پابجی موبایل یا کالاف دیوتی موبایل

PUBG Mobile or Kalaf Duty Mobile

درود بر دنبال کنندگان مجله گیمیتو ما اومدیم با یک پست آموزشی چالشی و جذاب در مورد تقابل پابجی موبایل و کالاف دیوتی موبایل که در سال های اخیر سر و صدای بسیار زیادی کرده است. به همین دلیل قصد داریم با کمک گیمیرهای معروف و با تجربه این حوزه، تقابل این دو بازی را بررسی کنیم و یکی از بهترین گزینه های موجود را معرفی خواهیم کرد. به شما پیشنهاد می‌کنیم که پست امروز ما را به صورت بی طرفانه بررسی نمایید تا به یک نتیجه بسیار عالی و جذاب دست پیدا کنید. راستی برای خرید یوسی پابجی موبایل و یا گیفت کارت گوگل پلی روی ما حساب کنید. به هر اندازه یک پلیر حرفه‌ای تر باشد، برای تهیه تجهیزات و یا استایل مورد نظر خود در بازی نیاز به اکانت پرمیوم خواهد داشت که در بخش های بعدی بیشتر به آن خواهیم پرداخت. 😎👊🏻

  مقایسه پابجی موبایل و کالاف دیوتی موبایل

رقابت بین پابجی موبایل یا کالاف دیوتی موبایل هر روز بیشتر از قبل می‌شود، اما برای مقایسه این دو بازی باید به چند نکته بسیار مهم توجه نمایید. اولین نکته سخت افزاری است که برای بازی انتخاب می‌کنید. نوع نمایشگر موبایل و همچنین قدرت پردازش آن در انتخاب نهایی شما بسیار تاثیر گذار است. چرا که اگر یک بازی گرافیک قوی تری داشته باشد و از طرف مقابل سخت افزار شما ضعیف باشد، کاملا طبیعی است که عملکرد خوبی نداشته باشد و از نظر شما این بازی ضعیف باشد. دومین نکته ای در بررسی بازی باید مد نظر قرار دهید، سرعت عمل و همچنین تجربه بازیکن است. اگر پلیر فرد حرفه‌ای باشد و بتواند از تمامی امکانات بازی استفاده کند، قطعا نظر متفاوتی نسبت به بازی خواهد داشت. با در نظر گرفتن تمامی این موارد به سراغ بررسی پابجی موبایل یا کالاف دیوتی موبایل برویم.

  مقایسه پابجی موبایل و کالاف دیوتی موبایل

1.    گیم پلی بازی

معمولا پلیر های حرفه‌ای به دنبال گیم پلی سریع با حرکات خاص می‌باشند، اگر بخواهیم صادقانه این موضوع را بررسی کنیم، بازی کالاف دیوتی موبایل به واقعیت نزدیک تر است و هر میزان که پلیر حرفه‌ای تر باشد، حرکات سریع تری انجام خواهد داد. از طرفی سرعت بازی نیز با توجه به نوع موبایل و سخت افزار آن متفاوت خواهد بود. اما برای پلیر های کم تجربه و یا کسانی که با بازی در حالت آرام علاقه دارند، گیم پلی بازی پابجی موبایل آرام تر است و دست فرد برای انجام حرکات سریع و یا اکشن های خاص بسته است.

همین موضوع هدف قرار دادن افراد را ساده می‌کند و سطح بازی را کاهش خواهد داد، مجدد تاکید می‌کنم که این موضوع به استراتژی و همچنین توانمند افراد نیز بستگی دارد. برخی از طرفداران کالاف دیوتی موبایل اعتقاد دارد که هیجان بازی کالاف بیشتر است، اما هیجان بازی با توجه به رقبای شما مشخص خواهد شد. بسیار مهم است که رقیب شما چه کسی است و چگونه بازی می‌کند.

2.    گرافیک بازی

پابجی موبایل یا کالاف دیوتی موبایل هر دو موتور گرافیکی بالایی دارند و کیفیت خوبی را ارائه میدهند. اما بازی پابجی موبایل به بازیکن این امکان را میدهد که در بهترین حالت ممکن بازی کند و با صحنه های واقع گرایانه از بازی لذت ببرد. بازی کالاف دیوتی شرایط متفاوتی خواهد داشت و فانتزی بودن صحنه ها کاملا ملموس می‌‌باشد. دقت کنید که گرافیک بازی با توجه به آپدیت های ارائه شده نیز تغییر خواهد کرد، اما در سال 2024 بازی پابجی موبایل گرافیک بهتری نسبت به بازی کالاف دیوتی موبایل دارد. حتی برخی از پلیرهای حرفه‌ای کالاف نیز این موضوع را تایید می‌کنند.

اما اگر از طرفداران پر و پا قرص پلی استیشن هستید، حتما نسخه های بازی کالاف دیوتی را امتحان کنید. چرا که در پلی استیشن عملکرد کالاف بسیار متفاوت و جذاب تر است. راستی برای اکانت پلاس پلی استیشن نیز نیاز به گیفت کارت پلی استیشن خواهید داشت که می‌توانید روی کمک ما حساب باز کنید. 😃🤟🏻

3.    استراتژی بازی گروهی و انفرادی

پلیرهای حرفه ای گاها به دنبال بازی گروهی می باشند که در این حالت بازی کالاف دیوتی موبایل عملکرد بسیار عالی از خود ارائه میدهد. اما از طرف مقابل اگر اهل بازی انفرادی و یا سبک بازی بتل رویال هستید، بازی پابجی موبایل عملکرد به مراتب بهتری از خود ارائه میکند. به همین دلیل است که هر پلیر با توجه به نیاز خود در این بخش میتواند یک بازی را انتخاب کند. هماهنگی بازی گروهی و همچین کیفیت ارتباطات نیز در هر دو بازی به صورت یکسان انجام خواهد شد و نمی توان یکی را بر دیگری برتر دانست. به یاد داشته باشید که هر دو بازی با یک نقشه بازی یکسان در دسته بندی Shooting قرار دارد. اما اگر به دنبال یک رقیب برای این دو بازی هستید، پیشنهاد می‌کنیم که از پست آموزشی « فری فایر بهتر است یا کالاف » نیز دیدن نمایید.

استراتژی بازی گروهی و انفرادی

4.    اسلحه و تجهیزات نظامی

بر اساس بررسی ما در لول های مختلف پابجی موبایل یا کالاف دیوتی موبایل اسلحه و تجهیزات نزدیک به هم دارد و تفاوت آنچنانی ندارد. اما گیم پلی برخی از آن ها اندکی متفاوت است. به عنوان مثال سرعت و افکت تیر اندازی در کالاف دیوتی موبایل کیفیت بالایی دارد و نیاز به مهارت بیشتری نیز دارد. اما از طرف مقابل در پابجی موبایل شما با تجربه کمتر نیز می‌توانید به سادگی حریف را از پای در بیارید. از دیگر تفاوت های پابجی موبایل یا کالاف دیوتی موبایل امکان خرید اسلحه های اختصاصی می‌‌باشد. همانطور که می‌دانید در بازی کالاف دیوتی موبایل کسانی که هزینه بیشتری می‌کنند، امکان بقاء بیشتری دارند و به همین دلیل طرفداران بازی کالاف دیوتی موبایل به گیفت کارت پلی استور علاقه ویژه ای خواهند داشت.

اما کسانی که از بازی پابجی موبایل استفاده می کنند برتری خاصی نخواهد داشت و تنها ظاهر بازی متفاوت است. بازی پابجی موبایل سعی کرده است که حالت عادلانه در بازی وجود داشته باشد و شخص نتواند با پول بیشتر احتمال برد خود را افزایش دهد. اما نکته منفی این تفکر داشتن عملکرد ضعیف در تیر اندازی و همچنین طراحی اسلحه های نظامی می‌‌باشد. درک و بررسی این تفاوت برای کسانی که بازی های مختلف را انجام میدهند و مشهود است و یک فرد آماتور متوجه این تفاوت ها نخواهد شد.

5.    کاراکتری های بازی و لباس های متفاوت

در بازی پابجی موبایل شما یک شخصیت طراحی خواهید کرد و برای آن لباس های مختلف تهیه می‌کنید. اما در بازی کالاف دیوتی موبایل شما بیشتر به دنبال شخصیت های مختلف هستید تا این که لباس و شرایط او را تغییر دهید. البته این موضوع روی استفاده از تجهیزات نیز تاثیر گذار خواهد بود. شما در بازی کالاف دیوتی موبایل می‌توانید یک ست اسلحه کاستوم داشته باشید و در مواقع خاص از آن استفاده کنید و نوع یا سطح بازی نیز در این موضوع تاثیر گذار نخواهد بود. اما در بازی پابجی موبایل شرایط کاملا متفاوت است و شما می‌توانید شما باید از تجهیزات خود در راستای یک بازی عمومی استفاده نمایید.

اهمیت این موضوع زمانی برای پلیر مشخص خواهد شد که بخواهید از ست های خریداری شده در شرایط خاص استفاده کنید. دقت کنید که این تفاوت های جزئی زمانی که لول آپ می‌شوید و سطح بازی شما بالا میرود مهم است. در صورتی که یک پلیر معمولی باشید و سطح بازی آنچنان بالایی نیز نداشته باشید، داشتن لباس و یا کاراکتر خاص اهمیت چندانی ندارد و موضوع ارتقاء مهارت در بازی است. البته اگر شما یک پلیر حرفه‌ای هستید در بخش نظرات با ما مطرح کنید که کدام بازی برای شما جذاب تر است و کاراکتر بیشتر برای شما اولویت دارد و یا اینکه لباس و تجهیزاتی که در بازی استفاده می‌کنید.

6.    دسترسی و نیاز به اینترنت

اگر بخواهید رقابت بین پابجی موبایل یا کالاف دیوتی موبایل بررسی کنید، با توجه به این که ما در ایران زندگی می‌کنیم و شرایط اینترنت اندکی متفاوت است، باید بگوییم که دسترسی کالاف دیوتی موبایل به اینترنت بدون فیلتر انجام خواهد شد. اما دسترسی بازی پابجی موبایل نیز به یک برنامه تغییر دهنده آیپی و یا فندق شکن خواهد داشت. این موضوع روی کیفیت بازی و همچنین میزان دیتای مورد نیاز بازی تاثیر قابل توجهی خواهد داشت. برخی از پلیرهای بازی موبایلی به دلیل گنگی مپ و همچنین عدم دسترسی به اطلاعات در زمان مناسب بازی پابجی موبایل را یک بازی کسل کننده میدانند. اگر بازی کنید و در مپ های مختلف شرایط بازی را بررسی کنید، متوجه این چالش خواهید شد.

7.    نقشه بازی

یکی از مهمترین مواردی که روی مقایسه پابجی موبایل یا کالاف دیوتی موبایل تاثیر گذار است، نقشه های ثبت شده درون بازی می‌‌باشد. مپ های بازی در پابجی موبایل وسیع تر است و از طرفی تجهیزات نیز به صورت پراکنده وجود دارد. از طرفی گیم پلی و همچنین سرعت انجام بازی مناسب است. تمام تلاش تیم پابجی موبایل در استفاده از وسایل نقلیه با کیفیت بالا و همچنین روانی بیشتر بازی می‌‌باشد. حتی آپدیت های بازی نیز به نحوی طراحی شده است که در آن کیفیت و همچنین رنگ بندی بهینه شود. به همین دلیل است که پیدا کردن گوشی موبایل برای بازی پابجی موبایل کار ساده ای نخواهد بود و نیاز به صرف زمان قابل توجه دارد.

اما گر بخواهیم نقشه بازی در کالاف دیوتی موبایل را بررسی کنیم، شرایط کاملا متفاوت خواهد بود. بازی کالاف دیوتی موبایل تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت که با یک برنامه ریزی اساسی و حسابی مپ های خود را به صورت کوچکتر برای رقابت حرفه‌ای طراحی کند. به همین دلیل است که حرکات و استراتژی ویژه برای حرکات کاراکتر کالاف دیوتی موبایل وجود دارد. در نهایت امتیاز خاصی به این دو بازی نمی‌توان داد، چرا که نوع مپ با توجه به استراتژی و همچنین نقشه بازی مشخص خواهد شد.

تفاوت نقشه بازی در کالاف دیوتی موبایل

8.    سیستم رتبه بندی و پاداش

با توجه به سطح بازی و همچنین طرفداران هر دو بازی، سیستم رتبه بندی و پاداش متفاوت تعریف شده است. زمانی که از بازی پابجی موبایل استفاده میکنید، سیستم بازی بر اساس مدت زمان بازی و همچنین دستاوردهای شما تعریف خواهد شد. از طرفی لیگ های حرفه‌ای نیز برای این بازی وجود ندارد که به خواهد سطح بازی را افزایش دهد. اما از طرف مقابل برای کالاف دیوتی موبایل یک بازی پیشرفته است که لیگ های حرفه‌ای دارد و جوایز هر لیگ نیز قابل توجه می‌‌باشد.

به همین دلیل است که افراد حرفه‌ای ترجیح میدهند که از کالاف دیوتی موبایل استفاده کنند و لیگ های مطرح آن ظاهر شوند. از طرفی به این نکته توجه نمایید که پلیر های حرفه‌ای پابچی موبایل تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت با خرید و فروش اسکین های خاص و یا کاراکترهای شخصی سازی شده به کسب درآمد برسند. اگر اندکی در موردی یوسی پابجی موبایل تحقیق کنید، منظور ما را بهتر درک خواهید کرد.

سخن پایانی

در این پست آموزشی به صورت ویژه در مورد بازی تفاوت دو بازی پابجی موبایل و کالاف دیوتی موبایل صحبت کردیم. اگر یک پلیر حرفه‌ای هستید و  به سبک بازی تیر اندازی و جنگی علاقه دارید، به شما پیشنهاد می‌کنم که هر دو بازی را بررسی کنید و در نهایت بهترین گزینه را انتخاب نمایید. با توجه به تعداد نصب و همچنین بازیکنان فعال آن باید بگوییم که بازی پابجی موبایل طرفداران به مراتب بیشتری خواهد داشت. اما بازی کالاف دیوتی موبایل نیز طرفداران کمی ندارد و ویژگی مشترک تمامی آن ها گیم پلی حرفه‌ای و سطح بالای بازی می‌‌باشد. اگر بخواهیم واقع بینانه نیز به این موضوع نگاه کنیم، سطح بازی کالاف دیوتی موبایل بهتر است که به واقعیت نیز نزدیک تر می‌‌باشد.

هدف بازی پابجی موبایل بتل رویال می‌‌باشد، در صورتی که هدف بازی کالاف دیوتی موبایل بیشتر روی بازی گروهی متمرکز شده است. این که کدام بازی برای شما جذابتر باشد به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد که از مهمترین آن ها می‌تواند به تجربه بازی و همچنین گوشی موبایل مورد استفاده شما اشاره کرد. گوشی موبایل مورد نیاز پابجی موبایل با وجود گرافیک پایین تر آن، باید حرفه‌ای تر انتخاب شود. اگر از مطالعه این پست آموزشی لذت بردید، خوشحال می‌شویم فروشگاه گیفت کارت گیمیتو را در شبکه های اجتماعی خود به دیگران نیز معرفی کنید. افراد بسیار زیادی برای خرید انواع گیفت کارت با چالش مواجه هستند که در مجموعه ما این چالش به صورت کامل حل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *