کاربران عزیز موقتا پشتیبانی تلفنی در دسترس نمیباشد و تنها راه پشتیبانی در حال حاضر واتساپ میباشد

تکنیک‌های اصلی و مخفی بازی Fallout 4

تکنیک‌های اصلی و مخفی بازی Fallout 4

درود بر دنبال کنندگان مجله بازی گیمیتو، ما اومدیم با یک بازی بسیار خفن و جذاب که در پلی استیشن سر و صدای بسیار زیادی به پیدا کرده است. بازی Fallout از معدود بازی های است که با سابقه 14 ساله خود هنوز در رتبه های برتر قرار دارد. زمانی که اولین نسخه بازی Fallout در سال 2010 منتشر شد، زیادی جدی گرفته نشد، اما سال به سال طرفداران او بیشتر شد و در حال حاضر با رو نمایی از سریال Fallout موج جدیدی از بازی کن های حرفه‌ای به سمت آن جلب شدند. با ما همراه باشید تا با تکنیک‌های اصلی و مخفی بازی 4 Fallout بهتر آشنا شوید.

بازی Fallout چیست؟

داستان بازی Fallout به صورت کلی روایتی از زندگی ما است، اما با حالتی متفاوت و اندکی خشن. اگر دولت های مختلف با یک دیگر صلح نمیکردند و هر یک از آن ها به سراغ سلاح هسته ای میرفتند، شرایط Fallout برای ما رخ میداد. داستان این بازی بسیار جذاب است و از سال 2010 نیز در حال آپدیت و به روز رسانی می‌‌باشد. به جرات می‌توان گفت که بازی Fallout در حوزه خود یکی از بهترین گزینه هایی است که هر شخص می‌تواند آن را تجربه کند. نکته بسیار جذاب این بازی نیز واقع گرایانه بودن آن می‌‌باشد که ارتباط شما را با بازی بهتر خواهد کرد. در صورتی که دنبال یک بازی با خط داستانی معاصر هستید، حتما سراغ این بازی بروید.

در حال حاضر بازی Fallout 4 نیاز به نسخه پلی استیشن پلاس و خرید گیفت کارت پلی استیشن دارد که کاملا ارزش داشته و می‌توان روی آن حساب باز کرد. این بازی یک نسخه معمولی از بازی های رایگان پلی استیشن 4 و 5 نیست، بلکه یک بازی نسل جدید است که با گرافیک فوق العاده و همچنین تکنیک‌های حرفه‌ای نظر هر پلیری را به خود جذب خواهد کرد. البته پلیرهای حرفه‌ای بازی را درک می‌کنند و شاید افراد آماتور نتوانند از آن لذت بالایی ببرند. سبک بازی Fallout اکشن و ماجراجویی است که هر شخص می‌تواند در چند سناریو مختلف آن را بازی کند و به صورت آنلاین و آفلاین از آن لذت ببرد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید این بازی از سال 1997 در حال انتشار است و هر چند سال یکبار با یک استراتژی جدید و خط داستانی متحول شده به بازار معرفی می‌شود که در نوبه خود عالی است.

بازی Fallout چیست؟

آموزش بازی shelter Fallout | اموزش ساخت و ساز در fallout 4

بازی Fallout یک سری قوانین عمومی دارد که اگر به آن ها توجه کنید، بازی را تا آخرین مرحله با بالاترین کیفیت خواهید رساند. آموزش های این بخش را دنبال کنید تا به بهترین شکل ممکن در بازی Fallout 4 موفق شوید و عملکرد خوبی از خود ارائه دهید. البته نوع بازی و همچنین دستگاه مورد استفاده شما نیز مهم است، اما قوانین اصلی آن ثابت بوده و با استفاده از آن ها می‌توانید به لول های بالا دست پیدا کنید.

1.    محل قرار گرفتن قرار گاه به صورت افقی باشد

زمانی که یک پناهگاه در اختیار شما قرار داده می‌شود، باید آن را گسترش داده و مرحله به مرحله نیز ارتقاء دهید. چیدمان و نحوه قرار گرفتن هر بخش برای شما بسیار حائز اهمیت است و همین موضوع نیز می‌تواند برای بقاء شما حائز اهمیت باشد. در صورتی که بخواهید واحد های مختلف را بدون برنامه کنار هم قرار دهید، از فضای ایجاد شده به درستی استفاده نخواهید کرد. اولین و مهمترین بخشی که باید برای آن برنامه ریزی کنید، تولید آب و غذا می‌‌باشد.

برای هر یک از آن ها یک ردیف افقی انتخاب کنید و سپس افراد را به آن اضافه نمایید. یکی از بخش هایی که روی بازی شما بسیار تاثیر گذار است، توجه به نیروی کار و همچنین تولید مثل می‌‌باشد. در صورتی که واحد تولید مثل و زاد و ولد شما بسیار قوی باشد و فعالیت زیادی انجام دهد، کاملا طبیعی است که در استفاده از منابع دچار مشکل شوید. به همین علت باید تولید مثل را در کمترین حالت ممکن نگه دارید و با توجه به واحد هایی که اضافه میکنید و همچنین سن جمعیتی خود، جمعیت را رشد دهید.

2.    هر شخص با توجه به استعدادی که دارد به کار گرفته شود

اگر میخواهید که در بازی Fallout موفق عمل کنید، هر شخص باید بر اساس استعدادی که دارد استفاده شود. معمولا اشخاصی به شما پیشنهاد می‌شود که در تمامی حوزه ها توانایی دارند و اما سطح استعداد آن ها کم است. این افراد نمی‌توانند گزینه مناسبی برای شما شناخته شوند. به همین دلیل است که کمتر کسی سراغ این سبک بازی می‌رود و همه تلاش می‌کنند که بهترین شخص را بر اساس استعدادی که دارد استفاده کنند. البته جمعیتی که به بازی نیز اضافه می‌شود باید به صورت مستمر بررسی شود و بر اساس استعداد آن ها جایگاهشان تغییر کند که در روند بازی متوجه این موضوع خواهید شد.

3.    آپدیت باید بر اساس استراتژی باشد

یکی دیگر از مهمترین نکاتی که باید در بازی Fallout مد نظر قرار دهید، برنامه برای آینده بازی می‌‌باشد. در صورتی که بخواهید بازی را به صورت حرفه‌ای انجام دهید، باید مراکز و تجهیزات خود را بر اساس یک برنامه مشخص آپدیت کنید. اما در صورتی که بخواهید پول و امکانات خود را برای لباس و یا خرید حیوان خانگی خرج کنید به سرعت با مشکل مواجه خواهید شد و بازی از دسترس شما خارج می‌شود. البته اگر از طریق گیفت کارت استیم نیز به پول زیاد دسترسی پیدا کنید، به سادگی می‌توانید همه چیز را آپدیت کنید و از لباس و ست های خاص در بازی استفاده نمایید.

3.	آپدیت باید بر اساس استراتژی باشد

 

4.    هنگام افزایش سرعت به احتمال انفجار نیز توجه کنید

برخی مواقع افراد تا مراحل بالا پیش روی می‌کنند، اما به این موضوع توجه ندارند که بازی ظرفیت خاصی دارد. به جای اینکه تاسیسات خود را به روز رسانی کنند، تمام تمرکز خود را روی خرید وسایل اشتباه میگذارند و همین عامل نیز به عدم موفقیت آن ها منجر خواهد شد. در برخی مواقع افراد برای اینکه چالش های بازی را کنترل کنند از افزایش سرعت استفاده می‌کنند و به کاراکترهای داخل بازی فشار می‌آورند.

 در این حالت می‌توانید کارگر را از دست بدهید و یا بدون تعمیر مراکز مهم خود آن‌ها را تا مرز انفجار جلو ببرید. این موضوع بسیار شایع است که شخص در مراحل پیشرفته یکی از مهمترین مراکز خود را از دست میدهد و چالش های او بیشتر و بیشتر می‌شود و در نهایت مجبور به حذف بازیکن ها خواهد شد. چرا که در غیر این صورت می‌تواند به ساختار پناهگاه آسیب بزند و از بازی خارج شود.

5.    افزایش جمعیت در fallout 4

برخی از پلیرهای کم تجربه فکر می‌کنند که با کاهش جمعیت احتمال  بقای آن ها بیشتر خواهد بود. در صورتی که اشتباه فکر می‌کنند، افزایش جمعیت در Fallout 4 بسیار مهم است، به شرطی که برای آن یک برنامه ریزی مشخص داشته باشید. زمانی که آب و غذا برای افراد خود تهیه کردید، باید تعداد نوزادان را افزایش دهید و سعی کنید با سلاح هایی که داخل بازی به دست میآورید، به اکتشاف خارج از بازی مشغول شوید. یکی از مهم‌ترین وظایفی که شاید آن را کمتر مورد توجه قرار دهید ارتباط گرفتن با سایر پناهگاه ها و همچنین متحدانی است که در این مسیر می‌توانید با آن ها مواجه شوید.

اگر از یک کنسول بازی برای Fallout 4 استفاده می‌کنید، یکی از مهمترین وظایف شما این است که دیگر جوامع و گروه هایی که در بازی راجب آن ها صحبت می‌شود را پیدا کنید و با آن ها ارتباط برقرار کنید. اما نکته منفی که شاید کمتر به آن توجه کنید، زمانی است که این گروه ها خود به دنبال نابودی شما می‌باشند. در این صورت شرایط بازی اندکی سخت خواهد شد. معمولا در بازی دسته مهاجم ها و همچنین متحدان با راهنمایی مشخص می‌شود و باید به کوچکترین وقایعی که در بازی نیز انجام می‌شود، توجه کنید تا افزایش جمعیت شما به صورت هدفمند انجام شود.

مهمترین نکات بازی fallout 4 ( پرک های fallout 4 )

اگر به دنبال یک استراتژی خاص و کاربردی جهت پیروزی در مجموعه بازی های fallout 4 می باشید، باید بدانید که ساخت شخصیت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. از طرفی سازماندهی یک شخصیت خاص در مجموعه بازی های fallout  روی نتیجه بازی تاثیر گذار است. مهم نیست که بازی به صورت گروهی و یا شخصی انجام می‌شود، مهم این است که از همان اول شخصیت بازی خود را حرفه‌ای بسازید. به عنوان مثال اگر مکان پاور ارمور های بازی fallout 4 را بدانید، اما کاراکتر شما قابلیت استفاده از آن را نداشته باشد، بازی برای شما سخت خواهد شد. در ادامه با مهمترین تکنیک‌های S.P.C.I.A.L آشنا خواهید شد.

Strength: یکی از مهمترین شخصیت های بازی fallout 4 که در بازی های گروهی نیز نقش تانک را دارد، شخصیت قوی یا استرنج می باشد. به هر میزان که میزان جون شما افزایش پیدا میکند، این شخصیت سرعت حرکت کمتری پیدا خواهد کرد. دقت کنید که سرعت حرکت آهسته این کاراکتر روی قدرت ضربات و دمیجی که به طرف مقابل وارد می‌کند، تاثیر بسزایی خواهد داشت.

Perception: اگر به دنبال یک شخصیت مهاجم با قدرت نشانه گیری قوی هستید، قطعا این کاراکتر در بازی fallout 4 مانند معجزه گر خواهد بود. بازی کردن با این کاراکتر کار ساده ای نیست و نیاز به دقت و سرعت عمل بالایی دارد. چرا که این شخصیت نیاز به استراتژی و پنهان بودن در مکان هایی خاص برای تیراندازی خواهد داشت.
Endurance: برخی از کاراکترهای بازی فال اوت 4 نسبت به ضربه و همچین رادیو اکتیو عملکرد بسیار عالی دارند. همین امر نیز موجب شده است که یک شخصیت محبوب در بازی باشد. این افراد بیشتر به دنبال پاسخ سوال « مکان پاور ارمور های بازی Fallout 4 » می‌باشند که در آپدیت بعدی همین پست آموزشی به صورت ویژه آن را بررسی خواهیم کرد.

Charisma: اگر به دنبال یک شخصیت در بازی fallout 4 می‌باشید که حقه باز و اندکی حیله گر باشد، قطعا این شخصیت مناسب شما خواهد بود. این شخصیت در مذاکره و متقاعد سازی دست برتر را دارد و به همین دلیل است که جزو شخصیت های ضروری بازی شناخته می‌شود. همچنین این شخصیت در بخش های مختلف بازی می‌تواند عملکرد خوبی از خود بروز دهد، اما باید مراقب شیطنت و تولید مثل او باشید. چرا که پس از مدت زمانی کوتاه جمعیت پناهگاه را افزایش چشمگیری میدهد و این موضوع برای شما به منزله صرف انرژی خواهد بود.

Intelligence: همانطور که می‌دانید در بازی فال اوت 4 پیدا کردن کدهای هک سیستم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. چرا که تجهیزات و تسلیحات نظامی بسیار زیادی به کمک این کدها فعال می‌شوند. از طرفی این کاراکتر سرعت لول آپ بسیار بالایی دارد که در استفاده از تجهیزات و همچنین آرمورها عملکرد بسیار خوبی از خود نشان خواهد داد. بازی با این کاراکتر نیاز به سرعت و همچنین هوش بالایی دارد، این بازی از تجربه شما کمک خواهد گرفت تا یک عملکرد عالی از خود بروز دهد.

Agility: اگر بازی وارکرفت انجام داده باشید، می‌دانید که قوی ترین هیروهای بازی همواره شخصیت اگلیتی می‌‌باشد. این شخصیت چابک است و به سرعت دمیج خود را افزایش میدهد. برای جا به جایی و بررسی یک منطقه بهترین کاراکتر است و تیر اندازی به آن کار ساده ای نخواهد بود. این شخصیت به سختی شناسایی می‌شود و از همه مهمتر برای ترور یک شخصیت عالی و تراز اول شناخته می‌شود که در بخش های بعدی بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

Agility

Luck: همانطور که می‌دانید شانس در بازی fallout 4 نقش قابل توجهی دارد. به همین دلیل اگر شما دنبال یک شخصیت حرفه‌ ای و صد البته خوش شانس هستید باید به سراغ این دسته از کاراکتر ها بروید. معمولا کاراکتر خوش شانس بازی در بخش های رندوم و تصادفی بازی عملکرد بسیار خوبی دارد. به عنوان مثال شانس پیدا کردن اسلحه های خاص و کاربردی در این بخش به کمک آن به مراتب بیشتر است. البته قدرت بالا و دمیج سنگین ندارد و بیشتر یک شخصیت استراتژیک است که در مواقع حساس می‌تواند از شما حمایت کند.

پایان های بازی fallout 4

بازی فال اوت یک مجموعه بازی است که نقش آفرینی در هر یک کاملا متفاوت است. به همین دلیل ما یک دیدگاه کلی نسبت به پایان بازی را مطرح خواهیم کرد. در صورتی که از کنسول پلی استیشن 5 استفاده کنید و به سراغ بازی آنلاین و یا رقابتی فال اوت 4 بروید شرایط کاملا متفاوت است و می‌تواند این بازی ادامه دار باشد. مخصوصا اگر از بازی فال اوت 76 استفاده کنید که یک بازی بدون پایان با پارامترهای بسیار زیاد خواهد بود.

 پایان های بازی fallout 4 با توجه به کاراکتر شما اندکی متفاوت است و در آخرین مرحله باید با پشتیبانی همکاران و کسانی که در پناهگاه شما حضور دارند، به یک ماموریت بسیار مهم بروید و آخرین و مهمترین ایستگاه هسته ای موجود را تصرف کنید که کار راحتی نخواهد بود. البته کاراکتر شما در این مرحله و رسیدن به هدف آخر اندکی تاثیر گذار است. تا زمانی که به مراحل میانی بازی نرسید، پایان بازی برای شما گنگ خواهد ماند.

سخن پایانی

در این پست آموزشی نیم نگاهی اجمالی در مورد مجموعه بازی fallout داشتیم. این مجموعه بازی در چند سری مختلف برای دستگاه گوناگون طراحی شده است. شما نباید انتظار گیم پلی یکسان کامپیوتر و کنسول پی اس را داشته باشید. به هر میزان که تجهیزات و سخت افزار شما تخصصی تر باشد، بازی عملکرد به مراتب بهتری از خود نشان خواهد داد. پیشنهاد ما به شما این است که سری مختلف این بازی را امتحان کنید و ببینید که کدام یک از آن ها برای شما جذاب تر است. چرا که شخصیت و نیاز هر شخص متفاوت است و به طبع گیم پلی متفاوتی نیز این بازی انتظار خواهد داشت.  بر اساس آخرین تحقیقاتی که ما نسبت به این بازی داشتیم، کمپانی سازنده سری بازی fallout در حال ساخت یک بازی برای کنسول های نسل جدید و در سال 2025 از آن رونمایی خواهد کرد.

در صورتی که به بازی های ایکس باکس، پلی استیشن، کامپیوتر، گوشی و … علاقه دارید، حتما مجله بازی گیمیتو را دنبال کنید. چرا که برای خرید تجهیزات و انواع کاستوم های خاص، نیاز به گیفت کارت خواهید داشت. چه جایی بهتر از فروشگاه گیفت کارت گیمیتو که انواع گیفت کارت پلی استیشن، گیفت کارت گوگل پلی و گیفت کارت اپل آیتونز را تهیه کرده است. راستی با معرفی فروشگاه گیفت کارت گیمیتو در شبکه های اجتماعی خود به دیگر دوستان خود نیز شانس خرید یوسی پابجی و انواع گیفت کارت های استیم را بدهید. گیمیتو با ارائه خدمات تخصصی و ویژه در حوزه بازی های آنلاین به دنبال فراهم کردن لذت حداکثری شما از بازی کردن می‌‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاربران عزیز موقتا پشتیبانی تلفنی در دسترس نمیباشد و تنها راه پشتیبانی در حال حاضر واتساپ میباشد