کاربران عزیز موقتا پشتیبانی تلفنی در دسترس نمیباشد و تنها راه پشتیبانی در حال حاضر واتساپ میباشد

صفر تا صد کالاف دیوتی گوشی

صفر تا صد کالاف دیوتی گوشی

آیا آماده پرش به بازی کالاف دیوتی هستید؟ این راهنما همه چیزهایی را که باید قبل از رفتن به هر جایی از این بازی ها بدانید، توضیح می دهد. اگر در مورد اینکه در کالاف دیوتی از کجا باید شروع کنید سؤالی دارید، این مطلب راهنمای شماست. در 20 سال گذشته، کالاف دیوتی یک بازی تیراندازی اول شخص در فضای بازی بوده است. اما چه تازه وارد باشید، چه از قبل بازگشته اید، یا هرگز بازی کالاف دیوتی را متوقف نکرده اید، ما همه چیزهایی را که باید قبل از شیرجه زدن در این بازی بدانید، بررسی می کنیم.

از این راهنما در گیمیتو استفاده کنید تا با نحوه پیمایش آن در قسمت های مختلف آشنا شوید و مطمئن شوید که از تجربه کالاف دیوتی هر آنچه می‌توانید و می‌خواهید دریافت می‌کنید. همچنین می توانید به فروشگاه گیفت کارت گیمیتو سری بزنید و در امنیت و آسایش انواع کارت های مورد نیاز برای خرید یا نصب بازی کالاف دیوتی گوشی (که از زمان عرضه اخیر خود پادشاه دنیای بازی های موبایل بوده است) اقدام کنید و از آن لذت ببرید. کالاف دیوتی گوشی رکورد بزرگترین هفته افتتاحیه را شکست و در هفت روز اول 100 میلیون بار دانلود شد.

کالاف دیوتی چیست؟

کالاف دیوتی یک بازی تیراندازی اول شخص است که در سال 2003 توسط اکتیویژن منتشر شده است. این اولین قسمت از فرنچایز کالاف دیوتی است  که در 29 اکتبر 2003 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این بازی پیاده نظام و جنگ تسلیحاتی ترکیبی جنگ جهانی دوم را با استفاده از نسخه اصلاح شده موتور بازی (id Tech 3 ) شبیه سازی می کند. بیشتر تم و گیم پلی این بازی شبیه به سریال مدال افتخار است. با این حال، کالاف دیوتی دیدگاه‌های متعددی را به نمایش می‌گذارد که در تئاترهای آمریکا، بریتانیا و شوروی در جنگ جهانی دوم به صحنه رفته‌اند.

این بازی برداشت جدیدی از متحدان تحت کنترل هوش مصنوعی ارائه کرد که از بازیکن در طول ماموریت‌ها حمایت می کنند و به تغییرات موقعیتی در طول بازی واکنش نشان می دهند. همچنین این بازی تاکید بیشتری بر بازی تیمی دارد که بر خلاف بازی‌های تک تیراندازی اول شخص قبلی به تصویر کشیده می شود. این بازی مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و چندین جایزه بهترین بازی سال را از سوی منتقدان دریافت کرد. سال جدید نیز با آمدن فصل 1  ” داستان سرباز” در کالاف دیوتی گوشی با قدرت شروع می شود. این فصل چندین پوسته اپراتور و طرح‌های اسلحه با مضمون داستان‌های عامیانه، و همچنین نقشه چند نفره جدید اتریوم، و یک گذرگاه جنگی و فروشگاه ارائه می‌دهد که مملو از محتوای جدید و هیجان‌انگیز است.

کالاف دیوتی چیست؟

کالاف دیوتی روی چه گوشی هایی اجرا می شود؟

گوشی های موبایل یک تیرانداز کاملاً جدید است که بر اساس فرنچایز کالاف دیوتی ساخته شده است. از میان انواع حالت‌های بازی چند نفره کلاسیک، آن را در برخی از محبوب‌ترین نقشه‌های تاریخ کالاف دیوتی قرار دهید. هنگام بازی در مسابقات چند نفره عمومی، تجربه و اعتبار کسب خواهید کرد، که به شما امکان می‌دهد مجموعه‌ای از سلاح‌ها، پیوست‌ها، امتیازات و موارد دیگر را باز کنید یا بخرید تا به ارتقای بازی خود کمک کنید. از آنجایی که همه شما می پرسید که آیا کالاف دیوتی گوشی در تلفن هوشمند شما کار می کند یا خیر؟، آیا دستگاه تلفن همراه شما با کالاف دیوتی گوشی موبایل شما سازگار است یا خیر؟

بنابراین ما در اینجا به شما خواهیم گفت که کالاف دیوتی گوشی بر روی چه دستگاه هایی قابل اجرا است. علاوه بر آن، وقتی نوبت به بازی کالاف دیوتی گوشی می‌رسد، هنگام انتخاب بهترین گوشی هوشمند احساس خستگی می کنید. با این حال، ما شما را با تجزیه و تحلیل توانمندترین دستگاه‌ها تحت پوشش قرار می دهیم. شباهت‌های مشخصی بین بازی‌های موبایل و بازی های رایانه شخصی وجود دارد. وقتی در حال خرید بهترین گوشی‌های هوشمند برای بازی کالاف دیوتی گوشی هستید، باید این شباهت‌ها را در نظر بگیرید.

  • کدام گوشی بهترین تراشه گرافیکی را دارد؟
  • کدام گوشی هوشمند بیشترین رم را دارد؟
  • کدام دستگاه سریعترین پردازنده را دارد؟

اینها سوالاتی مشابه با سوالاتی هستند که هنگام خرید یک کامپیوتر، بازی جدید از شما می پرسید. با این حال، با یک گوشی هوشمند، به هر مزیتی که می توانید به دست آورید، نیاز خواهید داشت – به خصوص با عنوان رقابتی مانند کالاف دیوتی گوشی. خوشبختانه، طیف متنوعی از دستگاه ها برای انتخاب وجود دارد، با بهترین مدل ها که بر اساس معماری اندروید ساخته شده اند.

این بازی را شما می توانید هم در گوش های آیفون و هم گوشی های اندروید نصب و اجرا کنید ولی برای اجرای این بازی نیاز به حداقل حافظه ای دارید. اما قبل از آن باید بدانید که دانلود کالاف دیوتی گوشی به 1.1 گیگا بایت داده نیاز دارد و پس از نصب به 2.6 گیگابایت می رسد.

حداقل حافظه یا RAM مورد نیاز برای اجرای بازی کالاف دیوتی گوشی در گوشی های اندروید و iOS:

·     اندروید

 حداقل رم مورد نیاز یک گوشی هوشمند اندرویدی 2 گیگابایت است که روی اندروید 5.1  لولیپاپ یا بالاتر اجرا می شود. اما اگر به دنبال بهترین گوشی‌های هوشمند برای بازی کالاف دیوتی گوشی هستید، یک گزینه عالی جدیدترین گوشی سامسونگ گلکسی مثل گلکسی  S21اولترا 5G است. این مدل گوشی می‌تواند کالاف دیوتی گوشی را بدون هیچ مشکلی اجرا کند و بهترین مدل مجهز به رم 16 گیگابایتی می‌باشد. همچنین از یک پردازنده  SM8350 اسنپ دراگون و یک پردازنده گرافیکی قدرتمند برخوردار است.

ضمن آنکه می‌تواند از بهترین اتصال به اینترنت در کلاس خود بهره‌مند شود. این گوشی های هوشمند در راس خود قرار دارند و در کنار آخرین آیفون، محبوب ترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار برای نصب بازی کالاف دیوتی گوشی هستند. علاوه بر برند سامسونگ، ردمجیک ZTE Nubia 5G ساخت چین گوشی هوشمندی است که شاید نام آن را نشنیده باشید. با این حال، با توجه به اینکه قیمت نسبتاً پایینی را ارائه می دهد، قطعاً یک مدعی برای این لیست است. این گوشی دارای برند آیفون یا سامسونگ نیست، اما همچنان یک گوشی هوشمند عالی برای کالاف دیوتی گوشی است.

·     iOS

 حداقل مورد نیاز این خواهد بود که هر دستگاه iOS اپل که دارای iOS 9 یا بالاتراست می تواند به راحتی کالاف دیوتی را اجرا کند. (علاوه بر این، بازی از آیفون 5S، آیفون 6، آیفون 6 پلاس، آیپد Air، آیپد مینی 2، آیپد مینی 3 و آیپد Touch پشتیبانی نمی کند.)

برای مثال، آیفون 12 پرومکس ممکن است از نظر قیمت کمی ناامید کننده باشد زیرا بسیار گران است، و متأسفانه این روندی است که آیفون های اپل تمایل دارند از آن پیروی کنند. اما این گوشی هوشمند با دوام با صفحه نمایش بسیار بزرگ است که آن را برای بازی کالاف دیوتی گوشی عالی می کند.

کالاف دیوتی روی چه گوشی هایی اجرا می شود؟

آیا کالاف دیوتی به گوشی آسیب می زند؟

اگرچه بازی کالاف دیوتی با گوشی می تواند یک بازی بسیار لذت بخش و آرامش‌بخش باشد اما در عین حال می تواند اعتیاد آور شود. همچنین، شما باید به تاثیرات احتمالی این بازی بر روی گوشی خود واقف باشید. هیچ مدرک مشخصی وجود ندارد که نشان دهد کالاف دیوتی به گوشی شما آسیب برساند، اما شواهدی وجود دارد که اگر زمان زیادی را صرف بازی کالاف دیوتی می کنید می تواند باعث ساییدگی و خراشیدگی دستگاه شود. اگر گوشی جدیدتری دارید، احتمال دارد مجبور شوید هزینه تعویض آن را نیز بپردازید، زیرا بعید نیست که گوشی شما مشمول گارانتی باشد. بنابراین، مراقب باشید که چقدر زمان صرف بازی می کنید و مطمئن شوید که از گوشی خود مراقبت می کنید تا دوام بیشتری داشته باشد.

تهدیدهای احتمالی

 با این حال چند خطر بالقوه وجود دارد که با انجام بازی‌ کالاف دیوتی در گوشی شما همراه است:

  1. ممکن است تلفن داغ شود و در دست گرفتن آن ناراحت کننده باشد. این موضوع به این دلیل است که بازی کالاف دیوتی گوشی اغلب انرژی زیادی مصرف می کند و می تواند باعث داغ شدن بیش از حد گوشی شود. وقتی گوشی داغ است، باتری کمتر قادر به نگه داشتن شارژ است. زیرا باتری گوشی حاوی مواد شیمیایی است که برای خنک نگه داشتن آن استفاده می کند. وقتی گوشی داغ است، این مواد شیمیایی کمتر قادر به کارکردن هستند.
  2. اگر مکرراً در حال بازی کردن کالاف دیوتی گوشی هستید، ممکن است باتری گوشی آنقدر دوام نیاورد. انجام بازی‌ کالاف دیوتی گوشی همچنین می‌تواند مقدار زیادی از عمر باتری گوشی شما را بگیرد، بنابراین مهم است که به میزان استفاده از تلفن خود و مدت عمر باتری آن توجه داشته باشید. دلیل این امر این است که هنگامی که گوشی در حالت آماده به کار است، به طور فعال از برق استفاده نمی کند، اما باتری همچنان در حال خالی شدن است، زیرا گوشی همچنان از برق برای کارکردن سخت افزار آن استفاده می کند.

در مجموع، انجام بازی کالاف دیوتی گوشی به تنهایی تاثیری بر سلامت باتری نخواهد داشت. انجام کالاف دیوتی برای مدت زمان طولانی است که روی باطری گوشی تاثیر منفی می‌گذارد. اگر برای مدت طولانی از گوشی خود استفاده نمی کنید، باید هر چند روز یک بار آن را شارژ کنید. اما اگر اغلب از گوشی خود برای بازی کالاف دیوتی گوشی استفاده می کنید و آن را شارژ نمی کنید، ممکن است باتری شما به این اندازه دوام نیاورد.

نحوه نصب کالاف دیوتی گوشی بر روی اندروید و iOS

بسیاری از افراد ممکن است اطلاعات کافی نداشته باشند. به همین خاطر نمیدانند که چگونه می توانند بازی کالاف دیوتی را بر روی گوشی خود دانلود و نصب کنند. اما باید بگویم دانلود و نصب کالاف دیوتی بسیار ساده است و تنها چند دقیقه زمان می برد. اما بسته به دستگاه تلفن همراهی که استفاده می کنید کمی متفاوت است. در ادامه نحوه دانلود و نصب بازی را در هر دو گوشی اندروید و iOS را آموزش می دهیم:

·     گوشی های اندروید

اول: گوشی خود را باز کنید و وارد فروشگاه Google Play شوید.

دوم: به نوار جستجو بروید و کالاف دیوتی گوشی (موبایل) را تایپ کنید.

سوم: بازی را پیدا کنید و روی  install کلیک کنید.

چهارم: منتظر بمانید تا بازی نصب شود و زمانی که بازی تمام شد آن را در صفحه اصلی خود پیدا کنید و روی start کلیک کنید.

ممکن است برای نصب بازی کالاف دیوتی لازم باشد آن را از اپ استور خریداری کنید و نسخه پولی آن موجود باشد که برای این کار خرید گیفت کارت گوگل پلی را به شما توصیه میکنیم. شما می توانید بعد از خرید این کارت به حساب کاربری خود بروید واقدام دانلود و نصب آن کنید.

·     گوشی های  iOS

  • گوشی خود را باز کرده و وارد اپل استور شوید
  • به نوار جستجو بروید و کالاف دیوتی گوشی (موبایل) را تایپ کنید
  • بازی را پیدا کنید و روی install کلیک کنید
  • منتظر بمانید تا بازی نصب شود و زمانی که بازی تمام شد آن را در صفحه اصلی خود پیدا کنید و روی start کلیک کنید.

شاید لازم باشد که برای نصب کالاف دیوتی گوشی، نسخه پولی آن را تهیه کنید که بعد از خرید گیفت کارت اپل آیتونز به حساب کاربری خود در اپل استور می شوید و در آسایش و امنیت خاطر این بازی را دانلود و سپس اقدام به نصب و مراحل گفته شده می کنید.

تکنیک های خفن کالاف دیوتی

کالاف دیوتی گوشی، ترکیبی هیجان‌انگیز از اکشن‌ها را در گیم پلی چند نفره و بتل رویال به ارمغان می آورد و یکی از محبوب‌ترین بازی‌های تیراندازی در دستگاه های تلفن همراه است. اما اگر در این بازی تازه کار هستید، چیزهای زیادی برای شروع و برنده شدن در مسابقات و افزایش تجربه وجود دارد. بنابراین بیایید در نکات و ترفندهای گسترده به نحوه استفاده و تکنیک‌های خفن  کالاف دیوتی بیشتر بپردازیم.

تکنیک‌ها

  • ذخیره سازی دستگاه را آماده کنید: برای نصب CoD: Mobile و برای داده های بازی به حدود 1.6 گیگابایت فضای ذخیره سازی نیاز دارید.
  • فعالیت‌ها و هشدارهای پس‌زمینه را خاموش کنید.
  • از ورود به حساب کاربری فیسبوک یا کالاف دیوتی استفاده کنید. متاسفانه هیچ نام کاربری/رمز ورود به سیستم وجود ندارد، شما باید از فیس بوک، حساب کالاف دیوتی اکتیویژن خود استفاده کنید یا به عنوان مهمان بازی کنید.
  • هدفون خود را وصل کنید زیرا بازی با هدفون یک حرکت حرفه ای است.
  • به اتصال اینترنت نیاز دارید.
  • روشنایی را بالا ببرید و روشنایی خودکار صفحه را خاموش کنید.
  • کنترلر Xbox یا PS خود را وصل کنید. اگر در این مورد به اطلاعات بیشتری نیاز دارید پست آموزشی بازی با پابجی با دسته PS4 در آیفون را مطلعه کنید.
  • برای فعال کردن دراپ شات، دکمه prone را روشن کنید.
  • سرعت پیشرفت گذرگاه نبرد خود را افزایش دهید.
  • بازی دوستان خود را تماشا کنید.
  • چند نفره بازی کنید و روی دکمه انتخاب (در بالای شروع) ضربه بزنید تا نوع بازی را انتخاب کنید.
  • حساسیت بازی را تنظیم کنید.
  • کیفیت گرافیک را تغییر دهید.
  • آمار اسلحه ها را بررسی کنید.
  • XP خود را افزایش دهید تا قفل بارگذاری های بیشتری باز شود. در حین بازی، XP را برای رتبه بندی کسب خواهید کرد.
  • سلاح های خود را هوشمندانه انتخاب کنید.
  • سلاح های خود را ارتقا دهید.
  • شما واقعا نمی‌توانید در بازی چند نفره پنهان شوید.
  • لباس قرمز نپوشید.
  • به حرکت خود ادامه دهید.
  • از اسلاید استفاده کنید.
  • با کراچ آشنا شوید.
  • خطوط امتیاز هواپیماهای دشمن را از بین ببرید.
  • نبرد را به سمت دشمن ببرید.
  • جایی را که فرود می آیید با دقت انتخاب کنید.

نحوه نصب کالاف دیوتی گوشی بر روی اندروید و iOS

جمع بندی نهایی

در این مقاله سعی کردیم که صفر تا صد کالاف دیوتی را بررسی کنیم.  در کل می توان گفت که کالاف دیوتی یک تجربه عمیق از بازی های موبایلی است. یکی از بزرگ ‌ترین دلایل موفقیت خیره‌کننده آن، حجم محتوایی است که در یک بازی ارائه می‌شود. همچنین، این بازی فراگیر با روایت های جذاب خود، ردپایی پاک نشدنی در صنعت بازی به جای گذاشته است و میلیون ها بازیکن در سراسر جهان را مجذوب خود کرده است. تکامل کالاف دیوتی گوشی از آغاز ورود تا وضعیت فعلی آن به عنوان یک غول‌ بازی، گواهی بر جذابیت ماندگار آن است.

امیدواریم که بتوانید این بازی هیجان انگیز را با توجه به نکات گفته نصب کنید و اوقات خوش و هیجان انگیزی را در کنار دوستان خود با بازی در کالاف دیوتی داشته باشید. اگر این پست آموزشی برای شما مفید بود، خوشحال می شویم آن را برای دوستان خود در دیگر رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا آنها نیز از اطلاعات آن و دیگر امکانات گیمیتو بهره ببرند. علاوه بر آن اگر در این مطلب برای شما سئوال یا چالشی ایجاد شده است، حتما آن را مطرح کنید تا همکاران ما در اسرع وقت به شما پاسخ دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاربران عزیز موقتا پشتیبانی تلفنی در دسترس نمیباشد و تنها راه پشتیبانی در حال حاضر واتساپ میباشد