اطلاعیه مهم : نسخه جدید سایت رو نمایی شد! برای انتقال به نسخه جدید روی دکمه زیر کلیک فرمایید

آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت اپل

نحوه استفاده از گیفت کارت اپل

آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت اپل

درود بر دنبال کنندگان سایت گیمیتو، ما اومدیم با یک مقاله بسیار جذاب ویژه طرفداران گوشی آیفون. در این مقاله قصد داریم به صورت ویژه در مورد خرید گیفت کارت اپل آیتونز، صحبت کنیم. معمولا کسانی که از گوشی آیفون استفاده می‌کنند، برای خدمات مختلف نیازمند پرداخت هزینه می‌باشند. با توجه به این که ما امکان دسترسی مستقیم به حساب های بین المللی را نداریم، می‌توانیم از طریق خرید انواع گیفت کارت اپل حساب خود را شارژ نماییم . مهم نیست که قصد شارژ کردن اپ استور داریم و یا برای بازی کردن، حساب خود را شارژ می‌کنیم. برای دسترسی به امکانات بهتر مانند گوش دادن به موسیقی روز دنیا و یا دانلود برخی از فایل ها باید اپل آیدی و یا حساب های متصل به آن را شارژ کنیم. نحوه استفاده از گیفت کارت اپل، بسیار ساده است، به شرطی که این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید.

گیفت کارت اپل چیست؟

گیفت کارت اپل نوعی کارت هدیه است که ویژه شارژ کردن حساب کاربری اپل می‌باشد. یکی از مهمترین نکاتی که در زمان خرید گیفت کارت اپل باید مد نظر قرار دهید، نوع کشور ثبت شده در آن است. در برخی مواقع اپل آیدی شما متعلق به کشورهای اروپایی است و شما گیفت کارت اپل دلاری دارید. در این صورت فی پرداختی بابت تبدیل حساب شما عدد بالایی خواهد بود. به همین دلیل قبل از خرید گیفت کارت اپل باید این موضوع را به صورت دقیق مورد بررسی قرار دهید. مبالغ گیفت کارت معمولا 5 ، 10 ، 15 ، 20 ، 25 ، 50 و 100 دلاری می‌باشد. البته میزان مبلغ موجود در یک گیفت کارت با توجه به واحد پول هر کشور مشخص خواهد شد.

نحوه فعالسازی گیفت کارت اپل « ریدیم گیفت کارت اپل »

با توجه به این که با ماهیت گیفت کارت اپل آشنا شدید، با دنبال کردن مراحل زیر می‌توانید با استفاده از گیفت کارت، حساب اپل آیدی خود را شارژ کنید. گیفت کارت همیشه یک کارت فیزیکی نیست و در اکثر مواقع به صورت کدهای دیجیتالی است. به همین دلیل نیاز به پست و … نخواهید داشت.

  • اولین گام انتخاب گیفت کارت اپل متناسب با کشور اپل آیدی شما است. در صورتی که اپل آیدی شما متعلق به انگلستان می باشد، مبلغ اپل آیدی شما بر اساس پوند محاسبه خواهد شد و نمی‌توانید گیفت کارت آمریکا را مورد استفاده قرار دهید.
  • بعد از انتخاب گیفت کارت مورد نظر و پرداخت هزینه آن به شما یک کد داده می‌شود. کد را کپی کنید و وارد نرم افزار اپ استور شوید.
  • به بالای صفحه سمت راست نگاه کنید. احتمالا یک دایره وجود دارد که در آن حرف اول و فامیلی شما که در اپل آیدی ثبت شده است، قرار دارد. در صورتی که اپل آیدی شما عکس دارد، عکس شما در سایز کوچک به ثبت رسیده است. دایره کوچک را لمس کنید تا اطلاعات حساب کاربری شما در اپل آیدی نمایش داده شود. حال گزینه « Redeem Gift Cart Or Code » را انتخاب کنید.
  • در این مرحله اگر گیفت کارت فیزیکی تهیه کرده باشید، از گزینه « Use Camera » استفاده نمایید. سپس با استفاده از دوربین گوشی، کد دیجیتال آن را اسکن نمایید تا حساب شما شارژ شود.
  • البته هنگام خرید آنلاین گیفت کارت اپل شما می‌توانید از وارد کردن دستی آن بهره‌مند شوید. برای این کار کافی است که در اولین کادر کد مورد نظر خود وارد نمایید.
  • سپس در بالای صفحه گزینه « Redeem » را انتخاب نمایید. در این مرحله از شما رمز اپل آیدی را درخواست می‌کند. از طرفی می‌توانید به جای وارد کردن رمز با استفاده از Face Id مراحل خرید را تایید نمایید.
  • در اخرین مرحله گزینه Done را انتخاب نموده، تا صفحه اصلی اپ استور باز گردد.

آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت اپل

وارد کردن اپل آیدی با استفاده از مک یا آیتونز

نحوه استفاده از گیفت کارت اپل در آیتونز بسیار ساده است و با انجام تعدادی مرحله ساده این کار را انجام خواهید داد. در صورتی که اپل آیدی شما به صورت مشترک روی مک، گوشی آیفون، آیپد و … فعال شده باشد، روش استفاده از گیفت کارت تفاوتی نخواهد داشت. شما می‌توانید با استفاده از اپ استور و یا آیتونز حساب کاربری خود را شارژ کنید و در تمامی دستگاه های کمپانی اپل نیز از شارژ حساب خود بهره‌مند  شوید.

  • روی مک خود برنامه « iTunes » را باز کنید.
  • سپس بر روی گزینه « Sign In » کلیک نمایید و مشخصات اپل آیدی خود را وارد کنید.
  • حال از بالای صفحه روی نام اپل آیدی خود کلیک نمایید تا گزینه « Redeem » به شما نمایش داده شود.
  • در این مرحله مجدد از شما درخواست وارد کردن رمز اپل آیدی را خواهد داشت، آن را وارد کنید تا به صفحه وارد کردن کد گیفت کارت منتقل شوید.
  • در کادر نمایش داده شده، کد دیجیتالی حساب خود را وارد نمایید.
  • در نهایت نیز گزینه « Done » یا « Redeem » را انتخاب نموده تا حساب کاربری شما شارژ شود.

توجه داشته باشید که در برخی مواقع اپل آیدی خود را از طریق آیتونز شارژ می‌کنید، اما روی گوشی و یا دیگر دستگاه‌های فعال افزایش موجودی ثبت نخواهد شد. در این صورت باید یکبار از حساب خارج شده و مجدد وارد حساب خود شوید. در این مواقع معمولا مشکل شما حل خواهد شد و به سادگی میزان اعتبار حساب خود را مشاهده خواهید کرد.

ارزانترین گیفت کارت اپل چند دلار است و از کجا تهیه کنیم؟

بر اساس بررسی های صورت گرفته گیفت کارت 1 دلاری و 2 دلاری ارزانترین نوع گیفت کارت خواهد بود. البته پیدا کردن آن در سایت های معتبر اندکی سخت است و به همین دلیل افراد از گیفت کارت های 5 دلاری استفاده می‌کنند. توجه فرمایید که نحوه استفاده از گیفت کارت اپل 2 دلاری و 100 دلاری یکسان است و تفاوتی ندارد. در برخی مواقع افراد برای خرید گیفت کارت اپل ارزان در دام قرار خواهند گرفت. معمولا سایت غیر معتبر پس از خرید گیفت کارت ارزان به شما یک صفحه مجازی برای وارد کردن اطلاعات اپل آیدی خواهد داد.

در صورتی که اطلاعات اپل آیدی خود را وارد کنید، کلیه اطلاعات حساب شما هک خواهد شد. پس از خرید گیفت کارت اپل شما باید یک کد دیجیتال 10 تا 12 رقمی دریافت کنید. پس از دریافت این کد نیز با استفاده از روش های گفته شده حساب کاربری خود را شارژ خواهید کرد. با توجه به نیاز شما عزیزان به ارزانترین گیفت کارت اپل، ما برای شما گیفت کارت 2 دلاری تهیه کرده‌ایم. شما نیز به سادگی می‌توانید با خرید گیفت کارت ریجن مورد نظر خود اپل آیدی خود را شارژ نمایید. سعی کنید در زمان خرید گیفت کارت اپل ارزان هویت سایت را نیز مورد بررسی قرار دهید. در این صورت امنیت حساب شما تامین خواهد شد.

متاسفانه امروزه سایت های بسیار زیادی به اسم فروش گیفت کارت اپل ارزان اطلاعات مشترکین را هک می‌کنند. به همین دلیل نیز شرکت اپل برای خرید و فروش گیفت کارت محدودیت هایی قرار داده است. با در نظر گرفتن تمامی این موارد سایت گیمیتو برای ارائه خدمات بهتر، پشتیبانی 24 ساعته را برای مشترکین خود فعال نموده است. بعد از خرید گیفت کارت اپل مشاورین ما برای راهنمایی بهتر در کنار شما خواهند بود.

آیا گیفت کارت اپل موزیک با گیفت کارت آیتونز یکی است؟

معمولا کسانی که در مورد نحوه استفاده از گیفت کارت اپل سوال می‌کنند، اطلاعاتی راجب گیفت کارت اپل موزیک ندارند. دقت کنید که تمامی خدمات اپل با یک گیفت کارت قابل استفاده خواهد بود. شما می‌توانید با خرید گیفت کارت آیتونز، از موزیک های پولی اپل نیز استفاده کنید. حتی برنامه های پولی و بازی های پولی نیز با استفاده از اعتبار حساب اپل آیدی شما قابل استفاده خواهد بود. اما اگر به دنبال خرید گیفت کارت اپل موزیک می‌باشید، حتما اعتبار لازم را مورد بررسی قرار دهید و سپس اقدام به خرید نمایید.

چرا که برخی از افراد گاها کمتر از نیاز خود، گیفت کارت تهیه می‌کنند و برای تهیه کالکشن یک موزیک دچار مشکل می‌شوند. در زمان بررسی قیمت، آهنگ ها را نیز بررسی کنید که این عدد متعلق به یک مجموعه می‌باشد و یا برای تک آهنگ ثبت شده است. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتر در این باره دارید، می‌توانید از طریق بخش پشتیبانی سایت گیمیتو اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید. در این صورت همکاران ما بر اساس نیاز شما راهنمایی های مرتبط را به شما ارائه خواهند کرد.

آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت اپل

نحوه خرید برنامه های پولی ایفون

برخی مواقع افراد در نحوه استفاده از گیفت کارت اپل مشکلی ندارند و حساب خود را شارژ می‌کنند. اما برای خرید برنامه های پولی دچار چالش می‌شوند. در صورتی که بعد از شارژ حساب خود، قصد خرید یک برنامه از اپ استور دارید و با پیام عدم موجودی کافی و یا شارژ حساب مواجه می‌شوید، به علت آپدیت نشدن موجودی حساب می‌باشد. گاها با یک بار وارد و خارج شدن مشکل شما حل خواهد شد. البته برنامه اپ استور در پس زمینه گوشی شما نباید باز باشد. پس از باز و بسته کردن اپ و استور به سادگی می‌توانید اعتبار خود را مشاهده کنید و در زمان دانلود برنامه نیز هزینه آن از حساب شما کسر خواهد شد.

پس از تایید نصب معمولا اپ استور به شما هشدار می‌دهد که این برنامه رایگان نیست و هزینه آن از حساب شما کسرمی شود. در این صورت آن را تایید کنید و اجازه دهید که هزینه برنامه از اعتبار اپل آیدی شما کسر شود. دقت کنید که استفاده از روش های خرید اشتراکی برنامه گاها شما را با چالش مواجه می‌کند و بهتر است قبل از انجام آن شرایط استفاده از برنامه را مورد بررسی قرار دهید. در این صورت خیال شما از مسدود شدن حساب راحت خواهد بود.

سخن پایانی

در این بخش به صورت کامل و جامع در مورد نحوه استفاده از گیفت کارت اپل صحبت کردیم. در صورتی که برای خرید و استفاده از گیفت کارت آیتونز مشکل و چالشی دارید، از طریق بخش پشتیبانی به صورت 24 ساعته مشکل خود را با ما در میان بگذارید. در این صورت همکاران ما در کوتاهترین زمان ممکن چالش شما را بررسی خواهند کرد و پاسخ آن را نیز ثبت می‌کنند. در پایان اگر بخواهیم یک جمع بندی از نکات مطرح شده خدمت شما ارائه دهیم، باید به اهمیت سایت خرید گیفت کارت اپل اشاره کنیم. دقت کنید که قیمت گیفت کارت اپل با توجه به تغییرات نرخ ارز به صورت کوتاه مدت  متغییر خواهید بود. بنابراین اگر یک سایت قیمت گیفت کارت اپل را بسیار ارزان به شما ارائه میدهد، حتما در مورد آن تحقیق انجام داده وعلت این موضوع را جویا شوید.

چرا که افراد بسیار زیادی به بهانه خرید گیفت کارت ارزان در دام فیشینگ اطلاعات و مشکلاتی از این دست گرفتار می‌شوند. روش شارژ اپل آیدی مهم نیست و شما می‌توانید با استفاده از سایت آیتونز و یا گوشی آیفون به این هدف دست پیدا کنید. نکته بسیار مهم در زمان خرید گیفت کارت اپل کشور آن می باشد. در صورتی که بخواهید برای یک اپل آیدی ریجن آمریکا، گیفت کارت اپل انگلیس خریداری کنید، با مشکل مواجه خواهید شد. حتی اگر بخواهید که آن را تبدیل کنید، فی پرداختی شما نیز بسیار زیاد خواهد شد. در پست آموزشی بعدی « نحوه تغییر ریجن اپل آیدی » را به صورت دقیق مورد بررسی قرار خواهیم داد.

در صورتی که از مطالعه این پست آموزشی لذت بردید، خوشحال می‌شویم سایت گیمیتو را در شبکه های اجتماعی خود به دیگران نیز معرفی نمایید. ❤ امروزه افراد بسیار زیادی به دنبال خدمات حرفه‌ای گیمیتو در حوزه گیفت کارت پلی استیشن و یا گیفت کارت آیتونز می‌باشند.

برای رفیقاتون ارسال کنید

Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعیه مهم : نسخه جدید سایت رو نمایی شد! برای انتقال به نسخه جدید روی دکمه زیر کلیک فرمایید