ارز دیجیتال تون کوین « Toncion »  چیست؟ | ارز دیجیتال تلگرام  

ارز دیجیتال تون کوین « Toncion »  چیست؟ | ارز دیجیتال تلگرام  

درود بر دنبال کنندگان مجله گیمینگ گیمیتو، ما اومدیم با یک پست آموزشی بسیار جذاب و کاربردی در حوزه ارز دیجیتال. این پست آموزشی یک هدیه ویژه است برای کسانی که از اشتراک تلگرام پرمیوم استفاده می‌کنند. چون اگر از طرفداران پلتفرم تلگرام نباشید، این پست آموزشی برای شما جذابیت چندانی نخواهد داشت. تلگرام یک کمپانی بسیار جوان و خلاق است که در حوزه تکنولوژی حرفی برای گفتن دارد. این بار نیز به صورت تخصصی تمام تلاش خود را به کار گرفته است که یک پروژه بسیار جذاب و کاربردی در حوزه بلاک چین به بازار معرفی کند. با توجه به این که ارز دیجیتال تون کوین در سال 2021 به بازار معرفی شد، اما هنوز اعتبار بالایی به دست نیاورده بود، ما نیز به طبع در مورد آن صحبت نمیکردیم. اما اکنون با درنظر گرفتن برنامه ریزی های جدید ارز دیجیتال تون کوین، میتونیم در موردش بحث و گفتگو داشته باشیم.

ارز دیجیتال تون کوین چیست و مهمترین ویژگی های آن چه می‌‌باشد؟ | The Open Network or TON Coin

از سال 2018 تلگرام درگیر راه اندازی یک بلاک چین اختصاصی برای امنیت پیام های شبکه اجتماعی و همچنین نقل و انتقالات مالی بود. این پروژه تا سال 2020 به عنوان یک پروژه خصوصی شروع به فعالیت کرد و فراز و نشیب های بسیار زیادی را پشت سر گذاشت. اما موضوعی که موجب شده این پروژه رشد قابل توجهی را تجربه کند، استراتژی قوی و همچنین عمل به وعده های خود بود، که موجب شد کاربران تلگرام نیز به این ارز دیجیتال جذاب اعتماد کنند و سرمایه های خود را در آن قرار دهند. برای اینکه ارزش ارز دیجیتال تون کوین بررسی کنیم باید به اهداف آن نیم نگاهی بیندازیم.

ارز دیجیتال تون کوین چیست و مهمترین ویژگی های آن چه می‌‌باشد؟ | The Open Network or TON Coin

1.    پروکسی تن

اگر بخواهیم یکی از مهمترین دلایل محبوبیت پروکسی تن را بررسی نماییم، باید پروکسی های ویژه جهت دسترسی به محتوای عمومی را مد نظر قرار دهیم. امروزه کشورهای بسیار زیادی اطلاعات خود را به صورت فیلتر شده و یا دستکاری شده در اختیار مردم قرار میدهند. اما با استفاده از پروکسی تن می‌توان به اطلاعات شبکه های اجتماعی دسترسی داشت.

2.    بهینه سازی قراردادهای هوشمند

یکی از مهمترین مزایای ارز دیجیتال تون کوین بهینه سازی قراردادهای هوشمند در سطوح مختلف می‌‌باشد. قراردادهای هوشمند ارز دیجیتال تلگرام در چند سطح مختلف فعالیت می‌کند. دسته اول قراردادهای خصوصی مختلف تلگرام است که عملکرد تلگرام و شرایط آن را بهینه خواهد کرد. در صورتی که تلگرام خدمات جدیدی ارائه دهد، وظیفه ارز دیجیتال تون کوین ارائه زیر ساخت مناسب برای انتقال اطلاعات است. اما این تمامی خدمات ارز دیجیتال تون کوین نیست و یک حالت عمومی هم دارد.

تون کوین با هدف بهینه سازی بلاک چین عمومی اتریوم، سعی در افزایش سرعت شبکه عمومی بلاک چین دارد. دقت کنید که مباحث و مفاهیم بلاک چین که در نقشه راه تون کوین قرار دارد، متفاوت بوده و بهتر است که از سایت اصلی آن بررسی شود. چرا که برخی از این قرار دادها با کوچکترین تغییری یک نتیجه کاملا متفاوت به دنبال خواهند داشت. قراردادهای هوشمند عمومی ارز دیجیتال تلگرام در چند سطح تخصصی و ساده نیز تعریف می‌شوند که دسته بندی  آن کاملا  متفاوت خواهد بود و در بخش های بعدی بررسی خواهیم کرد.

3.    حافظه اختصاصی تن

اگر شما هم فعال فضای مجازی باشید، کاملا در جریان فیشینگ اطلاعات و یا فعالیت شبانه روزی هکر ها می‌‌باشد. در صورتی که بخواهید اطلاعات حیاتی و مهم خود را به صورت امن نگهداری کنید، باید در بستر بلاک چین و با یک هش ریت اختصاصی آن را تعریف نمایید. ارز دیجیتال تلگرام به شما امنیت کامل ارائه خواهد داد و می‌تواند نیاز شما را تامین کند. با داشتن یک کلید عمومی و یک کلید خصوصی می‌توانید به یک فضای اختصاصی دسترسی داشته باشید و که غیر قابل نفوذ است و اطلاعات را به صورت نامحدود در خود جای میدهد.

4.    امکان کسب درآمد از طریق بلاک چین

با توجه به اینکه کسب درآمد از طریق بلاک چین نیاز به تخصص دارد و گاها برخی از افراد به آن نگاهی غیر ممکن دارند، ارز دیجیتال تون کوین این فرایند را تغییر داده است. همانطور که در بخش‌های قبلی به این موضوع اشاره کردیم به کمک ارز دیجیتال تون کوین می‌توان به سرعت شبکه عمومی بلاک چین و قراردادهای فعال آن کمک کرد. در صورتی که بتوانید به عنوان یک نود فعال  فعالیت کنید و کوین های خود را یک استخر نقدینگی قرار دهید، به درآمد مناسب دست پیدا خواهید کرد. تون کوین در حال حاضر بدون توجه به ملیت و محل زندگی شما امکان حضور فعال در شبکه بلاک چین را فراهم نموده است.

5.    کاور کردن تورم جهانی

زمانی که صحبت از سرمایه گذاری در کلاس جهانی می‌شود، اولین چیزی که به ذهن هر شخصی میرسد تورم است. فرض کنید که یک ارز دیجیتال علاوه بر پوشش تورم داخلی پول شما، تورم جهانی  یا همان تورم دلار را پوشش دهد. در این صورت میتوانید به یک نتیجه بسیار عالی دست پیدا کنید و از سرمایه گذاری خود لذت ببرید. دقت کنید که زمان سرمایه گذاری شما نیز بسیار مهم است. به عنوان مثال اگر شما سه 4 سال پیش ارز دیجیتال تون کوین خریداری کرده بودید تا به حال سرمایه شما به 14 برابر شده بود!!!!!

با توجه به این که تلگرام از افراد خبره برای سازماندهی ارز دیجیتال خود کمک می‌گیرد به تمامی مسائل عرضه و تقاضا دقت کرده است و میزان استخراج ارز دیجیتال خود را برا اساس تورم رسمی آمریکا اعلام کرده است. در این صورت با رشد بازار ارز دیجیتال نیز می‌توانید به یک سود مرکب دست پیدا کنید. مجدد تاکید می‌کنیم که زمان خرید ارز دیجیتال تون کوین نیز بسیار مهم می باشد و بعد از خرید بهتر است که به یک کیف پول امن منتقل شود و یا در استخر نقدینگی حفظ شود. البته خبرهای ویژه ای برای دارندگان اشتراک تلگرام پرمیوم خواهد داشت که در بخش های بعدی آن را بررسی خواهیم کرد.

کاور کردن تورم جهانی با تون کوین تلگرام

6.    دسترسی به یک جامع آماری قابل توجه

هر ارز دیجیتال برای اینکه بتواند رشد قابل توجه ای تجربه کند، نیاز به حمایت خواهد داشت. شما کدام شبکه اجتماعی را می‌توانید پیدا کنید که همانند تلگرام فعال باشد و قدرت بالایی داشته باشد. تلگرام به کاربران بسیار زیادی دسترسی دارد و برای تامین مالی پروژه های خود هیچ چالشی نخواهد داشت. از طرفی با استراتژی های عمومی خود نیز مرحله آگاهی از برند و برندینگ ارز دیجیتال تون کوین به بهترین شکل ممکن انجام داده است. ارز دیجیتال تون کوین بیشتر خدمات خود را به صورت عمومی در اختیار افراد قرار میدهد و همین امر موجب شده است که خدمات پرمیوم آن نیز همواره معتبر باشد و دارای دنبال کنندگان زیادی باشد.

بر اساس تحقیقات ما بعد از هر آپدیت جدید تون کوین و همچنین تغییر نقشه راه خود تلگرام به صورت غیر مستقیم آن را اطلاع رسانی خواهد کرد. این موضوع در پامپ و دامپ یک ارز دیجیتال تاثیر بسیار زیادی دارد. از طرفی با نگاه کردن به سابقه 6 ساله ان می‌تواند مطمئن بود که نوسان های غیر قابل جبران برای آن وجود ندارد. چرا که هدف ارز دیجیتال تون کوین یک سود کوتاه مدت نیست و به دنبال کسب جایگاه در حوزه ارز دیجیتال می‌‌باشد. انتقال اطلاعات فاندامنتال به افراد در کوتاهترین زمان ممکن نیز محبوبیت آن را دو چندان خواهد کرد.

7.    راه اندازی صرافی تون کوین

 بر اساس اخرین تحقیقات ما در مورد ارز دیجیتال تون کوین، این پروژه جذاب قصد راه اندازی یک صرافی ارز دیجیتال جامع و حرفه‌ای دارد. صرافی که هر شخص فارغ از مرز بندی های موجود بدون محدودیت بتواند نیاز خود به ارز دیجیتال را تامین کند. اما نکته بسیار جذابی که در مورد صرافی تلگرامی می‌توان به آن اشاره کرد، دسترسی افراد به حساب شخصی خود از طریق تلگرام و دیگر شبکه های اجتماعی می‌‌باشد. هنوز اطلاعات بسیار زیادی در مورد صرافی ارز دیجیتال تون کوین یا بهتر است که بگوییم صرافی تلگرام وجود ندارد. اما نقشه اولیه آن خبر از تغییرات بسیار بزرگی در این حوزه دارد.

استخراج ارز تلگرام | استخراج ارز دیجیتال تون کوین

قبل از اینکه بخواهیم در مورد ارز دیجیتال تلگرام و نحوه استخراج آن صحبت کنیم، لازم است که به یک نکته بسیار مهم اشاره کنیم و آن هم داشتن سخت افزار مخصوص به این کار خواهد بود. در صورتی که بخواهید از گوشی موبایل و یا لپ تاپ خود برای استخراج ارز دیجیتال تون کوین استفاده کنید، با مشکل مواجه خواهید شد. پس از مدت زمان کوتاهی سخت افزار شما از بین خواهد رفت و از طرفی میزان قابل توجهی نیز کسب درآمد نخواهید داشت. با در نظر گرفتن این موضوع بهتر است که از سخت افزار و همچنین ماینر های مخصوص به این کار استفاده نمایید.

برای استخراج ارز دیجیتال تلگرام باید وارد سایت اصلی آن به آدرس « https://ton.org/ » شوید. سپس نرم افزار هماهنگ با سخت افزار خود را دانلود و اجرا کنید. در این مرحله از شما خواسته می‌شود که ربات مخصوص به آن را در تلگرام خود راه اندازی کنید. مرحله بعدی باید یک کیف پول که دارای آدرس شبکه ارز دیجیتال تون کوین است وارد کنید. سپس حساب کاربری و همچنین نرم افزار را متصل نمایید. مرحله بعدی راه اندازی نرم افزار و شروع به مایند کردن ارز دیجیتال تلگرام خواهد بود. بهتر است پس از مایند کردن آن را به یک کیف پول دیگر انتقال دهید و یا تبدیل استیبل کوین نمایید.

چگونه تون کوین رایگان به دست آوریم؟

برای به دست آوردن توکن رایگان چندین روش مختلف وجود دارد که بررسی خواهیم کرد. اما نکته بسیار مهمی که باید مد نظر قرار دهید، حفظ اطلاعات و همچنین تعریف ساختار مناسب برای آن می‌‌باشد. بسیار از افراد به قصد توکن رایگان تلگرام از انواع ربات و .. استفاده می‌کنند و پس از مدت زمان کوتاهی متوجه می‌شوند که حساب کاربری آن ها هک شده است. به همین دلیل تمامی موارد امنیتی را بررسی نمایید و به آن توجه نمایید.

  • استفاده از ربات تلگرام

یکی از ساده‌ترین روش های به دست آوردن توکن رایگان تلگرام استفاده از ربات های فعال داخل آن می‌‌باشد. دقت کنید که هر ربات در ازای انجام یک کار به شما توکن خواهد داد. اگر یک ربات بدون انجام هیچ کاری برای شما https://ton.org/ ارز دیجیتال تون کوین ارسال کرد، به سلامت و صحت آن شک کنید. نکته بعدی که باید به آن توجه نمایید وارد کردن آدرس کیف پول به درستی می‌‌باشد. دقت کنید که برای انتقال توکن تون کوین از شما چه شبکه ای درخواست کرده است. در صورت اشتباه وارد کردن اطلاعات در این بخش با چالش جدی مواجه خواهید شد.

چگونه تون کوین رایگان به دست آوریم؟

  • حضور در ایردراپ

امروزه ایردراپ های بسیار زیادی وجود دارد که در ازای معرفی آن ها به دیگران به صورت شانسی و تصادفی به اعضای خود ارز دیجیتال تلگرام ارائه خواهد داد. در صورتی که بتوانید از آن بهره‌مند شوید و برای مدت زمانی طولانی در این حوزه فعالیت کنید نه تنها ارز دیجیتال تلگرام بلکه کلی ارز دیجیتال معتبر نیز می‌توانید به صورت هدیه دریافت کنید. البته سعی کنید که به لحاظ اخلاقی پروژه هایی را به دیگران معرفی کنید که خودتان از آن ها اطمینان خاطر دارید و پروژه کلاه برداری و اسکم نمی باشد.

  • بازی کنید و کوین تلگرام بگیرید

در صورتی که اکانت تلگرام شما به صورت پرمیوم است، احتمال دریافت ارز دیجیتال تون کوین بیشتر خواهد بود. تلگرام اجازه بازی کردن به افراد بسیار زیادی خواهد داد. برخی از این بازی ها ارز دیجیتال مختلف به عنوان پاداش میدهد که یکی از آن ها ارز دیجیتال خود تلگرام می‌‌باشد. دقت کنید که هر بازی مدت زمانی محدود با این استراتژی رشد خواهد کرد. در صورتی که  مداوم بخواهید از یک بازی کسب درآمد داشته باشید، با شکست مواجه خواهید شد.

  • ثبت نام در سایت‌های رسمی تلگرام

سایت‌های ارز دیجیتال و یا بازی برخی مواقع خدمات خود را به صورت عمومی ارائه می کند و برای آگاه سازی مردم از خدمات عمومی خود از استراتژی معرف یا رفرال گیری استفاده خواهد کرد. برای اینکه بتوانید به این خدمات دسترسی داشته باشید، لازم است که به یوتیوب سر بزنید و عبارت « How can I get Ton Coin Free » را جستجو کنید. سپس فیلتر یوتیوب را بر اساس تاریخ تنظیم کنید و ویدیو هایی را به شما نمایش دهند که در یک هفته اخیر آپلود شده باشد.

سخن پایانی

در این پست آموزشی به صورت ویژه در مورد ارز دیجیتال تون کوین و همچنین خدمات آن صحبت کردیم. در صورتی که قصد تهیه ارز دیجیتال تلگرام را دارید، حتما به سایت کوین مارکت کپ مراجعه کنید و در لیست 10 ارز دیجیتال برتر آن را جستجو کنید. متاسفانه سایت‌های بسیار زیادی با تغییر یک حرفه ساده و یا دستکاری اقدام به ارائه ارز دیجیتال تقلبی خواهد کرد. دومین نکته برای خرید ارز دیجیتال تلگرام این است که از صرافی های معتبر آن را به کیف پول خود اضافه کنید. در صورتی که قصد خرید ارز دیجیتال تلگرام از صرافی های غیر متمرکز دارید، حتما به کارمزد خرید و فروش آن نیز توجه فرمایید. چرا که ارز دیجیتال تون کوین برای کنترل عرضه میزان 0.9 در کارمزد فروش در شبکه قرار داده است.

دقت کنید که ارز دیجیتال تون کوین تنها ارز دیجیتال تلگرام نیست و در زیر مجموعه های خود چند توکن همنام و مشابه نیز دارد. اما بهترین ارز دیجیتال تلگرام که در حال حاضر امنیت و اعتبار بالایی نیز به دنبال دارد، تون کوین می‌‌باشد. در صورتی که از مطالعه این پست آموزشی لذت بردید، خوشحال می‌شویم که فروشگاه گیف کارت گیمیتو را به در شبکه های اجتماعی به دیگران نیز معرفی کنید. چرا که افراد بسیار زیاد به دنبال یک مرکز معتبر برای خرید انواع گیفت کارت پلی استیشن و یا گوگل پلی می‌باشند.

برای رفیقاتون ارسال کنید

Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *