کاربران عزیز موقتا پشتیبانی تلفنی در دسترس نمیباشد و تنها راه پشتیبانی در حال حاضر واتساپ میباشد

آموزش نحوه پیدا کردن ریجن پلی استیشن + « تغییر ریجن اکانت پلی استیشن »

آموزش نحوه پیدا کردن ریجن پلی استیشن + « تغییر ریجن اکانت پلی استیشن »

اگر برای اولین بار است که قصد خرید پلی استیشن 4 و یا پلی استیشن 5 دارید، در مورد ریجن صحبت های زیادی خواهید شنید. برخی به شما می‌گویند که ریجن آمریکا بهتر از ریجن چین است. از طرفی قیمت پلی استیشن 4 ریجن 1 نیز به مراتب بیشتر است. اما می‌توانید از یک پلی استیشن ریجن 2 استفاده کنید و از طرفی با پیدا کردن ریجن پلی استیشن و تغییر ریجن آن را به امکانات ریجن یک دست پیدا کنید. مشاورین سایت خدمات آنلاین پلی استیشن گیمیتو تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا با یک برنامه ریزی بسیار جامع و جذاب این مسیر را برای شما هموار کند و هر آنچه که نیاز دارید را به شما آموزش دهد. دقت کنید که ریجن پلی استیشن در برخی از بازی های خاص کاربرد دارد و گیمرهای بسیار کمی به آن نیاز خواهند داشت.

آیا تغییر ریجن اکانت پلی استیشن و یا کنسول ضروری است؟

بر اساس بررسی‌های صورت گرفته تغییر ریجن اکانت پلی استیشن ضروری نیست چرا که بیش از 98 درصد بازی ها در تمامی کشور ها به صورت یکسان است. اما نکته بسیار مهم در زبان استفاده از برنامه و همچنین خرید گیفت کارت کشور مورد نظر می‌باشد. در صورتی که بخواهید اکانت پلاس خود را شارژ کرده و تجربه یک بازی آنلاین داشته باشید، نیاز به خرید گیفت کارت پلی استیشن یک ریجن خاص دارید. در حال حاضر آمریکا یا همان ریجن 1 از معروفترین و جذابترین ریجن‌ های پلی استیشن است.

ریجن پلی استیشن چیست؟

شرکت سونی برای اینکه بتواند فروش خود را سازماندهی کند، محصول پلی استیشن 4 خود را تحت 4 ریجن اصلی به فروش رسانده است. امکانات بسیار محدودی در آن تغییر خواهید کرد که یکی از آن ها نوع کابل برق پلی استیشن می‌باشد. در صورتی که شما با خرید یک تبدیل 1 دلاری می‌توانید به سادگی آن را تغییر دهید. به صورت کلی پلی استیشن 4 ریجن اصلی دارد که عبارتند از:

  • ریجن 1 عبارت است از آمریکا، مکزیک، کانادا و برمودا
  • ریجن 2 عبارت است اروپای غربی، خاورمیانه، آفریقای جنوبی، مصر و ژاپن
  • ریجن 3 آسیای جنوب شرقی
  • ریجن 4 آمریکای مرکزی، آمریکای جنوبی و اقیانوسيه
  • ریجن 5 روسیه و آفریقا
  • ریجن 6 چین

شاید برای شما این سوال ایجاد شود که چرا اسم برخی از کشورها در این لیست وجود ندارد. معمولا الباقی کشورها زیر مجموعه این چهار منطقه خواهد شد. در صورتی که به دنبال ریجن کشور خاصی می‌باشید، می‌توانید از طریق آموزش پیدا کردن ریجن پلی استیشن در بخش بعد پاسخ آن را پیدا کنید. در صورتی که هنوز پلی استیشن خود را خریداری نکرده‌اید، می‌توانید در بخش کامنت‌ها با ما مطرح کنید تا همکاران ما به صورت دقیق پاسخ آن را برای شما عزیزان مطرح کنند.

پلی استیشن
ریجن اکانت ps5

به صورت کلی ما چیزی تحت عنوان ریجن اکانت ps5 نداریم، چرا که فروش دستگاه های پی اس 5 مقدار قابل توجهی نمی‌باشد. به همین دلیل نیز شرکت سونی آن را در حالت Free به بازار عرضه کرده است. نکته بعدی که باید آن را مد نظر قرار دهید، ریجن اکانت شما در پلی استیشن 5 می‌باشد که با استفاده از سایت https://www.playstation.com/ قابل دستیابی خواهد بود. ممکن است که با افزایش فروش پی اس 5 نظر شرکت سونی نیز مبنی بر تغییر استراتژی حالت ریجن آن باشد. اما در حال حاضر برای ریجن پلی استیشن 5 نباید هزینه بیشتری پرداخت نمایید.

نحوه تشخیص ریجن ps5

برخی از فروشگاه‌های غیر مجاز حالت Free ریجن پلی استیشن 5 را به شما اطلاع نمی‌دهند و حتی از شما به ازای ریجن 1 نیز هزینه دریافت می‌کنند که اساس اشتباه است. با توجه به این موضوع برای پیدا کردن ریجن پلی استیشن 5 می‌توانید از طریق کنسول بازی نیز اقدام نمایید، برای این منظور شما می‎‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید. ابتدا و پیش از انجام هر کاری  داخل  مرورگر خود عبارت « PlayStation®5 | Play Has No Limits » را  وارد نمایید. در این صورت صفحه اصلی سایت سونی به شما نمایش داده خواهد شد. پس از بررسی این صفحه متوجه می شوید که پلی استیشن شما هیچ ریجنی ندارد و تمامی روش های موجود در وب فارسی نیز مربوط به ریجن اکانت پلی استیشن 5 شما می‌باشد و نه کنسول.

تغییر ریجن اکانت پلی استیشن

گاها افراد پیدا کردن ریجن پلی استیشن را با پیدا کردن ریجن اکانت پلی استیشن اشتباه می‌گیرند. به همین دلیل است که نمی‌توانند به بازی های مورد علاقه خود نیز دسترسی  پیدا کنند. نکته بسیار مهم در استفاده از برخی بازی های به روز تغییر ریجن اکانت پلی استیشن است. البته این موضوع در خرید گیفت کارت پلی استیشن نیز تاثیر گذار است و آن هم به دلیل واحد پول پرداختی شما می‌باشد. با ما همراه باشید تا به صورت دقیق با تغییر ریجن پلی استیشن نیز آشنا شوید.

  • اولین نکته ای که در تغییر ریجن پلی استیشن باید مورد توجه قرار دهید، منطقه و کشور PS Store است. چرا که ریجن اکانت شما به صورت خودکار با آن هماهنگ می‌شود. در نتیجه برای تغییر ریجن اکانت پلی استیشن خود می‌توانید از گزینه Country/Region استفاده نموده و کشور مورد نظر خود را به آن اضافه نمایید.
  • دومین روش برای تغییر ریجن اکانت پلی استیشن استفاده از سایت playstation.com است. وارد سایت مذکور شوید و با استفاده از گزینه Sign in اکانت خود را وارد نمایید. البته با استفاده از آدرس ایمیل پلی استیشن و همچنین پسورد آن نیز می‌توانید دسترسی خود را تکمیل کنید. بعد از مشاهده حساب اصلی خود، صفحه را به سمت پایین بکشید تا گزینه Country/Region برای شما نمایش داده شود. حال به سادگی ریجن مورد نظر خود را بر اساس انواع ریجن در بخش بالا انتخاب نمایید.

آموزش ساخت اکانت پلی استیشن برای PS4 و PS5 « اکانت PSN رایگان »

برخی مواقع افراد ترجیح میدهند که به جای پیدا کردن ریجن پلی استیشن و به صورت شخصی اکانت خود را بسازند و در آن از ریجن مد نظر خود استفاده کنند. چرا که ریجن اکانت پلی استیشن بسیار مهمتر از کنسول آن می‌باشد. برای این منظور نیز می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید.

  • فارغ از اینکه کنسول پلی استیشن شما 4 و یا 5 است، باید دستگاه خود را به آخرین نسخه به روز رسانی کنید، در غیر این صورت برای ساخت اکانت پلی استیشن PSN دچار چالش خواهید شد.
  • پس از شروع به کار کنسول به دنبال گزینه « New User » بگردید و آن را انتخاب نمایید.
  • سپس اولین گزینه یا همان « Create a User » را انتخاب نموده تا بتوانید از سه روز تخفیف پلاس آن نیز بهره مند شوید.استیشن
  • در مرحله بعد به شما قوانینی نمایش خواهد داد که شما می‌توانید آن را به سادگی قبول کنید.
  • در مرحله بعد برخی از قوانین مهم مجدد یاد آوری می‌شود و سپس گزینه «Next» را انتخاب نمایید.
  • در گام بعدی سومین گزینه یا همان « New to PlayStation Network Create a User » را انتخاب کرده و اجازه دهید که مراحل ساخت حساب کاربری مورد نظر انجام شود.
  • زمانی که گزینه « Sign Up Now » به شما نمایش داده شد، آن را انتخاب کنید.
  • در مرحله بعدی از شما در خواست می‌شود که کشور و همچنین زبان مورد نظر خود را وارد نمایید. دقت کنید که قبل از ثبت نام، تاریخ تولد خود به میلادی را پیدا کرده باشید. « دقت کنید که سن شما باید بالای 18 سال باشد. »
  • در مرحله بعد به جای « City » یکی از شهرهای مورد علاقه کشور خود را انتخاب کرده و به جای « Post Code » نیز عدد 32118 را تایپ نمایید.
  • مرحله بعدی از شما ایمیل و همچنین یک پسورد معتبر و جدید درخواست خواهد کرد که به سادگی وارد ان می شوید. دقت کنید که در این صفحه یک گزینه جدید به شما نمایش میدهد که نباید آن را قبول نمایید. « I would Like to receive … »
  • در مرحله بعد می‌توانید آواتار مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
  • در این مرحله شما باید Online ID را انتخاب نمایید، دقت کنید که این آدرس برای بازی های آنلاین بسیار ضروری و مهم است. در ابتدای این مرحله باید نام و نام خانوادگی خود را نیز وارد کنید.
  • معمولا در این مراحل از شما در خواست می‌شود که ایمیل خود را تایید کرده و سپس اکانت شما ساخته خواهد شد.

کدام ریجن ps4 برای ایران بهتر است؟

گاها گزارش‌ هایی از گیمر های قدیمی ایران ثبت شده است که با وجود تغییر ریجن اکانت پلی استیشن خود، هنوز برای انجام برخی بازی ها مشکل و چالش دارند. با توجه به این موضوع پاسخ سوال « کدام ریجن ps4 برای ایران بهتر است؟ » برای ما بسیار مهم و ضروری خواهد بود. معمولا کنسول‌ های بازی متعلق به ریجن 3 شامل کشورهای کره جنوبی، هنگ کنگ و تایوان می‌شوند. شرکت سونی نیز گاها برای این کشور ها محدودیت‌هایی در نظر میگیرد و این موضوع روی کیفیت بازی ما نیز تاثیر گذار است. بر اساس بررسی‌های صورت گرفته ریجن 1 – 2 و 6 برای ایرانیان بسیار مناسب و جذاب می باشد. چرا که کشورهای قرار گرفته در این ریجن بهترین گیمر ها را به خود اختصاص داده اند و کشور آن ها نیز به عنوان یک کشور آزاد شناخته می‌شود.

سخن پایانی

در این بخش به صورت کامل و جامع در مورد پاسخ سوال آموزش نحوه پیدا کردن ریجن پلی استیشن + « تغییر ریجن اکانت پلی استیشن » صحبت کردیم. امروزه اکانت های پلی استیشن آمریکا و امارات بیشترین طرفدار را دارد. دقت کنید که در حال حاضر ساخت اکانت پلی استیشن آمریکا راحتی بسیار زیادی به دنبال دارد. چرا که برای خرید گیفت کارت پلی استیشن و همچنین بازی آنلاین نیز امکانات بسیار زیادی خواهید داشت. برای خرید دستگاه کنسول بازی نیز تمامی ریجن ها به غیر از ریجن 3 انتخاب مناسبی خواهد بود. چرا که در برخی مواقع ریجن 3 مشکلاتی به دنبال داشته که می‌تواند برای شما چالش برانگیز باشد.

در صورتی که از این پست آموزشی لذت بردید، خوشحال می‌شویم فروشگاه آنلاین گیفت کارت پلی استیشن گیمیتو را در شبکه های اجتماعی خود به دیگران نیز معرفی کنید. چرا که افراد بسیار زیادی برای خرید گیفت کارت پلی استیشن چالش دارند و گاها خدمات دریافتی آن ها نیز از کیفیت کافی برخوردار نیست. در صورتی که تجربه خرید گیفت کارت پلی استیشن از گیمیتو را دارید، در بخش کامنت های این پست آموزشی با ما به اشتراک بگذارید.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاربران عزیز موقتا پشتیبانی تلفنی در دسترس نمیباشد و تنها راه پشتیبانی در حال حاضر واتساپ میباشد