گیفت کارت گوگل پلی به چه درد میخورد؟

گیفت کارت گوگل پلی به چه درد میخورد؟

درود بر دنبال کنندگان سایت گیمیتو، ما اومدیم با یک مقاله بسیار جذاب و کاربردی در حوزه مزایای استفاده از گیفت کارت گوگل پلی، اپل آیتونز و …  . بعد از انتشار پست آموزشی « چرا گوگل پلی اخطار میدهد  » تعداد بسیار زیادی از دنبال کنندگان گیمیتو در مورد انواع گیفت کارت و همچنین مزایای استفاده از آن سوال کردند. ما نیز در این مقاله قصد داریم به صورت جامع و کامل در مورد پاسخ به سوال « گیفت کارت گوگل پلی به چه درد میخورد؟ » بپردازیم.

گیفت کارت چیست؟

امروزه ما ایرانیان به سبب تحریم های مختلفی که داریم، امکان دسترسی به حساب های بین المللی نداریم. به همین دلیل نیاز به یک راه میانبر خواهیم داشت. گیفت کارت به ما چنین امکانی خواهد داد. گیفت کارت نوعی کارت فیزیکی و یا مجازی است که به شما امکان شارژ حساب های آنلاین را میدهد. حال شما می‌توانید از گیفت کارت گوگل پلی استفاده کنید. یا به سبب گوشی آیفون خود یک گیفت کارت اپل آیتونز خریداری نمایید. گیفت کارت با توجه به واحد هر کشور دارای یک عدد واحد خاص می‌باشد. به همین دلیل در زمان خرید و فروش گیفت کارت باید به این کشور ثبت شده در حساب کاربری خود توجه نمایید.

به عنوان مثال اگر اپل آیدی شما برای کشور آمریکا ثبت شده است، باید از گیفت کارت دلاری استفاده کنید. در صورتی که از گیفت کارت یورو استفاده نمایید، بازدهی شما به صورت ویژه کاهش پیدا خواهد کرد. البته شما می‌توانید گیفت کارت با مبالغ خاص نیز تهیه کنید، اما شرایط اندکی سخت خواهد شد. نکته بعدی که در خرید گیفت کارت باید به آن توجه نمایید، اعتبار فروشگاهی است که قصد خرید از ان دارید. در صورتی که از فروشگاه های غیر معتبر گیفت کارت خرید کنید، احتمال ثبت آن بسیار پایین است.  بعد از شناخت گیفت کارت حال می ‌توانیم به دنبال پاسخ سوال « گیفت کارت گوگل پلی به چه درد میخورد؟ » باشیم.

مزایای استفاده از گیفت کارت چیست؟

گیفت گوگل پلی و همچنین دیگر مدل های آن مزایای بسیار زیادی دارد. البته این مزایا با توجه به هدف شما نیز مشخص خواهد شد و ما در بخش های بعدی این موضوع را بهتر بررسی می کنیم و به شما یک دید جامع از مزایای گیفت کارت گوگل پلی خواهیم داد.

1.   استفاده از برنامه های پرمیوم

یکی از مهمترین و اصلیترین مزایای گیفت کارت گوگل پلی استفاده از برنامه های غیر رایگان خواهد بود. همانطور که میدانید بخش قابل توجهی از برنامه های گوگل پلی رایگان است. اما برنامه های کاربردی و اساسی آن معمولا به صورت پولی قابل استفاده است. حال برای استفاده از هر برنامه شما دو راه حل دارید. راه حل اول پرداخت مستقیم از طریق حساب بین المللی شما خواهد بود و راه حل دوم شما نیز استفاده از اکانت گوگل پلی برای شارژ حساب می‌باشد. در این صورت نیاز به خرید گیفت کارت گوگل پلی خواهید داشت.

در این بخش لازم به ذکر است که مبلغ هر گیفت کارت را به صورت دقیق مورد بررسی قرار دهید. چرا که برخی از برنامه ها در شرایطی مالیات دارد و هزینه نهایی پرداختی شما اندکی بیشتر است و یا حساب گیفت کارت شما در حد چند سنت مبلغ کمتری در آن وجود دارد. البته تمامی گیفت کارت های گیمیتو دارای مبلغ ثبت شده می باشند و هیچ تغییر در آن ثبت نخواهد شد.

گیفت کارت گوگل پلی به چه درد میخورد؟

2.   هدیه بسیار عالی برای دوستان و آشنایان ( گیفت کارت کالاف دیوتی موبایل  )

اگر یک دوست گیمر دارید، قطعا بهترین هدیه شما به او گیفت کارت گوگل پلی خواهد بود. امروزه افراد بسیار زیادی کالاف دیوتی و یا پابجی بازی می‌ کنند. آن ها برای تجهیز آواتار شخصی خود و بهبود عملکرد خود نیاز به انواع گفت کارت خواهند داشت. به عنوان مثال خرید یوسی پابجی موبایل، در همین دسته بندی قرار دارد. البته لازم نیست که حتما از گیفت کارت گوگل پلی استفاده کنید و گاها می‌توانید گیفت کارت تعریف شده توسط خود بازی را خریداری نمایید.

3.   امنیت حساب کاربری

زمانی که سوال « گیفت کارت گوگل پلی به چه درد میخورد؟ » مطرح می شود، کسی به امنیت حساب شما توجه ندارد. در برخی مواقع شما هنگام خرید بین المللی از سایت های آنلاین و یا شارژ یک بازی باید به درگاه بانکی وصل شوید. در این صورت احتمال هک شدن حساب اصلی بسیار بالا می‌باشد. اما زمانی که از گیفت کارت گوگل پلی و یا دیگر مدل های آن استفاده می کنید، احتمال چنین چالش هایی نزدیک به صفر خواهد بود.

4.   خرید فیلم، موزیک و پاد کست و …

یکی از جذابترین مزایای استفاده از گیفت کارت خرید انواع فیلم، موزیک، پادکست و … می‌ باشد. امروزه افراد به جای دانلود فیلم و موزیک از اپ های استریم آن مانند اسپاتیفای و … استفاده می کنند. شما برای دسترسی کامل و ساختن پلی لیست اختصاصی خود باید گیفت کارت تهیه کنید. حال به کمک انواع و اقسام گیفت کارت گوگل پلی می‌توانید این مسیر را کوتاه نمایید و به سایت خود دست پیدا کنید.

ارزانترین گیفت کارت گوگل پلی چند است؟

تا این قسمت از پست آموزشی امروز با پاسخ سوال « گیفت کارت گوگل پلی به چه درد میخورد؟ » آشنا شدیم. حال این سوال مطرح می شود که ارزانترین گیفت کارت گوگل پلی و دیگر برنامه ها چند است؟ به صورت کلی گیفت کارت ها معمولا 1 دلاری، 2 دلاری، 5 دلاری، 10 دلاری، 15 دلاری، 25 دلاری و … خواهند بود. معمولا گرانترین گیفت کارت 100 دلاری می‌باشد. اما گیفت کارت 200 و 500 دلاری نیز وجود دارد. قیمت گیفت کارت معمولا با توجه به قیمت دلار آزاد محاسبه می شود و مبلغ بسیار کمی به عنوان کارمزد نیز روی آن لحاظ خواهد شد.

به همین دلیل است که هنگام خرید ارزانترین گیفت کارت باید به مبلغ دلاری و همچنین معقول بودن آن توجه کنید. در صورتی که دلار بازار آزاد 50 هزار تومان است و یک سایت گیفت کارت 5 دلاری را 200 هزار تومان به فروش میرساند، احتمال فیشینگ اطلاعات بسیار زیادی است. در این شرایط بهتر است که سمت خرید آن ها نروید. چرا که بر اساس تجربه ما پنیر مجازی فقط و فقط در تله موش پیدا می شود.

خرید گیفت کارت ویزا !

برخی از افراد به جای خرید گیفت کارت گوگل پلی به دنبال خرید ویزا کارت می باشند. به دلیل آنکه با خرید ویزا کارت دیگر نیازی به استفاده از هیچ نوع گیفت کارتی نخواهند داشت. البته پیشنهاد ما به شما خرید گیفت کارت اختصاصی هر برنامه می‌باشد. چرا که در این صورت مدیریت و پشتیبانی گیفت کارت شما بهتر انجام خواهد شد. یکی از مهمترین نکاتی که شما باید مد نظر قرار دهید، سایت و مرجع مورد استفاده شما می‌باشد. در برخی از سایت ها صرفا وارد کردن اطلاعات ویزا کارت و پرداخت هزینه نیاز شما را برطرف میسازد.

اما اگر بخواهید از برخی سایت های واسطه ای استفاده کنید، شرایط اندکی متغییر خواهد شد. چرا که این سایت ها علاوه بر دریافت کد گیفت کارت ویزا از شما درخواست احراز هویت نیز می کند. در این صورت هزینه گیفت کارت شما از بین خواهد رفت و توانایی شما برای استفاده از آن نیز اندکی کاهش پیدا خواهد کرد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید از بخش ارتباط با ما اقدام کنید و تمامی موارد مورد نیاز خود را انجام دهید. چرا که خرید انواع گیفت کارت با ما به سادگی انجام می‌شود.

گیفت کارت گوگل پلی به چه درد میخورد؟

گیفت کارت گوگل پلی رایگان

گاها افراد زمانی که با پاسخ سوال « گیفت کارت گوگل پلی به چه درد میخورد؟ » آشنا می‌شوند به دنبال گیفت کارت گوگل پلی رایگان نیز می باشند. چرا که از این طریق می‌توانند به خدمات بسیار بیشتر دسترسی داشته باشند و رابط کاربردی جذابی را تجربه کنند. برای به دست آوردن گیفت کارت رایگان چندین و چند روش وجود دارد. اولین روش تماشای تبلیغات و دریافت کد گیفت کارت گوگل پلی است. امروزه سایت ها و اپلیکیشن‌های بسیار زیادی وجود دارند که در ازای تماشای تبلیغات به شما اجازه استفاده از خدمات گوگل پلی خواهند داد.

دومین روش نیز معرفی پروژه های ارز دیجیتال در فضای مجازی و ثبت کد رفرال شخصی برای دیگران است. به هر میزان که تبلیغات شما قوی تر باشد، مبلغ بالاتری به صورت گیفت کارت رایگان دریافت خواهید کرد. دقت کنید که این موضوع چندین و چند روش به دنبال دارد و می تواند برای شما مزایای بسیار زیادی نیز به همراه داشته باشد. در صورتی که یک پروژه مناسب پیدا کنید با سرمایه گذاری کم روی آن چندین برابر یک گیفت کارت گوگل پلی سود به دست می‌آورد. البته این روش مناسب کسانی است که در حوزه ارز دیجیتال نیز آشنایی دارند.

سومین روش که اندکی نیز خطرناک است، قرار دادن سخت افزار و نرم افزار کامپیوتر در اختیار سایت های جانبی است. در این روش شما اطلاعات خود را در یک سایت ثبت می کنید و سپس منتظر نتایج به دست آمده خواهید بود. در صورتی که سخت افزار قوی داشته باشید، میزان اعتبار گیفت کارت گوگل پلی شما نیز بیشتراست.

چهارمین روش نیز بازی کردن و دریافت گیفت کارت رایگان گوگل پلی است. شاید استفاده از این روش برای گیمیرها مناسب باشد. در این روش شما برای مدت زمان مناسبی روی یک بازی زمان و انرژی صرف می کنید و سپس با فروش سکه های دیجیتال خود کد گیفت کارت گوگل پلی یا گیفت کارت اپل آیتونز دریافت خواهید کرد. اما بهترین روش خرید گیفت کارت گوگل پلی است، چرا که در این صورت امنیت اطلاعات و حساب شما به بهترین شکل ممکن حفظ خواهد شد.

سخن پایانی

در این پست آموزشی به صورت ویژه در مورد پاسخ سوال « گیفت کارت گوگل پلی به چه درد میخورد؟ » صحبت کردیم. در صورتی که شما به یک دلیل متفاوت از گیفت کات گوگل پلی استفاده می‌کنید، در بخش نظرات با ما مطرح نمایید. در این صورت دیگران نیز از مزایای بسیار جذاب گیفت کارت گوگل پلی آگاه می‌شوند. در پایان اگر بخواهیم یک جمع بندی کلی از نکات مطرح شده خدمت شما عزیزان ارائه کنیم. باید به کشور حساب کاربری و مبلغ خرید هر گیفت کار اشاره نماییم. در صورتی که شما قصد خرید یک گیفت کارت آمریکا به مبلغ بسیار کمتر از دلار بازار آزاد دارید، در خرید خود دقت و توجه بالاتری داشته باشید. چرا که احتمال فیک بودن گیفت کارت شما وجود دارد.

امروزه برخی از سایت های غیر معتبر اقدام به فروش گیفت کارت گوگل پلی غیر فعال می‌کنند. همین موضوع نیز موجب می شود که فرد پس خریداری گیفت کارت برای استفاده مناسب دچار چالش شود. اگر از مطالعه این پست آموزشی لذت بردید، در شبکه های اجتماعی خود سایت گیمیتو را معرفی نمایید. ❤ چرا که افراد بسیار زیادی برای استفاده بهتر از فضای وی نیاز به انواع گیفت کارت دارند. از طرفی یکی از بهترین هدیه‌ها برای  دوستان و آشنایان خرید گیفت کارت به قیمت مناسب است. چرا که آن ها نیز می توانند از محیط وب و اپ های موجود در آن استفاده مناسبی داشته باشند.

برای رفیقاتون ارسال کنید

Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *