نحوه تغییر ریجن اپل آیدی

آموزش نحوه تغییر ریجن اپل آیدی

نحوه تغییر ریجن اپل آیدی

درود  بر دنبال کنندگان فروشگاه گیمیتو، ما اومدیم با یک پست آموزشی بسیار جذاب و کاربردی در حوزه ترفندهای گوشی آیفون. شاید برای شما نیز پیش آمده که بخواهید از یک برنامه خاص استفاده کنید و این برنامه در کشور آمریکا ممنوع شده باشد. با توجه به شرایط  موجود شما نیز نمی‌توانید از این برنامه استفاده مناسبی داشته باشید. در این صورت می‌توانید با استفاده از چند تکنیک ساده به تغییر ریجن اپل آیدی خود دست پیدا کنید. با ما همراه باشید تا به صورت گام به گام ترفند این کار را آموزش ببینید.

در صورتی که اقدام به خرید گیف کارت اپل آیتونز نموده‌اید، بعد از تغییر کشور تمامی موجودی حساب شما به صورت کامل از بین خواهد رفت. چرا که کمپانی اپل چیزی تحت عنوان صرافی نخواهد داشت و این موضوع می‌تواند برای شما حاشیه ساز شود. به همین دلیل بهتر است که قبل از تغییر ریجن اپل آیدی خود به بررسی موجودی حساب خود بپردازید. البته اگر برای یک برنامه خاص خریدی انجام داده باشید، دچار چالش و مشکل نخواهید شد.

آموزش تغییر ریجن اپل آیدی در چند ثانیه

برای تغییر ریجن اپل آیدی می‌توانید از بخش تنظیمات گوشی خود کمک بگیرید که در ادامه آن را به شما عزیزان آموزش خواهیم داد. اما قبل از هر چیزی باید به یک نکته بسیار مهم و ضروری اشاره نماییم، اولین و مهمترین نکته در این است که بعد از تغییر ریجن اپل آیدی، زبان گوشی موبایل شما نیزدچار تغییراتی خواهد شد .

به عنوان مثال اگر کشور اپل آیدی خود را چین قرار دهید، به موازات ان زبان تمامی تنظیمات و برنامه‌های شما نیز تغییر خواهد کرد. در صورتی که برای تغییر زبان گوشی آیفون خود، برنامه ریزی کرده‌اید، به سادگی می‌توانید کشور اپل آیدی خود را تغییر دهید. البته بعد از تغییر کشور به سادگی می‌توانید زبان برنامه را مجدد به زبان دلخواه بگردانده و باهیچگونه مشکلی مواجه نشوید. برای تغییر کشور اپل آیدی مراحل زیر را دنبال کنید.

  • وارد بخش تنظیمات گوشی آیفون شوید.
  • حال بخش اپل آیدی خود را لمس نمایید.
  • سپس گزینه Media را انتخاب نمایید تا چند گزینه جدید به شما نمایش داده شود.
  • گزینه View Account را لمس کنید تا به تمامی اطلاعات حساب خود دسترسی پیدا کنید.
  • برای گام بعدی گزینه « country and Region » مورد استفاده قرار دهید. حال عبارت « Change Country and Region » را انتخاب کنید تا به لیست تمامی کشورهای ثبت شده در اپل آیدی اپل دست پیدا کنید. کشور مورد نظر خود را انتخاب کرده و منتظر یک صفحه جدید باشید.
  • در این بخش از شما در خواست می‌شود که آدرس کشور مورد نظر خود را انتخاب نمایید. برای این هدف می‌توانید از سایت Fake Adress استفاده کنید. دقت کنید که سایت‌های بسیار زیادی وجود دارند، اما معتبر بودن آدرس آن ها برای ما در اولویت است.
  • آخرین مرحله قرار دادن Payment Metod روی حالت « None » است. در این صورت اپل آیدی از شما اطلاعات حساب بانکی تان را نخواهد خواست.
  • در نهایت گزینه Next را انتخاب کنید تا به نتیجه نهایی مورد نظر خود دست پیدا نمایید.

در صورتی که تمامی این مراحل را انجام دادید، اما به نتیجه مورد نظر خود نرسیدید، به سادگی می‌توانید از طریق کامنت‌های این پست آموزشی با ما ارتباط برقرار نمایید. در این صورت همکاران ما در کوتاهترین زمان ممکن پاسخ آن را برای شما عزیزان ثبت خواهند کرد.

نحوه تغییر ریجن اپل آیدی

تغییر منطقه اپل آیدی با استفاده از سیستم عامل ویندوز مک

در صورتی که از سیستم مک استفاده می‌کنید، معمولا نحوه تغییر اپل آیدی شما بسیار ساده است و به سادگی چند کلیک می‌توانید به اطلاعات این بخش دسترسی پیدا کنید. برای این هدف تنها کافیست مراحل زیر را دنبال نمایید.

  • بخش اپل موزیک را باز کنید و وارد حساب کاربردی خود شوید.
  • به دنبال گزینه Account بگردید و آن را نیز لمس نمایید.
  • حال بخش View My Account را انتخاب نمایید.
  • در این بخش گزینه « Change Country or Region » را انتخاب کرده وروی ان ضربه بزنید.
  • حال با قوانین ارائه شده موافقت کنید تا بخش های بعدی آن برای شما باز شود.
  • در گام بعدی مانند مرحله قبل اطلاعات کشور را وارد کنید و اطلاعات بانکی خود را نیز روی حالت غیر فعال قرار دهید.

لازم به ذکر است که شما می‌توانید با خرید انواع گیفت کارت اپل حساب خود را شارژ کنید و به امکانات مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. البته نحوه خرید گیف کارت و همچنین چگونگی تشخیص سلامت آن مراحل خود را دارد که در پست های آموزشی بعدی خود به صورت کامل و جامع آن را مورد بررسی قرار میدهیم.

بهترین ریجن ایفون کجاست؟

بهترین ریجن آیفون متعلق به کشور آمریکا است، چرا که این کشور سازنده گوشی آیفون و صاحب برند آن می باشد. به همین دلیل امکاناتی که به ریجن آمریکا میدهد، معمولا به کمتر کشوری داده می‌شود. در صورتی که بخواهید از کالکشن برخی آهنگ ها استفاده کنید، لازم است که ریجن شما روی آمریکا تنظیم شده باشد. از طرفی واحد پول اپل آیدی شما نیز به صورت دلاری بوده و برای خرید برنامه از اپ استور هیچ مشکلی نخواهید داشت. چرا که اگر کشور اپل آیدی خود را روی چین تنظیم کنید، گاهی برای پرداخت هزینه یک برنامه روی اپل آیدی خود دچار چالش و مشکل خواهید شد که در این بخش به این مشکل نخواهیم پرداخت. اما با استفاده از تیم پشتیبانی گیمیتو به سادگی می‌توانید این مشکل را حل کنید.

دقت داشته باشید که آمریکا برخی از کشورها را گاها تحریم تجاری و ارتباطی می‌کند. در این صورت اگر اپل آیدی شما روی این کشورها تنظیم شده باشد، مشکلات قابل توجهی را تجربه خواهید کرد. در صورتی که قصد ثبت نام اپل آیدی دارید، فقط و فقط تنظیمات خود را روی کشور آمریکا تنظیم کنید. البته می‌توانید با استفاده از یک شماره مجازی آمریکا نیز آن را فعال نموده و به سادگی از تمامی مزایای آن استفاده نمایید .در این صورت برای خرید انواع گیفت کارت مشکلی پیش روی شما نیست. در صورتی که منطقه اپل آیدی خود را با ایمیل خود نیز هماهنگ کنید به سادگی می‌توانید از شرایط تایید دو مرحله‌ای هم برای افزایش امنیت حساب خود استفاده کنید.

آموزش تغییر ریحن اپل آیدی توسط گیمیتو

تغییر کشور اپل ایدی به ایران / نبودن کد ایران در اپل ایدی

همانطور که می‌دانید تغییر ریجن اپل آیدی در چند ثانیه به سادگی صورت می گیرد. اما نکته بسیار مهم آن در این است که خالق و صاحب برند کمپانی اپل در آمریکا است. همین امر نیز موجب خواهد شد که تحریم‌های آمریکا علیه ایران توسط اپل نیز لحاظ شود. به همین علت اسم ایران در کشورهای مورد تحریم شرکت اپل قرارگرفته و خدمات خود را به ایران ارائه نخواهد داد. البته ایران نیز برخی از خدمات شرکت اپل را تحریم کرده است و اجازه تاسیس اپ استور تحت نمایندگی و نظر آمریکا را به ایشان نداده است.

البته لازم به ذکرمی باشد که استفاده از گوشی آیفون به عنوان یک ایرانی جرم نیست و شرکت اپل نیز آن را مورد تایید قرار داده است. اما خدمات خود را به صورت مستقیم به شما ارائه نمی‌دهد. نکته بعدی که در تغییر ریجن اپل آیدی باید به آن توجه نمایید، استفاده از یک کشور متفاوت دوست با آمریکا خواهد بود. در برخی مواقع ممکن است که افراد کشورهایی را برای اپل آیدی خود استفاده کنند که وجه قانونی ندارد و حتی می‌تواند برای شما چالش برانگیز شود. معمولا آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان از بهترین کشورها برای دریافت خدمات اپل آیدی خواهند بود.

چگونه ریجن اپل ایدی را بفهمیم

برخی مواقع شما مشغول استفاده از اینستاگرام می‌باشید و ناگهان از اکانت خود بیرون انداخته می‌شوید. این موضوع می‌تواند دلایل بسیار زیادی داشته باشد، اما یکی از دلایل آن ثبت ریجن اشتباه در اپل ایدی شما می‌باشد. از طرف دیگر ممکن است که شما به یک برنامه خاص نیاز داشته باشید، اما این برنامه در اپ استور شما موجود نباشد. در این صورت بهترین کارممکن این است که تغییر ریجن اپل آیدی خود را شروع کنید. با توجه به مراحل گفته شده در بالا این کار سخت نخواهد بود و شما به سادگی می‌توانید به آن دست پیدا کنید. حال برای پیدا کردن کشور اپل آیدی خود لازم است که مراحل زیر را دنبال کنید.

  • وارد تنظیمات گوشی آیفون خود شوید.
  • حال گزینه روی اپل آیدی خود را لمس نمایید.
  • سپس وارد بخش Payment & Shipping شوید.
  • در آخرین به دنبال بخش Billing Address بگردید.
  • در این بخش یک آدرس وجود دارد که همان آدرس اپل آیدی شما خواهد بود.

دقت کنید که روش‌های دیگری نیز برای پیدا کردن کشور اپل آیدی وجود دارد. اما برخی از افراد به اشتباه از از طریق سایت‌های عمومی اقدام به پیدا کردن کشور اپل آیدی خود می‌کنند که این روش از اساس اشتباه است.

تغییر کشور اپل ایدی به انگلیس بدون نیاز به گوشی و مک

در برخی مواقع افراد به سیستم مک و یا گوشی آیفون خود دسترسی ندارند. در این صورت نیز نیاز است که با تغییر کشور اپل آیدی خود به یک سری برنامه های جدید دسترسی پیدا کنند. در این صورت می‌توانید از سایت خود شرکت اپل استفاده کنید. برای این منظور مراحل زیر را دنبال کنید.

  • وارد سایت https://appleid.apple.com/ شوید.
  • سپس آدرس اپل آیدی و رمز آن را وارد کنید به صفحه اصلی خود دسترسی پیدا کنید.
  • در صورتی که تایید دو مرحله‌ای را فعال کرده باشید، به سادگی می‌توانید کد آن را ثبت نمایید.
  • در این مرحله دو سوال امنیتی از شما پرسیده می‌شود، پاسخ آن را نیز ثبت کنید.
  • حال به بخش Personal information وارد شوید.
  • سپس گزینه Country & Region را انتخاب نمایید. « البته در این بخش می‌توانید کشور سازنده اپل آیدی خود را نیز مشاهده نمایید.
  • مراحل بخش اول را تکرار کنید و از طریق آموزه های قبلی به سادگی تغییر ریجن اپل آیدی خود را شروع نمایید. استفاده از این روش معمولا خطای کمتری به دنبال دارد و از طرفی اطلاعات حساب شما در نیز در بهینه‌ترین حالت ممکن حفظ خواهد شد.

appleid-signin-hero-2019

سخن پایانی

در این بخش به صورت کامل و جامع  به آموزش تغییر ریجن اپل آیدی پرداختیم. در صورتی که برای تغییر کشور اپل آیدی خود کماکان سوال و چالشی دارید، می‌توانید از طریق بخش کامنت‌های این پست آموزشی با ما مطرح کنید. در این صورت همکاران ما در کوتاهترین زمان ممکن پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود. در پایان لازم است که یک جمع بندی کلی نیز ارائه دهیم. معمولا زمانی که افراد اقدام به تغییر ریجن اپل آیدی می‌کنند، موجودی حساب آن ها از بین خواهد رفت. برای جلوگیری از این مشکل بهتر است که با کمپانی اپل مکاتباتی انجام دهید. نکته بعدی که در تغییر ریجن اپل آیدی باید به آن توجه نمایید، تغییر زبان دستگاه آیفون شما می‌باشد. در صورتی که با زبان کشور جدید آشنایی ندارید، از یک مترجم آنلاین به انگلیسی کمک بگیرید.

چنانکه که از مطالعه این پست آموزشی لذت بردید، خوشحال می‌شویم مجموعه گیمیتو را در شبکه‌های اجتماعی خود ان را به دیگر دوستان خود معرفی کنید. ❤ چرا که سایت گیمیتو یک مجموعه بسیار کامل و جامع از خدمات آنلاین و ضروری مانند خرید اشتراک تلگرام پرمیوم، خرید گیفت کارت پلی استیشن و …. را در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *