجود دارد که شما با توجه به نیاز خود بهترین و جذابترین روش را انتخاب می‌ کنید. اولین روش به روز رسانی گوگل پلی با استفاده از لینک مستقیم می باشد. برای این خواسته سایت های بسیار زیادی وجود دارند، اما همه آن ها قابل مورد اعتماد نیستند. به همین دلیل بهترین کار استفاده از سایت‌های شناخته شده در این زمینه است. بهترین سایت نیز، سایت خود گوگل پلی به آدرس « https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.gms&hl=fa&gl=US » می باشد.

دومین راه موجود در این زمینه استفاده از برنامه کمکی است. برخی از برنامه های جایگزین مانند پلی استور به شما این امکان را میدهد که برنامه رقیب آن ها را نصب و به روز رسانی نمایید. البته با توجه به محدودیت های جدید ایجاد شده در دسترسی به این برنامه ها استفاده از یک برنامه تغییر دهنده آیپی برای شما بسیار ضروری است. امروزه هر کاربری نیز به این برنامه ها دسترسی داشته و پیدا کردن یک برنامه تغییر دهنده آیپی معتبر کار سختی نیست.

2.   بررسی اکانت ثبت شده در گوگل پلی

همانطورکه میدانید گوگل پلی نیز مانند هر برنامه دیگری شرایط استفاده خاص خود را دارد. از طرفی استفاده و آپدیت برنامه های موجود در آن با توجه به شرایط اکانت شما می باشد. فرض کنید شما قصد دانلود یک برنامه جذاب دارید که گوگل پلی اخطار میدهد. در این صورت باید بررسی کنید که مشخصات نصب این برنامه چیست و آیا با گوشی و یا اکانت شما همخوانی دارد و یا خیر. اگر یک برنامه با رده سنی 18+ لازم دارید و سن ثبت شده در اکانت گوگل پلی شما متعلق به یک فرد با سن 15 سال است، گوگل پلی از نصب این برنامه جلوگیری خواهد کرد.

برای این منظور باید اکانت گوگل پلی خود را به روز رسانی نمایید. دقت کنید که اکانت گوگل پلی زمانی برای شما ارزشمند است که بتوانید اکانت خود را به درستی ثبت نمایید. در غیر این صورت مداوم با خطا و اخطار مواجه خواهید شد. البته نوع سخت افزار و همچنین توانایی سیستم عامل گوشی فرد نیز در این موضوع تاثیر گذار می باشد که در بخش بعدی به آن نیز خواهیم پرداخت. به همین دلیل است که قبل از بررسی پاسخ سوال « گوگل پلی اخطار میدهد » اول از همه باید مشخصات حساب خود را به صورت دقیق مورد نقد و بررسی قرار دهید.

3.   بررسی محدودیت اعمال شده از طریق ایران روی برنامه گوگل پلی

همانطور که میدانید دسترسی به برنامه های گوگل پلی همواره با چالش مواجه است و شما برای این که بتوانید این چالش را پشت سر بگذارید، اولین راه حل شما استفاده از برنامه تغییر دهنده آیپی می‌باشد. ممکن است که بعد از نصب این برنامه نیز مجدد دچار چالش شوید. در این صورت اولین و مهمترین کاری که باید صورت بگیرد، بررسی کیفیت ارتباط بین الملل شما است. در صورتی که به اینترنت آزاد دسترسی دارید، در اولین گام ارتباط خود را قطع نمایید. سپس وارد بخش اطلاعات برنامه شوید و حافظه کش برنامه گوگل پلی را پاک کنید.

سپس یک بار گوشی خود را ریستارت نموده و پس از ان دسترسی اینترنت بین الملل خود را بررسی نمایید. در صورتی که اینترنت بین الملل شما هیچ مشکلی ندارد، در این صورت باید برنامه گوگل پلی را باز کنید و مجدد لیست برنامه های خود را آپدیت نمایید. به احتمال زیاد محدودیت ایجاد شده روی برنامه گوگل پلی گوشی شما حذف خواهد شد و شما بدون هیچ مشکلی به سادگی می توانید به نیاز خود دست پیدا کنید.

چرا گوگل پلی اخطار میدهد؟

4.   بررسی زمان و تاریخ گوشی موبایل

یکی از رایجترین دلایل خطای گوگل پلی مربوط به زمان گوشی است. در صورتی که به هر دلیلی گوشی شما دارای یک زمان صحیح نباشد، دسترسی به برنامه ها و حتی خود گوشی نیز با چالش همراه است. بنابراین برای حل این چالش بهترین راه آپدیت و زمان و تاریخ خودکار گوشی موبایل شما خواهد بود. در این صورت دیگر شما خطایی  نمی کنید.

در صورتی که تمامی بخش های قبلی را انجام دادید، اما مجدد گوگل پلی اخطار میدهد، برنامه واتساپ خود را باز نمایید. دراین شرایط اگر خطای زمان و تاریخ به شما نمایش داده شد، به احتمال بسیار زیاد، تنظیمات زمان و تاریخ به درستی روی گوشی شما اعمال نشده است. به همین دلیل نیز گوگل پلی اخطار میدهد. شما می توانید از یک دستگاه متصل به اینترنت که زمان و تاریخ دقیق دارد برای تنظیم دستی زمان و تاریخ استفاده نمایید و سپس گوشی خود را یک بار ریستارت کنید. حال به اینترنت بین الملل وصل شوید و مجدد تمامی مراحل را یک بار دیگر انجام دهید. به احتمال بسیار زیاد مشکل شما حل خواهد شد.

5.   رفع خطای گوگل پلی متوقف شده است !

یکی ازعمده ترین مدل های خطای گوشی مربوط به متوقف شدن گوگل پلی می‌باشد. این موضوع ممکن است که دلایل بسیار زیادی به دنبال داشته باشد. اما بر اساس آخرین تحقیقات ما متوقف شدن گوگل پلی به دلیل عدم ارتباط مناسب با سرورهای اصلی است. این موضوع صرفا به دلیل سرعت کم اینترنت و حجم بالای دانلود شما می باشد. فرض کنید که قرار است که یک فایل به حجم 500 مگ دانلود نمایید. در صورتی که مدت زمان بسیار زیادی منتظر دانلود این فایل بمانید، احتمال به وجود آمدن مشکل و متوقف شدن وجود دارد. برای حل این چالش سعی کنید که از اینترنت ایرانسل بهره مند شوید. چرا که سرعت بسیار بهتری ارائه میدهد و پینگ آن نیز بسیار جذاب خواهد بود.

در صورتی که اینترنت شما ایرانسل است و همچنان مشکل دسترسی دارید. اول اطمینان پیدا کنید که دسترسی شما به اینترنت بین الملل کماکان پابرجا است. سپس گوشی خود را روی حالت پرواز قرار دهید و مجدد اینترنت خود را باز کنید. هدف از این کار پیدا کردن یک شبکه مناسب برای دسترسی به اینترنت خواهد بود.

6.    ساخت اکانت گوگل پلی جدید

در صورتی که تمامی مراحل قبلی را امتحان نمودید و کماکان دسترسی شما با چالش مواجه است. در این صورت می توانید با حذف حساب کاربری خود و ساخت یک حساب جدید از این چالش در امان باشید. البته به این نکته نیز توجه نمایید که در زمان ساخت حتما دسترسی به اینترنت بین الملل داشته باشید و حافظه کش را نیز پاک کرده باشید. در این احتمال دسترسی شما افزایش پیدا خواهد کرد. در نهایت به یاد داشته باشید که در برخی مواقع قطع شدن دسترسی شما به علت وجود اختلال از سمت سرورهای گوگل پلی است. به همین دلیل نیز گوگل پلی اخطار میدهد و شما امکان دسترسی به اطلاعات مورد نیاز خود نخواهید داشت.

7.   پیدا کردن برنامه هایی که در برنامه گوگل پلی تداخل ایجاد می کنند

برخی از برنامه های داخلی و یا برنامه های خارجی در اجرای صحیح برنامه تداخل ایجاد می کنند. همین امر نیز موجب می شود که گوگل پلی به درستی کار نکند و حتی سرعت بسیار پایین داشته باشد. به عنوان مثال برخی از برنامه های تغییر دهنده‌ی آیپی رایگان امکان استفاده شما را کاهش میدهد و همین امر نیز موجب می شود که نتوانید به درستی از تمامی خدمات خود استفاده کنید. در صورتی که به سایت گوگل پلی مراجعه کنید لیست چند برنامه قرار داده شده است که می تواند روی گوشی شما تداخل ایجاد کند. این برنامه ها حتی به سلامتی گوشی شما نیز آسیب خواهد زد. به همین دلیل بهتر است که از برنامه هایی با شرایط نامشخص استفاده نکنید.

چرا گوگل پلی اخطار میدهد؟

8.   آپدیت سیستم عامل اصلی گوشی

در صورتی که با گوشی آیفون آشنایی داشته باشید، می دانید که بعد از به روز رسانی سیستم عامل IOS اگر افراد اقدام به روز رسانی نکنند، دسترسی آن ها محدود خواهد شد. به همین دلیل نیز افراد تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت که در اسرع وقت سیستم عامل گوشی خود را به روز کنند. شما نیز می توانید از این موضوع استفاده کنید و با آپدیت سیستم عامل اصلی گوشی خود از چنین چالش هایی در امان باشید. یکی از مهمترین نکاتی که شما در آپدیت سیستم عامل اندروید باید به آن توجه نمایید، دسترسی به اینترنت بین الملل و شارژ بالا 50 درصد گوشی موبایل شما است. در این صورت اطمینان خواهید داشت که آپدیت شما بدون هیچ مشکلی انجام خواهد شد.

سپس بعد از آپدیت سیستم عامل اندروید خود قوانین و تغییرات را مورد بررسی قرار دهید. حال به سراغ بررسی و آپدیت Google Play Services بروید. چرا که این برنامه نیز دسترسی شما به خدمات گوگل پلی نقش بسیار مهمی دارد. در غیر این صورت گوگل پلی اخطار میدهد و شما نمی توانید از تمامی بخش های آن به درستی استفاده نمایید. گوگل پلی با به روز بودن سیستم عامل گوشی اندروید عملکرد بهتری از خود ارائه میدهد.

مشکل گوگل پلی در ایران چیست؟

در خاک ایران به دلیل قوانین امنیتی امکان استفاده از برنامه گوگل پلی وجود ندارد. چرا که از نظر ایران گوگل پلی به قوانین داخلی ما احترام نمی گذارد و برنامه هایی مانند واتساپ، تلگرام و اینستاگرام را توزیع می کند. از طرفی برخی از برنامه های تغییر دهنده آیپی نیز صرفا از طریق گوگل پلی قابل استفاده است. به همین دلیل نیز استراتژی های ویژه مسیر استفاده از گوگل پلی را محدود خواهد کرد. در برخی مواقع اگر یک الی دو دسترسی شما به اینترنت داخلی ایران باشد، از سمت سرورهای ایران تمامی دسترسی ها محدود خواهد شد و به همین دلیل گوگل پلی اخطار میدهد. این اخطار نیز معمولا مربوط به عدم دسترسی به اینترنت می‌باشد.

خطای گوگل پلی df-dferh-01 چیست؟

در صورتی که تمامی دسترسی های شما به صورت مناسب تعریف شده است، اما کماکان دسترسی شما به تمامی خدمات محدود است. در این صورت بهترین راه بررسی خطای ارسالی از سمت گوگل پلی خواهد بود. همچنین در صورتی که خطای گوگل پلی df-dferh-01 مشاهده می کنید، این موضوع به دلیل عدم دسترسی به فایل های مورد نیاز برنامه است. شما باید حافظه کش را یکبار به صورت کامل پاک کنید. سپس در صورتی که مشکل شما حل نشد، بهترین کار پاک کردن کامل برنامه و پس از آن دانلود گوگل پلی با لینک مستقیم است. در این صورت می توانید تمامی فایل های اصلی خود را بازیابی کنید و به گوگل دسترسی پیدا کنید.

اگر با نصب مجدد گوگل پلی نیز خطای گوگل پلی df-dferh-01 مشاهده می‌کنید، بهترین کار ریست فکتوری کردن گوشی است. دقت کنید که در این روش تمامی اطلاعات شما پاک خواهد شد. به همین دلیل بهتر است که از اطلاعات مهم خود بک آپ تهیه نمایید. از طرفی برخی از برنامه ها بدون وجود گوگل پلی به درستی کار نخواهند کرد. البته انجام مراحل قبل نیز می تواند به شما کمک کند. اما برای اطمینان بیشتر لازم است که گوشی موبایل خود را یکبار ریست فکتوری نمایید. توجه داشته باشید که حتما روی گوشی خود برنامه Google Play Services را نصب کنید. چرا که این برنامه به شما کمک خواهد کرد که یک نتیجه مناسب به دست آورید.

سخن پایانی

در این پست آموزشی به صورت جامع و کامل بررسی کردیم که چرا گوگل پلی اخطار میدهد. این برنامه خود به عنوان یک مرجع برای دانلود دیگر برنامه ها استفاده می شود. از طرفی اگر بخواهید از برنامه های پرمیوم استفاده کنید، نیاز به خرید گیفت کارت گوگل پلی خواهید داشت. به همین دلیل افرادی که از این برنامه استفاده می کنند، دلایل بسیار زیادی دارند. در صورتی که به دنبال رفع انواع خطاهای گوگل پلی می‌باشید از این پست آموزشی می‌توانید نهایت استفاده را انجام دهید. حال اگر به دنبال خرید انواع گیفت کارت گوگل پلی می‌باشید روی گیمیتو حساب باز کنید.

چرا که گیمیتو دوستدار انواع بازی های کامپیوتری است که می تواند به شما کمک کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد خرید انواع گیفت کارت شما می‌توانید از طریق بخش ارتباط با ما به پاسخ سوالات خود دست پیدا کنید. اگر از مطالعه این پست آموزشی لذت بردید، خوشحال می شویم که در شبکه های اجتماعی خود گیمیتو را به دیگران نیز معرفی کنید. ❤ چرا که گیمیتو به صورت تخصصی در حوزه خرید گیفت کارت فعال است. در صورتی که به دنبال انواع گیفت کارت پلی استیشن، گیفت کارت اپل آیتونز و … می‌باشید، می‌توانید روی ما حساب کنید.

برای رفیقاتون ارسال کنید

Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *