گیفت کارت پلی استیشن پلاس چیست؟

گیفت کارت پلی استیشن پلاس

گیفت کارت پلی استیشن پلاس چیست؟

درود بر دنبال کنندگان گیمیتو، ما اومدیم با یک پست آموزشی بسیار جذاب در مورد انواع گیفت کارت پلی استیشن. امروزه بازی کردن یکی از مهمترین تفریحات افراد است و می‌تواند روی سلامت ذهن و آن ها نیز تاثیر مستقیم بگذارد. اما تنهایی بازی کردن همیشه جذاب نیست و اگر شما بتوانید با افرادی بازی کنید که هر یک از آن ها می‌شناسید، جذابیتی دو چندان خواهد داشت. با توجه به این نکات خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس، مطرح می‌شود. دقت کنید که استفاده از اکانت پلی استیشن پلاس و یا اکانت‌های اشتراکی چالش‌های خاص خود را دارد. به همین دلیل بهتر است که قبل از خرید و انتخاب پلن فعال مزایا و معایب هر یک را مورد بررسی قرار دهید. امروزه سایت های بسیار زیادی انواع گیفت کارت پلی استیشن پلاس را به فروش میرسانند و شما می‌توانید از آن استفاده نمایید.

گیفت کارت پلی استیشن چیست؟

برای استفاده از برخی خدمات پلی استیشن 4 و یا پلی استیشن 5 نیاز به اکانت پلاس دارید. اکانت پلاس برای شما مزایای بسیار زیادی به دنبال دارد. از جمله مهمترین آن استفاده از بازی های به روز و جذاب می‌باشد. در صورتی که قصد بازی آنلاین همراه با دوستان خود دارید، استفاده از پلی استیشن برای شما امری جذاب خواهد بود. نکته بعدی که باید مد نظر قرار دهید، استفاده از آپدیت های پولی بازی های پرطرفدار است.

امروزه بازی های پلی استیشن پولی بسیار پرطرفدار است، اما با استفاده از اکانت پلاس می‌توانید برخی از آن ها را به صورت رایگان دریافت کنید. دقت کنید که گیفت کارت پلی استیشن یک رمز 10 الی 12 کاراکتری است که در اکانت پلی استیشن خود وارد می‌نمایید. برای اطلاعات بیشتر نیز می‌توانید از بخش مقالات سایت گیمیتو استفاده کنید و به پست آموزشی « نحوه تغییر ریجن اپل آیدی » مراجعه نمایید. در این صورت می‌توانید با نحوه استفاده از گیفت کارت پلی استیشن پلاس نیز آشنا شوید. دقت کنید پلیرهایی که حساب بین المللی دارند، نیاز به خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس ندارند و می‌توانند از اکانت های معمولی استفاده کنند. در بخش‌های بعدی این موضوع را به صورت دقیق مورد بررسی قرار خواهیم داد.

مزایای خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس چیست؟

با توجه به نوع کنسول فرد، امتیازات و همچنین شرایط تخفیفی افراد کاملا متفاوت است. از طرف دیگر هنگام خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس باید به ریجن خود نیز توجه نمایید. چرا که بازی های رایگان در هر ریجن با توجه به نیاز و همچنین فرهنگ آن ها ثبت خواهد شد. به عنوان مثال در برخی مواقع یک بازی پرطرفدار در ریجن آمریکا ثبت و رایگان می‌شود. اما همان بازی در یک ریجن آسیایی ممنوع خواهد بود و امکان استفاده از آن وجود ندارد. در بخش های بعدی این موضوع را به صورت دقیق مورد بررسی قرار خواهیم داد. اما در این بخش به اختصار مزایای استفاده از گیفت کارت پلی استیشن پلاس اشاره خواهیم کرد.

1.           انجام بازی آنلاین به دوستان ویژه Ps 4 و Ps 5

کسانی که کنسول Ps 4 و Ps 5 دارند، برای بازی آنلاین نیاز به تهیه گیفت کارت پلی استیشن پلاس خواهند داشت. در غیر این صورت استفاده از اینترنت به تنهایی، برای شما قابل استفاده نخواهد بود.

2.           دریافت بازی هدیه رایگان به صورت ماهانه

کسانی که از کنسول پلی استیشن 4 استفاده می‌کنند با استفاده از گیفت کارت پلی استیشن پلاس می‌توانند، ماهانه دو بازی پرطرفدار تهیه کنند. این بازی ها به صورت کاملا تصادفی خواهد بود، اما از لیست بازی های پرطرفدار در ریجن شما انتخاب خواهد شد.

کسانی که از پلی استیشن 5 استفاده می‌کنند، با توجه به ریجن خود ماهانه 3 بازی رایگان دریافت می‌کنند. این بازی ها نیز از دسته بندی بازی های پرطرفدار انتخاب خواهد شد و در هر ریجن کاملا متفاوت خواهد بود.

3.           استفاده از کالکشن پلاس ویژه پلی استیشن 5

استفاده از کالکشن پلاس سونی به صورت رایگان البته ویژه کسانی که از کنسول پلی استیشن 5 استفاده می‌کنند. در صورتی که بخواهید با اکانت معمولی و شارژ حساب خود از این بازی ها استفاده نمایید، باید هزینه آن را به صورت مجزا پرداخت کند. دقت کنید که با خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس دسترسی شما به صورت دائم به این کالکشن رایگان خواهد بود. از طرف این لیست آپدیت نیز می‌شود و شما می‌توانید به بازی های بیشتری دسترسی پیدا کنید.

گیفت کارت پلی استیشن پلاس

4.           تخفیف ویژه خرید بازی های پرمیوم

برخی از بازی های پلی استیشن پلاس فقط و فقط با استفاده از اکانت پلاس قابل استفاده می‌باشند. در صورتی که بخواهید آن ها را بدون اکانت پلاس استفاده کنید، باید هزینه بسیار زیادی برای آن پرداخت نمایید. اما کسانی که اکانت پلاس استفاده می‌کنند به صورت رایگان و یا با تخفیف بسیار زیادی آن را تهیه خواهند کرد.

5.           خرید و دریافت رایگان انواع آواتار

در صورتی که گیمر حرفه‌ای می‌باشید، می‌دانید که آواتار افراد در هر بازی نشان از حرفه‌ای بودن آن ها خواهد بود. برای تهیه و همچنین ساختن انواع آواتار شما می‌توانید با کمک گیفت کارت پلی استیشن پلاس تمامی ست و همچنین لباس های مورد نیاز خود را تهیه نمایید. البته ما در گیمیتو علاوه بر اکانت پلاس پلی استیشن، گیفت کارت گوگل پلی نیز خواهیم داشت که در پست های آموزشی به آن خواهیم پرداخت.

6.           رابط کاربری اختصاصی و ویژه پلی استیشن

معمولا کسانی که از گیفت کارت پلی استیشن پلاس استفاده می‌کنند، برای شخصی سازی اکانت پلی استیشن خود نیز می‌توانند به تم های ویژه دسترسی پیدا کنند. حتی برای آلبوم موسیقی خود نیز می‌توانند از موزیک های اختصاصی و پرمیوم به صورت شخصی سازی استفاده کنند. در این صورت بازدهی آن ها به صورت ویژه افزایش پیدا خواهید کرد. حتی دسترسی شما به برخی از فایل های شما نیز بهینه خواهد شد.

گیفت کارت پلی استیشن اکسترا چیست و چه تفاوتی با نسخه پلاس دارد؟

زمانی که به دنبال خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس می‌باشید، با محصولاتی متنوع مواجه خواهید شد. یکی از این محصولات گیفت کارت پلی استیشن اکسترا خواهید بود. استفاده از این نوع گیفت کارت معمولا محدود تر است و شما یک تایم لاین زمانی خواهید داشت، از طرفی ریجن شما نیز محدود خواهد بود. دقت کنید که تفاوت ریجن در استفاده از گیفت کارت پلی استیشن اکسترا مشکل ساز نخواهد بود. اما برای اطمینان بیشتر شما می‌توانید در هنگام خرید با فروشنده عدم تطابق ریجن را سوال نمایید. البته این موضوع بیشتر در کنسول پلی استیشن 4 مشکل ساز خواهد شد. چرا که کنسول پلی استیشن 5 به صورت آزاد می‌باشد.

دقت کنید که قیمت گیفت کارت پلی استیشن اکسترا به نسبت گیفت کارت پلی استیشن پلاس اندکی متفاوت است و همین موضوع موجب تغییر در خدمات شما خواهد بود. سعی کنید برای اطمینان بیشتر همواره اقدام به خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس نمایید. چرا که نحوه فعالسازی آن ها نیز به صورت ساده است و از طرفی امنیت به مراتب بالاتری دارد. دقت کنید که خرید گیفت کارت پلی استیشن اکسترا و یا پلاس به صورت اشتراکی، احتمال خطا و قطع شدن اکانت وجود دارد. به همین دلیل بهتر است که از روش امن استفاده نمایید. دقت کنید خرید اکانت پلاس ظرفیتی دوم و سوم و یا تهیه اکانت اکسترا ظرفیتی دوم و سوم چالش های بسیار زیادی به دنبال دارد و بهتر است که از قبل مد نظر قرار داده شود.

گیفت کارت پلی استیشن پلاس رایگان !

با توجه به اینکه اکانت های پلاس پلی استیشن طرفداران بسیار زیادی دارد. تبلیغات بسیار زیادی نیز در مورد به دست آوردن گیفت کارت پلی استیشن پلاس رایگان انجام خواهد شد. به همین دلیل افراد بسیار زیادی در بخش پشتیبانی گیفت کارت پلی استیشن پلاس در مورد اکانت های رایگان سوال می‌کنند. بر اساس آخرین تحقیقات انجام شده، توسط تیم تحقیقاتی گیمیتو، این نوع اکانت ها کوتاه مدت بوده و شامل تمامی مزایا نخواهند بود. با این حال به چند روش به دست آوردن گیفت کارت پلی استیشن پلاس اشاره خواهیم کرد.

1.           ثبت نام در www.PointPriez.com

برای به دست آوردن گیفت کارت پلی استیشن پلاس کافی است که از طریق سایت www.PointPriez.com ثبت نام انجام دهید و این سایت نیز به شما اکانت رایگان پلاس میدهد. در این بخش شما باید یک ایمیل وارد کنید تا اجازه دسترسی به محتوای اصلی سایت برای شما فراهم شود. سپس صفحه را به سمت پایین اسکرول کنید تا به بخش« Referral Link » دست پیدا کنید. در این بخش یک لینک وجود دارد که شما باید آن را کپی نمایید. سپس یک سایت ایمیل رایگان باز نمایید و کد معرف خود را در آن کپی کنید.

از طریق ایمیل جدید، لینک را باز نمایید و در سایت پوینت پرایز ثبت نام انجام دهید. دقت کنید که در این روش شما با ثبت ایمیل های فیک و همچنین فعال سازی کد رفرال امتیاز به دست خواهید آورد. تمامی این امتیازها قابل تبدیل خواهد بود. زمانی که امتیاز های شما به یک سقف جدید رسید، شما می‌توانید آن را تبدیل به اکانت پلاس پلی استیشن نمایید.

گیفت کارت پلی استیشن پلاس

2.           استفاده از اکانت های پلاس هک شده

برخی از افراد به جای خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس، اقدام به استفاده از نمونه های رایگان می‌کنند. دقت کنید که تمامی این نمونه های رایگان معمولا یک چالش و یا داستان ویژه دارند که ریسک استفاده مختص به خود را دارند. دسته قابل توجهی از اکانت های پلی استیشن پلاس رایگان، اکانت های غیر فعال و هک شده می‌باشند. هکرها در ازای دریافت یک دسترسی ویژه روی سیستم شما و یا نصب یک اپ روی موبایل به شما امکان استفاده از گیفت کارت پلی استیشن پلاس رایگان خواهند داد. تمامی این اکانت ها می‌تواند برای شما چالش برانگیز باشد. به همین دلیل شما می‌توانید از اکانت های رایگان این بخش استفاده نمایید.

3.           ثبت نام در سایت Swagbucks

زمانی که در سایت Swagbucks ثبت نام می‌کنید، شما می‌توانید با دنبال کردن قوانین بیان شده یک گیفت کارت پلی استیشن 10 دلاری دریافت نمایید. به واسطه این گیفت کارت نیز می‌توانید اکانت خود را تبدیل به یک اکانت پلاس نمایید و از تمامی مزایای آن بهره مند شوید. این سایت معمولا دسترسی های غیر معمول و خطرناک از شما نخواهد خواست. به همین دلیل افرادی که به دنبال تهیه گیفت پلاس رایگان می‌باشند، این سایت را در لیست سایت های محبوب خود قرار خواهند داد.

4.           استفاده از خدمات سایت InstaGC

یکی از سایت هایی که برای به دست آوردن اکانت پلاس پلی استیشن می‌توانید روی آن حساب باز کنید، سایت InstaGC خواهد بود. این سایت خدمات بسیار جذابی دارد و می‌تواند حتی یک سایت با درآمد دلاری شناخته شود. در این سایت شما با بازی کردن و یا تماشای ویدیو می‌توانید اعتبار دریافت کنید. حال این که اعتبار شما به صورت گیفت کارت پلی استیشن پلاس باشد و یا اینکه به حساب پی پال شما به صورت دلاری واریز شود، به عهده خود فرد می‌باشد. دقت کنید که استفاده از خدمات این سایت زمانبر است. اما اگر به دنبال خدمات رایگان می‌باشید، می‌توانید از این سایت بهره مند شوید.

آیا امکان بن شدن، اکانت پلاس گیفت کارت وجود دارد؟

در برخی موارد افرادی که از پلی استیشن 4 استفاده می‌کنند، گزارش مسدود شدن حساب کاربری خود را ثبت می‌کنند. حتی برخی از افرادی که اکانت پلاس در کنسول پلی استیشن 5 نیز استفاده می‌کنند، گزارشاتی در این رابطه ثبت کرده‌ اند. این موضوع مربوط به سیاست های شرکت سونی می‌باشد. برای جلوگیری از این موضوع معمولا افراد قبل از بازی کردن و یا ثبت گیفت کارت پلی استیشن پلاس خود، اقدام به فعال سازی فیلترشکن می‌کنند. در این صورت با تغییر آیپی و همچنین یکسان سازی اکانت پلاس خود با ریجن دستگاه از مسدود شدن اکانت پلاس خود جلوگیری می‌کنند.

دقت کنید که این موضوع بسیار محدود است، اما شما می‌توانید در برخی مواقع آن را تجربه نمایید. در پست های بعدی این موضوع را به صورت دقیق مورد بررسی قرار خواهیم داد. از طرفی اگر شما از سایت ها و یا ربات های تلگرامی غیر مجاز اکانت رایگان پلاس را خریداری نمایید، بعد از فعال شدن حساب اصلی، دسترسی یوزر دوم و سوم بن خواهد شد. به همین دلیل است که خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس از مراکز و سایت های معتبر اهمیت بسیار زیادی دارد.

گیفت کارت پلی استیشن پلاس

سخن پایانی

در این بخش به صورت ویژه در مورد گیفت کارت پلی استیشن پلاس صحبت کردیم. در صورتی که برای خرید و یا فعال سازی اکانت پلاس کنسول خود چالشی دارید، می‌توانید از طریق بخش نظرات با ما در میان بگذارید. در اینصورت همکاران ما در کوتاهترین زمان ممکن پاسخ آن را برای شما عزیزان ثبت خواهند کرد. در پایان اگر بخواهیم یک جمع بندی کلی به شما ارائه کنیم، باید به اهمیت استفاده از گیفت کارت پلی استیشن پلاس در کنسول پلی استیشن 4 و 5 اشاره نماییم. چرا که این دو مدل کنسول برای ارائه خدمات بهتر نیاز به گیفت کارت پلی استیشن خواهد داشت. در برخی مواقع یک گیمر برای بازی آنلاین و یا استفاده از بازی به روز به آن نیاز خواهد داشت.

در برخی مواقع نیز یک خرید آواتار مورد علاقه خود نیاز به فعالسازی اکانت پلاس دارد. البته ریجن کنسول شما نیز در این موضوع اندک تاثیری خواهد داشت و به همین دلیل هنگام خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس باید ریجن خود را بررسی نمایید. دقت کنید که برای فعالسازی اکانت پلاس به نوع گیفت کارت و همچنین مبلغ آن نیز توجه کنید. در صورتی که قصد فعال سازی اکانت پلاس برای یک بازی 20 دلاری دارید، بهتر است که یک گیفت کارت 25 دلاری تهیه نمایید. چرا که در برخی مواقع برای به روز رسانی و بهبود کاراکتر خود داخل بازی نیاز به پرداخت هزینه 2 الی 3 دلاری خواهید داشت. در این زمان باید یک گیفت کارت 10 دلاری خریداری نمایید.

در صورتی که از مطالعه این پست آموزشی لذت بردید، خوشحال می‌شویم که سایت گیمیتو را در شبکه های اجتماعی به دیگران نیز معرفی کنید. ❤ چرا که گیمیتو برای گیمر های حرفه ای همواره خدمات ویژه و جذابی خواهد داشت. از طرفی تمامی این خدمات با قیمت و شرایط مناسب به افراد منتقل می‌شود. در مورد پشتیبانی حرفه ای و همچنین امتیازات ویژه پس از خرید بعدا صحبت خواهیم کرد.

برای رفیقاتون ارسال کنید

Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *