اکانت پرمیوم تلگرام رایگان چیست و با چه روش هایی می‌توان آن را به دست آورد؟

اکانت پرمیوم تلگرام رایگان

درود بر دنبال کنندگان سایت گیمیتو، ما اومدیم با یک پست آموزشی بسیار جذاب و کاربردی در مورد آخرین آپدیت جدید تلگرام. شاید عبارت اکانت پرمیوم تلگرام رایگان بارها و بارها به گوش شما خورده باشد. در این بخش پست آموزشی قصد داریم علاوه بر بررسی نحوه خرید اکانت تلگرام پرمیوم به نسخه های رایگان آن نیز اشاره کنیم. افراد بسیار زیادی در این مسیر معمولا امنیت اطلاعات خود را در خطر قرار میدهند. نکات مطرح شده در این بخش برای شما بسیار جذاب و مفید خواهد بود.

دقت کنید که در ایران برنامه تلگرام محبوب ترین اپلیکیشن پیام رسان است. به همین دلیل نسخه پولی تلگرام برای ایرانیان بسیار جذاب است و می‌تواند مزایای بسیار زیادی به دنبال داشته باشد. دقت کنید چه نسخه IOS و چه نسخه اندرویدی این برنامه در حال حاضر محدودیت‌هایی نسبت به شماره ایران دارد و تنها با ادغام دو اکانت می‌توانید اطلاعات خود را حفظ نمایید. سعی کنید در زمان فعال سازی و یا خرید اکانت پرمیوم تلگرام رایگان به این نکته توجه نمایید.

اکانت تلگرام پرمیوم چیست؟ « Telegram Premium »

28 تیر ماه 1402 بود که تلگرام آپدیت جدید خود را روانه بازار کرد. تلگرام با وجود 700 میلیون دنبال کننده در دسته برترین برنامه‌های پیام رسان است. نسخه جدید تلگرام به نوعی ترکیبی از اینستاگرام و واتساپ می‌باشد و کسانی که از نسخه پرمیوم آن استفاده می‌کنند، به امکانات فوق العاده‌ای دسترسی خواهند داشت. متاسفانه امکان استفاده از اکانت تلگرام پرمیوم با شماره ایران وجود ندارد. به همین دلیل است که همراه با اکانت تلگرام پرمیوم نیاز به یک شماره مجازی نیز خواهیم داشت. البته برخی از افراد ترجیح میدهند که به جای ادغام دو شماره، بعد از فعالسازی اکانت تلگرام پرمیوم خود، شماره ایران خود را با شماره مجازی جایگزین کنند. در این صورت نیز به اکانت تلگرام پرمیوم دسترسی پیدا می کنند.

مهمترین قابلیت تلگرام پرمیوم، امکان استوری گذاشتن در تلگرام است. این قابلیت به نوعی علاوه بر امکانات تجاری که در اختیار افراد قرار میدهد، برای کاربران اجازه برقراری ارتباط بهتری را نیز فراهم می کند. در صورتی که بخواهید از نسخه رایگان تلگرام استفاده نمایید، باید تبلیغات آن را تحمل کنید. از طرفی برای عضویت در برخی از کانال ها و گروه‌ها نیز محدودیت خواهید داشت. در ذخیره سازی اطلاعات و تبادل فایل‌های بزرگ نیز چالش‌های متفاوتی را تجربه خواهید کرد. بنابراین  فعال سازی اکانت پرمیوم تلگرام رایگان و یا خرید آن برای شما امری جذاب خواهد بود.

چگونه تلگرام پریمیوم را فعال کنیم؟

مراحل فعالسازی تلگرام پرمیوم بسیار ساده است و شما می‌توانید با چند حرکت ساده به راحتی آن را فعال نمایید. برای این منظور لازم است که گیفت کارت اپل و یا گیفت کارت گوگل پلی را استفاده کنید. البته برای ایرانیان روش اندکی متفاوت است و باید از سایت‌های معتبر در این حوزه مانند گیمیتو اکانت فعال آن را خریداری کنید. در صورتی که قصد دارید اکانت پرمیوم تلگرام را از طریق اپلیکیشن آن فعال نمایید، لازم است مراحل زیر را دنبال کنید.

  • بخش تنظیمات تلگرام را باز نمایید.
  • سپس به دنبال آخرین گزینه تنظیمات به نام “Telegram Premium” بگردید.
  • با استفاده از بخش Subscribe به صفحه پرداخت وصل خواهید شد.
  • در صورتی که با شماره کشورهای آمریکایی و اروپایی به تلگرام وصل شده باشید، می‌توانید از طریق پرداخت Pay Pal و انواع گیفت کارت حساب خود را تغییر دهید.

دقت کنید که با شماره ایران و دیگر کشورهای تحریم، معمولا گزینه “Telegram Premium” بدون اکشن است. در صورتی که روی آن نیز کلیک کنید، نمی‌توانید به یک صفحه خرید و … منتقل شوید و باید اکانت فعال را خریداری نمایید.

اکانت تلگرام پرمیوم رایگان چگونه فعال کنیم؟

با توجه به امکانات بسیار زیاد تلگرام پرمیوم افراد بسیار زیادی ترجیح میدهند که از آن استفاده کنند. با توجه به محدودیت ایران به حساب‌های بین المللی، نسخه رایگان آن برای ما بسیار حیاتی و مهم خواهد بود. معمولا 95 درصد تبلیغات مربوط به اکانت پرمیوم تلگرام رایگان غیر واقعی است. شما نسخه‌های هک شده تلگرام را استفاده خواهید کرد که کیفیت بسیار پایینی دارد. در برخی مواقع حتی پیامک فعالسازی نیز برای آن ارسال نخواهد شد. با این حال چند روشی که امکان فعال سازی اکانت تلگرام پرمیوم را دارد به شما آموزش خواهیم داد. دقت کنید که فعال سازی اکانت پرمیوم تلگرام رایگان معمولا در گوشی‌های اندرویدی به مراتب ساده تر از گوشی‌های کمپانی اپل خواهد بود.

اکانت پرمیوم تلگرام رایگان

·      دانلود نسخه های غیر رسمی

برخی از سایت‌های ایرانی و روسی به شما امکان دانلود نسخه‌های هک شده تلگرام پرمیوم را خواهند داد. این نسخه ها که به تلگرام کرک شده نیز معروف می‌باشند، معمولا دارای تبلیغات بسیار زیادی هستند و می‌توانند برای مدت زمانی در گوشی شما فعال باشند. اما بعد از مدت زمان کوتاهی در حدود 1 ماه، برنامه دچار اختلال بسیار زیادی می شود. چرا که سرورهای اصلی این برنامه توسط تلگرام شناسایی شده و در نتیجه نیز دچار چالش و مشکل خواهد شد. نکته بعدی که در استفاده از اکانت پرمیوم تلگرام رایگان باید مد نظر قرار دهید، امنیت اطلاعات شما است. چرا که در برخی مواقع شما از یک اکانت اورجینال استفاده می‌کنید، اما حساب شما در حال بررسی توسط انواع هکرها است.

زمانی که در مورد امنیت اطلاعات با افراد صحبت می‌کنیم، معمولا به عدم وجود اطلاعات با ارزش اشاره می‌کنند که این موضوع نیز اشتباه است. در ساده‌ترین حالت یک هکر می‌تواند بد افزارهایی روی گوشی شما نصب کند و از قدرت سخت افزار گوشی شما استفاده کند. به همین دلیل است که افراد عاقل از اکانت پرمیوم تلگرام رایگان استفاده نمی‌کنند و با پرداخت هزینه‌ای بسیار کم اقدام به خرید اکانت پرمیوم تلگرام خواهند کرد. چرا که در این صورت علاوه بر حفظ حریم خصوصی خویش، سخت افزار خود را نیز در امان نگه خواهند داشت.

·      استفاده از گیفت کارت های رایگان

یکی از ساده‌ترین راهکارهای به دست آوردن اکانت پرمیوم تلگرام رایگان، استفاده از گیفت کارت‌ های رایگان است. در صورتی که در سطح وب یک جستجو انجام دهید، متوجه انواع مسابقه و همچنین چلنج‌ها با گیفت کارت رایگان خواهید شد. دقت کنید که این گیفت کارت ها را به صورت شخصی دریافت کنید. چرا که در حالت عمومی معمولا قابلیت استفاده ندارند و خالی شده‌اند. برخی از مجموعه‌های غیر مجاز گیفت کارت گوگل پلی را به ازای تبدیل شماره ایران شما به یک شماره مجازی به فرد میدهند. دقت کنید که این موضوع در آینده برای شما چالش های حقوقی به همراه خواهد داشت. به همین دلیل است که امن ترین راه خرید اکانت پرمیوم تلگرام است.

·      استفاده از انواع ایردراپ در دنیای کریپتو

یکی از بهترین راه‌های به دست آوردن اکانت پرمیوم تلگرام رایگان استفاده از ایردراپ‌‌های معتبراست. در این حالت شما حساب کیف پول کریپتو خود را به یکی از پروژه های ارز دیجیتال متصل خواهید کرد. سپس فضای مجازی آن ها را دنبال می‌کنید و در فضای مجازی خود نیز تبلیغات آن ها را انجام میدهید. آن ها نیز به دو صورت اکانت پرمیوم تلگرام رایگان به شما خواهند داد. در حالت اول به صورت رندوم برای برخی از کیف پول‌ها ارز دیجیتال واریز می‌کنند. شما می‌توانید با تبدیل این ارز دیجیتال ها تلگرام، حساب خود را از یک حساب معمولی به یک حساب پرمیوم تبدیل نمایید. در این روش معمولا هیچ خطری حساب شما و یا کیفیت پول شما را تهدید نخواهد کرد. به شرطی که از همان ابتداء یک پروژه مناسب را پیدا نمایید.

دومین روش به دست آوردن اکانت پرمیوم تلگرام رایگان استفاده از گروه‌‌های تعریف شده از سمت ایردراپ است. در این روش معمولا برخی از دنبال کنندگان خود را به صورت رندوم انتخاب می‌کنند و به آن ها امکان استفاده از تعدادی محدود اکانت تلگرام پرمیوم خواهند داد. دقت کنید که استفاده از ایردراپ ها معمولا به شانس بسیار بستگی دارد. البته مبلغ واریزی از سمت این شرکت ها می‌تواند در تلگرام، بروکر و صرافی به گیفت کارت تبدیل شود و سپس علاوه بر حساب شخصی شما، چند حساب دیگر را نیز به حالت پرمیوم تبدیل کند. معمولا دنبال کنندگان یک فرد در شبکه‌های اجتماعی نیز روی این موضوع تاثیر گذار خواهد بود.

·      دانلود نسخه مود شده تلگرام پرمیوم

در کشورهای بسیار زیادی از جمله ایران افراد به جای خرید اکانت پرمیوم تلگرام از نسخه مود شده آن استفاده می‌کنند. در این حالت شما نمی توانید به تمامی امکانات تلگرام مانند استوری گذاشتن دسترسی داشته باشد. اما می‌توانید بدون تبلیغات اسپانسری تلگرام به استفاده خود ادامه دهید. در برخی از نسخه ها نیز می‌توانید از امکاناتی مانند استوری تلگرام نیز استفاده نمایید. دقت کنید که دانلود نسخه مود شده تلگرام پرمیوم فقط و فقط از سایت‌های معتبر انجام شود. در این صورت امنیت حساب خود را نیز در بالاترین حالت نگه خواهید داشت. در صورتی که تلگرام شما با اختلال مواجه شد، سعی کنید که از همان سایت اولیه آپدیت آن را نیز دانلود کنید.

چرا که نسخه های مود شده تلگرام پرمیوم معمولا بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی آپدیت می‌شوند. در این صورت شما نیز به عنوان یک کاربر تلگرام پرمیوم نیاز دارید که نسخه مورد استفاده خود را به روز رسانی نمایید. دقت کنید استفاده از این روش برای کاربران آیفونی امکان پذیر نخواهد بود. بهترین راه برای آن ها خرید گیفت کارت اپل و فعال سازی قانونی اکانت پرمیوم تلگرام است.

اکانت پرمیوم تلگرام رایگان

مزایای اکانت پرمیوم تلگرام نسبت به تلگرام معمولی چیست؟

اگر بخواهیم در مورد مزایای اکانت تلگرام پرمیوم به نسبت نسخه رایگان آن صحبت کنیم، قطعا چندین و چند پست آموزشی نیاز خواهد بود. به همین دلیل یک توضیح اجمالی و خلاصه در مورد آن بیان خواهیم کرد. دقت کنید که چه در نسخه مود شده و چه در نسخه رایگان بیش از 80 درصد این امکانات در دسترس نخواهد بود. در صورتی که قصد استفاده از تمامی آن ها را دارید، باید اقدام به خرید اکانت پرمیوم تلگرام نمایید.

·      ایموجی های جذاب / « ایموجی های پرمیوم تلگرام رایگان »

یکی از مهمترین دلایلی که افراد تمایل به استفاده و نصب تلگرام پرمیوم دارند، ایموجی‌های متفاوت و جذاب آن است. در گذشته ایموجی‌های متحرک تلگرام بسیار جذاب بود، حال فرض کنید که امکان سه بعدی سازی آن نیز وجود داشته باشد. از طرفی با تغییر سایز و همچنین نوع رنگ بندی این ایموجی‌های متحرک می‌توان از آن ها لذت ویژه‌ای برد. به این نکته نیز توجه نمایید که حتی اگر ایموجی‌های پرمیوم تلگرام را دانلود کنید، به شما اجازه استفاده نخواهد داد. بنابراین گول تبلیغاتی از این دست را نخورید و اگر به آن ها نیاز دارید، از نسخه رسمی تلگرام استفاده کنید.

·      تبدیل ویس های افراد به متن

گاها گوش دادن صدای دیگران برای ما سخت است و از طرفی هندزفری و ایرپاد نیز با خود نداریم. در این صورت می‌توانید از قابلیت جدید تلگرام پرمیوم استفاده کنید که در آن صدای افراد را به صورت یک متن به شما نمایش خواهد داد. با استفاده از هوش مصنوعی استفاده شده در این بخش می‌توانید از کیفیت بسیار بالایی بهره‌مند شوید. حتی اگر گفته‌های طرف مقابل یک لهجه حداقلی داشته باشد، هوش مصنوعی تلگرام به سادگی آن را درک خواهد کرد.

·      استوری گذاشتن در تلگرام

دلیل 90 درصد افراد از دانلود اکانت پرمیوم تلگرام رایگان، استوری گذاشتن در تلگرام است. البته قابلیت استوری گذاشتن افراد معمولا بسیار خلاقانه تر از اینستاگرام است و شما به سادگی می‌توانید از بخش به بخش آن لذت ببرید. نکته بسیار جذاب استوری گذاشتن در تلگرام این است که اگر طرف مقابل شما از تلگرام معمولی استفاده کند، باز هم می‌تواند استوری شما را ببیند. البته خرید اکانت پرمیوم تلگرام  بسیار امن‌تر و مطمئن‌تر خواهد بود. چرا که در برخی از نسخه‌های مود شده با پرداخت هزینه کمتر اقدام به نصب تلگرام پرمیوم می‌کنید، اما قابلیت استوری گذاشتن در آن با اختلال مواجه خواهد بود.

·      تیک آبی

نسخه آپدیت شده تلگرام به نوعی اضافه کردن ویژگی‌ های اینستاگرام به تلگرام می باشد. به همین دلیل کسانی که از نسخه پرمیوم آن استفاده می‌کنند، در کنار اسم خود یک تیک آبی ثبت شده دارند. این تیک آبی برای کسانی که در یک حوزه خاص فعالیت می‌کنند و رقبای بسیار زیادی دارند، جذاب می باشد. چرا که این تیک آبی به صورت ناخودآگاه روی اعتماد سازی افراد تاثیر گذار است. از طرفی شما برای معرفی و همچنین برندینگ بهتر خود می‌توانید از تعداد کاراکتر بیشتری استفاده کنید که این موضوع نیز بسیارجالب توجه می باشد.

·      سرعت دانلود بسیار بالا

حتی اگر اقدامی برای دانلود تلگرام پرمیوم برای اندروید به صورت رایگان نیز داشته باشید، نمی‌توانید از قابلیت سرعت بالای دانلود بهره‌مند شوید. چرا که تلگرام پهنای باند آزاد خود را فقط و فقط در اختیار کسانی قرار خواهد داد که از نسخه‌های رسمی استفاده کرده و از طرفی در سایت تلگرام نیز صورت حسابی به نام آن ها ثبت شده باشد. البته این سرعت به صورت دو طرفه تقدیم شما خواهد شد و برای آپلود فایل‌های پر حجم نیز چالشی نخواهید داشت. اگر یک گروه و یا کانال تلگرامی معتبر دارید، به سادگی می‌توانید با سرعت بالاتر اطلاعات خود را دانلود و آپلود کنید و در زمان خود نیز صرفه جویی  نمایید.

·      مدیریت چت و ارتباطات حرفه‌ای

معمولا افراد در ایران تعداد بسیار زیادی کانال و گروه تلگرامی دارند و نمی‌توانند از تمامی آن ها نیز استفاده کنند. چرا که مدیریت درستی نداشته و از طرفی پوشه بندی آن ها نیز به صورت محدود انجام می شود. با اکانت پرمیوم تلگرام رایگان می‌توانید به سادگی تعداد پین پیام‌های خود را افزایش دهید و از طرفی دسترسی خود به اطلاعات قدیمی را نیز بهبود بخشید. قطعا نسخه تلگرام پرمیوم جدید بسیار جذاب و جامع است و می‌توانید نیاز هر شخصی را پاسخ دهد.

·      آیکون اختصاصی متفاوت

اکانت پرمیوم تلگرام تمام ویژگی های خود را به صورت اختصاصی دراختیار افراد قرار خواهد داد. حتی شما می‌توانید نوع آیکون اکانت خود را نیز به صورت اختصاصی تغییر دهید. در این صورت دسترسی به هر بخش آن ساده‌تر انجام خواهد شد. حال اگر برای تلفن همراه خود از یک تم اختصاصی استفاده می‌کنید، بهترین و جذابترین آیکون را برای آن انتخاب خواهید کرد. این ویژگی شاید از نظر شما بسیار مهم نباشد، اما برای کسانی که از قابلیت Shair Screen به دفعات استفاده می‌کنند، جذاب و کاربردی خواهد بود.

·      عملکرد اختصاصی و ویژه برای Privet Chat

گفت و گوی های خصوصی برای افراد بسیار مهم است. تلگرام نیز برای این حالت گفتگو چند ویژگی خاص در نظر گرفته است که حریم خصوصی افراد را افزایش دهد. این ویژگی معمولا در هر آپدیت تلگرام پرمیوم بهینه‌تر خواهد شد. به عنوان مثال در گذشته امکان خروجی گرفتن از پیام‌های چت شخصی وجود داشت. اما با آپدیت جدید این کار امکان پذیر نیست و در صورت رضایت طرف مقابل می‌توانید به چنین ویژگی دسترسی داشته باشید.

اکانت پرمیوم تلگرام رایگان

سخن پایانی

در این بخش به صورت اجمالی، اما کاربردی در مورد اکانت تلگرام پرمیوم رایگان و همچنین روش‌های نصب آن صحبت کردیم. در صورتی که شما نیز تجربه نصب تلگرام پرمیوم به صورت رایگان دارید، در بخش نظرات این پست آموزشی با ما به اشتراک بگذارید. در پایان لازم به است به یک نکته بسیار مهم اشاره نماییم و آن هم محدودیت‌های نسخه کرک شده تلگرام پرمیوم است. شاید بتوانید قابلیت پین کردن و مدیریت چت تلگرام پرمیوم را به دست آورید. اما امکان استفاده از پهنای باند آزاد و همچنین استوری گذاشتن در تلگرام را نخواهید داشت.

نکته بعدی که در نصب و فعالسازی اکانت پرمیوم تلگرام رایگان باید مد نظر قرار دهید، حریم خصوصی شما می باشد؛ معمولا پنیر مجانی در تله موش پیدا می‌شود. حال اگر یک سایت و گروه به شما امکان استفاده از اکانت پرمیوم تلگرام رایگان میدهد، حتما برنامه را با نرم افزار های مختلف مورد بررسی قرار دهید و امنیت آن را چک کنید. در این صورت می‌توانید اطمینان داشته باشید که این برنامه هیچ گونه بد افزاری روی سیستم شما نصب نمی‌کند. درشرایطی که اکانت تلگرام اختصاصی است و دیگر امکان فعال سازی آن را ندارید، حتما به مسدود شدن حساب خود نیز توجه کنید. در برخی مواقع افراد بعد از فعالسازی اکانت پرمیوم تلگرام رایگان، حساب کاربری خود را از دست میدهند. چرا که این تلگرام از به روزترین امکانات برای بررسی این موضوع استفاده خواهد کرد. در صورتی که از مطالعه این پست آموزشی لذت بردید، خوشحال می‌شویم گیمیتو را در شبکه‌های مجازی خود به دیگران معرفی کنید. با گیمیتو می‌توانید از انواع گیفت کارت اپل، گوگل پلی، پلی استیشن و … بهره مند شوید. ❤

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *