آموزش آلتیمیت فیفا 2024

آموزش آلتیمیت فیفا 2024

درود بر دنبال کنندگان فروشگاه گیفت کارت گیمیتو ما اومدیم با یک پست آموزشی بسیار جذاب و کاربردی برای پلیرهای فیفا 2024. این روزها شاهد رقابت بسیار جدی در بخش آلتیمیت فیفا هستیم، چرا که این بخش پولسازترین و جذابترین بخش فیفا در سالیان گذشته بوده است. هر ساله این بخش به نسبت سال گذشته تغییراتی خواهد کرد و در سال 2024 نیز شاهد تغییرات جزئی خواهیم بود. اگر پلیر حرفه‌ای هستید و به دنبال کسب درآمد از بازی کردن می‌باشید، این بخش می‌تواند برای شما بسیار جذاب باشد. برای پلیرهای حرفه‌ای پلی استیشن نیز خرید گیفت کارت پلی استیشن لازم خواهد بود. چرا که برای بازی آنلاین و یا بازی با هم تیمی های خود به اکانت پلی استیشن پلاس نیاز خواهند داشت.

آلتیمیت فیفا چیست؟ | FIFA Ultimate

بازی فوتبال به صورت ساده و آفلاین آنچنان جذاب نیست و ممکن است که خسته کننده باشد. به همین دلیل شرکت فیفا یک بخش جهانی تحت عنوان آلتیمیت فیفا طراحی کرده است که پلیرهای حرفه‌ای به صورت جهانی با یک دیگر رقابت کنند و به سادگی رشد کنند. در حالت اولیه زمانی که مود آلتیمیت فیفا را شروع می‌کنید دارایی خاصی نخواهید داشت. همین امر نیز موجب می‌شود که از صفر شروع کنید به مرور زمان رشد نمایید تا به یک نتیجه بسیار جذاب دست پیدا کنید. شما در آلتیمیت فیفا 2024 تعدادی کارت خواهید داشت که با آن ها بازی می‌کنید و یک ترکیب کلی خواهید چید. به هر اندازه که ترکیب شما حرفه‌ای تر باشد و از همه مهمتر شما پلیر خفن تری باشید، در این بخش بیشتر موفق خواهید بود.

مود آلتیمیت فیفا در هر سال تغییراتی اندکی می‌کند و همین امر نیز موجب شده است که طرفداران بسیار زیادی به خود اختصاص دهد. نکته بسیار جذابی که در سال های اخیر نظر افراد مختلف را به خود جلب کرده است، تاثیرات دنیای واقعی فوتبال روی بخش آلتیمیت فیفا خواهد بود. به عنوان مثال اگر یک بازیکن موفق به کسب رتبه عالی شود و یا تیم او عملکرد خوبی را بروز دهد، در بخش آلتیمیت فیفا شاهد اتفاقات بسیار جذابی خواهید بود. به ازای هر بازی که شما انجام میدهید مقداری کوین، XP و همچنین کارت خواهید گرفت که به کمک آن رشد می‌کنید. البته شروع بازی آلتیمیت فیفا بسیار مهم است، به همین دلیل شما باید تلاش کنید که به صورت اصولی و دقیق بازی خود را شروع کنید که در ادامه با آموزش آلتیمیت فیفا به آن خواهیم رسید.

آلتیمیت فیفا چیست؟ | FIFA Ultimate

1.    اولین مرحله باز کردن آلتیمیت فیفا | ساخت اکانت EA

در بین مود های مختلف فیفا به دنبال بخش آلتیمیت بگردید و آن را انتخاب نمایید. زمانی که منو بازی FC24 را باز می‌کنید دومین گزینه به نام Ultimate Team را انتخاب کنید تا دسترسی شما به بخش های اصلی بازی باز شود. برای بازی کردن در این بخش کافیست که یک اکانت EA بسازید و ریجستر نمایید. مراحل ساختن اکانت EA به شرح زیر می‌‌باشد.

  • وارد وب سایت com شوید.
  • از گوشه بالای صفحه به دنبال بخش Profile بگردید و آن را انتخاب کنید.
  • سپس روی گزینه Create Account کلیک کنید و اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید.
  • دقت کنید واحد پول هر کشوری را انتخاب نمایید، برای خرید و فروش اعتبار نیز به آن نیاز خواهید داشت. در نتیجه در وارد کردن آدرس ها و همچنین اطلاعات دقت بسیار بالایی به خرج دهید.
  • در مرحله بعدی نیز باید برای اکانت خود یک رمز عبور قوی انتخاب نمایید.
  • آخرین مرحله نیز تایید اکانت خواهد بود که از طریق ایمیل وارد شده اتفاق می‌افتد.

بعد از باز کردن حساب EA به سادگی می‌توانید از بازی آلتیمیت فیفا لذت ببرید. دقت کنید که مراحل بعدی را با دقت بالا انتخاب نمایید تا بیشترین سودآوری را تجربه نمایید. در صورتی که یک اکانت قدیمی آلتیمیت فیفا دارید، نگران نباشید با تکنیک‌های گفته شده می‌تواند حساب خود را رشد دهید.

2.    دومین مرحله انتخاب یک ملیت قوی

در این مرحله یک ملیت انتخاب می‌کنید و بر اساس آن یک تیم خواهید ساخت. سعی کنید که از تیم هایی استفاده کنید که بازیکن های مطرح آن در سرتاسر لیگ های مختلف پخش شده باشد. به عنوان مثال اگر برزیل، فرانسه و تیم هایی از این دست را انتخاب کنید، تیم رندوم اولیه که به شما داده می‌شود در بهترین حالت ممکن خواهد بود. اگر بازیکنان شما قوی نیستند و سبک چیدمان تیم آنچنان مد نظر شما نیست، نگران نباشید، چرا که می‌توانید با قرض گرفتن یک کارت، بازیکنی قوی به تیم خود اضافه نمایید. البته این بازیکن معمولا در سطح تیم شما است، به یاد داشته باشید که انتخاب شما باید بر اساس پوزیشن بازیکن باشد.

3.    سومین مرحله انتخاب Kit بر اساس باشگاه های معروف می‌‌باشد

در این بخش آموزش آلتیمیت فیفا اهمیت بسیار زیادی پیدا می‌کنید، چرا که انتخاب لباس قشنگ معیار شما برای پیروزی نخواهد بود. بلکه باید به دنبال لباس و کیت باشگاه های معروف و قوی بگردید تا درآینده برای فروش و دیگر استراتژی هیا کسب درآمد مشکلی نداشته باشید. سعی کنید برای انتخاب بج نیز بهترین انتخاب را انجام دهید. پس تکمیل چیدمان تیم دو گزینه به شما نمایش داده خواهد شد. در بخش اول گزینه « Learn And Upgrade » وجود خواهد داشت که به شما امکان بازی و آموزش خواهد داد که با وجود زبان انگلیسی قوی می‌توانید از آن لذت ببرید. در غیر این صورت گزینه « Play Now » را انتخاب نمایید تا وارد بازی اصلی شوید.

انتخاب Kit بر اساس باشگاه های معروف در آلتیمیت فیفا

معرفی بخش های اصلی آلتیمیت فیفا

برای اینکه بتوانید مانند افراد حرفه‌ای از بازی آلتیمیت فیفا لذت ببرید، لازم است که بخش های مختلف آن را بشناسید. ما نیز برای آموزش هر چه بهتر آلتیمیت فیفا در این بخش به شما اطلاعات اصلی و اساسی مربوط به آلتیمیت فیفا 2024 را منتقل خواهیم کرد.

4.    بخش اخبار یا همان News

در این بخش آخرین اخبار و همچنین آخرین کارت های پیشرفته ای که توسط بازیکنان برتر به دست آمده را پیدا خواهید کرد. یکی از مهمترین و جذابترین نکاتی که در بخش اخبار به آن پی خواهید برد، اخبار واقعی فوتبال در هفته گذشته می‌‌باشد. در صورتی که اخبار را به صورت حرفه‌ای بررسی کنید، متوجه خواهید شد که استفاده از کدام کارت ها برای شما بهتر است و با کدام کارت ها می‌توانید عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارید.

5.    بخش مدیریت و لول بازی یا همان Objective

زمانی که شما بازی می کنید مقداری ایکس پی به دست خواهید آورد که برای باز کردن کارت های مختلف در این بخش برای شما جذاب خواهد بود. شاید از نظر شما کارت های غیر قابل فروش ارزش چندانی ندارد، اما باید به شما بگوییم که این بخش در مدیریت بازی و همچنین طراحی استراتژی بازی اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت. چرا که کارت های کلیدی برای تعریف نقشه بازی در این بخش یافت می‌شود که با توجه به لول افراد متفاوت خواهد بود. در بخش آبجکتیو زیر مجموعه های متنوعی وجود دارد که می‌تواند برای شما جذاب باشد و به شما کمک کند.

Live

در این بخش می‌توانید ماموریت های مختلفی را تجربه کنید که با انجام آن ها می‌توانید هدایای مختلفی به دست آورید. علاوه بر ایکس پی قابل توجه به شما کارت های بازی حرفه‌ای و لول بالایی را به صورت قرضی خواهد داد. دقت کنید که تایم لاین محدود این بخش محدود است و باید بر اساس مدت زمان ذکر شده چالش خود، را به پایان برسانید. از طرفی به این نکته توجه نمایید که بخش لایو آپدیت می‌شود و می‌توانید از آن در تایم لاین های مختلف لذت ببرید و با ماموریت های جدید خود به کارت های حرفه‌ای و پیشرفته در بازی دست پیدا کنید.

Seasonal

اگر به دنبال بهینه سازی و همچنین رشد میزان XP خود در بازی آلتیمیت فیفا 2024 هستید، این بخش میزان قابل توجهی ایکس پی به شما خواهد داد. البته به صورت فصل به فصل نیز چالش های سخت تری به شما معرفی خواهد کرد که می‌تواند در بازی استفاده شود. این بخش برای زمانی به مهم خواهد بود که بخواهید از کارت های ضروری بازی که غیر قابل فروش نیز می‌باشند استفاده کنید.

Milestones

اگر یک استراتژیست حرفه‌ای در بازی می‌باشید و به دنبال بخش های حرفه‌ای و جذاب برای ارنج تیم خود می‌باشید، این بخش به شما کمک فراوانی خواهد کرد. در این بخش هدایا و جوایز بسیار زیادی وجود دارد که با تعریف استراتژی و برنامه ریزی قابل دسترس می‌‌باشد.

Foundations

پلیرهای آماتور در این بخش می‌توانند با نحوه چیدمان بازیکنان و استفاده از پک های مختلف آشنا شوند. به شرطی که یک برنامه ریزی صحیح انجام دهند و بازیکنان را در زمان مناسب در جایگاه خاص خود قرار دهند. این بخش بیشتر برای افراد مبتدی مناسب است تا جایگاه خود را ارتقاء دهند و یک رشد قابل توجه تجربه کنند. افراد حرفه‌ای در این بخش چیز زیادی یاد نخواهد گرفت و صرفا زمان خود را از بین خود خواهند برد.

6.    بخش بازی کردن یا همان Play

در این بخش استراتژی اصلی خود برای بازی کردن را مشخص خواهید کرد. در ادامه به صورت دقیق زیر مجموعه های این بخش را بررسی خواهیم کرد تا به یک برنامه ریزی مناسب دست پیدا کنید و بازی آن را استفاده کنید.

Co – op Lobby

در صورتی که روی گزینه Co – op Lobby بزنید با دوستان خود به صورت گروهی وارد بازی خواهید شد. از طریق این بخش می‌توانید در برخی از مود های خاص آلتیمیت فیفا 2024 به صورت دو نفره وارد رقابت شوید و بازی تیمی نیز تجربه نمایید. این بخش در پلتفرم‌ های مختلف اندکی متفاوت است و به همین دلیل پلیرها از استراتژی های خاص برای مدیریت آن استفاده خواهند کرد.

آموزش آلتیمیت تیم و بازی گروهی در فیفا 2024

Moments

یکی از بخش هایی برای بازیکنان در آلتیمیت فیفا 2024 از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می‌‌باشد، بخش مومنت فیفا است. در این بخش با انجام ماموریت هایی خاص بدون داشتن تایم لاین زمانی محدود می‌تواند به ستاره هایی دست پیدا کنید که در ادامه بازی برای شما بسیار حائز اهمیت است. نکته بسیار مهم در باره این بخش، غیر قابل خرید و فروش بدون ستاره ها می‌‌باشد. یعنی تا زمانی که برخی از صلاحیت های گفته شده را کسب نکنید، امکان دسترسی به مراحل بالاتر برای شما وجود نخواهد داشت.

Squat Battels

اگر به دنبال آموزش آلتیمیت فیفا 2023 آفلاین می‌باشید، این بخش برای شما بسیار حائز اهمیت خواهد بود. دقت کنید که برای استفاده از آلتیمیت فیفا باید به صورت آنلاین باشید. اما می‌توانید با استفاده از یک جدول بازی هفتگی نیز به بازی ورود کنید و رشد قابل توجهی را تجربه نمایید. در این بخش می‌توانید به صورت آفلاین با دیگر تیم ها بازی کنید و نکته بسیار مهم آن نیز سختی قابل تنظیم آن می‌‌باشد. در صورتی که پلیر حرفه‌ای باشید و از سخت افزار مناسب نیز استفاده کنید، در این بخش می‌توانید با چالش های مناسبی روبرو شوید. البته در این بخش برای پلیر های حرفه‌ای نیز جوایز و کاپ های متفاوتی در نظر گرفته شده است که پلیر های حرفه‌ای می‌توانند از آن بهره‌مند شوند و به سطوح بالاتر دست پیدا کنند.

Rivals Welcome to the Club

اگر یک پلیر با سابقه بازی بالا هستید و قصد دارید خود را در لیگ های جهانی محک بزنید، به شما پیشنهاد می‌کنم که از بخش آلتیمیت فیفا 2024 استفاده کنید. از لول 10 شروع خواهید کرد و تا لول 1 نیز می‌توانید بالا بروید. برای بازی جهانی و رقابت با پلیرهای حرفه‌ای فیفا نیاز دارید که سطح لول بازی خود را بالا ببرید و با رنک 1 در سطح جهانی بازی انجام دهید.

Champions

بخش قبلی بازی کردن به صورت رایگان انجام خواهد شد و در صورت برد به کوین دست پیدا خواهید کرد. حال برای اینکه بتوانید چالشی جدید تجربه کنید و سطح بازی حرفه‌ای را تجربه کنید، از کوین های خود استفاده کرده که در بخش چمیون وارد شوید و به صورت هفتگی رقابت کنید. البته در بخش این نیز باید استانداردهای بازی را رعایت کنید و اثبات کنید که توانایی بازی کردن در این سطح را دارید. در غیر این صورت به صورت خودکار کنار گذاشته خواهید شد و مجوز حضور در بخش های حرفه‌ای را نخواهید داشت.

Friendlies

اگر به دنبال بازی کردن با دوستان خود می‌باشید با استفاده از بخش دوستان در آلتیمیت فیفا 2024 می‌توانید به صورت آنلاین و آفلاین با آلتیمیت تیم خود بازی کنید. این بخش شاید جذابیت چندانی برای پلیر های حرفه‌ای نداشته باشد، اما برای گذران وقت پیشنهاد بدی نخواهد بود و پلیرهای مبتدی و آماتور می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

Play Station Tournament

در این بخش می‌توانید با ثبت نام و پیدا کردن رقبایی در سطح خود به صورت مجزا بازی کنید. نتایج این بازی شاید تاثیرات چندانی روی آلتیمیت تیم شما نداشته باشد، اما برای سرگرمی و شروع می‌تواند جذاب باشد.

Online Draft

برای ورود به این بخش باید یک پلیر حرفه‌ای و با تجربه باشید و به لحاظ مالی نیز در بازی وضعیت خوبی داشته باشید. چرا که برای ورود به این بخش لازم است که حداقل 300 FC Point یا 15000 Coins هزینه کنید تا به بخش اصلی وارد شوید. در این بخش همه چیز به صورت رندوم و شانسی در اختیار شما خواهد بود. اگر یک پلیر حرفه‌ای باشید با کمک 5 تیم رندوم و همچنین ترکیب های تصادفی می‌توانید بازی انجام دهید. رقابت در این بخش نیازمند تاکتیک و استراتژی بسیار قوی می‌‌باشد، در غیر این صورت عملکرد شما آنچنان جذاب و کاربردی نخواهد بود. نکته بسیار جذاب این بخش بازی به صورت آنلاین و آفلاین می‌‌باشد که هر شخص می‌تواند با توجه به نیاز خود از یک استراتژی متفاوت استفاده کند.

7.    Club

یکی از مهمترین دلایلی که افراد در آلتیمیت فیفا 2024 به دنبال آموزش حرفه‌ای می‌باشند، همین بخش کلاب است. چرا که آپدیت های جدید معمولا در این بخش ارائه خواهد شد. در ادامه مهمترین بخش های این قسمت را بررسی خواهیم کرد.

بخش Club در آلتیمیت فیفا 2024

Evolutions

به جرات می‌توان گفت که جذابترین بخش در آلتیمیت فیفا 2024 همین بخش می‌‌باشد. چرا که شما می‌تواند کارت ها و بازیکنان مختلف خود را آپدیت کنید و سطح بازی خود را افزایش دهید. این بخش به دو صورت در دسترس پلیر می‌‌باشد، در بخش اول بازیکن می‌تواند با تغییرات در بازی و همچنین دنبال کردن راهنمایی های مطرح شده رشد قابل توجهی را تجربه کند. اما در بخش دوم شرایط کاملا متفاوت خواهد بود و شخص به صورت شخصی هر کارت را با یک استراتژی خاص و انجام ماموریت های تعریف شده آپدیت خواهد کرد. البته آنالیز عمومی آن نیز می‌تواند به بهینه سازی کارت های شما کمک خواهد کرد.

8.    SBC یا همان Squad Building Challenges

 در این بخش می‌توانید بازیکنان و یا پک های خود را معامله کنید. دقت کنید که یک چالش با شرایطی خاص برای شما تعیین خواهد شد. در صورتی که شرایط آن را قبول کنید، بازیکن و تک هایی که در آن قرار داده اید، غیر قابل بازگشت خواهد بود. توجه به این نکته از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، چرا که برخی از بازیکنان به صورت ناخودآگاه بازیکنان کلیدی و اصلی خود را از دست میدهند و در ادامه بازی با چالش مواجه خواهند شد. در هر زمان چالش ها و شرایط خواسته شده برای شما تعیین می‌شود، حتما به قوانین و اخطار های آن توجه فرمایید.

9.    مارکت یا Transfer

اگر به دنبال کسب درآمد و بازی حرفه‌ای هستید، خدمات و اطلاعات بیان شده در این بخش برای شما جذاب خواهد بود. برخی از پلیرهای حرفه‌ای در این بخش بازیکنان را با استفاده از کوین های بازی خریداری می‌کنند و سپس آن را ارتقاء میدهند و در همین بازی به فروش میرسانند. استراتژی های خرید و فروش در این بخش بسیار زیادی است و می‌تواند برای هر شخص کاملا متفاوت باشد. پیشنهاد ما به شما این است که برای این بخش اندکی زمان صرف کنید تا به یک نتیجه جذاب برسید و در پایان تصمیم گیری کنید که کدام یک برای شما مناسب است.

سخن پایانی

در این بخش به صورت ویژه در مورد آموزش آلتیمیت فیفا 2024 صحبت کردیم. اگر نیاز به یک آموزش و تعریف استراتژی خاص دارید، می‌توانید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. در این صورت همکاران ما در کوتاهترین زمان ممکن آن را برای شما تهیه خواهند کرد و در قالب یک پست آموزشی آن را به شما تقدیم خواهند کرد. در صورتی که از مطالعه این بخش لذت بردید، فروشگاه گیفت کارت گیمیتو را از طریق شبکه های مجازی خود به دیگران نیز معرفی کنید. چرا که افراد بسیار زیادی به دنبال خدمات حرفه‌ای و ضروری مانند خرید اکانت تلگرام پرمیوم و یا خرید گیفت کارت اپل آیتونز از مراکز معتبر هستند.

اگر بخواهیم یک جمع بندی کلی از نکات مطرح شده نیز خدمت شما عزیزان ارائه کنیم، باید بگوییم که آموزش آلتیمیت فیفا 2024 در چند بخش مختلف تهیه شده است. در صورتی در پست آموزشی بعدی خود به صورت ویژه راجب تکنیک‌های بازی آلتیمیت فیفا 2024 صحبت خواهیم کرد. تکنیک‌هایی که شاید کمتر کسی به آن توجه کند و در استراتژی بازی خود قرار دهد. با ما همراه باشید و مجله بازی های گیمیتو را دنبال کنید تا با آخرین بازی‌های روز دنیا آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *